SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
Is toch zo te achterhalen van wie een bedreiging komt. Wat een gelul zeg. Block de bedreiger want nu zijn ze zelf bedriegers met hun 24/7 streams...quote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf minder. Net als bij voetbal wordt het verpest door een kleine harde kern. Huub zijn woorden.
Hadden ze maar geen korte rokjes moeten dragen!quote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef beequeen het volgende:
Dat hebben ze echt aan zichzelf te danken.
Gio had een tasje met eten ofzo.quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
Wat gebeurde daar tussen Gio, Aike en Joe...ineens SL
Dat vind ik ook weer idioot. Kijk het blijft een RLS en een programma en het zijn 'echte' mensen. Het is deels echt en deels hier en daar gestuurd. Dat kan niet anders, want mensen zijn na 14 jaar RLS enorm verwend. Gewoon 10 'normale' mensen in een huis zetten die net als wij op de bank hangen en wat babbelen, dat kan niet meer.quote:Op zondag 6 april 2014 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jeetje dat gaat wel erg ver bedreigingen!
Tsja hebben ze toch echt zelf veroorzaakt door die sturing die er niet zou zijn. Andere beloftes daargelaten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens Huub vanwege bedreigingen. Ze zijn erg geschrokken van de felheid van de streamers. Zodra het over achter gaat doen ze een streamlock.
gio had iets in een linnen tas en liet dat joey en aike zien, die riepen ..ohhhhhhquote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
Wat gebeurde daar tussen Gio, Aike en Joe...ineens SL
quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
Nooit gedacht dat ik naar die loods zou gaan maar ben er vandaag toch geweest met mijn vriendin, waren in de buurt. Wat me opviel was dat die vrouwen bijna allemaal echt klein zijn. Tegen Billy gezegd dat ik fan (als in, leuk voor dit programma) van haar ben en ze sprong meteen in mijn nek, haha. "Ruud, Ruud, ik heb een mannelijke fan!" Ruud komt aanlopen en zegt: "Hoe kun je nou fan zijn van Billy?"
![]()
Geen spijt dat we zijn geweest, het was leuk.![]()
Kreeg alleen geen bier.
coolquote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
Nooit gedacht dat ik naar die loods zou gaan maar ben er vandaag toch geweest met mijn vriendin, waren in de buurt. Wat me opviel was dat die vrouwen bijna allemaal echt klein zijn. Tegen Billy gezegd dat ik fan (als in, leuk voor dit programma) van haar ben en ze sprong meteen in mijn nek, haha. "Ruud, Ruud, ik heb een mannelijke fan!" Ruud komt aanlopen en zegt: "Hoe kun je nou fan zijn van Billy?"
![]()
Kreeg alleen geen bier.
Ja, ze zijn erg geschrokken van de felheid van streamers naar medewerkers, sponsoren en vrienden van Utopia. Dat zei dus Huub.quote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef Jian het volgende:
Wat lees ik nu SL's vanwege de bedreigingen ...get real.
juist jij snapt het, nu de rest nogquote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer idioot. Kijk het blijft een RLS en een programma en het zijn 'echte' mensen. Het is deels echt en deels hier en daar gestuurd. Dat kan niet anders, want mensen zijn na 14 jaar RLS enorm verwend. Gewoon 10 'normale' mensen in een huis zetten die net als wij op de bank hangen en wat babbelen, dat kan niet meer.
Er moet wat gebeuren en je hebt een aantal mensen nodig die niet al te normaal zijn. Mensen met specifieke karaktereigenschappen, een zekere mate van uitstraling en die bereid zijn om hier en daar de boel wat op te stoken of in beweging te brengen.
Ik ga er ook in mee, maar.... de grens ligt bij echtde mensen achter het programma te gaan benaderen of bedreigen of wat dan ook. Dat vind ik bijna net zoiets als mensen die acteurs in een soapserie benaderen met van alles en nog wat op basis van de rol die ze spelen. Dan ben je gewoon de realiteit aan het verliezen.
Sjips was jij degene die binnen om bier vroeg. het werd aan Vanes gevraagd en het mocht niet.quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
![]()
Kreeg alleen geen bier.
Leuk om te horen dat het TOP was.quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
![]()
Kreeg alleen geen bier.
Ze werd door een vrouw veel jonger geschat, namelijk 23.quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Joezi het volgende:
Aike werd op de biomarkt 42 tot 48 geschat, ze blijkt pas 35
![]()
Kreeg alleen geen bier.
volgens mij zat daar voornamelij keen berg "lekkers" van de markt inquote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
gio had iets in een linnen tas en liet dat joey en aike zien, die riepen ..ohhhhhh
quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sjips was jij degene die binnen om bier vroeg. het werd aan Vanes gevraagd en het mocht niet.
Hebben we je gecapt?quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
![]()
Kreeg alleen geen bier.
![]()
Kreeg alleen geen bier.
wrom niet? als je het in de koelkast legt word het kanon hard..quote:
Leukquote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef asco het volgende:
![]()
Kreeg alleen geen bier.
![]()
Kreeg alleen geen bier.
In de etenskast die Vanas op slot doet bedoel ik. Die is voor de gasten en daar legt ze ook boodschappen van de bewoners in, die denken dan dat ze het niet gekregen hebben.quote:Op zondag 6 april 2014 19:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wrom niet? als je het in de koelkast legt word het kanon hard..
in een botervloot kan dat gerust buiten koelkast zeker met 15 man..zo op
Huub staat erom bekend dat ie nogal eens liegt. Ik bedoel waarom zou je een SL op willekeurig tijdstip laten plaatsvinden wanneer je bedreigd wordt. Worden de bedreigers daar rustiger van??? Hij lult maar wat!quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg geschrokken van de felheid van streamers naar medewerkers, sponsoren en vrienden van Utopia. Dat zei dus Huub.
Jammer dat ik niet goed heb opgelet. Zag wel een grote, ehh blonde/donker blonde man bij de ingang van de keuken staan. Was jij dat?quote:
Was dat in een COS, want daar hebben we hem al lang niet meer gezien ?quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
Ja, ze zijn erg geschrokken van de felheid van streamers naar medewerkers,
sponsoren en vrienden van Utopia. Dat zei dus Huub.
Eens. Er zijn toch echt een paar steken los aan het raken als je je daartoe verlaagt. Maar dan wel blijven kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Injetta het volgende:
Ik ga er ook in mee, maar.... de grens ligt bij echtde mensen achter het programma te gaan benaderen of bedreigen of wat dan ook. Dat vind ik bijna net zoiets als mensen die acteurs in een soapserie benaderen met van alles en nog wat op basis van de rol die ze spelen. Dan ben je gewoon de realiteit aan het verliezen.
Huub weet toch hoe fel streamers kunnen zijn, hij heeft het zelf ervaren in DGKquote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg geschrokken van de felheid van streamers naar medewerkers, sponsoren en vrienden van Utopia. Dat zei dus Huub.
Er is nog plek op het bankje hoorquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
PB, volgens mij krijg je steeds meer haters vanwege je JdM SL plaatje...
quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
PB, volgens mij krijg je steeds meer haters vanwege je JdM SL plaatje...
In Gio's geval is dat ook geheel terechtquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Urb het volgende:
Gio "Mensen op de chat channels schelden ons verrot"
joey zei het: tof dat ze geweest zijn nu voel je je beterquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
De ouders van Charlotte zijn geweest? Incognito?
Lult Huub er nu niet een end in om?quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad geen effectief middel tegen bedreigingen als die SL's. Dan worden die mensen die dreigen alleen nog maar woester volgens mij. Het wekt alleen maar de indruk dat er van alles verborgen moet worden. Dus het voedt het basisidee dat alles gescript is.quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub staat erom bekend dat ie nogal eens liegt. Ik bedoel waarom zou je een SL op willekeurig tijdstip laten plaatsvinden wanneer je bedreigd wordt. Worden de bedreigers daar rustiger van??? Hij lult maar wat!
quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub staat erom bekend dat ie nogal eens liegt. Ik bedoel waarom zou je een SL op willekeurig tijdstip laten plaatsvinden wanneer je bedreigd wordt. Worden de bedreigers daar rustiger van??? Hij lult maar wat!
dan is wat in het vorige topic stond waar?quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
Dan moet Huub lekker aangifte gaan doen. Niet de stream verziekenquote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Yep...quote:Op zondag 6 april 2014 19:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad geen effectief middel tegen bedreigingen als die SL's. Dan worden die mensen die dreigen alleen nog maar woester volgens mij. Het wekt alleen maar de indruk dat er van alles verborgen moet worden. Dus het voedt het basisidee dat alles gescript is.
wat is er gebeurd dan ? val net weer binnenquote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja hebben ze toch echt zelf veroorzaakt door die sturing die er niet zou zijn. Andere beloftes daargelaten.
Met die blonde vrouwen of met dat stoplicht? Met die blonde vrouwen is niet waar, dat waren niet dezelfde.quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan is wat in het vorige topic stond waar?
neequote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan is wat in het vorige topic stond waar?
Yup!quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
de eerste internationale gasten zei aike, op steenworp afstand van de grens?
Ja,dat hoorde ik Emil zeggen...quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
Nicoline's extreme laisser-faire-houding begint me steeds meer te irriteren. Daar win je ook geen oorlog mee, die omarmt de vijand nog.quote:Op zondag 6 april 2014 19:04 schreef rokkutsaains het volgende:
Rienk vertelt Nicoline, dat het ruilen van kunst en kettinkjes voor kleding, door Billy en Charlotte, wat hem betreft niet okay is. Nicoline wuift het weg, zoals altijd.
Was met name naar aanleiding van het filmpje waar Robin bekend dat ze Jimmy eruit moest stemmen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan ? val net weer binnen
opzoek naar de ouders van lot op de filmpjes...quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Grunge. het volgende:
Hoe kom je dan toevallig daar in de buurt?quote:
Ja je gaat de streamlocks uiteindelijk toch een beetje missen he?quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Eindelijk weer een SL.. toch al 5 minuten zonder gehad...
moffenhoerquote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nicoline's extreme laisser-faire-houding begint me steeds meer te irriteren. Daar win je ook geen oorlog mee, die omarmt de vijand nog.
Mij ook. Vooral tegenover Vanassa.quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nicoline's extreme laisser-faire-houding begint me steeds meer te irriteren. Daar win je ook geen oorlog mee, die omarmt de vijand nog.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef Jian het volgende:
Wat lees ik nu SL's vanwege de bedreigingen ...get real.
Waar is dat te zien/horen/lezen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik begin me te ergeren aan die rare mensen die steeds mijn SL verstorenquote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja je gaat de streamlocks uiteindelijk toch een beetje missen he?
Je rekent er een soort van opquote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja je gaat de streamlocks uiteindelijk toch een beetje missen he?
ruim een uur van de grens met belgie denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
de eerste internationale gasten zei aike, op steenworp afstand van de grens?
tja het is Charlotte he,....quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat Huub heeft gezegd dat de mensen worden gecheckt omdat er geen familie naar binnen mag.
Zeggen ze allemaal😁😁quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe kom je dan toevallig daar in de buurt?
Huub zegt zoveel BS, altijd al gedaan, niet serieus te nemen, die kutabouter.quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat Huub heeft gezegd dat de mensen worden gecheckt omdat er geen familie naar binnen mag.
Feestje in Utrecht gehad en daar blijven slapen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe kom je dan toevallig daar in de buurt?
nee nee ze konden een steen de grens over gooien volgens mijquote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
ruim een uur van de grens met belgie denk ik
Ik vind het idd erg asociaal, zit je lekker te streamlocken gaan ze het weer verpesten.quote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik begin me te ergeren aan die rare mensen die steeds mijn SL verstoren
Dan kan hetquote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef asco het volgende:
[..]
Feestje in Utrecht gehad en daar blijven slapen.
En daarom nu continue streamlocks? If so: it's bullshit.quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kreeg ik als antwoord afgelopen vrijdag per PM.quote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Waar is dat te zien/horen/lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |