SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Bruin is al een stuk beter dan zwart natuurlijkquote:Op zondag 6 april 2014 11:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind de pannenkoeken toch echt te bruin
[ link | afbeelding ]
voor de groep doet hij dat, heeft hij al een tijd geleden gezegd over dit soort dingen.quote:
Ruud tegen gast: Ik doe de koeien vier dagen en Isa nog drie dagen. Ik wil de koeien helemaal overnemen.quote:
Ja maar te bruin doet ook afbreuk aan de smaak. Ik haat ook te bruin gebakken croissants, niet te vreten.quote:Op zondag 6 april 2014 11:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bruin is al een stuk beter dan zwart natuurlijk
hou op schei uitquote:Op zondag 6 april 2014 11:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ruud tegen gast: Ik doe de koeien vier dagen en Isa nog drie dagen. Ik wil de koeien helemaal overnemen.
Ik voel dat er eerdaags een topic geopend zal worden... ieder pondje gaat ook door Robin's mondjequote:
quote:Op zondag 6 april 2014 11:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud moet idd maar eens een lesje leren. Ik hoop dat hij een elitestem krijg.
Robin![]()
Mijn elite-stem heeft hij zekerquote:Op zondag 6 april 2014 11:39 schreef Chanel5 het volgende:
Robin![]()
Dat is echt het enige dat ze kanquote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef Persefoneia het volgende:
Ik probeer naar Robin haar uitspraken te luisteren.
Maar het is werkelijk alleen maar onzin wat ze uitkraamt
kuchquote:Op zondag 6 april 2014 11:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ruud gaat even een contractje opmaken met een klant en laat zijn standje met kleding onbeheerd achter.
Over verantwoordelijkheidsgevoel gesproken![]()
Binnen zegt hij doodleuk tegen iemand dat hij de koeien helemaal wil afpakken van Isa.![]()
Op naar een elitestem!
BILLYquote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef lwmeffix het volgende:
Robin, Ruud, Charlotte elitestem. Andrea is gewoon minder irritant deze maand. Of de rest irritanter.
Andrea wordt gewoon uit beeld gehouden en haar geluid regelmatig uitgezet.quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef lwmeffix het volgende:
Robin, Ruud, Charlotte elitestem. Andrea is gewoon minder irritant deze maand. Of de rest irritanter.
Bij MUD Jeans mag je wel 3 x oppassenquote:Op zondag 6 april 2014 11:42 schreef Burner82 het volgende:
Gast heeft het maar moeilijk met het invullen van de formuliertjes
We kunnen Robin er op aan kijken maar eigenlijk zijn het de mannen die op een bepaalde manier op haar reageren en zij doet er haar voordeel mee.. ik neem het haar niet kwalijk... eigenlijk...quote:
Toch mag Robin nog wel even blijven. Ze zegt vaak dingen tegen bewoners die meer mensen denken maar niet zeggen. Op zich redelijk confronterend. Ruud die Isa eruit wil hebben toont aan dat hij niet nadenkt. Ruud zit safe bij Isa. In dit stadium haar eruit willen hebben heeft totaal geen doel. Komt er iemand anders in die nog tijd zat heeft om populair te worden.quote:Op zondag 6 april 2014 11:39 schreef Chanel5 het volgende:
Robin![]()
Zonder Gio zou ze helemaal nergens zijn en dat weet ze dondersgoed..Gio laat je niet gebruiken johquote:Op zondag 6 april 2014 11:42 schreef snetje het volgende:
Dat gerij tegen Gio op moet ook maar eens afgelopen zijn ...![]()
[ afbeelding ]
Andera lot en isa aubquote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef lwmeffix het volgende:
Laat hij zelf toequote:Op zondag 6 april 2014 11:42 schreef snetje het volgende:
Dat gerij tegen Gio op moet ook maar eens afgelopen zijn ...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |