dat zal je mij nooit zien schrijven, maar er is een soort van draaiboek, het plaatje op tv moet kloppen met een voice over eronder.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ja natuurlijk! Het is allemaal script
Ja dat wel,maar ik kan geen kilo kaas voor 1.50 krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maarzze verkopen hem voor 25 euro, dus als ze hem opeten hebben ze 23,50 verlies, hebben ze ooit eens gezegd
Erg hé, twee streams en op allebei dat domme kaartenquote:
Waarom heeft Rienk een pink-ribbon in zijn haar?quote:
Jahhhh pannenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg hé, twee streams en op allebei dat domme kaarten
dat kan allang niet meer, die groenten worden gekweekt op glasvezel, een klein scheutje azijn in het was water is al voldoende, mocht er een inzitten!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:06 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, als er wormpjes inzitten komen die bovendrijven
Das ook onzin ergensquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schijnen alleen verkocht te mogen worden.
verser en onbespotenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Daar is de sla uit het zakje alweer.
Mijn zoon is chefkok maar van Julius kan hij nog heel wat leren zei hij, ook natuurlijk de leeftijd, die man kookt zijn hele leven al, mijn zoon pas vanaf dat hij een jaar of 5 was, echt waar,zie hem nog staan op de stoel aan het aanrecht en het is wel zijn werk maar ziet het als zijn passiequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup. En gewoon een topventIk dacht eigenlijk wel dat hij chef was, maar geen meesterkok. Maar ik mag hem gewoon
Ze is wel duurzaam consequentquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Omdat hij de hele dag geconfronteerd wordt met grote tieten. Rienk moest daar natuurlijk een goede reden/visie bij hebben..dus pink ribbon..maatschappelijk belang van tieten kijken...en dies meer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom heeft Rienk een pink-ribbon in zijn haar?
Hij is in elk geval eerlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Urb het volgende:
Robin tegen Rienk "Ik vind het wel een dingetje dat jij mij het minst van iedereen vertrouwd"
Ja is ook bezopen, maar de huishoudmeid moet gewoon bestellen! Die leeft gewoon in haar eigen simpele mind!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil vindt het raar dat ze zich niet de luxe kunnen veroorloven om kaas te eten..
Dan zal ze zo de dressing er ook al overheen gooien. Hmmmm lekke slappe sla.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
kan het niet pink van de gay gebeuren zijn?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom heeft Rienk een pink-ribbon in zijn haar?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]Dat klus en bouwvolkje kennende zal hij niet rusten voor hij alles wat Paul heeft gebouwd weer heeft afgebroken onder luid gemopper hoe slecht alles eerst in elkaar zat.
Koken met passie geeft vaak de meest prachtige en heerlijke gerechten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn zoon is chefkok maar van Julius kan hij nog heel wat leren zei hij, ook natuurlijk de leeftijd, die man kookt zijn hele leven al, mijn zoon pas vanaf hij een jaar of 5 was, echt waar, en het is wel zijn werk maar ziet het als zijn passie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |