SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ach ja, hij staat er tenminste.quote:Op zondag 6 april 2014 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verhaal wat hij vertelt klopt van geen kant. 'Ze kopen katoen in en maken daar broeken van'
In MLP kamer denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Waar staan Lot en Billy eigenlijk met de 'kunst'?
Zeker weten, hij is heel actief.quote:Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ach ja, hij staat er tenminste.
Ik heb Joey sowieso de hele dag bezig gezien, dus valt me alles mee.
Ik zie haar liever zonder, maar we behelpen ons maarquote:
nee, fietstas speelt verdomme goedquote:
KUTquote:Op zondag 6 april 2014 15:20 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Nee staan achter en Feyenoord staat voor
Ow....quote:Op zondag 6 april 2014 15:20 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Nee staan achter en Feyenoord staat voor
quote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef renevanlaaren het volgende:
geen 10 maar 9 filmpjes waren het .
zijn geplaatst ga nu lekker achterover hangen
Niks daarvan gewoon doorgaanquote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef renevanlaaren het volgende:
geen 10 maar 9 filmpjes waren het .
zijn geplaatst ga nu lekker achterover hangen
Valt wel op gelijk.. wat heeft dit gezinnetje te melden?quote:Op zondag 6 april 2014 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom komen er nu mensen met een zender om aan bij de poort. Oh wacht, reclame MUDjeans.
Die denkt ook, ik noem de naam even 500 x. Misschien kom ik wel op tvquote:
Wat is de wereld toch lekker simpel voor Vanass.quote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Je hebt realisten en idealisten en ik weet zeker ik ben een realist.
Ja, tuurlijk. Is ons Vitas. En er zit ook nog Russisch mob geld in. Kan niet fout.quote:
ignorance is a blissquote:Op zondag 6 april 2014 15:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is de wereld toch lekker simpel voor Vanass.
Ja mens, had je maar idealen!quote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Je hebt realisten en idealisten en ik weet zeker ik ben een realist.
God zegene je!quote:Op zondag 6 april 2014 15:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kreeg mail van dreetje zondag rustdag
Bahjeans!quote:Op zondag 6 april 2014 15:25 schreef Joezi het volgende:
Figo doe maar even niet, is allemaal BAH.. zegt knechtje Mudjeans tegen zijn zoontje
OMG daar gaat de winst. Hoop ik, denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Knecht Mudjeans luistert op afstand naar de verkoopshit van Joey.
Hij noemt andere prijzen dan Nicoline vanmorgen noemde.
is dit m ook? staat op de site van mudjeansquote:Op zondag 6 april 2014 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
mag van mij ook wel, hij is best wel lekker om te zien
Kost geen drolquote:
Ach het kost daar allemaal geen drolquote:
volgens mij wel. pffff krijg het ineens erg warmquote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef danilel het volgende:
[..]
is dit m ook? staat op de site van mudjeans
[ afbeelding ]
Welkom back! We hebben je in je string gecaptquote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
Het was leuk, ik ben niet blond maar roodbruin, jas was dicht want fris, en vanavond post ik meer, moet eerst nog wat andere dingen doen!
quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef danilel het volgende:
[..]
is dit m ook? staat op de site van mudjeans
[ afbeelding ]
hoezo opgelicht? tis maar wat de gek er voor geeftquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
Het was leuk, ik ben niet blond maar roodbruin, jas was dicht want fris, en vanavond post ik meer, moet eerst nog wat andere dingen doen!
grappig hoe smaken verschillen, ik vindt het een lief stel!quote:Op zondag 6 april 2014 15:27 schreef Joezi het volgende:
Knecht Mudjeans met zijn verlepte vrouw en zeurend kinderen
[ afbeelding ]
Een heuse cliffhanger!quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
Is dat de stalker?quote:
Moet je buiten je telefoon ook je tanden inleveren bij het hek?quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
"ik ben gewoon überverslaaft"
Bankpas, gsm, gebit!quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Moet je buiten je telefoon ook je tanden inleveren bij het hek?
hoe laat was je er en heb je het leuk gehadquote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
suspence, je laat ons in spanning!quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |