Ja behoorlijk, kom ik net thuis staat de postbode voor de deur met mn nieuwe pwo's van B&F (moet wel gym kunnen blijven slopen na t weekend) vraagt ie of ik aan de annerbolen zit ofzoquote:
heheh herkenbaar, komt door die keiharde no xplodequote:Op zaterdag 5 april 2014 11:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, kom ik net thuis staat de postbode voor de deur met mn nieuwe pwo's van B&F (moet wel gym kunnen blijven slopen na t weekend) vraagt ie of ik aan de annerbolen zit ofzo
Creatine is nep man, hou je alleen maar vocht door vastquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ik heb alleen wei..., jullie hebben gewoon extreme pomp door pwo ajjt?
Neem na de zomer wel weer crea om beer te worden.
Laatste keer had ik wel direct zon David Coulthard kop ervan. Maarja wel sterk als fuck.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:35 schreef Champy het volgende:
[..]
Creatine is nep man, hou je alleen maar vocht door vast
Ik ben as we speak het powerrack aan het vernietigen. JB het powerrack hiernaast.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:44 schreef Montelly het volgende:
Zijn er nog gyms die niet gesloopt zijn?
Turken komen uit Turkije, echt voor schut jijquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet t allemaal niet meer, ga gewoon terug naar Marokko
Kleine mensen hebben meer te compenseren. Turken zijn meestal kleiner dan Nederlanders.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:13 schreef Levolution het volgende:
Wel buitenproportioneel veel Turken in de gym t.o.v. de Nederlandse bevolkingssamenstelling, niet?
Komt het omdat Turken meer te compenseren hebben dan Nederlanders?
Post je klacht hier: F&L / De dubbele standaard van discriminatiequote:Op zaterdag 5 april 2014 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zegt het zelf hé, als ik dit zou zeggen zou ik een racist zijn.
Wat is dit?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:18 schreef IrCute het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wtf_van_de_dag.html
seto maakt al die chicks wild
Doe het 10000 curls for the girls schemaquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:20 schreef Drinky het volgende:
godver, moet morgen het huis uit van 11:00-15:00, wut do?
Ik kan echt niet zonder me kamer
quote:
Dit vraagt om verduidelijkingquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen dank bro maar blijf uit de buurt van Turkse chicks.
Serieus, ze sporen voor geen meter.
Vriend waar koop jij 10 eieren voor een euro en 2 liter melk voor een euro. Bij de AH zijn de goedkoopsten beiden 1,29.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
30 euro = 300 eieren = 60 liter melk
Kan nog best een goede maand worden.
Met of zonder woekerrente?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drinky, je kan wel wat geld van mij lenen als je wilt.
Ja, wat kan ik voor je doen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er hier iemand die echt pro in Photoshop is?
Gisteren ook begonnen met cutten, kijk ik vandaag op de weegschaal ben ik gewoon 0,2kg zwaarder. Ik kap ermee vriend!quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
All right, nice mi mangos. Ben je aan het cutten?
Sinds ik kettlebell schiet mn OHP trough the roofquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DL en SQ kun je nog enigszins wat gainen ja, maar BP en vooral OHP is erg moeilijk.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
SwagIs dat een bandshirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft de AH kipgehakt? Pro tip voor mensen die in 050 wonen: 't gildehuus heeft redelijk goedkoop vlees.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een easy en snel recept.
Yuri's Minute Bulking Meal
Koop een bak kipgehakt bij de AH en koop een pakje "Uncle Ben's" rijst (gekruid/saused en al klaar). Bak de kipgehakt, voeg de rijst toe en een beetje water, deksel erop. Vijf min. en je hebt een goed bord vol met voedsel. Eventueel een extra saus door het geheel doen kan ook.Ik heb sinds gisteren ook Illustrator op mn pc staan. Als er een tutorial voor is ben ik er expert inquote:Op zaterdag 5 april 2014 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je er echt goed goed in? Kun je toevallig ook een afbeelding vectorizen met Illustrator? Ik bedoel, ik kan wel redelijk goed photoshoppen, maar geen PRO.Feel dat energyquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:19 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202653628733605
[..]
today is leg dayMaak je wel picca? Waar is Seto eigenlijk. Heeft Etha hem een klap gegeven toen die weer zat te creepen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zekers Montell, zo echt heerlijke lower body/back workout zetten in mn gloedjenieuwe yogapantsje.
Attention whore level: Expertquote:Pics danquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
HET LANDSCHap HIER IN HET OOSTEN HEEFT ZOVEEL TE BIEDEN!!! HET MAAKT CARDIO IN HET BOS EEN WAAR GENOT!Wat moet je anders doenquote:Eensquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
JMF is wel een homo erectus maximus omdat hij OP niet heeft aangepast vind ikBeter nu vriend, echte vrouwen diggen bearmode physiquequote:Op zaterdag 5 april 2014 11:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ik heb alleen wei..., jullie hebben gewoon extreme pomp door pwo ajjt?
Neem na de zomer wel weer crea om beer te worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Laatste keer had ik wel direct zon David Coulthard kop ervan. Maarja wel sterk als fuck.Ja, Susterens oude gymquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:44 schreef Montelly het volgende:
Zijn er nog gyms die niet gesloopt zijn?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ok doe J.. de groetjes, en zeg dat "ze weet"quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben as we speak het powerrack aan het vernietigen. JB het powerrack hiernaast.
Goede multikwoot U.S.S.R.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:58 schreef Klokov het volgende:
Pics dan
[..]
Eens
[..]
Beter nu vriend, echte vrouwen diggen bearmode physique
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Ben geen hommo.
3. Nu gewoon lekker beatsjboi achtig weetje. Ga straks mijn zomer festivalritme in en dan word ik vanzelf skinnyfat weetje. Eat sleep rave repeat ritme, jwz.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Gewoon zeggen dat je een goeden oefening weet, haar one arm dumbbell rows uitleggen op zo'n bankje en dan tegen haar kont aan rijden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:24 schreef Montelly het volgende:
Er is hier zon skinnyfat meid die mij al een tijdje loopt te miren. Ze zit nu op crosstrainer, zal ik naast dr gaan staan?
Creep lvl: inf
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:24 schreef Montelly het volgende:
Er is hier zon skinnyfat meid die mij al een tijdje loopt te miren. Ze zit nu op crosstrainer, zal ik naast dr gaan staan?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:27 schreef THEFXR het volgende:
Dima, is that you?
KLB / Geld kwijtraken aan camdames
Smooth..quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een goeden oefening weet, haar one arm dumbbell rows uitleggen op zo'n bankje en dan tegen haar kont aan rijden.
Dacht dat het Sap wasquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Goede multikwoot U.S.S.R.
1. De picsGoede piccas homey, 10/zou rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Ben geen hommo.
3. Nu gewoon lekker beatsjboi achtig weetje. Ga straks mijn zomer festivalritme in en dan word ik vanzelf skinnyfat weetje. Eat sleep rave repeat ritme, jwz.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat is er omhoog thuisjongen.quote:
er stond kkquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Goede multikwoot U.S.S.R.
1. De picsAlleen hommo's lopen door de Graven Allee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Ben geen hommo.
3. Nu gewoon lekker beatsjboi achtig weetje. Ga straks mijn zomer festivalritme in en dan word ik vanzelf skinnyfat weetje. Eat sleep rave repeat ritme, jwz.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Nee, die staan bij de parking aan het begin direct rechts... Keer meeten daar? >>quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alleen hommo's lopen door de Graven Allee.
Samen flikkertik'n wil ik wa.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, die staan bij de parking aan het begin direct rechts... Keer meeten daar? >>![]()
Smegmanus heeft gesprokenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alleen hommo's lopen door de Graven Allee.
Mooi beetje schik maakn, ja!quote:
Rustig vriend, ik zie nog geen streep door zijn naam en misschien is smegma-anus alweer wegquote:
Dat was ik. Schrok van je dun zijn, was geen sjans.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:24 schreef Montelly het volgende:
Wentelteefjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:26 schreef fathank het volgende:
Wats voor lunch vandaag? Iemand suggesties?
fishermans eggsquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:26 schreef fathank het volgende:
Wats voor lunch vandaag? Iemand suggesties?
Dat is natuurlijk ook weer waar. Elke geweldige mod waardeert de GYM-reeks ten zeerste, mits ze daadwerkelijk geweldig zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo'n geweldige mod als hij moet zo een grap wel kunnen waarderen toch
Goeie, maar duurt me te lang. Ben ik over een uur nog aan t eten. Die krengen kan k echt unlimited naar binnen schuiven. Wil geen fatty worden zoals thuisbezorgd_yuriquote:
ze zijn verbaasd dat zo'n ecto zoveel squatquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:26 schreef Beach het volgende:
mensen die niet durven te vragen wanneer je klaar bent met squatten maar je alleen maar de hele tijd aan blijven kijken
expres het rack bezet gehouden tot sluitingstijd uiteraard
ectoquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze zijn verbaasd dat zo'n ecto zoveel squat
Binnen een uur eet je er 100 op vriend, dacht het niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie, maar duurt me te lang. Ben ik over een uur nog aan t eten. Die krengen kan k echt unlimited naar binnen schuiven. Wil geen fatty worden zoals thuisbezorgd_yuri
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie, maar duurt me te lang. Ben ik over een uur nog aan t eten. Die krengen kan k echt unlimited naar binnen schuiven. Wil geen fatty worden zoals thuisbezorgd_yuri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |