SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
Rechtstreeks tegen hun?quote:Op zondag 6 april 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
Dat ze neuken en dat het ongepast is , is gezegd vandaag door gasten //
De eerste paar weken hield ze het nog vol dat ze Miss Duurzaam was. Nu vliegen de spuitbussen er doorheenquote:Op zondag 6 april 2014 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy : Wie we zijn, wat we verkopen..
De producten interesseren haar echt geen moer.
Maar duurzaam is bij haar dat ze uit geldnood alle kringlopen afgaat.quote:Op zondag 6 april 2014 18:04 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
De eerste paar weken hield ze het nog vol dat ze Miss Duurzaam was. Nu vliegen de spuitbussen er doorheen
Klopt, ze zou het op haar voorhoofd tatoeëren...quote:Op zondag 6 april 2014 18:04 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
De eerste paar weken hield ze het nog vol dat ze Miss Duurzaam was. Nu vliegen de spuitbussen er doorheen
Werd hier de vorige keer gesuggereerd, hij was ook bij het optreden van Miss M.quote:Op zondag 6 april 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei Billy nou .. Tis de broer van Lot !??
Gangsta bro van Lotquote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef Grunge. het volgende:
De echte broer van Lot is véél dikker. Dit is meer een Jokertje.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei Billy nou .. Tis de broer van Lot !??
Ook de opmerkingen die ze maakt, alsof ze heel tof is.quote:
De mensen die daar op komen dagen zijn niet de gewone kijkers/streamers, maar echt fan van bepaalde personen. Je zult daar dus zelden een negatief woord horen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:59 schreef maryo55 het volgende:
Raar dat je overal op internet of waar dan ook leest dat mensen het zo walgelijk vinden dat sexgebeuren van bil en ruud.
Niemand die daar op bezoek komt zegt daar iets over tegen hun. Ruud meent echt dat hij
de tofste vent is daar, omdat ook vrijdag 2 meiden tegen hem hadden gezegt dat hij op de 3 of 4 e plaats stond in de pol en bil op 5 of 6.
Aan goede bedoelingen heb je zo weinig.quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze is een pleaser ja. Ze bedoelt het wel goed. Ik heb een zwak voor Billy.
Hele dag achter de boer Klaver en/of aardappels gestaan.. Te oud voor zn zoon, dit was idd dezelfde die werd verdacht asl broer tijdens de Miss Montreal concert..quote:
Zat hij niet in dat mislukte gangster programma van RTL dat een paar mongooltjes naar LA gingen?quote:
Aan pleasen ook. Ik vind het een beetje zielig voor haar dat ze zo is.quote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aan goede bedoelingen heb je zo weinig.
Als je het zo hoort is het daar één dolle boelquote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef Burner82 het volgende:
Zet ht geluid weer aan, 1e dat ik hoor is HAHAHAHAIKE... Gelukkig weer een SL
en nu daar blijft, omdat ze geen huis meer heeft (caravan) die kunnen ze nu uitmelken (de febo)quote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar duurzaam is bij haar dat ze uit geldnood alle kringlopen afgaat.
Mwoah, vind haar een beetje slapjes. Als je er niet positief op zou reageren krijg je teksten als wie denk je wel niet dat je bent en ik ben al 32.quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Kinkelkid of zo. Gelukkig niet gezien.quote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Zat hij niet in dat mislukte gangster programma van RTL dat een paar mongooltjes naar LA gingen?
Dat soort vrouwen zouden van mij een wifebeater maken....quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Precies dat programma.quote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Zat hij niet in dat mislukte gangster programma van RTL dat een paar mongooltjes naar LA gingen?
Ja Kinkelkid zn rapnaamquote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Jaa, ik heb dat ook gezien.quote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
"21-jarige Kinkel Kid komt uit het keurige Hilversum en werkt als kok in het restaurant van zijn ouders. Zijn droom is om een eigen fasfood restaurant te starten waar hij bekend staat als ‘rappende kok’."quote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja Kinkelkid zn rapnaamMc Bigga was de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |