quote:
Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef UtopiaVolger het volgende:Ga gewoon gezellig allemaal massaal met alle Fok! mensen naar de markt toe en je hebt antwoord op alle vragen. Het is erg leuk.

Van dit willen we lezen druiloor..en je mag weg nu
Rudy Nahrwold 3 minuten geleden
Geweldig ! Ben vandaag naar de biomarkt geweest, het wass grandioos !, ik moet bij deze zeggen dat ik echt mijn mening moet bij stellen over sommige bewoners! Ze waren echt heel vriendelijk en ze namen de tijd !
Isabella is in het echt heel aardig heb zelfs stiekem een beker melk gekregen van haar !
Andrea : van haar heb ik gratis een armband gekregen toen ik de UFO T- shirt van Harold had gekocht ....ja de echte !!! :-)
Ruud is geweldig! En ook heel aardig heb gelachen met hem.
Mijn favoriet Rienk daar heb ik mee gesproken , hij wil wel een schilderij voor mij maken en die hartjes daar wil hij eigenlijk van af.
Billy was rustig ook met haar had ik even gesproken , wat is ze klein ! ;-)
Emile dat is een goede gast en in het echt ook heel aardig.
Giorgio leuke jongen en ook heel vriendelijk
Joey heb ik ook gesproken en heb tegen hem verteld dat hij mijn held was door Hakim eruit te stemmen
Laura was druk met de bezoekers aan het praten die heb ik helaas niet echt gesproken :-(
Aike is heel netjes en heel vriendelijk.
Met Charlotte heb ik ook even gesproken en ze was vriendelijk en ook heel aardig.
Nicolien heb ik niet echt gesproken maar lachte wel vriendelijk.
Jimmy is ook vriendelijk die heb ik ook kort gesproken.
Vanessa die is in het echt dun en haar gezicht .. Heb mij twee keer aan haar voor gesteld haha...die was ook druk in de keuken ze wilde zelfs een boterham voor mij maken omdat ik geen pannenkoek luste
Paul heb ik helaas niet gesproken :-(
We hebben zelfs een geintje uitgehaald in Andrea's kast buiten ...haha een prei in de grond gedaan samen met Gloria ( de kippenfluisteraar zie filmpje ;-) )
Met een briefje erbij ...haha....hoe zal ze hierop reageren ben benieuwd naar haar reactie ;-)
Al met al echt een hele leuke dag gehad in Utopia volgende keer zeker weer !