Smegmanus heeft gesprokenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alleen hommo's lopen door de Graven Allee.
Mooi beetje schik maakn, ja!quote:
Rustig vriend, ik zie nog geen streep door zijn naam en misschien is smegma-anus alweer wegquote:
Dat was ik. Schrok van je dun zijn, was geen sjans.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:24 schreef Montelly het volgende:
Er is hier zon skinnyfat meid die mij al een tijdje loopt te miren. Ze zit nu op crosstrainer, zal ik naast dr gaan staan?
Creep lvl: inf
Wentelteefjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:26 schreef fathank het volgende:
Wats voor lunch vandaag? Iemand suggesties?
fishermans eggsquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:26 schreef fathank het volgende:
Wats voor lunch vandaag? Iemand suggesties?
Dat is natuurlijk ook weer waar. Elke geweldige mod waardeert de GYM-reeks ten zeerste, mits ze daadwerkelijk geweldig zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo'n geweldige mod als hij moet zo een grap wel kunnen waarderen toch
Goeie, maar duurt me te lang. Ben ik over een uur nog aan t eten. Die krengen kan k echt unlimited naar binnen schuiven. Wil geen fatty worden zoals thuisbezorgd_yuriquote:
ze zijn verbaasd dat zo'n ecto zoveel squatquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:26 schreef Beach het volgende:
mensen die niet durven te vragen wanneer je klaar bent met squatten maar je alleen maar de hele tijd aan blijven kijken
expres het rack bezet gehouden tot sluitingstijd uiteraard
ectoquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze zijn verbaasd dat zo'n ecto zoveel squat
Binnen een uur eet je er 100 op vriend, dacht het niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie, maar duurt me te lang. Ben ik over een uur nog aan t eten. Die krengen kan k echt unlimited naar binnen schuiven. Wil geen fatty worden zoals thuisbezorgd_yuri
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie, maar duurt me te lang. Ben ik over een uur nog aan t eten. Die krengen kan k echt unlimited naar binnen schuiven. Wil geen fatty worden zoals thuisbezorgd_yuri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |