SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Poffenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn heule mooie eerepels. Die moet je gewoon met schil en al bakken of koken.
Alleen even afspoelen.
én daarbij op te gaan scheppen dat ze voor een echte topkok gekookt heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
welnee vanes zegt overal ja ja op
om vervolgens morgen weer het standaard utopia prakkie neer te zetten
Billy had van de gasten gehoord dat Emil na het worstelGala misschien wel naar huis zou komen ....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:05 schreef Poolhond39 het volgende:
Ruud: Ik heb geen waardering voor mensen die hier weg lopen...dan had je niet mee moeten doen.
Stream gelijk op een ander beeld.
Over wie zou hij het hebben?
Ik denk dat die naam hier wel gevoelig kan liggen.quote:
zoiets jah...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:08 schreef RodeVos het volgende:
[..]
én daarbij op te gaan scheppen dat ze voor een echte topkok gekookt heeft.
En dat ze al een aanbieding van Inter Scaldes op zak heeft als Utopia afgelopen in.
Die man kan er ook niks aan doen dat hij Manu Feildel heet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam hier wel gevoelig kan liggen.
Manu84 was een die-hard streamer die veel te jong is overleden.
Maar kan niet iedereen weten hé?
Kan ook, met wat zelfgemaakte knoflookboter ertussen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:08 schreef Burner82 het volgende:
Poffendoorsnijden, beetje zout en goede boter erin en uitlepelen maar
Okay, ik dacht dat ze het misschien over Peter of Paul hadden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Billy had van de gasten gehoord dat Emil na het worstelGala misschien wel naar huis zou komen ....
Wil ze nu ook al neuken op de stoelen ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy vindt de stoelen 'echt Ka Uu Tee stoelen, ik kan er helemaal niks mee'
10 stonden al vast, toen kwam Juul met 3 extra erbij.quote:
82quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam hier wel gevoelig kan liggen.
Manu84 was een die-hard streamer die veel te jong is overleden.
Maar kan niet iedereen weten hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |