Gratis content voor eigen toko is nog niemand vies van geweest.. het wachten alleen is op het GeenGezichtsvelies-momentquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, Juul is een chefkok, de rest zijn meesterkoks voor zover ik weet.
apperetiefje stokbrood met kruidenboter?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef markvanrinsum het volgende:
mensen worden gewoon weg gestuurd door vanessa we eten om 7 uur ga maar in de zon zitten ofzow hahaha
Alleen met verjaardagen.. En alleen de vrouwen (dat vind ik belachelijk... Ik wil lekkere jarige kerels ook kunnen aflebberenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dat zoenen in ned. loopt echt de spuigaten uit, belachelijk!
op papier is Julius gewoon Kok hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, Juul is een chefkok, de rest zijn meesterkoks voor zover ik weet.
Die komen aapjes kijken etc uur extra rondhangen met bewoners vinden ze geweldig:-)quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Tja, van klantvriendelijkheid heeft Vanessa nog niet gehoord...Lieve help.
Dat mens is knetter gekquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Ebinas het volgende:
Ze is wel laat met de bloemkool, straks is ie nog beetgaar
Dat kan toch niet hé, je spreekt een tijd af, dan kom je en mag je een uur wachten om vervolgens met vreemde aan tafel te moeten zittenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef markvanrinsum het volgende:
mensen worden gewoon weg gestuurd door vanessa we eten om 7 uur ga maar in de zon zitten ofzow hahaha
O dat hoop ik ook, is ons wel beloofd door SBS ha ha haquote:
ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef Dotteke het volgende:
10 gasten had ik ergens gelezen, en dan een bloemkooltje?
Waarom toch altijd bloemkool, die is soms best heel duur
En zonder wassen de pan in ha ha heerlijk soms zitten er wel eens beestjes in, ik zet ze altijd eerste in een pan met zout water. Dan snijden en dan wassen
Dat is waar.. Maar ik denk dat de sbs-contracten beetje worden gebruikt. Het sbs publiek is over het algemeen niet het laten-we-gaan-eten-in-een-sterren-restaurant-niveau...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gratis content voor eigen toko is nog niemand vies van geweest.. het wachten alleen is op het GeenGezichtsvelies-moment
het is eigenlijk gewoon een straatmeid, die nu in de keuken staat aan de trog, en straks weer gaat vertellen hoe ze de keuken opruimt, en hoeveel kopjes ze moet weg zetten!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Tja, van klantvriendelijkheid heeft Vanessa nog niet gehoord...Lieve help.
Lekker makkelijk..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Zow, die broccoli gaat in 3 stukken de pan in.
Die koken toch gewoon mee en wie weet zijn ze best wel lekker...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef Dotteke het volgende:
10 gasten had ik ergens gelezen, en dan een bloemkooltje?
Waarom toch altijd bloemkool, die is soms best heel duur
En zonder wassen de pan in ha ha heerlijk soms zitten er wel eens beestjes in, ik zet ze altijd eerste in een pan met zout water. Dan snijden en dan wassen
chefkok geeft leiding aan de koks. Daarom is hij chefkok. De rest zijn SVH meesterkoks..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op papier is Julius gewoon Kok hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |