SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
[ Bericht 1% gewijzigd door PoezeligDing op 05-04-2014 18:00:56 ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Alain Caron, Julius Jaspers, Peter Lute.. Francois Geurts komt regelmatig opdraven.. Kranenborg geeft nog wel eens een masterclass.. Maar die zie ik nog maar zelden..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. juist, en hoeveel TV-koks heeft SBS op zijn snijplank?
Ast mer skoon uitziet he...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bestek poetsen met een ranzige vaatdoek![]()
![]()
![]()
![]()
Met een blommetjequote:
Met potplant.....quote:
Vanessa met 'r : Haai haai...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:57 schreef Persefoneia het volgende:
3, 2, 1, hoe lang tot Haaaaaai ik ben Billy
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:57 schreef Persefoneia het volgende:
3, 2, 1, hoe lang tot Haaaaaai ik ben Billy
Verwijderd, die onzin.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:57 schreef Boca_Raton het volgende:
In de OP staat dit:
Of op de bewoners, Lot is lief.
Is er überhaupt wel iemand die de OP nog leest, blijkbaar niet want dit staat er nu al een tijdje gr gr Pavement.
Dan is het een vinger-de-pot-plantquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:58 schreef Olga het volgende:
interessant gesprek tussen lot, robin en rienk
Ik lebber de kok/serveerster niet eens af... Ik wil gewoon drinken bestellen en de kaart.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef anjajaha het volgende:
Haaaiiiiiiiiiii ze zoenen wel maar ze stellen zich niet eens voor
Nou ja, Utopia is hard op weg om cult-status te verwerven.. ik ben bang dat de rem eraf is vwb de instroom van BN'ersquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alain Caron, Julius Jaspers, Peter Lute.. Francois Geurts komt regelmatig opdraven.. Kranenborg geeft nog wel eens een masterclass.. Maar die zie ik nog maar zelden..
Paul en Karinquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef anjajaha het volgende:
Haaaiiiiiiiiiii ze zoenen wel maar ze stellen zich niet eens voor
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa tegen eters: Luister, ik heb natuurlijk meer gasten..
Ze wil nu dat ze allemaal tegelijk gaan eten.
Nou, Juul is een chefkok, de rest zijn meesterkoks voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, Utopia is hard op weg om cult-status te verwerven.. ik ben bang dat de rem eraf is vwb de instroom van BN'ers
En dat allemaal voor de prijs van 25 euroquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa tegen eters: Luister, ik heb natuurlijk meer gasten..
Ze wil nu dat ze allemaal tegelijk gaan eten.
Tnx, nu ook weg.quote:
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:58 schreef Olga het volgende:
interessant gesprek tussen lot, robin en rienk
Dat zoenen in ned. loopt echt de spuigaten uit, belachelijk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik lebber de kok/serveerster niet eens af... Ik wil gewoon drinken bestellen en de kaart.
dan hoop ik dat jules gaat kokenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat allemaal voor de prijs van 25 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |