SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
Brillejood? Ohhw dat was een normale benaming voor de opticiens bij ons in de buurt...quote:
Te makkelijk? Ze doen er anders genoeg voor hoor. Nou ja, sommigen dan.quote:Op zondag 6 april 2014 16:09 schreef D-B het volgende:
[..]
Mooi dan moeten ze weer wat anders bedenken dat zou leuk zijn.
Het geld komt nou te makkelijk binnen.
Incluis enge tanden.quote:
Billy trekt Ruud wel voor je.quote:
En nu ik in de keuken zit Vanass ook niet meer. Als die 3 opzouten kijkt het wat makkelijker.quote:Op zondag 6 april 2014 16:14 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik ook niet, eruit met die twee
Brillenjood was bij ons een scheldwoordquote:Op zondag 6 april 2014 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Brillejood? Ohhw dat was een normale benaming voor de opticiens bij ons in de buurt...
Nix gewend zeker?
Vanassa?quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef mootie het volgende:
Eeew wat doet die tandenloze vrouw eng met haar lippen.
Zo zie je maar weer..quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Britan het volgende:
[..]
Brillenjood was bij ons een scheldwoord
Ik heb Nicolien horen zeggen dat ze een trui wilde verkopen aan John.quote:Op zondag 6 april 2014 16:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ja toch, nicolien riep dat ze die wilde bewaren voor John. Joey moest de trui eerst passen.
Oh, want John dacht dat hij wel moest betalen toen hij de trui net aantrok. Maar Nico was dus iets anders van plan. Ik vind 'm wel stoer in ieder geval (vooral met het verhaal erachter), de trui.quote:Op zondag 6 april 2014 16:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ja toch, nicolien riep dat ze die wilde bewaren voor John. Joey moest de trui eerst passen.
Okquote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb Nicolien horen zeggen dat ze een trui wilde verkopen aan John.
Iedereen er uit en FOK laten casten...quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En nu ik in de keuken zit Vanass ook niet meer. Als die 3 opzouten kijkt het wat makkelijker.
Zijn vrouw vond het nogal een prijs voor zo'n trui.quote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ok![]()
John koopt toch nooit iets, de verkoopt
Bij ons ook, en een harde ook. Ik zal wel te oud zijn om de lol daarvan in te zien.quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Britan het volgende:
[..]
Die truien zijn wel leuk. Net de site even bekeken, kekke damesshorts en toffe jumpsuits.quote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, want John dacht dat hij wel moest betalen toen hij de trui net aantrok. Maar Nico was dus iets anders van plan. Ik vind 'm wel stoer in ieder geval (vooral met het verhaal erachter), de trui.
Ik ga erin. Hou me teguh!quote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iedereen er uit en FOK laten casten...
Hebben ze maat tipitent?quote:Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Hoodies zijn 19,95 op de site van mud. Valt me mee.
Volgens mij gooien ze er daar een tientje of 2 bovenop voor hunzelluf...quote:Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nee, 99,95. 19,95 is een leasetermijn.quote:Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Hoe was ut hoe was ut hoe was ut! Heeft Vanas een gebit?quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef dolcefarniente het volgende:
Die jas maakt echt dik...
(maar ik had het zo koud...)
oogst: een pond buffelstooflappen, allerlei aardappels, een fles peren-rode bes, een potje kruiden, flink stuk oude kaas ( geen utopiakaas), pannenkoek van Vanass...
wij komen de week wel weer door!
ps: wie had verzonnen dat ik bruine laarzen heb
ps2 bandshirt van Rapalje!
Ben je ook weer terug LS? Je foto's staan nog in de COS met je stoere spijkerjack en grijze staart...quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker druk nog.... NOT!!!
[ afbeelding ]
zijn zeker leuk! ook in het echt ;-)quote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Die truien zijn wel leuk. Net de site even bekeken, kekke damesshorts en toffe jumpsuits.
Kijk maar op de site, je hebt de fleece en de katoenen versie.quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef Grunge. het volgende:
Volgens mij is dat allemaal aankoopprijs, vervolgens betaal je dan per maand of zo bij Mud Jeans. Anders is het inderdaad wel heel goedkoop, twintig euro voor die hoodie...
geen land varken braadworst?quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef dolcefarniente het volgende:
oogst: een pond buffelstooflappen, allerlei aardappels, een fles peren-rode bes, een potje kruiden, flink stuk oude kaas ( geen utopiakaas), pannenkoek van Vanass...
Op de markt de trui 100 euro. Dat vind ik dus wel veel geld voor een truiquote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef Grunge. het volgende:
Volgens mij is dat allemaal aankoopprijs, vervolgens betaal je dan per maand of zo bij Mud Jeans. Anders is het inderdaad wel heel goedkoop, twintig euro voor die hoodie...
quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef dolcefarniente het volgende:
mooi, en vooral veel, heel veel! Vanessa nog meer, er mag wel wat veranderen in de keuken!quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef Grunge. het volgende:
Ik wil dat Vanas en Ruud stemmen krijgen.
nee joh, buffel is spannender!quote:
Kijk zelf nog maar eens. Die truien zijn 99,95.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Kijk maar op de site, je hebt de fleece en de katoenen versie.
Dat bedoel ik, echt als ik haar stem hoor weet ik niet hoe snel ik van stream moet wisselen.Als ik deze maand weer als Elita zou mogen stemmen gaat mijn stem naar haar.quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Haaaai haaaai asjeblieeeeeft hèhèhèhèhè
quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef dolcefarniente het volgende:
Herkenbaarquote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, echt als ik haar stem hoor weet ik niet hoe snel ik van stream moet wisselen.Als ik deze maand weer als Elita zou mogen stemmen gaat mijn stem naar haar.
Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, echt als ik haar stem hoor weet ik niet hoe snel ik van stream moet wisselen.Als ik deze maand weer als Elita zou mogen stemmen gaat mijn stem naar haar.
Ja klopt of 25 euro direkt en 5.95 per maand leas.quote:Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk zelf nog maar eens. Die truien zijn 99,95.
Joey is toch sowieso leuk? Ik zag dat hij onderaan stond in de poll op de officiële Utopia-site, maar ik begrijp niet waarom.quote:Op zondag 6 april 2014 16:25 schreef Jibba het volgende:
Joey valt me echt 100% mee vandaag.
Werkt hard, zeurt niet, is leuk tegen de mensen.
Vanessa, Billy en Ruud.quote:Op zondag 6 april 2014 16:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.Ik wil Lot er ook zo graag uit. Voor renevan laaren mag Dre dan nog een maandje blijven
Maar met Vanessa heb ik het nu ook zwaar. Dilemma's, dilemma's
Ik ga strak op Lot weerquote:Op zondag 6 april 2014 16:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.Ik wil Lot er ook zo graag uit. Voor renevan laaren mag Dre dan nog een maandje blijven
Maar met Vanessa heb ik het nu ook zwaar. Dilemma's, dilemma's
Lot gun ik eigenlijk wel om daar langer te zitten. Kunnen we wedden op hoe zwaar ze is in December.quote:
Hoe kun je nu al weten of je volgende keer weer elite bent ?quote:
Brillenjood, puistenkop, beugelbekkie!quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Britan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |