Op zondag 2 maart 2014 03:13 schreef Hobby het volgende:Goede morgen(nacht) kan ik beter zeggen ,uitgerekend vandaag wordt ik wakker met veel pijn .
het zal wel aan het weer liggen denk ik maar zit al een tijdje op en heb alles terug gekeken .
het wordt een leuk dagje en dat laat ik niet door ongemakken voorbij gaan .
.
de bewoners liggen te snurken en zullen ook eindelijk is weer vroeg uit de veren moeten.
in gedachten zie ik de witte kopjes al voor mij .
ben gelukkig een ochtend mens dus zit al glimlachend vanaf 2 uur te schrijven .
heb ook nog geregend zal er modderig uitzien maar zal straks wel droog zijn .
Lady(hondje) gaat mee ,dan val ik niet zo op of wel haha
ik zou zeggen kijk allen ,want rond half 10 loop ik(we) door het hek
van (grapje) gesloten inrichting ,wordt helemaal binnenste buiten gekeerd (bizar eigenlijk) maar zal de pret niet drukken.
zal stiekem zeggen pas op ik heb een bom bij me heel de redactie in rep en roer haha ,daarna zeg ik geintje dat is mijn tikkende hartklep en pacemaker hihi.
neen hoor grapje het is nu bijna 3 uur dus heb nog de tijd om van de kramp af te komen .
ik verheug mij op de markt en om praatje te maken met de leukste en normaalste bewoonster van het gektopia gebeuren .ach het is maar een spel en het zijn allemaal acteurs en binnenkort bekende Nederlanders .
gelukkig kijk ik door deze glamour heen ,ze moeten uiteindelijk allemaal hun eigen kont afvegen er zal geen butler staan om dat te doen .
lieve mensen veel kijkplezier .om deze gekke oude dame want ik hoop ze een poepie te laten ruiken ! haha.
tot vanmiddag met het verslag hoe het was ......

enne niet kletsen achter mijn rug he ik zie alles (wat een ander niet ziet)