Als het goed is, gaat Julius dat even regelen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kan iemand Vanas wegdoen, please?
Ik ben ook geen keukenprins, maar beter dan vanas moet mij toch wel lukkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Toverheks het volgende:
Vind Vanessa gewoon leuk, maar koken nee zelf ik kan beter kokenal ben ik echt geen keukenprinses, ik ben van het snel en lekker makelijk
Ik had niet door dat ik op man stond ;-) Ik zal het doen..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
verander je profiel dan eens in vrouw!
sssssssssssttttttttttttquote:
Ik vind Vanas echt niet leukquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Toverheks het volgende:
Vind Vanessa gewoon leuk, maar koken nee zelf ik kan beter kokenal ben ik echt geen keukenprinses, ik ben van het snel en lekker makelijk
Ik moet gewoon maar niet meer kijken lijkt me, want ik erger mij doodquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En trots dat ze is op der 'restaurantje'
Volgens mij gaat ze asperge soep maken, zag stukje asperge, geen hele .........ach wacht het is Vanessa hequote:
hier wor ik nie goe vanquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Brokkelli, bloemkol en asperiges in stukkies
[ afbeelding ]
Goed schillen, lekker stomen, ham, kaas, ei en een botersausquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Bestweldonker het volgende:
En de prachtige producten van Willem & Drees?
De asperges gaan de soep in!
LOL, Remaangebrand van Rijn on a plate.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanas kookt zoals de rest kunst maakt... Beetje hier, beetje daar.. Maar verder geen flauw idee
Ik adviseer rust, in bed liggen en goed slapen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Flow3r het volgende:
Watskebeurd? Ik vind Rienk er best knap uitzien zo![]()
Nou das dan 2 vijftigquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Krijgen die mensen nu pas wat te zuipen?
mmmmmmmmmmmmmmmmmm godelijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed schillen, lekker stomen, ham, kaas, ei en een botersaus
Die spoort echt nie..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Injetta het volgende:
Ze wil wel hulp maar ze staat liever alleen in de keuken...![]()
Ja en nog wel cola in een plastic bekertje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Krijgen die mensen nu pas wat te zuipen?
Ja was een leuke zin van derquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef pullup het volgende:
Vanessa wil wel hulp maar vind het fijner om alleen in de keuken te staan.
Waar doelde die vrouw in godsnaam op? Wat was professioneel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Ebinas het volgende:
Ze is wel professioneel zo zegt mevrouw.
Uhhh mevrouw: "U kijkt geen streams?"
Krijg er dun spuug van!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Gast maakt Vanessa een compliment 'je bent echt professioneel nu'
nee, zitten die asperges in de pan al te koken, als ze 19u gaan eten, wat een drama queen!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Brokkelli, bloemkol en asperiges in stukkies
[ afbeelding ]
haaha nou het kan mij niet snel genoeg gaan, heb een bloedje hekel aan koken, al eet ik bijna wel elke dag gezond op mijn manierquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen keukenprins, maar beter dan vanas moet mij toch wel lukkenAl ben ik meer van langzaam
Ik denk d'r kleding (koksjas)quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waar doelde die vrouw in godsnaam op? Wat was professioneel?
lekker he?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die rotzooi kan je nu al niet meer serveren
Dat jasjequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
haal vlug een doekje over je beeldschermquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Flow3r het volgende:
Dat jasje wat ze aan heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Wel eens een chef met handschoenen aan gezien?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik adviseer rust, in bed liggen en goed slapen.
Ik welquote:
Kippenpootjes of zo... kan ik rustig 2 uur in de pan langzaam gaar laten worden... Als je het botje dan optilt, valt het vlees er vanaf, zo lekker sappigquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haaha nou het kan mij niet snel genoeg gaan, heb een bloedje hekel aan koken, al eet ik bijna wel elke dag gezond op mijn manier
Ik adviseer een hans Anders of een ander pilletjequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kippenpootjes of zo... kan ik rustig 2 uur in de pan langzaam gaar laten worden... Als je het botje dan optilt, valt het vlees er vanaf, zo lekker sappig
want hij is niet bedoeld om te dragen tijdens het koken maar daarnaquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat jasje wat ze aan heeft.
Vanessa: Ik wilde het al eerder maar de financiën waren er niet voor.
Worden ook niet gewassenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
O ik zie campignons staan, die heb ik ook nog nooit gezien bij der
Mmmmmmmmmm, en daar zat ik net aan te denken ze heeft een oven had ze dat maar gedaanquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Champignons hoor je ook niet te wassen.quote:
Ik mail haar even dat het met een tondeuse sneller gaat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:29 schreef Injetta het volgende:
OOk een manier van peterselie snijden (of is het selderij). Hup uit het pakje, kwak op het aanrecht, rats rats mes er over en klaar.
Ik heb opa-Nijn die koken wel leuk vindquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haaha nou het kan mij niet snel genoeg gaan, heb een bloedje hekel aan koken, al eet ik bijna wel elke dag gezond op mijn manier
Die hoef je alleen af te bostelen.quote:
En dat ze nooit-nie-wat geleerd heeft (en daar dan ook nooit verder moeite voor gedaan heeft)quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon een straatmeid, die nu in de keuken staat aan de trog, en straks weer gaat vertellen hoe ze de keuken opruimt, en hoeveel kopjes ze moet weg zetten!
Doe ik wel,vind ze zo smerig eruit zien altijd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Champignons hoor je ook niet te wassen.
Nee, maar wel te borstelen of voorzichtig schoon te wrijven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Champignons hoor je ook niet te wassen.
Met een oven zou ik dan witlofschotel makenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmm, en daar zat ik net aan te denken ze heeft een oven had ze dat maar gedaan
Als je ze wast zuigen ze water op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
Doe ik wel,vind ze zo smerig eruit zien altijd.
Net of er mest op zit nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |