SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
[ Bericht 1% gewijzigd door PoezeligDing op 05-04-2014 18:00:56 ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Alain Caron, Julius Jaspers, Peter Lute.. Francois Geurts komt regelmatig opdraven.. Kranenborg geeft nog wel eens een masterclass.. Maar die zie ik nog maar zelden..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. juist, en hoeveel TV-koks heeft SBS op zijn snijplank?
Ast mer skoon uitziet he...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bestek poetsen met een ranzige vaatdoek![]()
![]()
![]()
![]()
Met een blommetjequote:
Met potplant.....quote:
Vanessa met 'r : Haai haai...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:57 schreef Persefoneia het volgende:
3, 2, 1, hoe lang tot Haaaaaai ik ben Billy
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:57 schreef Persefoneia het volgende:
3, 2, 1, hoe lang tot Haaaaaai ik ben Billy
Verwijderd, die onzin.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:57 schreef Boca_Raton het volgende:
In de OP staat dit:
Of op de bewoners, Lot is lief.
Is er überhaupt wel iemand die de OP nog leest, blijkbaar niet want dit staat er nu al een tijdje gr gr Pavement.
Dan is het een vinger-de-pot-plantquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:58 schreef Olga het volgende:
interessant gesprek tussen lot, robin en rienk
Ik lebber de kok/serveerster niet eens af... Ik wil gewoon drinken bestellen en de kaart.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef anjajaha het volgende:
Haaaiiiiiiiiiii ze zoenen wel maar ze stellen zich niet eens voor
Nou ja, Utopia is hard op weg om cult-status te verwerven.. ik ben bang dat de rem eraf is vwb de instroom van BN'ersquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alain Caron, Julius Jaspers, Peter Lute.. Francois Geurts komt regelmatig opdraven.. Kranenborg geeft nog wel eens een masterclass.. Maar die zie ik nog maar zelden..
Paul en Karinquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef anjajaha het volgende:
Haaaiiiiiiiiiii ze zoenen wel maar ze stellen zich niet eens voor
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa tegen eters: Luister, ik heb natuurlijk meer gasten..
Ze wil nu dat ze allemaal tegelijk gaan eten.
Nou, Juul is een chefkok, de rest zijn meesterkoks voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, Utopia is hard op weg om cult-status te verwerven.. ik ben bang dat de rem eraf is vwb de instroom van BN'ers
En dat allemaal voor de prijs van 25 euroquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa tegen eters: Luister, ik heb natuurlijk meer gasten..
Ze wil nu dat ze allemaal tegelijk gaan eten.
Tnx, nu ook weg.quote:
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:58 schreef Olga het volgende:
interessant gesprek tussen lot, robin en rienk
Dat zoenen in ned. loopt echt de spuigaten uit, belachelijk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik lebber de kok/serveerster niet eens af... Ik wil gewoon drinken bestellen en de kaart.
dan hoop ik dat jules gaat kokenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat allemaal voor de prijs van 25 euro
Gratis content voor eigen toko is nog niemand vies van geweest.. het wachten alleen is op het GeenGezichtsvelies-momentquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, Juul is een chefkok, de rest zijn meesterkoks voor zover ik weet.
apperetiefje stokbrood met kruidenboter?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef markvanrinsum het volgende:
mensen worden gewoon weg gestuurd door vanessa we eten om 7 uur ga maar in de zon zitten ofzow hahaha
Alleen met verjaardagen.. En alleen de vrouwen (dat vind ik belachelijk... Ik wil lekkere jarige kerels ook kunnen aflebberenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dat zoenen in ned. loopt echt de spuigaten uit, belachelijk!
op papier is Julius gewoon Kok hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, Juul is een chefkok, de rest zijn meesterkoks voor zover ik weet.
Die komen aapjes kijken etc uur extra rondhangen met bewoners vinden ze geweldig:-)quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Tja, van klantvriendelijkheid heeft Vanessa nog niet gehoord...Lieve help.
Dat mens is knetter gekquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Ebinas het volgende:
Ze is wel laat met de bloemkool, straks is ie nog beetgaar
Dat kan toch niet hé, je spreekt een tijd af, dan kom je en mag je een uur wachten om vervolgens met vreemde aan tafel te moeten zittenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef markvanrinsum het volgende:
mensen worden gewoon weg gestuurd door vanessa we eten om 7 uur ga maar in de zon zitten ofzow hahaha
O dat hoop ik ook, is ons wel beloofd door SBS ha ha haquote:
ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef Dotteke het volgende:
10 gasten had ik ergens gelezen, en dan een bloemkooltje?
Waarom toch altijd bloemkool, die is soms best heel duur
En zonder wassen de pan in ha ha heerlijk soms zitten er wel eens beestjes in, ik zet ze altijd eerste in een pan met zout water. Dan snijden en dan wassen
Dat is waar.. Maar ik denk dat de sbs-contracten beetje worden gebruikt. Het sbs publiek is over het algemeen niet het laten-we-gaan-eten-in-een-sterren-restaurant-niveau...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gratis content voor eigen toko is nog niemand vies van geweest.. het wachten alleen is op het GeenGezichtsvelies-moment
het is eigenlijk gewoon een straatmeid, die nu in de keuken staat aan de trog, en straks weer gaat vertellen hoe ze de keuken opruimt, en hoeveel kopjes ze moet weg zetten!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Tja, van klantvriendelijkheid heeft Vanessa nog niet gehoord...Lieve help.
Lekker makkelijk..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Zow, die broccoli gaat in 3 stukken de pan in.
Die koken toch gewoon mee en wie weet zijn ze best wel lekker...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef Dotteke het volgende:
En zonder wassen de pan in ha ha heerlijk soms zitten er wel eens beestjes in, ik zet ze altijd eerste in een pan met zout water. Dan snijden en dan wassen
chefkok geeft leiding aan de koks. Daarom is hij chefkok. De rest zijn SVH meesterkoks..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op papier is Julius gewoon Kok hoor
En wat ze allemaal ervan weggooit, zo zondequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Zow, die broccoli gaat in 3 stukken de pan in.
Extra stukkie vleesquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die koken toch gewoon mee en wie weet zijn ze best wel lekker...
die je kent neem ik aan!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen met verjaardagen.. En alleen de vrouwen (dat vind ik belachelijk... Ik wil lekkere jarige kerels ook kunnen aflebberen)
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Persefoneia het volgende:
Ik zit hier met een sjaaltje om mijn hoofd. Zegt mijn dochter 'goh, je bent net Billy'.
Ik heb nog nooit een sjaaltje zo rap van mijn hoofd geplukt
Zo hoort het ook, als er wormpjes inzitten komen die bovendrijvenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef Dotteke het volgende:
haahahahhaahaquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Persefoneia het volgende:
Ik zit hier met een sjaaltje om mijn hoofd. Zegt mijn dochter 'goh, je bent net Billy'.
Ja heb er al verscheidene naar boven zien komen in de loop der jarenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:06 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, als er wormpjes inzitten komen die bovendrijven
Ja, dat stukje was ik vergeten idd. Al vind ik jarige onbekende lekkere kerels aflebberen ook niet echt heel vervelendquote:
en dan heb je nog de souschefsquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
chefkok geeft leiding aan de koks. Daarom is hij chefkok. De rest zijn SVH meesterkoks..
Hij was kok en heeft geen papieren voor Chefkok maar gewoon liefde voor zijn vak, boeken geschreven en zich omhoog gewerkt en in de jaren van alles bij geleerd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
chefkok geeft leiding aan de koks. Daarom is hij chefkok. De rest zijn SVH meesterkoks..
Maar ze hebben toch kaas zat,kopen ze voor 1.50 van boer klaver.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil vindt het raar dat ze zich niet de luxe kunnen veroorloven om kaas te eten..
Schijnen alleen verkocht te mogen worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch kaas zat,kopen ze voor 1.50 van boer klaver.
Maar ze verkopen hem voor 25 euro, dus als ze hem opeten hebben ze 23,50 verlies, hebben ze ooit eens gezegdquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch kaas zat,kopen ze voor 1.50 van boer klaver.
ja natuurlijk! Het is allemaal scriptquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Toverheks het volgende:
Dat die mensen moeten wachten is meer dan logies, instructies van achter, het gaat niet om de stream het gaat om TV maken
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Persefoneia het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Poolhond39 het volgende:
Ron komt bijna klaar op zijn eigen bouwplannen
Jup. En gewoon een topventquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij was kok en heeft geen papieren voor Chefkok maar gewoon liefde voor zijn vak, boeken geschreven en zich omhoog gewerkt en in de jaren van alles bij geleerd.
dat zal je mij nooit zien schrijven, maar er is een soort van draaiboek, het plaatje op tv moet kloppen met een voice over eronder.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ja natuurlijk! Het is allemaal script
Ja dat wel,maar ik kan geen kilo kaas voor 1.50 krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maarzze verkopen hem voor 25 euro, dus als ze hem opeten hebben ze 23,50 verlies, hebben ze ooit eens gezegd
Erg hé, twee streams en op allebei dat domme kaartenquote:
Waarom heeft Rienk een pink-ribbon in zijn haar?quote:
Jahhhh pannenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg hé, twee streams en op allebei dat domme kaarten
dat kan allang niet meer, die groenten worden gekweekt op glasvezel, een klein scheutje azijn in het was water is al voldoende, mocht er een inzitten!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:06 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, als er wormpjes inzitten komen die bovendrijven
Das ook onzin ergensquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schijnen alleen verkocht te mogen worden.
verser en onbespotenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Daar is de sla uit het zakje alweer.
Mijn zoon is chefkok maar van Julius kan hij nog heel wat leren zei hij, ook natuurlijk de leeftijd, die man kookt zijn hele leven al, mijn zoon pas vanaf dat hij een jaar of 5 was, echt waar,zie hem nog staan op de stoel aan het aanrecht en het is wel zijn werk maar ziet het als zijn passiequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup. En gewoon een topventIk dacht eigenlijk wel dat hij chef was, maar geen meesterkok. Maar ik mag hem gewoon
Ze is wel duurzaam consequentquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Omdat hij de hele dag geconfronteerd wordt met grote tieten. Rienk moest daar natuurlijk een goede reden/visie bij hebben..dus pink ribbon..maatschappelijk belang van tieten kijken...en dies meer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom heeft Rienk een pink-ribbon in zijn haar?
Hij is in elk geval eerlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Urb het volgende:
Robin tegen Rienk "Ik vind het wel een dingetje dat jij mij het minst van iedereen vertrouwd"
Ja is ook bezopen, maar de huishoudmeid moet gewoon bestellen! Die leeft gewoon in haar eigen simpele mind!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil vindt het raar dat ze zich niet de luxe kunnen veroorloven om kaas te eten..
Dan zal ze zo de dressing er ook al overheen gooien. Hmmmm lekke slappe sla.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
kan het niet pink van de gay gebeuren zijn?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom heeft Rienk een pink-ribbon in zijn haar?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]Dat klus en bouwvolkje kennende zal hij niet rusten voor hij alles wat Paul heeft gebouwd weer heeft afgebroken onder luid gemopper hoe slecht alles eerst in elkaar zat.
Koken met passie geeft vaak de meest prachtige en heerlijke gerechten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn zoon is chefkok maar van Julius kan hij nog heel wat leren zei hij, ook natuurlijk de leeftijd, die man kookt zijn hele leven al, mijn zoon pas vanaf hij een jaar of 5 was, echt waar, en het is wel zijn werk maar ziet het als zijn passie
Dat zijn ook de echte en beste koks.. Degene die het doen vanuit passie. Juul doet het al heel lang, maar als je hem hoort praten over ingrediënten en gerechten zie je nog steeds die twinkeling in zijn ogen...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn zoon is chefkok maar van Julius kan hij nog heel wat leren zei hij, ook natuurlijk de leeftijd, die man kookt zijn hele leven al, mijn zoon pas vanaf hij een jaar of 5 was, echt waar, en het is wel zijn werk maar ziet het als zijn passie
van Jules ook, kijk maar naar zijn hoofd, maar je hebt gelijk, het gaat om de passie!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn zoon is chefkok maar van Julius kan hij nog heel wat leren zei hij, ook natuurlijk de leeftijd, die man kookt zijn hele leven al, mijn zoon pas vanaf dat hij een jaar of 5 was, echt waar,zie hem nog staan op de stoel aan het aanrecht en het is wel zijn werk maar ziet het als zijn passie
absoluutquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Koken met passie geeft vaak de meest prachtige en heerlijke gerechten.
Ze praatte naar over iederene die faliekant tegen de PB shoot was (Rienk, Nico, Billy & Ruud)quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef danilel het volgende:
robin liegt dat ze nicolien er helemaal niet uit wil
Op de site staat wat anders, nl:quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef Ebinas het volgende:
Gedekt voor 12 man, dus zal het hele zwikkie wel tegelijk komen
Allemaal in schuiven met drie man op twee stoelenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe gaat ze 12 mensen aan die tafel planten?
heeft ze dat ergens gezegd dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef danilel het volgende:
robin liegt dat ze nicolien er helemaal niet uit wil
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn zoon is chefkok maar van Julius kan hij nog heel wat leren zei hij, ook natuurlijk de leeftijd, die man kookt zijn hele leven al, mijn zoon pas vanaf dat hij een jaar of 5 was, echt waar,zie hem nog staan op de stoel aan het aanrecht en het is wel zijn werk maar ziet het als zijn passie
Die site baggert gewoon wat neer, heb er eens gelezen en las iets waarvan ik dacht dat klopt helemaal niet, en veel up date`s zetten ze er niet neerquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Op de site staat wat anders, nl:
Julius Jaspers, drie gasten en daarnaast nog twaalf óf veertien mensen die eten komen afhalen. Vanessa heeft het er zwaar mee.
Alles ging goed vandaag, maar nu komt de klad er in. De druk is van de kraan en de Rucola valt op de grond (zie foto).
Wat denk jij? Keert Vanes de Keukeprinses het lot of gaat ze het zwaar krijgen vananvond?
Wat ik denk, is verschillend met wat ik hoopquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Op de site staat wat anders, nl:
Julius Jaspers, drie gasten en daarnaast nog twaalf óf veertien mensen die eten komen afhalen. Vanessa heeft het er zwaar mee.
Alles ging goed vandaag, maar nu komt de klad er in. De druk is van de kraan en de Rucola valt op de grond (zie foto).
Wat denk jij? Keert Vanes de Keukeprinses het lot of gaat ze het zwaar krijgen vananvond?
Wat een vies wijf is het ook bahquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Omkleden, make up op doen, haren in een staart, schoenen aantrekken.. en weer niet even de handen wassen, maar met de vingers rechtstreeks aan het eten.
komkommer geschild was ik ook nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa ook de komkommer wordt niet geschild of gewassen alles zo in bakkies
ha ha net tandartsen dus!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]Dat klus en bouwvolkje kennende zal hij niet rusten voor hij alles wat Paul heeft gebouwd weer heeft afgebroken onder luid gemopper hoe slecht alles eerst in elkaar zat.
Ze noemde Nico 'die aardpeer, ik wordt niet goed van haar en haar domme huhhuh gelach'en ze stookte de meidenkamer op tegen haar en Billy.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heeft ze dat ergens gezegd dan?
ik verwacht eerder stemmen op rienk
Dit is nog een verse, gisteren pakte ze een klein stukje uit de kastquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa ook de komkommer wordt niet geschild of gewassen alles zo in bakkies
Nee geschild was ik ook niet, maar zij doet geen van beidequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
komkommer geschild was ik ook niet
ongeschild wel
O hoop zo dat die kok al bij de regie zit mee te kijkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit is nog een verse, gisteren pakte ze een klein stukje uit de kast
hahaha Dennis, daar heeft hij voor gewerkt en Dennis wil hem heel graag weer terug, gaat wel eens een biertje drinken heel aardige en hele goede meesterquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Mijn vriendin haar zoon is Dennis Kuipers, die vertelt precies hetzelfde
Vast!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoop zo dat die kok al bij de regie zit mee te kijken![]()
Dat kan wel zitten alle vitamientjes in, bij komkommer moet je de zaadlijsten wel verwijderen die zijn giftigquote:
nooit gedaan, en ik leef nog steeds en eet heel wat komkommerquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kan wel zitten alle vitamientjes in, bij komkommer moet je de zaadlijsten wel verwijderen die zijn giftig
[quote]quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef Burner82 het volgende:
Vanas zit in de eliminatie-ronde? Zwarte koksbuis
Wat? Aan mijn haar of tieten? Dan krijgt ze een mep!quote:
Je quote is kapotquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef Burner82 het volgende:
Vanas zit in de eliminatie-ronde? Zwarte koksbuis
Ze heeft Nico als sous niet getolereerd? Kan ze straks weer steen en been klagen dat ze zo hard heeft gewerkt. Helemaal alleen.
Kan iemand Vanas wegdoen, please?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:17 schreef Burner82 het volgende:
Kan iemand vanas leren snijden?? Please?
Van Julius moet altijd elk onderdeel van een gerecht op smaak gebracht worden. Nou, dat lukt niet op deze manier.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa tomaatjes ook niet wassen gewoon der in smijten niets meer aan doen
woops d8 dat jij een mannetje wasquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat? Aan mijn haar of tieten? Dan krijgt ze een mep!
Ik heb even de comp geschud. De quote doet het weer..denk ikquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je quote is kapotMaar Vanas tolereert niemand in de keuken..
En trots dat ze is op der 'restaurantje'quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef cobain1994 het volgende:
De verfijnde keuken van Vanass
[ afbeelding ]
Hij durftquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Urb het volgende:
Gio tegen Robin "Hadden ze die onderkin niet in je tieten kunnen stoppen? Dan hadden ze die 300cc niet nodig.."![]()
Vanas kookt zoals de rest kunst maakt... Beetje hier, beetje daar.. Maar verder geen flauw ideequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Ook niet even die hartjes uit de tomaten snijden...
Bij Gio valt er wel 700cc uit te halen, btw.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Urb het volgende:
Gio tegen Robin "Hadden ze die onderkin niet in je tieten kunnen stoppen? Dan hadden ze die 300cc niet nodig.."![]()
Ha ha ha ha ha prachtigquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Urb het volgende:
Als het goed is, gaat Julius dat even regelen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kan iemand Vanas wegdoen, please?
Ik ben ook geen keukenprins, maar beter dan vanas moet mij toch wel lukkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Toverheks het volgende:
Vind Vanessa gewoon leuk, maar koken nee zelf ik kan beter kokenal ben ik echt geen keukenprinses, ik ben van het snel en lekker makelijk
Ik had niet door dat ik op man stond ;-) Ik zal het doen..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
verander je profiel dan eens in vrouw!
sssssssssssttttttttttttquote:
Ik vind Vanas echt niet leukquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Toverheks het volgende:
Vind Vanessa gewoon leuk, maar koken nee zelf ik kan beter kokenal ben ik echt geen keukenprinses, ik ben van het snel en lekker makelijk
Ik moet gewoon maar niet meer kijken lijkt me, want ik erger mij doodquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En trots dat ze is op der 'restaurantje'
Volgens mij gaat ze asperge soep maken, zag stukje asperge, geen hele .........ach wacht het is Vanessa hequote:
hier wor ik nie goe vanquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Brokkelli, bloemkol en asperiges in stukkies
[ afbeelding ]
Goed schillen, lekker stomen, ham, kaas, ei en een botersausquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Bestweldonker het volgende:
En de prachtige producten van Willem & Drees?
De asperges gaan de soep in!
LOL, Remaangebrand van Rijn on a plate.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanas kookt zoals de rest kunst maakt... Beetje hier, beetje daar.. Maar verder geen flauw idee
Ik adviseer rust, in bed liggen en goed slapen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Flow3r het volgende:
Watskebeurd? Ik vind Rienk er best knap uitzien zo![]()
Nou das dan 2 vijftigquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Krijgen die mensen nu pas wat te zuipen?
mmmmmmmmmmmmmmmmmm godelijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed schillen, lekker stomen, ham, kaas, ei en een botersaus
Die spoort echt nie..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Injetta het volgende:
Ze wil wel hulp maar ze staat liever alleen in de keuken...![]()
Ja en nog wel cola in een plastic bekertje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Krijgen die mensen nu pas wat te zuipen?
Ja was een leuke zin van derquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef pullup het volgende:
Vanessa wil wel hulp maar vind het fijner om alleen in de keuken te staan.
Waar doelde die vrouw in godsnaam op? Wat was professioneel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Ebinas het volgende:
Ze is wel professioneel zo zegt mevrouw.
Uhhh mevrouw: "U kijkt geen streams?"
Krijg er dun spuug van!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Gast maakt Vanessa een compliment 'je bent echt professioneel nu'
nee, zitten die asperges in de pan al te koken, als ze 19u gaan eten, wat een drama queen!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Brokkelli, bloemkol en asperiges in stukkies
[ afbeelding ]
haaha nou het kan mij niet snel genoeg gaan, heb een bloedje hekel aan koken, al eet ik bijna wel elke dag gezond op mijn manierquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen keukenprins, maar beter dan vanas moet mij toch wel lukkenAl ben ik meer van langzaam
Ik denk d'r kleding (koksjas)quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waar doelde die vrouw in godsnaam op? Wat was professioneel?
lekker he?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die rotzooi kan je nu al niet meer serveren
Dat jasjequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
haal vlug een doekje over je beeldschermquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Flow3r het volgende:
Dat jasje wat ze aan heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Wel eens een chef met handschoenen aan gezien?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik adviseer rust, in bed liggen en goed slapen.
Ik welquote:
Kippenpootjes of zo... kan ik rustig 2 uur in de pan langzaam gaar laten worden... Als je het botje dan optilt, valt het vlees er vanaf, zo lekker sappigquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haaha nou het kan mij niet snel genoeg gaan, heb een bloedje hekel aan koken, al eet ik bijna wel elke dag gezond op mijn manier
Ik adviseer een hans Anders of een ander pilletjequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kippenpootjes of zo... kan ik rustig 2 uur in de pan langzaam gaar laten worden... Als je het botje dan optilt, valt het vlees er vanaf, zo lekker sappig
want hij is niet bedoeld om te dragen tijdens het koken maar daarnaquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat jasje wat ze aan heeft.
Vanessa: Ik wilde het al eerder maar de financiën waren er niet voor.
Worden ook niet gewassenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
O ik zie campignons staan, die heb ik ook nog nooit gezien bij der
Mmmmmmmmmm, en daar zat ik net aan te denken ze heeft een oven had ze dat maar gedaanquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Champignons hoor je ook niet te wassen.quote:
Ik mail haar even dat het met een tondeuse sneller gaat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:29 schreef Injetta het volgende:
OOk een manier van peterselie snijden (of is het selderij). Hup uit het pakje, kwak op het aanrecht, rats rats mes er over en klaar.
Ik heb opa-Nijn die koken wel leuk vindquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haaha nou het kan mij niet snel genoeg gaan, heb een bloedje hekel aan koken, al eet ik bijna wel elke dag gezond op mijn manier
Die hoef je alleen af te bostelen.quote:
En dat ze nooit-nie-wat geleerd heeft (en daar dan ook nooit verder moeite voor gedaan heeft)quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon een straatmeid, die nu in de keuken staat aan de trog, en straks weer gaat vertellen hoe ze de keuken opruimt, en hoeveel kopjes ze moet weg zetten!
Doe ik wel,vind ze zo smerig eruit zien altijd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Champignons hoor je ook niet te wassen.
Nee, maar wel te borstelen of voorzichtig schoon te wrijven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Champignons hoor je ook niet te wassen.
Met een oven zou ik dan witlofschotel makenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmm, en daar zat ik net aan te denken ze heeft een oven had ze dat maar gedaan
Als je ze wast zuigen ze water op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
Doe ik wel,vind ze zo smerig eruit zien altijd.
Net of er mest op zit nog.
En daar is ze maar wat trots op!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:31 schreef RodeVos het volgende:
[..]
En dat ze nooit-nie-wat geleerd heeft (en daar dan ook nooit verder moeite voor gedaan heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |