Dat zijn ook de echte en beste koks.. Degene die het doen vanuit passie. Juul doet het al heel lang, maar als je hem hoort praten over ingrediënten en gerechten zie je nog steeds die twinkeling in zijn ogen...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn zoon is chefkok maar van Julius kan hij nog heel wat leren zei hij, ook natuurlijk de leeftijd, die man kookt zijn hele leven al, mijn zoon pas vanaf hij een jaar of 5 was, echt waar, en het is wel zijn werk maar ziet het als zijn passie
van Jules ook, kijk maar naar zijn hoofd, maar je hebt gelijk, het gaat om de passie!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn zoon is chefkok maar van Julius kan hij nog heel wat leren zei hij, ook natuurlijk de leeftijd, die man kookt zijn hele leven al, mijn zoon pas vanaf dat hij een jaar of 5 was, echt waar,zie hem nog staan op de stoel aan het aanrecht en het is wel zijn werk maar ziet het als zijn passie
absoluutquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Koken met passie geeft vaak de meest prachtige en heerlijke gerechten.
Ze praatte naar over iederene die faliekant tegen de PB shoot was (Rienk, Nico, Billy & Ruud)quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef danilel het volgende:
robin liegt dat ze nicolien er helemaal niet uit wil
Op de site staat wat anders, nl:quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef Ebinas het volgende:
Gedekt voor 12 man, dus zal het hele zwikkie wel tegelijk komen
Allemaal in schuiven met drie man op twee stoelenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe gaat ze 12 mensen aan die tafel planten?
heeft ze dat ergens gezegd dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef danilel het volgende:
robin liegt dat ze nicolien er helemaal niet uit wil
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn zoon is chefkok maar van Julius kan hij nog heel wat leren zei hij, ook natuurlijk de leeftijd, die man kookt zijn hele leven al, mijn zoon pas vanaf dat hij een jaar of 5 was, echt waar,zie hem nog staan op de stoel aan het aanrecht en het is wel zijn werk maar ziet het als zijn passie
Die site baggert gewoon wat neer, heb er eens gelezen en las iets waarvan ik dacht dat klopt helemaal niet, en veel up date`s zetten ze er niet neerquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Op de site staat wat anders, nl:
Julius Jaspers, drie gasten en daarnaast nog twaalf óf veertien mensen die eten komen afhalen. Vanessa heeft het er zwaar mee.
Alles ging goed vandaag, maar nu komt de klad er in. De druk is van de kraan en de Rucola valt op de grond (zie foto).
Wat denk jij? Keert Vanes de Keukeprinses het lot of gaat ze het zwaar krijgen vananvond?
Wat ik denk, is verschillend met wat ik hoopquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Op de site staat wat anders, nl:
Julius Jaspers, drie gasten en daarnaast nog twaalf óf veertien mensen die eten komen afhalen. Vanessa heeft het er zwaar mee.
Alles ging goed vandaag, maar nu komt de klad er in. De druk is van de kraan en de Rucola valt op de grond (zie foto).
Wat denk jij? Keert Vanes de Keukeprinses het lot of gaat ze het zwaar krijgen vananvond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |