Maar vind je hem nu wel of niet i.h.a. het beste?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:34 schreef Tchock het volgende:
Maar Ranja, zo raar is het toch niet om te zeggen dat je lievelingsfilm niet op elk punt het beste is? Dan zou ik moeten zeggen dat Pulp Fiction betere special effects heeft dan The Avengers of Avatar. Dat is overduidelijk niet zo.
Hè hè, iemand die mij snapt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:35 schreef Gruisman het volgende:
Jurassic Park is mijn favoriete film, maar dat heeft natuurlijk ook erg met nostalgie te maken. Een film als The Departed zit natuurlijk veel beter in elkaar
Geen idee eigenlijk. Ontloopt elkaar niet veel in elk geval de ene of de andere kant op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar vind je hem nu wel of niet i.h.a. het beste?
Dat is wat anders, je gaat ook niet zeggen dat Nirvana de beste toetsenist heeftquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:34 schreef Tchock het volgende:
Maar Ranja, zo raar is het toch niet om te zeggen dat je lievelingsfilm niet op elk punt het beste is? Dan zou ik moeten zeggen dat Pulp Fiction betere special effects heeft dan The Avengers of Avatar. Dat is overduidelijk niet zo.
Nee, dat is precies wat ik net zei. Dat Pulp Fiction mijn favoriet is ondanks dat het niet het beste plot of acteerwerk heeft. Daar zeg jij over dat het 'vaag' is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is wat anders, je gaat ook niet zeggen dat Nirvana de beste toetsenist heeft
Maar beste film is beste film en beste band is beste band, Dat is wat anders dan beste special effects of beste toetsenist.
Tja, ik vind ook niet perse dat het beste album het beste liedje heeft, of dat het beste liedje de beste tekst heeft. Laat staat dat het beste album de beste teksten heeft. Maar beste album blijft beste album.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Nee, dat is precies wat ik net zei. Dat Pulp Fiction mijn favoriet is ondanks dat het niet het beste plot of acteerwerk heeft.
indirect? nee hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:49 schreef Norrage het volgende:
Zijn jullie nou indirect de spot aan het drijven met mij hierboven????
Het gaat natuurlijk om wat jij persoonlijk, om wat voor reden dan ook, de beste film vindt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:41 schreef Maxerazzi het volgende:
'Beste' film/plaat/band bestaat überhaupt helemaal niet; het is zo'n nietszeggende term. Dat veronderstelt objectieve criteria om het te bepalen, en dat gaat 'm niet worden.
Dat snap ik, maar dan vind ik 'beste' nog steeds een ontzettend lamlendige term.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om wat jij persoonlijk, om wat voor reden dan ook, de beste film vindt.
Waarom jammer? Ik vond het einde juist het beste stuk van de film. Anders was het gewoon een goed uitgevoerde horror/thriller geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:04 schreef ranja het volgende:
Se7en vond ik wel ok op het einde na... beetje jammer vond ik dat.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
Waarom jammer? Ik vond het einde juist het beste stuk van de film. Anders was het gewoon een goed uitgevoerde horror/thriller geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:36 schreef ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Jeugd stelt live bijna nooit teleurquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:52 schreef MaJo het volgende:
Ben ik opeens in een filmtopic beland![]()
Jeugd van Tegenwoordig was toftevens mijn laatste keer Tivoli, dat is wel raar
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om niet het hele topic in filmspoilers te blijven praten ook maar even een liedje er bij
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:52 schreef MaJo het volgende:
tevens mijn laatste keer Tivoli, dat is wel raar
Ik heb begrepen dat ze ook wel eens dronken op het podium kunnen staan, maar misschien is dat iets van aan het begin. Negen jaar geleden vond ik het ook maar niks, nu was het feestquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:54 schreef Gruisman het volgende:
[..]
De Jeugd stelt live bijna nooit teleur. Moest even wennen aan dat laatste album maar er zitten echt een paar toppers op
ik heb echt even doei gezegdquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar Hooverphonic en later nog een keer naar Eefje, dat zal het dan ook wel zijn.
Datzelfde maakte ik ook mee toen ze in het Paard van Troje optradenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze ook wel eens dronken op het podium kunnen staan, maar misschien is dat iets van aan het begin. Negen jaar geleden vond ik het ook maar niks, nu was het feest![]()
Ik stond helemaal achterin bij de bar. Op een gegeven moment kwamen ze allemaal naar achter gecrowdsurfd om op de bar een nummertje te doen
Eigenlijk kom ik de laatste jaren steeds minder in popzalen, al kom ik vaker in ekko om te stappen. In Tivoli al een tijdje niet meer omdat ik schijnbaar te oud benquote:Op zondag 6 april 2014 00:01 schreef ranja het volgende:
Laatste 2 jaar kwam ik veel vaker in de Helling en ook in Ekko dan in Oude Gracht eigenlijk.
Maar wel een hoop gave dingen gezien ja... overigens heb ik in het programma van de nieuwe Vredenburg nog weinig aansprekends gezien.
Te oudquote:Op zondag 6 april 2014 00:07 schreef MaJo het volgende:
Eigenlijk kom ik de laatste jaren steeds minder in popzalen, al kom ik vaker in ekko om te stappen. In Tivoli al een tijdje niet meer omdat ik schijnbaar te oud ben
TivoliVredenburg spreekt me sowieso minder aan maar ben er wel benieuwd naar.
Over een paar weken weer naar de Helling voor het eerst in jaren voor Moss. Snap niet waarom ze niet in de oude gracht staan eigenlijk
Ik vind mezelf ook niet per se te oud maar als je tussen allemaal zestienjarigen staat dan voel je je nogal zelfbewust zeg maarquote:Op zondag 6 april 2014 00:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Te oudDan hoef ik er helemaal niet meer heen
Maar 'stappen' doe ik eigenlijk nooit meer. Concerten wel en soms blijf ik wel een poosje hangen na een concert, bv als in de Helling ineens alternatieve 90s gedraaid wordt, maar daar zal ik niet speciaal voor naar de helling toegaan.
Ik denk dat Moss groot genoeg is om de Helling uit te verkopen maar te klein om oude gracht goedgevuld te krijgen.
Daar ben ik gisteren geweest! Is een pareltje. Prachtige (miniatuur) decors, goede acteurs en een geweldige manier van filmen heeft die Wes Anderson.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |