SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Poffenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn heule mooie eerepels. Die moet je gewoon met schil en al bakken of koken.
Alleen even afspoelen.
én daarbij op te gaan scheppen dat ze voor een echte topkok gekookt heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
welnee vanes zegt overal ja ja op
om vervolgens morgen weer het standaard utopia prakkie neer te zetten
Billy had van de gasten gehoord dat Emil na het worstelGala misschien wel naar huis zou komen ....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:05 schreef Poolhond39 het volgende:
Ruud: Ik heb geen waardering voor mensen die hier weg lopen...dan had je niet mee moeten doen.
Stream gelijk op een ander beeld.
Over wie zou hij het hebben?
Ik denk dat die naam hier wel gevoelig kan liggen.quote:
zoiets jah...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:08 schreef RodeVos het volgende:
[..]
én daarbij op te gaan scheppen dat ze voor een echte topkok gekookt heeft.
En dat ze al een aanbieding van Inter Scaldes op zak heeft als Utopia afgelopen in.
Die man kan er ook niks aan doen dat hij Manu Feildel heet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam hier wel gevoelig kan liggen.
Manu84 was een die-hard streamer die veel te jong is overleden.
Maar kan niet iedereen weten hé?
Kan ook, met wat zelfgemaakte knoflookboter ertussen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:08 schreef Burner82 het volgende:
Poffendoorsnijden, beetje zout en goede boter erin en uitlepelen maar
Okay, ik dacht dat ze het misschien over Peter of Paul hadden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Billy had van de gasten gehoord dat Emil na het worstelGala misschien wel naar huis zou komen ....
Wil ze nu ook al neuken op de stoelen ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy vindt de stoelen 'echt Ka Uu Tee stoelen, ik kan er helemaal niks mee'
10 stonden al vast, toen kwam Juul met 3 extra erbij.quote:
82quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam hier wel gevoelig kan liggen.
Manu84 was een die-hard streamer die veel te jong is overleden.
Maar kan niet iedereen weten hé?
krijg er honger vanquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ook, met wat zelfgemaakte knoflookboter ertussen.
Lekker 4 krijgen spagettie karbonade wat ze van de week al heeft gemaakt. Ik hoop dat het zuur isquote:
Als dit geen droomscenario is dan ....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
10 stonden al vast, toen kwam Juul met 3 extra erbij.
in cognito....hoe wil je die camoufleren?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef Injetta het volgende:
Gaat ze nu voor het eerst de blokjes 'blacheren'?
Volgens mij had die Julius beter 'in cognito' kunnen komen, gewoon zomaar ineens meekomen.
Nu gaat ze het toch anders doen dan ze gewend is.
Wat zegt ze nu? 12 eters en ze rekent op 14???
Hoezo komen er vanavond 12 mensen? Ze zal het wel weer allemaal verkeerd hebben gelezen in d'r mail.
Dat word smullen op de streamsquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als dit geen droomscenario is dan ....
Voor de hongerwinter..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar waar zijn die aardappelblokken dan voor?
Voor de andere acht. gebakken aardappels met bloemkool en brokkeliequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar waar zijn die aardappelblokken dan voor?
Ik wist het idd niet. Heel vervelend natuurlijk...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef beequeen het volgende:
@Burner: wat LS zegt dus. Manu was een schatje, maar dat kun jij idd niet weten.
Geeft niks hoor.
Ik verwacht niets, zoals altijd zal het wel weer met een sisser aflopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat word smullen op de streams
O je bedoeld die kip met rauwe spek basis ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker 4 krijgen spagettie karbonade wat ze van de week al heeft gemaakt. Ik hoop dat het zuur is
Die eters gister gingen ook ziek naar huis volgens mijquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat word smullen op de streams
Maar wil je de kip rose, medium of well done?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
O je bedoeld die kip met rauwe spek basis ?
Zou dat echt.....en dan voor 25,00 ?
Ja, domme vraag, ik had het kunnen weten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor de andere acht. gebakken aardappels met bloemkool en brokkelie
doe maar rosequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar wil je de kip rose, medium of well done?
waarschijnlijk allemaal aspergiesoepquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
O je bedoeld die kip met rauwe spek basis ?
Zou dat echt.....en dan voor 25,00 ?
ik verwacht dat ze niet zo monddood gemaakt worden.. Dat geneuk zint niemand, maar denk dat ze er niks over mogen zeggen,want kijkcijfers oid.. Na ruzie SL en daarna weer normaal met elkaar omgaan.. daar baal ik zo van. nou ja dat dusquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Je ergert je.. En soms lach je. Als alles vlekkeloos zou verlopen zou je alleen maar in slaap vallen..
Vraag jezelf af wat je nou eigenlijk verwacht van zo'n RLS
geen pannekoek maar crepe suzetquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
waarschijnlijk allemaal aspergiesoepen ik neem aan de beroemde pannenkoek
Ja, ja, ik weet van het zwaaien.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:14 schreef beequeen het volgende:
@Chanel: gek hè, na al die jaren. Maar Cc zwaait vaak even naar het PSV station, speciaal voor hem.
OnTopic: Aike en Isa buigen zich weer over de laptop.
De Steukertquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:16 schreef Burner82 het volgende:
Dus 14 eters over een uurtje of zo.. En Ron komt NU op het briljante idee om even een koppeling te vervangen?
Rose, wil wel wat kilo's kwijtquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar wil je de kip rose, medium of well done?
Die waren van gisterenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef sjampoeh het volgende:
Ze had gisteren toch 10 mensen afgezegd ? Of die komen nu allemaal ..
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef Inodder het volgende:
RLS / [IM] Manu, deze is voor jou.
Respect.
Ja, die SL's zijn wel ergerlijk. En het is ook wel erg goor af en toe. Maar konkelen en reuring kan er eigenlijk niet genoeg zijn. Anders blijft er geen hond meer kijken. Haal Billy, Ruud, Lot en Rienk eruit, en er is geen donder meer aan. Zelfs Andrea is te pruimen, omdat ze door iedereen als knettergek beschouwd wordt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze niet zo monddood gemaakt worden.. Dat geneuk zint niemand, maar denk dat ze er niks over mogen zeggen,want kijkcijfers oid.. Na ruzie SL en daarna weer normaal met elkaar omgaan.. daar baal ik zo van. nou ja dat dus
Volgens mij, als je bij Vanas rauw besteld, krijg je de kip nog bijna zwartgeblakerd op je bordquote:
ze mogen wel vervangen worden door andere steukersquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:18 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, die SL's zijn wel ergerlijk. En het is ook wel erg goor af en toe. Maar konkelen en reuring kan er eigenlijk niet genoeg zijn. Anders blijft er geen hond meer kijken. Haal Billy, Ruud, Lot en Rienk eruit, en er is geen donder meer aan. Zelfs Andrea is te pruimen, omdat ze door iedereen als knettergek beschouwd wordt.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Je pan uitschrapen met een opscheplepel.![]()
![]()
![]()
En een koksmuts op.quote:
goed voor de anti aanbak laagquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Je pan uitschrapen met een opscheplepel.![]()
![]()
![]()
Welkom bij de keukenstream-verslavingskliniekquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:20 schreef freaky40 het volgende:
Gadverrrrdamme, het is gewoon lachwekkend hoe zij staat te koken, of wat hier voor door moet gaan dan.
Aanbaklaag waar, de bodem schijnt al doorquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:20 schreef freaky40 het volgende:
Lekker met de lepel over de aanbaklaag schrapen, ja tuurlijk!
Jammer dat er geen geluid bij zit.quote:
Och, als je ook goed en hard kunt roeren met een vork in de pan.... Kan dit ook welquote:
Maar er wordt inmiddels geld als water verdient..en als ik ergens de pest aan aan heb is het wel succesprogramma's..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welkom bij de keukenstream-verslavingskliniek
Kregen ze die in SST ook niet kado? Ik kan ook in de war zijn met een buitenlandse BB hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Julius Jaspers met het oog op de naderende zomer en zijn commerciële belangen The Big Green Egg komt pluggen in Utopia.
[ afbeelding ]
En dan zullen ze er wel eentje gratis krijgen.
ja datquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar er wordt inmiddels geld als water verdient..en als ik ergens de pest aan aan heb is het wel succesprogramma's..
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Filmpje van de pastijtjes van Vanessa die in de oven stonden aan te branden. Ik moest lachen...
Al het geld van de wereld maakt vanas nog geen betere kok... Dat scheeltquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar er wordt inmiddels geld als water verdient..en als ik ergens de pest aan aan heb is het wel succesprogramma's..
Euhm, het staat pas een uur op he... Ze komt bijna tijd tekort om alles gaar te krijgen...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:23 schreef Lady-night het volgende:
Maar is echt alles nu al gekookt en gebakken? Ze komen toch pas om 19 uur? Gaat ze dan alles opwarmen?
Gooit ze die rucola nu weg? Die kun je toch gewoon wassen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Met stoffer en blik aan de slag op de grond, met hand van het blik in de vuilnisbak vegen en zonder handen wassen weer verder gaan.
/cheers, desperados hierquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Kom we nemen even een aperitief met zijn allen. Altijd gezellig en ontspannend voor het eten
Dat zette ze terug, geloof ik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gooit ze die rucola nu weg? Die kun je toch gewoon wassen?
Bitburgerquote:
Dat dan weer wel... maar ik wil drama horen, leed en crisis.. het lijkt gvd wel de NDSM-werf met gratis subsidie en blijheidstoeslagquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Al het geld van de wereld maakt vanas nog geen betere kok... Dat scheelt
don't be cruelquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef lorrie03 het volgende:
zal het niet toch een 1 april grap zijn
Oh, ok.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat zette ze terug, geloof ik.
Nou, maar weer een peuk roken, stress.
Ik hoop het nog steeds ....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef lorrie03 het volgende:
Drama, leed en crisis: Vanas in de keuken...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dan weer wel... maar ik wil drama horen, leed en crisis.. het lijkt gvd wel de NDSM-werf met gratis subsidie en blijheidstoeslag
Ik mag hopen voor Vanas van wel ....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef lorrie03 het volgende:
Maar Vanas is affe rokenquote:
Ik heb SST niet zo gevolgd maar volgens mij stond daar zo'n uitgebreide RVS barbecue net als in DGK.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kregen ze die in SST ook niet kado? Ik kan ook in de war zijn met een buitenlandse BB hoor.
De rucola flikkert uit de koelkast. Er gaat echt van alles mis.
maak me blijquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:26 schreef freaky40 het volgende:
Zometeen komen Julius Jaspers, én Herman den Blijker én Robert Kranenborg en last but not least Rob Geus langs...![]()
en alles van vanes zo wegflikkerd en zelf gaat kokenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:26 schreef Lady-night het volgende:
Zou wel lachen zijn als Jules zelf spullen meegenomen heeft, wel vers natuurlijk. En dan het eten weigeren van Vanessa...
Ik ken nog wel een paar leukere om mee te nemen....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
maak me blijIk snoer mezelf alvast weer in
![]()
Gordon bij Vanasquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ken nog een gast uit hells kitchen die weken lang door een verbrande arm met 1 hand werkte en deed alles![]()
Im Masterchef USA was een blinde kok die wonquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ken nog een gast uit hells kitchen die weken lang door een verbrande arm met 1 hand werkte en deed alles![]()
Zou bijna de moeite waard zijn om voor het eerst te betalen om naar de streams te kijken... denk dat er niet bij te lezen valt hier op de COS:)quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:26 schreef freaky40 het volgende:
Zometeen komen Julius Jaspers, én Herman den Blijker én Robert Kranenborg en last but not least Rob Geus langs...![]()
Ok, dan ben ik in de war. Dank.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb SST niet zo gevolgd maar volgens mij stond daar zo'n uitgebreide RVS barbecue net als in DGK.
De chef van Beluga of de Kenau met een michelin-ster uit Weert... Dat waren mijn favoriete bitchende koks bij Topchef... Die slachten iedereen afquote:
Zei Vanes nu dat de kachel heel hoog stond? Overal staan de deuren openquote:
Daar zit al een compleet nest van teken....quote:
topchef ken ik niet ik keek altijd hells kitchenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De chef van Beluga of de Kenau met een michelin-ster uit Weert... Dat waren mijn favoriete bitchende koks bij Topchef... Die slachten iedereen af![]()
Je hebt heeeeel veeeeeel lol gemistquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
topchef ken ik niet ik keek altijd hells kitchen
Ik wordt zo moe van dat wijf he...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:33 schreef Ebinas het volgende:
Vanes is niet zo blij dat zie die zooi er ook nog bij kreeg.
Ze zetten hier maar allemaal neer.
Tegelijkertijd wil ze dat iedereen uit de keuken gaat.
Ja Vanes, wat wil je nou
Dat hoorde ik niet (bedoel luisterde niet )quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zei Vanes nu dat de kachel heel hoog stond? Overal staan de deuren open
Echt ik hoop toch zo dat ze gigantisch afgaatquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef Jian het volgende:
Iedereen moet uit de keuken van Vanas, niets mag haar culinaire genialiteit in de weg staan.
Ja gek hè, in een loods met 15 mensen, dat daar afwas is.quote:
Terug de koelkast is, was van Aike. Wel met de waarschuwing dat ze het eerst moet wassen voordat ze het gaat etenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef Lady-night het volgende:
En is de sla van de grond hergebruikt of weggegooid..
Dat weet ik 100 % zekerquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Echt ik hoop toch zo dat ze gigantisch afgaat
Klopt .. ook al jaren niet meer geweest ..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ruigoord, was ook altijd leuk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Terug de koelkast is, was van Aike. Wel met de waarschuwing dat ze het eerst moet wassen voordat ze het gaat eten
Vanas kookt en er komt een chefkok eten.... Tuurlijk gaat ze afquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef anjajaha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:36 schreef anjajaha het volgende:
Nu moeten ineens alle tandenborstels weg
Nou, er kunnen 3 dingen gebeuren;quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef anjajaha het volgende:
[..]
hoop dat Rob Geus ook komtquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Terug de koelkast is, was van Aike. Wel met de waarschuwing dat ze het eerst moet wassen voordat ze het gaat eten
Ik denk optie 3quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, er kunnen 3 dingen gebeuren;
1. hij komt niet want 1 april
2. ze gaat inderdaad af als een gieter,
3 hij zegt dat het hem alles meevalt, hetgeen dus betekent dat ie liegt dat ie barst.
Is net de echte wereld he.. Alles schoonmaken en netjes maken als de grote baas komt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:38 schreef Chanel5 het volgende:
Als er eters komen hoeft die tandpastazooi nooit weg en nu ineens wel. Hypocriete trut.
Bij 3 dan is het een weggooier en is dan in het dagelijks leven toch ook niet meer serieus te nemenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
3 hij zegt dat het hem alles meevalt, hetgeen dus betekent dat ie liegt dat ie barst.
Da's uitslag...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vannas ziet er ook echt uit alsof ze 80 uur achterelkaar op een zonnebank heeft gelegen
En dan straks smoesjes verzinnen over die aangebrande pannen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:38 schreef Chanel5 het volgende:
Als er eters komen hoeft die tandpastazooi nooit weg en nu ineens wel. Hypocriete trut.
Juul is de beroerdste ook nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
Zal mijn zoon eens naar Vanessa sturen, die kan pas koken, zelf Julius heeft hem overladen met complimentendaar kon Julius nog wat van leren
Hij zal haar niet afvallen, alleen tips geven is voor tv he en ze zitten allemaal in dezelfde stal, Julius zal ook wel zijn nieuwste kookboek meenemen sluikreclame op tvquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij zal haar niet afvallen, alleen tips geven is voor tv he en ze zitten allemaal in dezelfde stal, Julius zal ook wel zijn nieuwste kookboek meenemen sluikreclame op tv
Is al een tijd, ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:39 schreef Ebinas het volgende:
Die witte pan is onderin ook helemaal zwart beschadigd.
Pan lijkt van emaille, beschadigd kan dan schadelijk voor de gezondheid zijn
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:40 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het alles mee gaat vallen. Juul is ook SBS dus die zal haar echt niet laten afgaan, hij kijkt wel link uit.
Ik hoop dat het anders is en jullie kunnen genieten.
Ik ga baabekjoën bij mijn zus. Laters.
Tsja, JJ Boersma, Johnny Boer en zo zullen niet zo snel daar binnenlopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij zal haar niet afvallen, alleen tips geven is voor tv he en ze zitten allemaal in dezelfde stal, Julius zal ook wel zijn nieuwste kookboek meenemen sluikreclame op tv
het feit dat ie überhaupt bij Vanas gaat eten maakt al dat niemand hem meer serieus neemt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij 3 dan is het een weggooier en is dan in het dagelijks leven toch ook niet meer serieus te nemen
Dat schuim staat dadelijk ook op haar mondhoekenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:41 schreef cobain1994 het volgende:
De pan kookt over..Een voorteken?
[ afbeelding ]
Dat weet ik zo net nog niet, en als ze een kookboek uitbrengen staan ze te dringen voor het hek.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, JJ Boersma, Johnny Boer en zo zullen niet zo snel daar binnenlopen natuurlijk.
1 niet want hij heeft heeft het in een ander progamma bevestigdquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
het feit dat ie überhaupt bij Vanas gaat eten maakt al dat niemand hem meer serieus neemt.
Fooiengleuf?quote:
Das waar.. Al hebben die 2 dat niet echt nodig.. Dan gok ik eerder op een Juul, Vossius, Alain, peter lute en zo.. De meer promotie/tv-zoekende koks...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet, en als ze een kookboek uitbrengen staan ze te dringen voor het hek.
Nah, vind ik niet. Ik denk dat Juul best een heleboel kan leren aan Vanas... Als ze iets aanneemt van hem.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Een knal voor z'n kop kan ie krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet. Ik denk dat Juul best een heleboel kan leren aan Vanas... Als ze iets aanneemt van hem.
Moet vast schoon blijven tot Julius er is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af
was toch verplicht?
Succes daar meequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een knal voor z'n kop kan ie krijgen.
Het is ook crisis in top restaurants, maar alle koks kennen elkaar en gaan bij elkaar eten, stel Julius vond het echt leuk dan gaat het van mond tot mond en de volgende kok staat aan het hek, Kook worksjops etc. ze moeten nog 9 maanden tv maken hequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das waar.. Al hebben die 2 dat niet echt nodig.. Dan gok ik eerder op een Juul, Vossius, Alain, peter lute en zo.. De meer promotie/tv-zoekende koks...
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef Marenda het volgende:
Die zwarte pan is toch een braadpan of ben ik nou gek.
Aardappelen met afwaswater.quote:
andersom neem ik dan maar aanquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet. Ik denk dat Juul best een heleboel kan leren aan Vanas... Als ze iets aanneemt van hem.
Het is nu iig een heksenketelquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef Marenda het volgende:
Nee hoor je bent niet gek, is inderdaad een braadpanquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef Marenda het volgende:
mosselpanquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef Marenda het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef Toverheks het volgende:
En toch vind ik Vanessa nog steeds een topwijf
Sssssssttttt niets zeggen het wordt puree zoquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:47 schreef Persefoneia het volgende:
Ze heeft aardappelblokjes opgezet, maar die koken al een tijdje.
Is het nu de bedoeling die op te bakken, want dan mogen ze volgens mij nu wel een keer van vuur.
Of wordt het puree?
Het is de bedoeling om te bakken maar het wordt pureequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:47 schreef Persefoneia het volgende:
Ze heeft aardappelblokjes opgezet, maar die koken al een tijdje.
Is het nu de bedoeling die op te bakken, want dan mogen ze volgens mij nu wel een keer van vuur.
Of wordt het puree?
Das waar. Topkoks gooien hun *** restaurant dicht en maken een soort laagdrempelig hoge kwaliteit walk-in restaurant... (Ron Blaauw), wat vervolgens wel goed loopt. Juul is ook met van alles bezig, dus een zekere promotie zit er zeker in. Alleen al daarom zou haar niet echt kunnen afzeiken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is ook crisis in top restaurants, maar alle koks kennen elkaar en gaan bij elkaar eten, stel Julius vond het echt leuk dan gaat het van mond tot mond en de volgende kok staat aan het hek, Kook worksjops etc. ze moeten nog 9 maanden tv maken he
Yep het kookt veel te hard, dat schuim is zetmeel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:48 schreef Toverheks het volgende:
maar die aardappelen, er komt schuim vanaf whaaaaaa nou dan heb ik al gegeten en gedronken
Ik zei: leren aan, niet leren van hequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
andersom neem ik dan maar aan
als jules van vanes moet leren dan...
12 waarvan 4 italiaans willen etenquote:
niet zo kinderachtig ruud kookt gewoon zijn string mee .lekker bioquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:48 schreef Toverheks het volgende:
maar die aardappelen, er komt schuim vanaf whaaaaaa nou dan heb ik al gegeten en gedronken
mensen met smetvrees gebruiken een zelfde doekje altijd voor van alles en nog watquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat doekje ziet er echt heel goor uit.
en Julius is gewoon aardige vent wat ik zo gehoord hebquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das waar. Topkoks gooien hun *** restaurant dicht en maken een soort laagdrempelig hoge kwaliteit walk-in restaurant... (Ron Blaauw), wat vervolgens wel goed loopt. Juul is ook met van alles bezig, dus een zekere promotie zit er zeker in. Alleen al daarom zou haar niet echt kunnen afzeiken.
Zover ik begrepen heb komt Julius met 3 man (incl. Jul.)quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Julius met zijn hele brigade, of allemaal mensen door elkaar? Pfff lekker geplant weer
Het is de enige waarvoor ik het huis zou verlaten, de rest zou ik nog wel kunnen velen om heenquote:
nou ik hoef al niet meer Sorry Vanasquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep het kookt veel te hard, dat schuim is zetmeel.
Is het ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en Julius is gewoon aardige vent wat ik zo gehoord heb
Maar die Kranenborg heeft toch geen Utopia nodig voor promotie?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das waar. Topkoks gooien hun *** restaurant dicht en maken een soort laagdrempelig hoge kwaliteit walk-in restaurant... (Ron Blaauw), wat vervolgens wel goed loopt. Juul is ook met van alles bezig, dus een zekere promotie zit er zeker in. Alleen al daarom zou haar niet echt kunnen afzeiken.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt er straks niemand te eten, want afspraak is 1 april gemaakt.
Kranenborg komt denk ik ook niet.. Hij zit niet in de sbs-broadcasting kook-shows...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar die Kranenborg heeft toch geen Utopia nodig voor promotie?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt er straks niemand te eten, want afspraak is 1 april gemaakt.
Ahh.. juist, en hoeveel TV-koks heeft SBS op zijn snijplank?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kranenborg komt denk ik ook niet.. Hij zit niet in de sbs-broadcasting kook-shows...
Die pan heb ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zorgt goed voor haar gasten en zichzelf, ik vind het gods geklaagd
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |