Lol dat valt wel mee danquote:
Is al gebeurd. Ze woont alleen in Colombia, maar ik ben al aan het sparen hoor. Nu wat minder tokens uitgeven om het later goed te hebben in de schacht der liefde van een knappe latina.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:18 schreef Spongeboss het volgende:
Ja wacht maar tot je verliefd gaat worden op zo'n meid.
Heb je eindelijk een vrouw die niet zeiktquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Die vuile Oostblok cam hoere die geen woord engels spreken![]()
tip me plzquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een vrouw die niet zeikt![]()
![]()
Nederlandse mannen gore eikels
Jerri Lynn of zoiets die met de paarden dildo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:23 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Ze woont alleen in Colombia, maar ik ben al aan het sparen hoor. Nu wat minder tokens uitgeven om het later goed te hebben in de schacht der liefde van een knappe latina.
Nee, Bella. Ze is blank. Ik heb haar vannacht meer dan twee uur lang bekeken. Ze ging zichzelf insmeren met olie en ze kon squirten. Echt heel tof allemaal!quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jerri Lynn of zoiets die met de paarden dildo?
Hmm ik ga denk ik ook eens kijken laat me weten als ze on is vriend!quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:41 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Nee, Bella. Ze is blank. Ik heb haar vannacht meer dan twee uur lang bekeken. Ze ging zichzelf insmeren met olie en ze kon squirten. Echt heel tof allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |