SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Bruin is al een stuk beter dan zwart natuurlijkquote:Op zondag 6 april 2014 11:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind de pannenkoeken toch echt te bruin
[ link | afbeelding ]
voor de groep doet hij dat, heeft hij al een tijd geleden gezegd over dit soort dingen.quote:
Ruud tegen gast: Ik doe de koeien vier dagen en Isa nog drie dagen. Ik wil de koeien helemaal overnemen.quote:
Ja maar te bruin doet ook afbreuk aan de smaak. Ik haat ook te bruin gebakken croissants, niet te vreten.quote:Op zondag 6 april 2014 11:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bruin is al een stuk beter dan zwart natuurlijk
hou op schei uitquote:Op zondag 6 april 2014 11:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ruud tegen gast: Ik doe de koeien vier dagen en Isa nog drie dagen. Ik wil de koeien helemaal overnemen.
Ik voel dat er eerdaags een topic geopend zal worden... ieder pondje gaat ook door Robin's mondjequote:
quote:Op zondag 6 april 2014 11:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud moet idd maar eens een lesje leren. Ik hoop dat hij een elitestem krijg.
Robin![]()
Mijn elite-stem heeft hij zekerquote:Op zondag 6 april 2014 11:39 schreef Chanel5 het volgende:
Robin![]()
Dat is echt het enige dat ze kanquote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef Persefoneia het volgende:
Ik probeer naar Robin haar uitspraken te luisteren.
Maar het is werkelijk alleen maar onzin wat ze uitkraamt
kuchquote:Op zondag 6 april 2014 11:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ruud gaat even een contractje opmaken met een klant en laat zijn standje met kleding onbeheerd achter.
Over verantwoordelijkheidsgevoel gesproken![]()
Binnen zegt hij doodleuk tegen iemand dat hij de koeien helemaal wil afpakken van Isa.![]()
Op naar een elitestem!
BILLYquote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef lwmeffix het volgende:
Robin, Ruud, Charlotte elitestem. Andrea is gewoon minder irritant deze maand. Of de rest irritanter.
Andrea wordt gewoon uit beeld gehouden en haar geluid regelmatig uitgezet.quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef lwmeffix het volgende:
Robin, Ruud, Charlotte elitestem. Andrea is gewoon minder irritant deze maand. Of de rest irritanter.
Bij MUD Jeans mag je wel 3 x oppassenquote:Op zondag 6 april 2014 11:42 schreef Burner82 het volgende:
Gast heeft het maar moeilijk met het invullen van de formuliertjes
We kunnen Robin er op aan kijken maar eigenlijk zijn het de mannen die op een bepaalde manier op haar reageren en zij doet er haar voordeel mee.. ik neem het haar niet kwalijk... eigenlijk...quote:
Toch mag Robin nog wel even blijven. Ze zegt vaak dingen tegen bewoners die meer mensen denken maar niet zeggen. Op zich redelijk confronterend. Ruud die Isa eruit wil hebben toont aan dat hij niet nadenkt. Ruud zit safe bij Isa. In dit stadium haar eruit willen hebben heeft totaal geen doel. Komt er iemand anders in die nog tijd zat heeft om populair te worden.quote:Op zondag 6 april 2014 11:39 schreef Chanel5 het volgende:
Robin![]()
Zonder Gio zou ze helemaal nergens zijn en dat weet ze dondersgoed..Gio laat je niet gebruiken johquote:Op zondag 6 april 2014 11:42 schreef snetje het volgende:
Dat gerij tegen Gio op moet ook maar eens afgelopen zijn ...![]()
[ afbeelding ]
Andera lot en isa aubquote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef lwmeffix het volgende:
Laat hij zelf toequote:Op zondag 6 april 2014 11:42 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Vast al vermeld maar dat gassie links, van eerpel-stand is dat niet dat ventje die er bij Miss M was waarvan gezegd werd dat het Lotte's broertje was?quote:
Wanneer gaat hij de mist en en duikt hij erop... Thats the questionquote:Op zondag 6 april 2014 11:42 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor G zn vriendin, heeft Emile haar vd week nog op gewezen! En Gio voor haar gewaarschuwd!quote:Op zondag 6 april 2014 11:42 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, vooral doorgaan. Ik vind Robin leuk!quote:
neem aan van welquote:Op zondag 6 april 2014 11:45 schreef Chanel5 het volgende:
Misschien dat Gio eerdaags een brief van zijn vriendinnetje kan verwachten
En Andrea is schijnbaar toch niet weg te krijgen daar omdat ze TV maakt, ofzo:?quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef lwmeffix het volgende:
Beide doen er aan mee dus tja. en er is nog weinig gebeurt dus ik vind het overtrokkenquote:Op zondag 6 april 2014 11:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Leuk voor G zn vriendin, heeft Emile haar vd week nog op gewezen! En Gio voor haar gewaarschuwd!
quote:Op zondag 6 april 2014 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, vooral doorgaan. Ik vind Robin leuk!
quote:Op zondag 6 april 2014 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We kunnen Robin er op aan kijken maar eigenlijk zijn het de mannen die op een bepaalde manier op haar reageren en zij doet er haar voordeel mee.. ik neem het haar niet kwalijk... eigenlijk...
Nu je het zegt, hij lijkt er idd op.quote:Op zondag 6 april 2014 11:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Vast al vermeld maar dat gassie links, van eerpel-stand is dat niet dat ventje die er bij Miss M was waarvan gezegd werd dat het Lotte's broertje was?
ja maar dat is dus echt een zoon/neef van de marktmanquote:
Billy i.p.v. Robin. Robin moet sowieso nog wel even blijven om onderlinge vuurtjes aan te wakkerenquote:
eens. Lot er uit aub.quote:Op zondag 6 april 2014 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Billy i.p.v. Robin. Robin moet sowieso nog wel even blijven om onderlinge vuurtjes aan te wakkeren
Geloof ook 25 euro als je hem meeneemt en dan 5,95 per maand en als je hem weer inlevert krijg je 20 euro terug.quote:Op zondag 6 april 2014 11:43 schreef sjampoeh het volgende:
5e contract al.. dus 5,95 per maand , een jaarcontract = 71,40 voor een broek.. geen raar idee
Ze is best leukquote:Op zondag 6 april 2014 11:42 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Goedenmorgen.Even ter aanvulling: Robin hoort niet op de deze aardbol. Wat een naar mens.
Dan ruudquote:Op zondag 6 april 2014 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Billy i.p.v. Robin. Robin moet sowieso nog wel even blijven om onderlinge vuurtjes aan te wakkeren
nee isa lot of Andrea aubquote:
Gewoon Isa eruitquote:
Dat moet toch een heel jong meisje zijn?quote:Op zondag 6 april 2014 11:45 schreef Chanel5 het volgende:
Misschien dat Gio eerdaags een brief van zijn vriendinnetje kan verwachten
Hij lijkt op degene waarvan gedacht werd dat het de broer van Lot is.quote:Op zondag 6 april 2014 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja maar dat is dus echt een zoon/neef van de marktman
Dat dus.quote:Op zondag 6 april 2014 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We kunnen Robin er op aan kijken maar eigenlijk zijn het de mannen die op een bepaalde manier op haar reageren en zij doet er haar voordeel mee.. ik neem het haar niet kwalijk... eigenlijk...
Hetero-mannen... Zo voorspelbaarquote:
Dat bleek later de kok van dur fadurs restaurant te zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 11:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Vast al vermeld maar dat gassie links, van eerpel-stand is dat niet dat ventje die er bij Miss M was waarvan gezegd werd dat het Lotte's broertje was?
Hij is degene waarvan gedacht werd dat het de broer van Lot is.quote:Op zondag 6 april 2014 11:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij lijkt op degene waarvan gedacht werd dat het de broer van Lot is.
Ja, eens!quote:Op zondag 6 april 2014 11:50 schreef marky het volgende:
Billy, Ruud en Lot een elite stem. Andrea krijgt toch wel stemmen van de andere. Als Lot nu weer een stem krijgt komt het misschien echt aan. Ruud en Billiy gaan dan eindelijk snappen dat neuken je niet populair maakt.
quote:Op zondag 6 april 2014 11:50 schreef marky het volgende:
Billy, Ruud en Lot een elite stem. Andrea krijgt toch wel stemmen van de andere. Als Lot nu weer een stem krijgt komt het misschien echt aan. Ruud en Billiy gaan dan eindelijk snappen dat neuken je niet populair maakt.
Ja maar was het niet. Deze jongeman kan wel degene zijn die op het feest was.quote:Op zondag 6 april 2014 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij is degene waarvan gedacht werd dat het de broer van Lot is.
Kopen is goedkoper.quote:Op zondag 6 april 2014 11:43 schreef sjampoeh het volgende:
5e contract al.. dus 5,95 per maand , een jaarcontract = 71,40 voor een broek.. geen raar idee
Dan gaat ze wel naar Joey. En Emil is ook niet ongevoelig voor haar charmes. Om over Laura nog maar niet te spreken. En met de MLP's kan ze het ook wel goed vinden.quote:Op zondag 6 april 2014 11:43 schreef gereed het volgende:
[..]
Zonder Gio zou ze helemaal nergens zijn en dat weet ze dondersgoed..Gio laat je niet gebruiken joh
Als je op Ruud stemt gaat Billy zowiezo over de zeik, win/win!quote:Op zondag 6 april 2014 11:50 schreef sjampoeh het volgende:
We worden het niet eens wie de elitestem moet krijgen ..? T gaat tussen Dree Ruud, Lot of Isa en niemand Bill
Van mij mogen ze er allemaal uit en in juni een hele nieuwe lichtingquote:Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef sjampoeh het volgende:
Eigenlijk mag meer dan de helft er om mijn part uit
ja..ze hadden het er net over; dat het helemaal los ging op facebook en twitter dat ze broer en zus konden zijn. Ze moesten er om lachenquote:Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar was het niet. Deze jongeman kan wel degene zijn die op het feest was.
maar dan nog denkt zij dat ze populair isquote:Op zondag 6 april 2014 11:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Als je op Ruud stemt gaat Billy zowiezo over de zeik, win/win!
Dat dus. Sneeuwbaleffectquote:Op zondag 6 april 2014 11:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Als je op Ruud stemt gaat Billy zowiezo over de zeik, win/win!
Emil en Gio hebben het ook over Robin gehad en noemdn haar fake en slim. Maarja in hoeverre ze gevoelig zijn is een ander verhaal I guess.quote:Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan gaat ze wel naar Joey. En Emil is ook niet ongevoelig voor haar charmes. Om over Laura nog maar niet te spreken. En met de MLP's kan ze het ook wel goed vinden.
De enige die haar helemaal doorziet is Aike en dat weet Robin ook donders goed. Daarom blijft ze ook het liefst mijlenver uit haar buurt.
ja of deze maand nieuw concept, er gaan nu 2 uit.. wil die stress dan wel eens zienquote:Op zondag 6 april 2014 11:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er allemaal uit en in juni een hele nieuwe lichting
ik zou juist aike en gio hebbenquote:Op zondag 6 april 2014 11:50 schreef sjampoeh het volgende:
We worden het niet eens wie de elitestem moet krijgen ..? T gaat tussen Dree Ruud, Lot of Isa en niemand Bill
Eens.quote:Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef sjampoeh het volgende:
Eigenlijk mag meer dan de helft er om mijn part uit
quote:
quote:
Dat John gewoon alle genomineerden eruit flikkert. Dat Zou leuk zijnquote:Op zondag 6 april 2014 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja of deze maand nieuw concept, er gaan nu 2 uit.. wil die stress dan wel eens zien
goeie ideeën hebben wijquote:Op zondag 6 april 2014 11:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dat John gewoon alle genomineerden eruit flikkert. Dat Zou leuk zijn
Echt hè.. ze hebben het verstand in hun kruisquote:
Dat word een 2e Lot.quote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Burner82 het volgende:
Ik zie robin al de hele tijd lopen vreten.....
Veel werkt ze naar binnen he? Een tweede Lot. Rienk maakte ook al de opmerking dat ze gister constant brood aan het eten was.quote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Burner82 het volgende:
En opmakenquote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Burner82 het volgende:
Ook deze meneer vroeg wat ruud voor werk deed.quote:
En een 2e Dre..... Hoi, wat een lekker kind ben jij.....quote:Op zondag 6 april 2014 11:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Veel werkt ze naar binnen he? Een tweede Lot. Rienk maakte ook al de opmerking dat ze gister constant brood aan het eten was.
71,40? Daar koop je vandaag de dag nog geen fatsoenlijke zwembroek voor..quote:
haha ik hoor haar al vragen naar een tandenstokertjequote:Op zondag 6 april 2014 11:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En een 2e Dre..... Hoi, wat een lekker kind ben jij.....
Kind zal dadelijk wel weg zijn
20 euro per contractquote:Op zondag 6 april 2014 11:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Is dat winst voor utopia?
20 euro per contractquote:Op zondag 6 april 2014 11:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ze verdienen volgens mij alleen aan de stands, entreegeld en pannenkoekenquote:Op zondag 6 april 2014 11:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog ergens verstand zittenquote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt hè.. ze hebben het verstand in hun kruis
Als ik een jeans koop voor 130 euro dan is hij wel van mij.quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
71,40? Daar koop je vandaag de dag nog geen fatsoenlijke zwembroek voor..
En terecht. Zonder Isa (en Aike) is er geen biomarkt. De rest is gespeend van elke capaciteit en presteert niets zonder gerichte aansturing.quote:Op zondag 6 april 2014 11:53 schreef maryo55 het volgende:
vooral als de Bio markt komt denkt ze dat zij daar de baas is.
Ik sluit familiebanden nog steeds niet uit. Weet jij waar fadurrrrr 'm allemaal ingehangen heeft?quote:Op zondag 6 april 2014 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja..ze hadden het er net over; dat het helemaal los ging op facebook en twitter dat ze broer en zus konden zijn. Ze moesten er om lachen
Helemaal waar. Daarom is ze ook zo gebrand op die markt. Als ruud de koeien neemt en de markt stort in dan is isa exit.quote:Op zondag 6 april 2014 12:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En terecht. Zonder Isa (en Aike) is er geen biomarkt. De rest is gespeend van elke capaciteit en presteert niets zonder gerichte aansturing.
Dat ligt niet aan jou.quote:Op zondag 6 april 2014 12:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ligt het aan mij of is die Robin nou zo negatief over utopia tegen de gasten?
Ieuw!quote:Op zondag 6 april 2014 12:03 schreef Urb het volgende:
http://nos.nl/artikel/632558-recordaantal-teken-in-nederland.html
Hoi Ruud
haha je hebt een punt.quote:Op zondag 6 april 2014 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik sluit familiebanden nog steeds niet uit. Weet jij waar fadurrrrr 'm allemaal ingehangen heeft?
Over alles eigenlijk! :-Dquote:Op zondag 6 april 2014 12:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom zou dat aan jou liggen? Heb je geschreven of gemaild naar ze?quote:Op zondag 6 april 2014 12:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Verrassend? Het gaat tussen Billy, Lot, Andrea, Robin en Ruud. Niets verrassend aan.quote:Op zondag 6 april 2014 11:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eens.
Ik denk dat de eiltestemmen nog best verrassend kunnen uitvallen, heb nog niet eerder zoveel verschillende meningen gezien.
gasten wilden net dat hij hen de koeien liet zien maar hij zei mooi "neen, nu even niet ik moet nog ff hier blijven staan"quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ruud doet het goed bij de Mudjeans.
Ik wel al 2 mailtjes over haarquote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waarom zou dat aan jou liggen? Heb je geschreven of gemaild naar ze?
Zo vind ik 'm weer leuk. Hij moet gewoon van Billy af, daar gaat hij zelf ook nog wel achter komen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ruud doet het goed bij de Mudjeans.
Wat was die gast aan het pushen he? gewoon eng hoe sommige mensen doen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef danilel het volgende:
[..]
gasten wilden net dat hij hen de koeien liet zien maar hij zei mooi "neen, nu even niet ik moet nog ff hier blijven staan"
Ze is op slinkse wijze die standhouders en bezoekers aan het uithoren door suggestieve opmerkingen enzo.quote:Op zondag 6 april 2014 12:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef danilel het volgende:
[..]
gasten wilden net dat hij hen de koeien liet zien maar hij zei mooi "neen, nu even niet ik moet nog ff hier blijven staan"
Ze houden van leuke plaatjesquote:
Valt nog te bezien. Volgens mij is hij niet echt waardevol voor het programma. De redactie ziet wel dat de kijkers zijn grapjes zo ongeveer wel zat zijn en verder voegt hij niets toe. De amoureuze verhaallijn kan zo worden opgepakt door Gio en Robin.quote:Op zondag 6 april 2014 11:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Hij wordt er niet zo snel uitgegooid
Gisteren heeft hij kennelijk al tegen Billy gezegd moe te worden van de hele situatie, las ik in een COS.quote:Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo vind ik 'm weer leuk. Hij moet gewoon van Billy af, daar gaat hij zelf ook nog wel achter komen.
Omdat je nu nog van haar kan genieten, voor ze gillende het hek uitrent.quote:
Gio is haar doelgroep niet, denk ik zo.quote:Op zondag 6 april 2014 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt nog te bezien. Volgens mij is hij niet echt waardevol voor het programma. De redactie ziet wel dat de kijkers zijn grapjes zo ongeveer wel zat zijn en verder voegt hij niets toe. De amoureuze verhaallijn kan zo worden opgepakt door Gio en Robin.
Mooi! Dan kan Lot met een gerust hart weggestemd worden, want voor de rol van veelvraat is ze dan ook niet meer nodigquote:
Ik word een beetje moe van haar gelieg en gedraaiquote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Omdat je nu nog van haar kan genieten, voor ze gillende het hek uitrent.![]()
Ze is weer in discussie over de PB en liegt er lustig op los. Volgens haar zou de hele opbrengst naar het goede doel gaan en de PM is goed voor de emancipatie.
Ze wordt in de uitzendingen idd nu al als een bitch weggezet maar goed Andrea werd ook niet gespaard wat dat betreft.quote:Op zondag 6 april 2014 12:08 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Febo wil haar eruit, dus even wat slechte beelden van haar maken
quote:Op zondag 6 april 2014 12:11 schreef Voxs het volgende:
Dre gek doen bij Ruud. Lot komt haar discreet aan het handje wegvoeren: Kom Dre...
quote:Op zondag 6 april 2014 12:11 schreef Voxs het volgende:
Dre gek doen bij Ruud. Lot komt haar discreet aan het handje wegvoeren: Kom Dre...
Vooral toejuichen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van haar gelieg en gedraai
Dat laat ze wel doen.. Anders worden haar nagels viesquote:Op zondag 6 april 2014 12:11 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Vooral toejuichen.![]()
Ze graaft haar eigen graf.
Ja maar als ze constant op de streams te zien is, valt ze ook niet te vermijdenquote:Op zondag 6 april 2014 12:11 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Vooral toejuichen.![]()
Ze graaft haar eigen graf.
Alleen om haar natuurlijke behoeftes tijdelijk te bevredigen als de nood t hoog wordt maar hierbuiten is het een golddigger. Logischerwijze, dat besef ik.quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Gio is haar doelgroep niet, denk ik zo.
Dat zou een flauw verhaaltje worden dan. Zo fantasieloos zou hij toch niet zijn?quote:Op zondag 6 april 2014 12:12 schreef Pjotter2 het volgende:
Isabella of Nicoline gaan er deze keer uit...J.d. M wil dat zo ....De populairste bewoner er uit. Net als met Jimmy.
Liegen kunnen ze daar als de beste Robin heeft zich snel aangepast😀quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef Urb het volgende:
Robin liegt dat de hele opbrengst van PB shoot naar het goeie doel zou gaan.
Lot en Robin wilden een flink deel voor zichzelf, al dan niet binnen of buiten de officieele kas om.
Pfffff je zou haar bijna foute implantaten gunnenquote:Op zondag 6 april 2014 12:13 schreef Urb het volgende:
We zijn terug en Robin heeft het nog steeds over de playboy
wie dan daar?quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Gio is haar doelgroep niet, denk ik zo.
waarom zou hij dat willen?quote:Op zondag 6 april 2014 12:12 schreef Pjotter2 het volgende:
Isabella of Nicoline gaan er deze keer uit...J.d. M wil dat zo ....De populairste bewoner er uit. Net als met Jimmy.
Stomme muts, ga langs de weg staan als je aandacht wilt.quote:Op zondag 6 april 2014 12:13 schreef Urb het volgende:
We zijn terug en Robin heeft het nog steeds over de playboy
Bij Mud Jeans mag je 'm na een jaar teruggeven, je krijgt de helft van je geld terug en je mag weer een nieuwe uitzoeken. Geen slechte deal lijkt me voor wie er in tweedehands kleding wil rondlopen, want ik moet er persoonlijk niet aan denken.quote:Op zondag 6 april 2014 12:01 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Als ik een jeans koop voor 130 euro dan is hij wel van mij.
Gooi jij elk jaar je jeans weg, ik niet.
Nico niet, die krijgt niet genoeg stemmen, Isalabliela komt wel op het bankje in elk gevalquote:Op zondag 6 april 2014 12:12 schreef Pjotter2 het volgende:
vanuit de bewoners jaquote:Op zondag 6 april 2014 12:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nico niet, die krijgt niet genoeg stemmen, Isalabliela komt wel op het bankje in elk geval
Ik vind haar arrogant, en dacht dat ik bevooroordeeld zou zijn. Maar ik ben niet de enige die het ziet gelukkigquote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waarom zou dat aan jou liggen? Heb je geschreven of gemaild naar ze?
Dat hangt van de nieuwe (febo) af. Ik geef het een goede kansquote:Op zondag 6 april 2014 12:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vanuit de bewoners ja
maar ik denk niet dat ze weggaat
ze moet daar ook een script plan doel hebbenquote:Op zondag 6 april 2014 12:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Niemand, het geld ligt buiten utopia
Ja idd het is een haaibaaiquote:Op zondag 6 april 2014 12:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze is op slinkse wijze die standhouders en bezoekers aan het uithoren door suggestieve opmerkingen enzo.
ik niet zou verwaarlozing van de koeien betekenen en dan krijgtquote:Op zondag 6 april 2014 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hangt van de nieuwe (febo) af. Ik geef het een goede kans
quote:Op zondag 6 april 2014 12:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi! Dan kan Lot met een gerust hart weggestemd worden, want voor de rol van veelvraat is ze dan ook niet meer nodig
Waarom, ze hebben Ruud toch, die is hartstikke goed met die koeien, hij doet het al 4 dagen en dat gaat helemaal prima. Nee hoor, we nemen deze maand denk ik afscheid van Isa, die heeft haar tijd gehad.quote:Op zondag 6 april 2014 12:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik niet zou verwaarlozing van de koeien betekenen en dan krijgt
jdm een hoop boze brieven van dierenliefhebbers
De broek is op de markt duurder dan bij mud jeans zelfquote:Op zondag 6 april 2014 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij Mud Jeans mag je 'm na een jaar teruggeven, je krijgt de helft van je geld terug en je mag weer een nieuwe uitzoeken. Geen slechte deal lijkt me voor wie er in tweedehands kleding wil rondlopen, want ik moet er persoonlijk niet aan denken.
Daarom vroeg ik al, wie denken jullie dat de Febo eruit wil hebben?quote:Op zondag 6 april 2014 12:19 schreef Pjotter2 het volgende:
Wie er uit gaat wordt bij de regie bepaald. Iedereen die denkt geloofd daar enige invloed op te hebben die wil ik graag persoonlijk leren kennen want die kan ik nog veel meer onzin op de mouw spelden.
ze is niet dom!quote:Op zondag 6 april 2014 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk gesprek tussen Robin en de kraamhoudster. Ze kan dus best wel relativeren: Ron is onmisbaar, ik niet. Voor mij 200 andere blondines.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:22 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De broek is op de markt duurder dan bij mud jeans zelf![]()
Utopia vraagt 25 euro instapkosten toch?
Aanvullende speciale voorwaarden Lease a Jeans
Na akkoord verklaring van de aanvullende speciale voorwaarden Lease a Jeans ga je akkoord met de betaling als klant van een startbedrag van 19,95 euro via IDeal, creditcard, PayPal of bankoverschrijving en daarna een jaar lang (12 maanden) 5,95 euro per maand via een automatisch incasso, dus een totaalbedrag van 91,40 euro. Na deze leaseperiode heb je als klant drie opties.
Ik denk dat dat reuze meevalt.quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef Persefoneia het volgende:
Robin praat de hele dag al tegen mensen die ze buiten de poort voor 99,9% zou mijden.
Als het goed is mag die zus niet komen want Andrea heeft haar bezoek al gehad. Je mag maar eenmaal bezoek uit nodigen en dat heeft ze al gedaan met Antonquote:Op zondag 6 april 2014 12:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik al, wie denken jullie dat de Febo eruit wil hebben?
Ik vermoed Andrea. Na een extra lange uitzending vd komst van haar tweelingzus op hun beider verjaardag is haar verhaallijn wel klaar denk ik.
quote:
Gewoon omdat het kan. En omdat het ook geen onaangenaam beeld is.quote:
Andrea is toch binnenkort jarigquote:Op zondag 6 april 2014 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het goed is mag die zus niet komen want Andrea heeft haar bezoek al gehad. Je mag maar eenmaal bezoek uit nodigen en dat heeft ze al gedaan met Anton
quote:
Zal best maar er zijn nog 14 andere bewonersquote:Op zondag 6 april 2014 12:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan. En omdat het ook geen onaangenaam beeld is.
Ik ben ook niet blij nu ;-(quote:
Aan haar 'Air' te horen komt ze meer uit de buurt of uit de Laan van Meerderveuurrt....quote:
Als ze het over anderen zou hebben zou ze roddelen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef lwmeffix het volgende:
En Robin heeft het weer alleen over zichzelf
quote:Op zondag 6 april 2014 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik mag toch hopen dat de TT een verlate 1 april grap is
Alles is bij haar aangeleerd gedrag ook hoe ze loopt, allesquote:Op zondag 6 april 2014 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan haar 'Air' te horen komt ze meer uit de buurt of uit de Laan van Meerderveuurrt....
Het zou het wel een beetje op scherp zetten.. Bio-markt zal volledig op aike komen, ruud of iemand zal de koeien 100% moeten overnemen...quote:
IK kom ff met mijn Hummer door het hek Limburg inquote:
in die woorden?quote:
Allemaal fake, ik geloof geen bal van dat geaffecteerde van haar....quote:Op zondag 6 april 2014 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan haar 'Air' te horen komt ze meer uit de buurt of uit de Laan van Meerderveuurrt....
Geen idee, maar het lijken mij er wel minder dan de vorige keer.quote:
Hahahaha, ja, vast en zeker !!!!quote:Op zondag 6 april 2014 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jimmy voegde geen reet toe. Maakte geen tv, dus waardeloos.quote:Op zondag 6 april 2014 12:12 schreef Pjotter2 het volgende:
Bel even aan bij het hek, maak ik de poort wel openquote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
IK kom ff met mijn Hummer door het hek Limburg in![]()
Ik probeerde net te tellen op de 360 buiten, kwam op 12.quote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijken mij er wel minder dan de vorige keer.
Mis in ieder geval de kraam met bier uit Amsterdam en de dame met de koffiekar.
Alsof Robin zoveel toevoegd?quote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jimmy voegde geen reet toe. Maakte geen tv, dus waardeloos.
ja dat is toch wat anders dan kapenquote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
letterlijjk dat hij de koeien wil overnemen
hmm dat wel ja..maar als je het dan echt goed wilt doen :Aike er uit en de gehele boel stort in elkaar. Zeker als Emil in mei ook naar huis gaat.quote:Op zondag 6 april 2014 12:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het zou het wel een beetje op scherp zetten.. Bio-markt zal volledig op aike komen, ruud of iemand zal de koeien 100% moeten overnemen...
Je weet hoe lang die Laan is?quote:Op zondag 6 april 2014 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Isa heeft een irritante stem soms, maar van mij mag ze ook blijvenquote:Op zondag 6 april 2014 12:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm dat wel ja..maar als je het dan echt goed wilt doen :Aike er uit en de gehele boel stort in elkaar. Zeker als Emil in mei ook naar huis gaat.
Ik zie Isa liever niet gaan.
Klopt en ze komt idd uit de Schilderwijk. Heeft ze zelf verteld.quote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef Ygritte het volgende:
Allemaal fake, ik geloof geen bal van dat geaffecteerde van haar....
als ik zo facebook van boer john lees doet ruud het niet goed genoegquote:Op zondag 6 april 2014 12:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, ze hebben Ruud toch, die is hartstikke goed met die koeien, hij doet het al 4 dagen en dat gaat helemaal prima. Nee hoor, we nemen deze maand denk ik afscheid van Isa, die heeft haar tijd gehad.
Geen idee ook waarom Jimmy zo populair was. Die voegde echt niks toe. Zei zowat niks, deed lange tijd niks,....quote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
...quote:Op zondag 6 april 2014 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan haar 'Air' te horen komt ze meer uit de buurt of uit de [quote]Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Net als Lau.quote:Op zondag 6 april 2014 12:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
beetje steuken mwoahjoey voegt ook niks toe
Nope die ook niet veel maar iets meer dan Robinquote:Op zondag 6 april 2014 12:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
beetje steuken mwoahjoey voegt ook niks toe
Die poll zit ruud gewoon nog dwars. Het is een kleuter met een flinke leuter.quote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
letterlijjk dat hij de koeien wil overnemen
typisch valse nichten reactiequote:
quote:Op zondag 6 april 2014 12:31 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die poll zit ruud gewoon nog dwars. Het is een kleuter met een flinke leuter.
Oeh ff kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 12:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als ik zo facebook van boer john lees doet ruud het niet goed genoeg
hij vergeet hygiene uiers schoonmaken
melkkoeling schoonmaken
Hahaha. Als die gek de koeien mag doen, bel ik de dierenbeschermingquote:Op zondag 6 april 2014 12:31 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die poll zit ruud gewoon nog dwars. Het is een kleuter met een flinke leuter.
Ah, komt goed, hij moet nog even wennen, maar hij houdt van die beesten, veel meer als Isa dat doet. Nee hoor Isa weg, geen enkel probleem.quote:Op zondag 6 april 2014 12:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
melkkoeling schoonmaken
Ze komt in iedergeval uit een rechts VVD gezin. Of tenminste zo doet ze zich voor komen. Ze is echt zo'n prototype VVD stemmend meisje.quote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, vast en zeker !!!!
Haar vader heeft in de bak gezeten, maar dat was natuurlijk witteboordencriminaliteit.
Hier gaat Isa toch ook nooit mee akkoordquote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha. Als die gek de koeien mag doen, bel ik de dierenbescherming
[/quote]quote:Op zondag 6 april 2014 12:31 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
...
Die nicoline maakt ook geen TV behalve de hele dag flikvlooien met die zwerver. Noa dat heb ik wel gezien.... Ruzie vermijd ze angstvallig .....Saai saai saai.
heb je linkje ? kan hem niet vindenquote:Op zondag 6 april 2014 12:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
melkkoeling schoonmaken
Ze hebben niet voor niets een zangcoach geregeld. Dat verhaallijntje krijgen we dus nog. Dan misschien nog een plaatje maken, want Ome Sjon wil ieder centje binnenhalen wat hij te pakken kan krijgen. Ik denk dus dat je je voorlopig nog even lekker kan ergeren.quote:Op zondag 6 april 2014 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hangt van de nieuwe (febo) af. Ik geef het een goede kans
Daar mag ze dan straks lekker van uit huis over gaan bellen. Ruud gaat de koetjes doen en dat komt helemaal goedquote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Hier gaat Isa toch ook nooit mee akkoord
quote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar mag ze dan straks lekker van uit huis over gaan bellen. Ruud gaat de koetjes doen en dat komt helemaal goed
thnxquote:Op zondag 6 april 2014 12:36 schreef soyChantal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)88211?ref=ts&fref=ts
verschil is en ik vind het leuk hoor!!quote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, komt goed, hij moet nog even wennen, maar hij houdt van die beesten, veel meer als Isa dat doet. Nee hoor Isa weg, geen enkel probleem.
Die randdebiel is nog in staat om diequote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar mag ze dan straks lekker van uit huis over gaan bellen. Ruud gaat de koetjes doen en dat komt helemaal goed
quote:
Als ze zingt erger ik me niet aan haar, het is de rest van de tijd als ze praat .....quote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets een zangcoach geregeld. Dat verhaallijntje krijgen we dus nog. Dan misschien nog een plaatje maken, want Ome Sjon wil ieder centje binnenhalen wat hij te pakken kan krijgen. Ik denk dus dat je je voorlopig nog even lekker kan ergeren.
Nee hoor, bij de redactie. De regie heeft er niets mee te maken, die verzorgen de mooie beelden.quote:Op zondag 6 april 2014 12:19 schreef Pjotter2 het volgende:
Wie er uit gaat wordt bij de regie bepaald.
Nee zo doet ze zich voor. Rechts VVD gezin meisjes doen/denken/kleden zich heel anders en zouden nooit met hun blote poes in de playboy gaan staan (daar hebben ze hockyfeestjes voorquote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze komt in iedergeval uit een rechts VVD gezin. Of tenminste zo doet ze zich voor komen. Ze is echt zo'n prototype VVD stemmend meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |