SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
Ik vraag me af bij wie die koeien zich prettiger voelen, ik denk dat ik het antwoord wel weet ......quote:Op zondag 6 april 2014 12:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
verschil is en ik vind het leuk hoor!!
isa behandeld de koeien zoals een boer dat zou doen
ruud behandeld ze alsof het schoothondjes zijn
ik heb never een boer *koe knuffelen*
zien doen
of tikkertje achteraan rennen of voet bal met een koe
Ach. Ineens worden geen bezoekers in een t-shirt met een band naam erop en met een winterjas meer afgebrand in de COS - weer eens wat andersquote:Op zondag 6 april 2014 10:49 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik ga zoveel mogelijk anoniem, maar vooruit: bruine winterjas, tshirt met bandnaam, géén kort pittig kapsel. Shift vanaf half 2.
Good luck!
dit was een betere TT geweest, ik had niet door dat ik lapo had en wist niet zo snel iets beters te verzinnenquote:
Quote fixedquote:Op zondag 6 april 2014 12:26 schreef Loesme het volgende:
[..]
Gewoon streetwise uit de Schilderswijk het Belgisch Park.
Heb gister voor het eerst gelachen om de koeien. Ruud wilde met ze rennen en ze hadden geen zin. Die 2 stonden hem aan te kijken en je hoorde ze bijna denken 'die gast is niet helemaal 100, rennen, doen we echt niet...'quote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vraag me af bij wie die koeien zich prettiger voelen, ik denk dat ik het antwoord wel weet ......
quote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb gister voor het eerst gelachen om de koeien. Ruud wilde met ze rennen en ze hadden geen zin. Die 2 stonden hem aan te kijken en je hoorde ze bijna denken 'die gast is niet helemaal 100, rennen, doen we echt niet...'
Maar wat is dan precies de reden geweest dat ze haar er kostte wat het kost in wilden houden bij de vorige stemronde??quote:Op zondag 6 april 2014 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het goed is mag die zus niet komen want Andrea heeft haar bezoek al gehad. Je mag maar eenmaal bezoek uit nodigen en dat heeft ze al gedaan met Anton
ja maar boer john zal denk ik de beslissing makenquote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vraag me af bij wie die koeien zich prettiger voelen, ik denk dat ik het antwoord wel weet ......
Ik heb ze laatst anders hard achter een lachende Ruud zien aanrennen. Prachtig filmpjequote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb gister voor het eerst gelachen om de koeien. Ruud wilde met ze rennen en ze hadden geen zin. Die 2 stonden hem aan te kijken en je hoorde ze bijna denken 'die gast is niet helemaal 100, rennen, doen we echt niet...'
Ze woont aan de goede kant van de LvM, zoals ze in Den Haag zeggen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan haar 'Air' te horen komt ze meer uit de buurt of uit de Laan van Meerderveuurrt....
Geen idee, kan alleen maar gissen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies de reden geweest dat ze haar er kostte wat het kost in wilden houden bij de vorige stemronde??
Als je iemand met een (geestelijke) beperking in dienst neemt krijg je subsidiequote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies de reden geweest dat ze haar er kostte wat het kost in wilden houden bij de vorige stemronde??
quote:Op zondag 6 april 2014 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je iemand met een (geestelijke) beperking in dienst neemt krijg je subsidie
quote:Op zondag 6 april 2014 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je iemand met een (geestelijke) beperking in dienst neemt krijg je subsidie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |