SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
quote:Op zondag 6 april 2014 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Maak ik van de slurf een string voor opa-Nijn
Ja echt en niet voor de groep maar gewoon alleen voor zich zelf. Dre heeft een schilderij weg gegeven voor spullen en Lot armbandjes, en Billy ook iets voor spullen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Rokje, peuken, sjaaltjes, noem het maar op
Cremetje.. snel in d'r zak.quote:
Was een leuke tijd... En onmogelijk te evenaren nog, alles klopte toen nog...quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
kan er niet naar kijken krijg gelijk heimwee
Gaan we een discussie over Huub aan?quote:Op zondag 6 april 2014 16:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toen leek het nog alsof hij ok was en Huub eindelijk een maatje had voor de eenzame nachten.
De scrips waren beterquote:Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was een leuke tijd... En onmogelijk te evenaren nog, alles klopte toen nog...
toen kwam ik een slaap te kort,..phoe,...quote:Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was een leuke tijd... En onmogelijk te evenaren nog, alles klopte toen nog...
Nachtenlang heb ik opgezeten om de streams te bekijkenquote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
Zeer duidelijk ja.quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef dolcefarniente het volgende:
Nog even over die dikke vrouw met dat tshirt en die hoge spijkerbroek: die was zeer duidelijk verstandelijk beperkt.
Begrijpelijk, DGK was de shit!quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
Niet teveel veren in die aars stoppen anders gaat ie langs zijn schoenen lopen....quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Gaan we een discussie over Huub aan?![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef 37metrijst het volgende:
Mevrouw vertelt aan Andrea dat ze streamt. Is dat leuk vraagt Andrea. Nou, het valt vaak tegen, dan zie je die k*tkoeien weer.
Ik was/ ben anti- Huub.quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet teveel veren in die aars stoppen anders gaat ie langs zijn schoenen lopen....
quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Bezoekster kijkt meer streams dan tv-uitzending.
Andrea: "Is dat leuker?"
Bezoekster: "Niet altijd. Al die streamlocks, dan zie je die kutkoeien weer!"
die zitten zo in der kist.quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea heeft zeepjes gekregen die ze uit moet delen.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Nachtenlang heb ik opgezeten om de streams te bekijken
Het leukste was toen huubske alles buiten ging zetten alles uit de kasten en de koelkast enz. enz. Een hoop in het zwembadquote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Nachtenlang heb ik opgezeten om de streams te bekijken
quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Was 50/50 in de COS denk ik... Maar dan was je pro Brian en dan kwam je ook niet over als een bijster slim mens...quote:
hahahahhaaquote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Joah.. Het 'geen regels' is ietwat selectief zoals we al geconstateerd hebben...quote:Op zondag 6 april 2014 16:51 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Ja echt en niet voor de groep maar gewoon alleen voor zich zelf. Dre heeft een schilderij weg gegeven voor spullen en Lot armbandjes, en Billy ook iets voor spullen.
welkom Zinziquote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
Hoi, ik lees hier al jaren mee met verschillende real life programma's.
Ik heb me zojuist toch maar eens geregistreerd omdat me wat opviel, waar ik verder niemand over lees.
Ik vermaak me altijd prima met jullie verslagen over verschillende programma's.
Veel leuker met FOK!quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
Ik heb me zojuist toch maar eens geregistreerd omdat me wat opviel, waar ik verder niemand over lees.
Vertel, wat viel je op?quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
pro Brian ben ik echt never nooit geweestquote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was 50/50 in de COS denk ik... Maar dan was je pro Brian en dan kwam je ook niet over als een bijster slim mens...
Nee de aankomst van Japio en de Goldstrike nacht die er op volgde.... Tranen met tuiten gelachen...quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
[..]
Het leukste was toen huubske alles buiten ging zetten alles uit de kasten en de koelkast enz. enz. Een hoop in het zwembad![]()
Huub is dood. We hebben tegenwoordig Kees. Kees K*nkerstreamlock!quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Gaan we een discussie over Huub aan?![]()
![]()
Hopen dat ze de zeepjes voor eten aanzietquote:Op zondag 6 april 2014 16:56 schreef misssnapshot het volgende:
Andrea wil alles eten.. Ondertussen neemt ze alles in (zeepjes) en zorgt ze dat iedereen er eentje krijgt .. (yeah right)
Welkomquote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
Vertel! Wat viel jou op?quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
Welkomquote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
En daar hadden we echt niet zoveel SL, alleen als het echt uit de hand liep en de beveiliging moest ingrijpen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee de aankomst van Japio en de Goldstrike nacht die er op volgde.... Tranen met tuiten gelachen...
paul?quote:Op zondag 6 april 2014 16:59 schreef Jibba het volgende:
Dré: ik ben altijd zo: ik ga pas investeren als er wat staat. Niet zomaar.
Wie vroeg er afgelopen week geld voor massage-oliën terwijl er nog geen 1 boeking staat?
quote:Op zondag 6 april 2014 16:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hopen dat ze de zeepjes voor eten aanziet
Welkom !quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
Echt k*nkerspijt van dat ik Kees niet gefotografeerd heb in de Action laatst....quote:Op zondag 6 april 2014 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub is dood. We hebben tegenwoordig Kees. Kees K*nkerstreamlock!
[ afbeelding ]
dat was heilig hout, dat steek je aan en rookt en geurt als wierookquote:Op zondag 6 april 2014 17:00 schreef misssnapshot het volgende:
[..]Ze wilde wel iets eten wat ze niet kon eten.. (maar weet niet of het een zeepje was).
Er waren meer mensen in de kooi behalve Huub en Brian.quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was 50/50 in de COS denk ik... Maar dan was je pro Brian en dan kwam je ook niet over als een bijster slim mens...
Welkom Zinziquote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
het is ook niet zo aardig om over deze dame commentaar te geven! maar vertel jouw verhaal nu!quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef dolcefarniente het volgende:
Nog even over die dikke vrouw met dat tshirt en die hoge spijkerbroek: die was zeer duidelijk verstandelijk beperkt.
Is hij de koerier voor utopia die de doeken moet halen???quote:Op zondag 6 april 2014 17:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt k*nkerspijt van dat ik Kees niet gefotografeerd heb in de Action laatst....
Heeft ze dat knallen nou ook al gegapt - van Laura ? Je KUNT 'r niet alleen laten he...quote:Op zondag 6 april 2014 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea: Ik ben helemaal zen, we hebben goed geknald vandaag.
We hebben die ene fan gevonden!!!quote:Op zondag 6 april 2014 17:01 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Er waren meer mensen in de kooi behalve Huub en Brian.
En zo te horen weer peuken gebietst bij de standhoudersquote:
Ze hoopte dat ze het graties en voor nax zou krijgen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:59 schreef Jibba het volgende:
Dré: ik ben altijd zo: ik ga pas investeren als er wat staat. Niet zomaar.
Wie vroeg er afgelopen week geld voor massage-oliën terwijl er nog geen 1 boeking staat?
Oh, dan mag het.quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar om eerlijk te zijn... Het was best wel een lange dag
Liekequote:Op zondag 6 april 2014 17:01 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Er waren meer mensen in de kooi behalve Huub en Brian.
Zelfs prostitutie mag nu sinds Robin er is...quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef Toverheks het volgende:
er MAG geruild worden, ruilhandel is toe gestaan.
Maar het waren meestal veel langere SL's.quote:Op zondag 6 april 2014 17:00 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
En daar hadden we echt niet zoveel SL, alleen als het echt uit de hand liep en de beveiliging moest ingrijpen.
Het lijkt mij ook nogal intensief met al die 'fans' die iets van je moeten ja.quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar om eerlijk te zijn... Het was best wel een lange dag
Zag je duidelijk aan die geniepig geperste glimlach en knijpoogjes.quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ze hoopte dat ze het graties en voor nax zou krijgen.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:00 schreef zinzi_52 het volgende:
Dank jullie wel, ben nog aan het uitzoeken hoe of wat.
eens en maar steeds het zelfde verhaaltje afdraaien, lijkt mij ook vermoeiendquote:Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook nogal intensief met al die 'fans' die iets van je moeten ja.
Bij Andrea komt er tegenwoordig een soundlock als ze om sigaretten bietst.quote:Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef misssnapshot het volgende:
Lau wil volgens mij sigaretten. Moet je vragen zegt Andrea, ik heb het gevraagd aan die jongens. Lau zegt: niet vragen he.. Andrea: ik vraag ook niet.
Ook voor individueel gewin???quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef Toverheks het volgende:
er MAG geruild worden, ruilhandel is toe gestaan.
Zeker!quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ze hoopte dat ze het graties en voor nax zou krijgen.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef misssnapshot het volgende:
Lau wil volgens mij sigaretten. Moet je vragen zegt Andrea, ik heb het gevraagd aan die jongens. Lau zegt: niet vragen he.. Andrea: ik vraag ook niet.
Of de hele loods tegen een leuke villa.quote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Ook voor individueel gewin???
Dat zou ik de Koe ruilen tegen een paar mooie laarzen.
Sukkol.....quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
We hebben die ene fan gevonden!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mij ook. En dat 'leuk doen'. Het kost nogal wat energie denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eens en maar steeds het zelfde verhaaltje afdraaien, lijkt mij ook vermoeiend
dre voor een fan, broodman of sjon ofzo. ook een goede ruil.quote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Ik vond Billy vreselijk nep.quote:Op zondag 6 april 2014 17:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mij ook. En dat 'leuk doen'. Het kost nogal wat energie denk ik.
Nogmaals: ik vond dat Billy het erg goed deed, die heeft die mensen echt een goed gevoel bezorgd.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Maar het waren meestal veel langere SL's.
Ze zal heus wel dingen gedacht hebben maar dit gedrag van haar dat we ook vaak met de bewoners zien is juist wel erg goed met de gasten, want die voelen zich dan vast speciaal. Ze was heel lief met dat omaatje bijvoorbeeld, vond ik.quote:
Hun kop houwe duidelijk..quote:Op zondag 6 april 2014 17:07 schreef isax het volgende:
wat doen die goude kooi personages allemaal nu eigenlijk?
Vergeet Nena niet.quote:Op zondag 6 april 2014 17:05 schreef Lady-night het volgende:
Nathanel is de enige die naar huis gestuurd is toch?
Ik heb maar 1 pagina met alle posts.quote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef zinzi_52 het volgende:
Wat me dus was opgevallen en niets erover las is het volgende.
Ik weet niet hoe ik foto's plaats dus doe het even zo en wacht jullie mening dan af.
In de cos. waar ruud de koeien wil kapen op pag 6 staat een fot'/cap van twee blonde dames, in de cos boer klaver brengt sfeer op de markt op pag 10 staat een foto/cap van de familia muis.
Ik vind de dames toch wel erg sterk hetzelfde eruit zien, of zie ik spoken?
Kan me nog een keer herinneren, een nacht, toen Brian een overnachting kreeg in het hotel. Huub met Amanda in bed geloof ikquote:Op zondag 6 april 2014 17:07 schreef Raven2000 het volgende:
[..]maar ze moesten daar toen wel de hele tent weer aan kant maken, al het glas opruimen van de gebroken deuren enz enz dus ja duurde wel langer
quote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef zinzi_52 het volgende:
Wat me dus was opgevallen en niets erover las is het volgende.
Ik weet niet hoe ik foto's plaats dus doe het even zo en wacht jullie mening dan af.
In de cos. waar ruud de koeien wil kapen op pag 6 staat een fot'/cap van twee blonde dames, in de cos boer klaver brengt sfeer op de markt op pag 10 staat een foto/cap van de familia muis.
Ik vind de dames toch wel erg sterk hetzelfde eruit zien, of zie ik spoken?
#1757 en #1758 bedoel je dat?quote:Op zondag 6 april 2014 17:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 pagina met alle posts.
Heb je postnummers ?
Die staan naast datum en tijd aangeven met bv : #93
Ruud heeft dus ook iets verkocht, waar hij niet hardop over wou praten. Dat wordt dus gewoon in eigen zak gestoken (begrijp ik er dan uit)quote:Op zondag 6 april 2014 17:10 schreef Jibba het volgende:
Billy wil massage-olie kopen (waarschijnlijk van dat geld wat ze nu in haar hand heeft van de art).
Ruud reageerde niet echt...
Amanda voedt een mini-afrojack op...quote:Op zondag 6 april 2014 17:07 schreef isax het volgende:
Sprekend! Twee ogen, een neus en een mond. En blond.quote:
top leven dus.quote:Op zondag 6 april 2014 17:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Amanda voedt een mini-afrojack op...![]()
Ik denk dat Syl nog in Barcelona zit (slimste van het stel)
Huub werkt dus bij Utopia nu.
Natas is nog bijstandsmoeder.
Nena getrouwd en net een kleine.
Jaap snuift zich de touwtyfus...
Natas stalkt rijke mannen ...quote:Op zondag 6 april 2014 17:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Amanda voedt een mini-afrojack op...![]()
Ik denk dat Syl nog in Barcelona zit (slimste van het stel)
Huub werkt dus bij Utopia nu.
Natas is nog bijstandsmoeder.
Nena getrouwd en net een kleine.
Jaap snuift zich de touwtyfus...
Wie kan het meest sjaggerijnig kijken?quote:Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Het keukenhulpje van DaFamilia (op de rug gezien) is de hele dag gebleven; Charlotte heeft zo haar contacten
quote:Op zondag 6 april 2014 17:11 schreef zinzi_52 het volgende:
[..]
Ja die en dan die van de familie muis
Inmiddels die andere ook gevonden. Wat mij betreft niet dezelfde vrouwen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sprekend! Twee ogen, een neus en een mond. En blond.
Nee, dat is Topic nr., gevolgd door TopicTitel.quote:
Ik denk dat die je niet meer ziet of hoort hun gewone leventje hebben opgepakt. Of dat een top leven is is voor iedereen verschillend.quote:
Ik zeg pizzasquote:Op zondag 6 april 2014 17:13 schreef isax het volgende:
en ze vrete maar door. die hoeven echt geen avond eten
Oke dan zit ik er naast, vond ze erg lijken zelf.quote:Op zondag 6 april 2014 17:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dezelfde denk ik, want ik heb die blonde vrouw (de moeder van Charlotte) op meerdere foto's gezien. Dat is niet dezelfde vrouw als op de cap.
Soms denk ik dat Aike ouder is dan Dree.quote:Op zondag 6 april 2014 17:14 schreef Grunge. het volgende:
Een mevrouw had Aike jonger ingeschat. "Soms denk ik: ze had 23 kunnen zijn, soms ouder... nee, toch wel jonger."
!
Voor 250 euro aan chinees lijkt me beterquote:
ik sluit me bij jou aan. of een keer sushi, doe eens gekquote:Op zondag 6 april 2014 17:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor 250 euro aan chinees lijkt me beter
Veel leuker zo!quote:Op zondag 6 april 2014 17:15 schreef zinzi_52 het volgende:
[..]
Oke dan zit ik er naast, vond ze erg lijken zelf.
Maar heb me nu wel eindelijk eens geregistreerd LOL
Uitsmijters?quote:Op zondag 6 april 2014 17:07 schreef isax het volgende:
15 pizzas a 6 euro bij om de hoek = 90quote:Op zondag 6 april 2014 17:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor 250 euro aan chinees lijkt me beter
verstandiger wel, maar ouder?quote:Op zondag 6 april 2014 17:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Aike ouder is dan Dree.
Wel even eerst het regelboek uit je hoofd leren he? We zeggen lekker niet waar het staat...quote:Op zondag 6 april 2014 17:15 schreef zinzi_52 het volgende:
[..]
Oke dan zit ik er naast, vond ze erg lijken zelf.
Maar heb me nu wel eindelijk eens geregistreerd LOL
quote:Op zondag 6 april 2014 17:16 schreef jovencita01 het volgende:
het fust wordt leeggetapt! raar, je moet een tap toch altijd schoonspoelen!
ruil handel is toegestaan, maar denk voor een koe 2 paar laarzenquote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Klopt. Maar na de 1e markt bestelde ze meteen voor 250 euro chineesquote:
10 maandmenus...quote:Op zondag 6 april 2014 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt. Maar na de 1e markt bestelde ze meteen voor 250 euro chinees
Dat zijn de kinderen van Klaver, tegen dat jongetje zegt ze 'Ik heb Ruud voor jou aan de kant gezet'quote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Billy gaat leuk om met kinderen; ze voelt zich dan onder leeftijdsgenootjes
Voor mijn part ruilen ze die hele zooi voor 2 knaken en nun bos konthaar, maar dan is/wordt het gezamelijk bezig. en geen persoonlijke verrijking van een individu . Zoals Lot Billy en Dre nu doen. Terwijl B.V Nicoline gevonden geld ook wel zelf had kunnen houden. Of nogmaals je ruil de koeien voor een Phillip Morris fabriek uit bergen op zoom.quote:Op zondag 6 april 2014 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ruil handel is toegestaan, maar denk voor een koe 2 paar laarzen
Zelfs via onschuldige kinderen probeert ze zichzelf te overtuigen van een relatie waarin zij de touwtjes in handen heeft.quote:Op zondag 6 april 2014 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat zijn de kinderen van Klaver, tegen dat jongetje zegt ze 'Ik heb Ruud voor jou aan de kant gezet'
Ja, zelfs tegen kinderen kan ze het niet laten.quote:Op zondag 6 april 2014 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs via onschuldige kinderen probeert ze zichzelf te overtuigen van een relatie waarin zij de touwtjes in handen heeft.
Normaal zou ik zeggen NICE!, maar het is Billy...quote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zelfs tegen kinderen kan ze het niet laten.
Ook al zo`n flapdrol die Ron om weer zonder overleg toezeggingen te doen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron gaat regelen met Aike dat de mensen van de barbequestand geld terug krijgen, want ze hebben niks verdiend.
Ron wil dat het kostprijs wordt.
Emil wil dat het eerst besproken wordt.
Ron heeft tegen de man gezegd dat hij het voor hem gaat regelen.
Wat idioot!quote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron gaat regelen met Aike dat de mensen van de barbequestand geld terug krijgen, want ze hebben niks verdiend.
Ron wil dat het kostprijs wordt.
Emil wil dat het eerst besproken wordt.
Ron heeft tegen de man gezegd dat hij het voor hem gaat regelen.
Was dat geen geintje?quote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef waxmask het volgende:
Rienk en Robin ruzie maken met de kinderen erbij...
Leuk voor een centraal.quote:Op zondag 6 april 2014 17:24 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Ook al zo`n flapdrol die Ron om weer zonder overleg toezeggingen te doen.
Toen Willem er van de week was gaf hij ook al aan dat de verhuurprijs te hoog was, dat ze daar iets mee moesten doen, omdat er anders kraamhouders afhaken.quote:Op zondag 6 april 2014 17:25 schreef Jibba het volgende:
[..]
Wat idioot!
Is toch niet de schuld van de Utopianen dat ze niks verdiend hebben?
De andere kraamhouders hebben blijkbaar wel genoeg verdiend dus dan zal het wel aan hun zelf gelegen hebben.
Ja en nee... er was beloofd naar een ander publiek te zoeken dan fans. Dat heeft sommige standhouders over de streep getrokken toch nog mee te doen. EN zie hier, het was weer een fandag....quote:Op zondag 6 april 2014 17:25 schreef Jibba het volgende:
[..]
Wat idioot!
Is toch niet de schuld van de Utopianen dat ze niks verdiend hebben?
De andere kraamhouders hebben blijkbaar wel genoeg verdiend dus dan zal het wel aan hun zelf gelegen hebben.
Ze hielden zich in en maakte er een grap van, maar waren er geen kinderen bij was het op zeker ruzie geweest.quote:
Tja, misschien voor een volgende keer maar nu zijn deze standhouders toch akkoord gegaan met verhuurprijs en dan is het hun eigen risico dat ze genoeg verdienen om de kosten eruit te krijgen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen Willem er van de week was gaf hij ook al aan dat de verhuurprijs te hoog was, dat ze daar iets mee moesten doen, omdat er anders kraamhouders afhaken.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja en nee... er was beloofd naar een ander publiek te zoeken dan fans. Dat heeft sommige standhouders over de streep getrokken toch nog mee te doen. EN zie hier, het was weer een fandag....
Het is ook niet realistisch te verwachten dat het gewenste publiek wel naar een duurzame markt op het Utopia-terrein komt.quote:Op zondag 6 april 2014 17:26 schreef waxmask het volgende:
Ja en nee... er was beloofd naar een ander publiek te zoeken dan fans. Dat heeft sommige standhouders over de streep getrokken toch nog mee te doen. EN zie hier, het was weer een fandag....
quote:Op zondag 6 april 2014 17:21 schreef Ebinas het volgende:
"zinzi_52.
Ik vermoed dat de foto van Familia Muis in #1758 Boer Klaver brengt......... niet meer upload. Was een post van Danilel met nr. 212
Grunge heeft ze beide geplaatst net en zijn niet dezelfde dames volgens hem/haar.quote:Op zondag 6 april 2014 17:21 schreef Ebinas het volgende:
"zinzi_52.
Ik vermoed dat de foto van Familia Muis in #1758 Boer Klaver brengt......... niet meer upload. Was een post van Danilel met nr. 212
Klopt maar dan moet je het ook niet beloven. En ze hebben 0,0 moeite gedaan om zich op andere plekken te profileren bv op fora's of andere platformen waar dat soort mensen komen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook niet realistisch te verwachten dat het gewenste publiek wel naar een duurzame markt op het Utopia-terrein komt.
Nee, dat is een belofte die je niet kunt inlossen. Maar dat had je als ervaren standhouder ook wel van tevoren kunnen zien aankomen. Hier zit je publiek niet en dat gaat hier ook nooit komen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:29 schreef waxmask het volgende:
Klopt maar dan moet je het ook niet beloven. En ze hebben 0,0 moeite gedaan om zich op andere plekken te profileren bv op fora's of andere platformen waar dat soort mensen komen.
Dus dat. Als je ander publiek wil moet je daar wel wat voor ondernemen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet je het ook niet beloven. En ze hebben 0,0 moeite gedaan om zich op andere plekken te profileren bv op fora's of andere platformen waar dat soort mensen komen.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:28 schreef zinzi_52 het volgende:
[..]
[..]
Grunge heeft ze beide geplaatst net en zijn niet dezelfde dames volgens hem/haar.
En een rigoureuze gedragsaanpassing want wat dat betreft heeft CC ook weer gelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 17:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dat. Als je ander publiek wil moet je daar wel wat voor ondernemen.
Ja behoorlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 17:32 schreef Jibba het volgende:
Ron neemt weer even de leiding. Pfff, vermoeiend die vent.
eruit ermee.quote:Op zondag 6 april 2014 17:32 schreef Jibba het volgende:
Ron neemt weer even de leiding. Pfff, vermoeiend die vent.
we gaan met zijn allequote:Op zondag 6 april 2014 17:34 schreef waxmask het volgende:
Iedereen eigen BBQ meenemen voor Koningsdag... Ik ga zowaar twijfelen om te komen. Als er een kans is dat alles in de hens vliegt wil ik er wel bij zijn....
Gelul, ze hebben zich wel ingezet vandaag.quote:Op zondag 6 april 2014 17:34 schreef Pjotter2 het volgende:
Wat die Bio mensen stoort is dat meer dan de helft van de inwoners van Utopia het aan hun reet zal roesten dat hele Bio gebeuren.
En dat weten ze inmiddels en komen er achter dat ze misleid gebruikt worden.
Gio Laura Lotte Emil Vanaas joey ruud enz enz krijgen bio markt niet eens uit hun bek. voor hun is het alleen te doen om het geld.
Gelul ???quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Gelul, ze hebben zich wel ingezet vandaag.
aaaaghhh ermquote:Op zondag 6 april 2014 17:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind niemand meer leukben ze allemaal zo zat
Emile is gewoon jaloers. Hij wil zelf de baas zijn..quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil zegt nu tegen Aike dat Ron geen dingen met standhouders moet regelen.
En Emil vindt zijn speech ook niet passen.
Het gaat bij mij ook behoorlijk heen en weer, maar Aike zorgt in ieder geval nooit voor ergernissen. Die lacht en die bagatelliseert en rationaliseert, prachtigquote:Op zondag 6 april 2014 17:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind niemand meer leukben ze allemaal zo zat
quote:Op zondag 6 april 2014 17:40 schreef isax het volgende:
mogen we nu ook al de koeie niet meer zien tijdens een streamlock
Van wat ik gezien heb zag ik Laura ook alleen maar wat dom rondhangen bij kraampjes en dom lullen. Ze werd pas enthousiast toen ze d'r gekregen drugs aan Lot liet zien.quote:Op zondag 6 april 2014 17:39 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Gelul ???![]()
Ik ?? Ze (die bewoners) zeggen zelf de hele maand door dat het ze geen ene moer kan schelen.
En verder kun je zeggen dat je het er niet mee eens bent .
Vind het een beetje jammer van die bomen ervoor.. Kunnen ze die niet weghalen? Verpest mijn beeld van de poort.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 17:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Emile is gewoon jaloers. Hij wil zelf de baas zijn..
Ja jij. Of ze het een fantastisch leuk evenement vinden of niet, aan hun inzet ligt het niet en jij suggereert anders. En ja, BS dus.quote:Op zondag 6 april 2014 17:39 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Gelul ???![]()
Ik ?? Ze (die bewoners) zeggen zelf de hele maand door dat het ze geen ene moer kan schelen.
En verder kun je zeggen dat je het er niet mee eens bent .
Het is duidelijk niet Laura's ding, maar ze heeft wel haar best gedaan: in gesprek met de kraamhouders en met de klanten over de produkten.quote:Op zondag 6 april 2014 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb zag ik Laura ook alleen maar wat dom rondhangen bij kraampjes en dom lullen. Ze werd pas enthousiast toen ze d'r gekregen drugs aan Lot liet zien.
Andrea liep als vanouds te schreeuwen en alles op te eten en te vertellen hoe goed het met haar gaat.
Ze zijn allemaal geweldigquote:Op zondag 6 april 2014 17:43 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Het is duidelijk niet Laura's ding, maar ze heeft wel haar best gedaan: in gesprek met de kraamhouders en met de klanten over de produkten.
Ja vandaag, maar verder vinden ze het helemaal niks. En daar gaat het om. Het is voor hen een cash cow, geen overtuiging.quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef 37metrijst het volgende:
Gelul, ze hebben zich wel ingezet vandaag.
Ik zat al te wachten op een compilatie van alle streamlocks....quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja vandaag, maar verder vinden ze het helemaal niks. En daar gaat het om. Het is voor hen een cash cow, geen overtuiging.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:45 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal geweldig![]()
En zoooo Biologisch ...Ik moet er bijna van huilen.
Nee, das waar.quote:Op zondag 6 april 2014 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja vandaag, maar verder vinden ze het helemaal niks. En daar gaat het om. Het is voor hen een cash cow, geen overtuiging.
Van de Febo-standquote:Op zondag 6 april 2014 17:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van welke stand is die vrouw met dat rode jack ?
quote:Op zondag 6 april 2014 17:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy wil een schilderij aan Anita verkopen voor ¤200,-
Ze zakt naar ¤75,-, Anita vindt het nog belachelijk veel geld.
Ze heeft het shirt geruild volgens mij.quote:Op zondag 6 april 2014 17:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Dre ook weer een nieuw outfit ter ere van de markt?
van Joling?quote:Op zondag 6 april 2014 17:50 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ze heeft het shirt geruild volgens mij.
Is het ook ze moesten vanmorgen de schilderijen naar binnen brengen omdat ze door de regen uitliepenquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 17:52 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ik bedoelde het shirt dat ze nu aan heeft.. tegen een schilderij als ik het goed gezien heb.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:52 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ik bedoelde het shirt dat ze nu aan heeft.. tegen een schilderij als ik het goed gezien heb.
STandhouders familie en andere bekendenquote:Op zondag 6 april 2014 17:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn er nu nog steeds gasten daar, of alleen standhouders ?
Alleen standhouders als het goed is.quote:Op zondag 6 april 2014 17:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn er nu nog steeds gasten daar, of alleen standhouders ?
Dankzij de mevroi die het over beelden op de kutkoeien had krijgen we nu bomen en het hek in beeld.quote:
Nee...echt waar ..Ruud heeft zó'n grote.....SLquote:Op zondag 6 april 2014 17:53 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Aike praat gepassioneerd met Hanneke, over de complexiteit van Utopia
Geef mij maar gewoon koeien..quote:Op zondag 6 april 2014 17:56 schreef waxmask het volgende:
Toch had ik 1000 x liever die Billy gifs dan elke keer JdM bij een SL.... Alsof het al niet erg genoeg is...
ik ookquote:Op zondag 6 april 2014 17:56 schreef waxmask het volgende:
Toch had ik 1000 x liever die Billy gifs dan elke keer JdM bij een SL.... Alsof het al niet erg genoeg is...
quote:Op zondag 6 april 2014 17:55 schreef waxmask het volgende:
Ik zeg maak een RLS soap van het gezin Klaver...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |