SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
quote:Op zondag 6 april 2014 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Maak ik van de slurf een string voor opa-Nijn
Ja echt en niet voor de groep maar gewoon alleen voor zich zelf. Dre heeft een schilderij weg gegeven voor spullen en Lot armbandjes, en Billy ook iets voor spullen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Rokje, peuken, sjaaltjes, noem het maar op
Cremetje.. snel in d'r zak.quote:
Was een leuke tijd... En onmogelijk te evenaren nog, alles klopte toen nog...quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
kan er niet naar kijken krijg gelijk heimwee
Gaan we een discussie over Huub aan?quote:Op zondag 6 april 2014 16:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toen leek het nog alsof hij ok was en Huub eindelijk een maatje had voor de eenzame nachten.
De scrips waren beterquote:Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was een leuke tijd... En onmogelijk te evenaren nog, alles klopte toen nog...
toen kwam ik een slaap te kort,..phoe,...quote:Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was een leuke tijd... En onmogelijk te evenaren nog, alles klopte toen nog...
Nachtenlang heb ik opgezeten om de streams te bekijkenquote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
Zeer duidelijk ja.quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef dolcefarniente het volgende:
Nog even over die dikke vrouw met dat tshirt en die hoge spijkerbroek: die was zeer duidelijk verstandelijk beperkt.
Begrijpelijk, DGK was de shit!quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
Niet teveel veren in die aars stoppen anders gaat ie langs zijn schoenen lopen....quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Gaan we een discussie over Huub aan?![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef 37metrijst het volgende:
Mevrouw vertelt aan Andrea dat ze streamt. Is dat leuk vraagt Andrea. Nou, het valt vaak tegen, dan zie je die k*tkoeien weer.
Ik was/ ben anti- Huub.quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet teveel veren in die aars stoppen anders gaat ie langs zijn schoenen lopen....
quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Bezoekster kijkt meer streams dan tv-uitzending.
Andrea: "Is dat leuker?"
Bezoekster: "Niet altijd. Al die streamlocks, dan zie je die kutkoeien weer!"
die zitten zo in der kist.quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea heeft zeepjes gekregen die ze uit moet delen.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Nachtenlang heb ik opgezeten om de streams te bekijken
Het leukste was toen huubske alles buiten ging zetten alles uit de kasten en de koelkast enz. enz. Een hoop in het zwembadquote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Nachtenlang heb ik opgezeten om de streams te bekijken
quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Was 50/50 in de COS denk ik... Maar dan was je pro Brian en dan kwam je ook niet over als een bijster slim mens...quote:
hahahahhaaquote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Joah.. Het 'geen regels' is ietwat selectief zoals we al geconstateerd hebben...quote:Op zondag 6 april 2014 16:51 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Ja echt en niet voor de groep maar gewoon alleen voor zich zelf. Dre heeft een schilderij weg gegeven voor spullen en Lot armbandjes, en Billy ook iets voor spullen.
welkom Zinziquote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
Hoi, ik lees hier al jaren mee met verschillende real life programma's.
Ik heb me zojuist toch maar eens geregistreerd omdat me wat opviel, waar ik verder niemand over lees.
Ik vermaak me altijd prima met jullie verslagen over verschillende programma's.
Veel leuker met FOK!quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
Ik heb me zojuist toch maar eens geregistreerd omdat me wat opviel, waar ik verder niemand over lees.
Vertel, wat viel je op?quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef zinzi_52 het volgende:
pro Brian ben ik echt never nooit geweestquote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was 50/50 in de COS denk ik... Maar dan was je pro Brian en dan kwam je ook niet over als een bijster slim mens...
Nee de aankomst van Japio en de Goldstrike nacht die er op volgde.... Tranen met tuiten gelachen...quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
[..]
Het leukste was toen huubske alles buiten ging zetten alles uit de kasten en de koelkast enz. enz. Een hoop in het zwembad![]()
Huub is dood. We hebben tegenwoordig Kees. Kees K*nkerstreamlock!quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Gaan we een discussie over Huub aan?![]()
![]()
Hopen dat ze de zeepjes voor eten aanzietquote:Op zondag 6 april 2014 16:56 schreef misssnapshot het volgende:
Andrea wil alles eten.. Ondertussen neemt ze alles in (zeepjes) en zorgt ze dat iedereen er eentje krijgt .. (yeah right)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |