Ik lebber de kok/serveerster niet eens af... Ik wil gewoon drinken bestellen en de kaart.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef anjajaha het volgende:
Haaaiiiiiiiiiii ze zoenen wel maar ze stellen zich niet eens voor
Nou ja, Utopia is hard op weg om cult-status te verwerven.. ik ben bang dat de rem eraf is vwb de instroom van BN'ersquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alain Caron, Julius Jaspers, Peter Lute.. Francois Geurts komt regelmatig opdraven.. Kranenborg geeft nog wel eens een masterclass.. Maar die zie ik nog maar zelden..
Paul en Karinquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef anjajaha het volgende:
Haaaiiiiiiiiiii ze zoenen wel maar ze stellen zich niet eens voor
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa tegen eters: Luister, ik heb natuurlijk meer gasten..
Ze wil nu dat ze allemaal tegelijk gaan eten.
Nou, Juul is een chefkok, de rest zijn meesterkoks voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, Utopia is hard op weg om cult-status te verwerven.. ik ben bang dat de rem eraf is vwb de instroom van BN'ers
En dat allemaal voor de prijs van 25 euroquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa tegen eters: Luister, ik heb natuurlijk meer gasten..
Ze wil nu dat ze allemaal tegelijk gaan eten.
Tnx, nu ook weg.quote:
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:58 schreef Olga het volgende:
interessant gesprek tussen lot, robin en rienk
Dat zoenen in ned. loopt echt de spuigaten uit, belachelijk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik lebber de kok/serveerster niet eens af... Ik wil gewoon drinken bestellen en de kaart.
dan hoop ik dat jules gaat kokenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat allemaal voor de prijs van 25 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |