Je betaalt voor de online service, de games zijn bonus.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:00 schreef utopie het volgende:
[..]
Als je er voor betaald dan verwacht je op zijn minst een betere game dan deze. Ik zie namelijk dat genoeg mensen hier hetzelfde over dit spel denken
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je betaalt voor de online service, de games zijn bonus.
Verder snap je nog steeds het concept ''persoonlijke smaak'' niet.
Jij moet blijkbaar nog het concept over een eigen mening hebben lerenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het concept ''spuit elf'' is je ook onbekend?
Leer eerst normaal te communiceren en maak je dan pas druk over je eigen mening.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:05 schreef utopie het volgende:
[..]
Jij moet blijkbaar nog het concept over een eigen mening hebben leren
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 april 2014 10:06 schreef utopie het volgende:
[..]
Je weet dat er een ban staat tegenover het posten van DM's en PM's?Bij deze; reported
We zouden inderdaad nog veel van jou kunnen lerenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:08 schreef utopie het volgende:
Dit topic zit blijkbaar vol met pure aids. Dat ik überhaupt op dit topic geklikt en gereageerd heb
Wat heeft dit met naar school gaan te maken? En waarom zou ik naar school moeten gaan ?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Moet je niet naar school toe nu?
Aan je DM en reacties hier af te lezen had ik je hooguit ingeschat als 12 jaar oud, vandaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met naar school gaan te maken? En waarom zou ik naar school moeten gaan ?Jammer voor jou en sorry to burst your bubble. Maar ik ben afgestudeerd
Dan kun je die games met gemak veroorloven en nu weer ontopic.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met naar school gaan te maken? En waarom zou ik naar school moeten gaan ?Jammer voor jou en sorry to burst your bubble. Maar ik ben afgestudeerd
Gefeliciteerd met je Master's Degree in vrijetijdskundequote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Als je termen als mongwappo gebruikt en mensen een erstige ziekte toewenst, dan heb je dat diploma met meer geluk dan wijsheid gehaald.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Als ik dan reacties lees van mensen dat ze de game afserveren en de graphics vinden tegenvallen voor next gen consoles, vind ik het wel meevallen. Ik vind zaken als: Elke npc is uniek, kleed zich naar het weer en hebben hun eigen "leven" en dingen als de dynamische weer effecten en licht effecten nog wel meer toevoegen dan zaken als gedetailleerde gezichten en andere grafische hoogstandjes. Volgens mij hebben ze ook aandacht besteed om de steden levendig te maken en lopen er aardig wat NPC's in de stad. Zal de game niet blind kopen, maar blijf vooralsnog wel positiefquote:Op donderdag 3 april 2014 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier nog een keer het Watch_Dogs filmpje uit het vorige topic, gaat in op de verschillende grafische effecten van het weer, dag/nacht cyclus etc.
http://www.dailymotion.co(...)video-for_videogames
Helemaal mee eens! Voor een crossgen open world titel vind ik het er zelfs gewoon heel erg goed uit zien. Nu maar hopen dat de gameplay ook leuk is, dan haal ik m zeker.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als ik dan reacties lees van mensen dat ze de game afserveren en de graphics vinden tegenvallen voor next gen consoles, vind ik het wel meevallen. Ik vind zaken als: Elke npc is uniek, kleed zich naar het weer en hebben hun eigen "leven" en dingen als de dynamische weer effecten en licht effecten nog wel meer toevoegen dan zaken als gedetailleerde gezichten en andere grafische hoogstandjes. Volgens mij hebben ze ook aandacht besteed om de steden levendig te maken en lopen er aardig wat NPC's in de stad. Zal de game niet blind kopen, maar blijf vooralsnog wel positief
Gog. Op een andere lokatie, dan zit je niet op hetzelfde netwerk als je PS4? Dan zal het idd niet werken.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:03 schreef Sjacq het volgende:
Heb er ook 1 sinds eergisteren, maar ik vind wel die remote play van Vita echt ruk. Als ik naast mijn ps4 zit, kun je het wel gebruiken maar lagt het enorm en als je vanaf een andere locatie via wifi toegang probeert te krijgen, lutk het niet.
Voor een product wat Remote Play heet..quote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gog. Op een andere lokatie, dan zit je niet op hetzelfde netwerk als je PS4? Dan zal het idd niet werken.
Al noem je het superduperoveralopdewereldkunnenspelen, je blijft gebonden aan de beperkingen van techniek. Daarbij is het remote, want je hoeft niet bij je,PS4 te zitten. Thuis werkt het prima met de PS4 op zolder (bedraad) en ik beneden via de WiFi op de Vita. En het is geen product, het is een feature.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:09 schreef videonatic het volgende:
[..]
Voor een product wat Remote Play heet..
Ik vind het vooral wisselend eruit zien, dus bepaalde zaken zijn erg mooi/tof, maar als je dan die character-models ziet, qua gezichten, qua animatie, dan is het ook weer niet echt overtuigend.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als ik dan reacties lees van mensen dat ze de game afserveren en de graphics vinden tegenvallen voor next gen consoles, vind ik het wel meevallen. Ik vind zaken als: Elke npc is uniek, kleed zich naar het weer en hebben hun eigen "leven" en dingen als de dynamische weer effecten en licht effecten nog wel meer toevoegen dan zaken als gedetailleerde gezichten en andere grafische hoogstandjes. Volgens mij hebben ze ook aandacht besteed om de steden levendig te maken en lopen er aardig wat NPC's in de stad. Zal de game niet blind kopen, maar blijf vooralsnog wel positief
Een feature met veel potentie maar in de praktijk dus bagger, ok.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Al noem je het superduperoveralopdewereldkunnenspelen, je blijft gebonden aan de beperkingen van techniek. Daarbij is het remote, want je hoeft niet bij je,PS4 te zitten. Thuis werkt het prima met de PS4 op zolder (bedraad) en ik beneden via de WiFi op de Vita. En het is geen product, het is een feature.
Toegevoegd.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan je mij misschien in de OP zetten?
PSN: RoelDriesvink
Alvast bedankt
Naja, ze claimen dat je via wifi ook verbinding moet kunnen maken:quote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gog. Op een andere lokatie, dan zit je niet op hetzelfde netwerk als je PS4? Dan zal het idd niet werken.
Kan je niet zeggen. Heb er zelf geen enkele problemen mee, niet dat ik het veel gebruik maar als ik het gebruik werkt het meer dan prima. Nadeel van zo'n feature is alleen dat je ook afhankelijk bent van de klant zijn infrastructuur. Is die bagger, werkt RP ook bagger. Alleen zal de klant zeggen dan RP bagger werkt en niet z'n eigen netwerkquote:Op donderdag 3 april 2014 11:18 schreef videonatic het volgende:
[..]
Een feature met veel potentie maar in de praktijk dus bagger, ok.
Die claim kunnen ze prima doen. Je zit alleen met port forwards en een gelimiteerde snelheid (openbare hotspots), als ik dat zo 1-2-3 goed zag op de website. Maar je zal wrs je eigen router moeten configureren en afhankelijk zijn van de wifi hotspot configuratie. En zeker openbare puntjes zullen niet geoptimaliseerd zijn voor remote playquote:Op donderdag 3 april 2014 11:23 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Naja, ze claimen dat je via wifi ook verbinding moet kunnen maken:
http://manuals.playstatio(...)ink/viainternet.html
Ja, maar ik heb mn poorten opengezet, zowel thuis als bij mijn maat waar ik het had geprobeerd. We hebben allebei een redelijk snelle verbinding, maar ik kreeg geen connectie. Thuis werkt het wel, maar met lag.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die claim kunnen ze prima doen. Je zit alleen met port forwards en een gelimiteerde snelheid (openbare hotspots), als ik dat zo 1-2-3 goed zag op de website. Maar je zal wrs je eigen router moeten configureren en afhankelijk zijn van de wifi hotspot configuratie. En zeker openbare puntjes zullen niet geoptimaliseerd zijn voor remote play
Ik heb het met de PS4 - PSVita nog niet geprobeerd maar met de PS3 - PSP werkte dit ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:23 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Naja, ze claimen dat je via wifi ook verbinding moet kunnen maken:
http://manuals.playstatio(...)ink/viainternet.html
als jullie beide een "redelijk snelle verbinding" (quote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef Sjacq het volgende:
[..]
We hebben allebei een redelijk snelle verbinding, maar ik kreeg geen connectie. Thuis werkt het wel, maar met lag.
Hier werkt het anders ook niet optimaal hoor met m'n 350mbit/300mbit verbinding en dat ligt echt niet aan ons thuisnetwerk.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
als jullie beide een "redelijk snelle verbinding" () hebben en het thuis met Lag werkt zou ik toch eens m'n thuisnetwerkje nalopen
Have fun :dquote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
PS4 zojuist binnen gekregen.Nu even plaats maken, beetje alles afstoffen, aansluiten, en dan waarschijnlijk eerst allemaal updates enzo binnen trekken...
Pas maar op anders krijg je een DM van mquote:Op donderdag 3 april 2014 13:19 schreef VulpX het volgende:
En wederom een zeik TT. Houd je eigen mening effe lekker buiten die titels, fucking irritant dit.
Reported !!!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas maar op anders krijg je een DM van m
rustig aan jij mongwappo jij.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:19 schreef VulpX het volgende:
En wederom een zeik TT. Houd je eigen mening effe lekker buiten die titels, fucking irritant dit.
TowerFall! Beste 4 player-game voor op de bank in jaren.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Reported !!!![]()
Had toch wel goeie hoop voor Mercenary Kings , wilde er speciaal nog effe 2 controllers extra voor halen.
Sowieso balen dat er verder nog geen 4 player games zijn ;/
Het is wel gewoon een goede game hoor. Mensen die klagen over graphics hebben het gewoon echt niet begrepen.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Reported !!!![]()
Had toch wel goeie hoop voor Mercenary Kings , wilde er speciaal nog effe 2 controllers extra voor halen.
Sowieso balen dat er verder nog geen 4 player games zijn ;/
Dat sowieso. Het is dat ik geen gamende vrienden heb, anders had ik die zeker gehaald.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef Kensuke het volgende:
[..]
TowerFall! Beste 4 player-game voor op de bank in jaren.
Oeee nice !quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef Kensuke het volgende:
[..]
TowerFall! Beste 4 player-game voor op de bank in jaren.
Mensen die zeuren over graphics , daar let ik sowieso nooit op.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel gewoon een goede game hoor. Mensen die klagen over graphics hebben het gewoon echt niet begrepen.
Ik vind de gameplay ook niet echt geweldig eigenlijk. Speelt erg houterig, de laadtijden zijn belachelijk en de game is meer frustratie dan nostalgie van vroeger...quote:Op donderdag 3 april 2014 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel gewoon een goede game hoor. Mensen die klagen over graphics hebben het gewoon echt niet begrepen.
Voor mooie plaatjes ga ik wel naar buitenquote:Op donderdag 3 april 2014 13:32 schreef Lastpost het volgende:
Haha voor dergelijke games heb ik m'n SNES en Wii nog staan, daar ga ik echt geen geld aan uitgeven.
Jammer. Lompe besturing ben ik het mee eens, niet echt vloeiend, maar het went wel snel. Het heeft wel echt het juiste gevoel en vind de game eerder pittig dan frustrerend.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind de gameplay ook niet echt geweldig eigenlijk. Speelt erg houterig, de laadtijden zijn belachelijk en de game is meer frustratie dan nostalgie van vroeger...
Jammer maar helaas, het is een gratis extraatje maar niet voor mij deze keerAlle games tot nu toe nog niet echt eigenlijk maar goed. Komt vast nog wel wat tofs uit binnenkort!
Kan je misschien mij ook even toevoegen ? crashtestnl85 dank je.quote:
MLBquote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef jackson het volgende:
Komt die MLB game ook gewoon in NL uit eigenlijk?
Sorry, mijn fout man... Vergeef het me, ik kom net uit Miami en dan pak je toch die dikke sporten als MLB & NBA mee. Het spijt me dat het een bekrompen reactie bij je opwerkt.quote:
http://www.nedgame.nl/playstation-4/mlb-14-the-show/1086085203/quote:Op donderdag 3 april 2014 19:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout man... Vergeef het me, ik kom net uit Miami en dan pak je toch die dikke sporten als MLB & NBA mee. Het spijt me dat het een bekrompen reactie bij je opwerkt.
Sowieso Amerikaanse sporten gemaakt door EAquote:Op donderdag 3 april 2014 19:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout man... Vergeef het me, ik kom net uit Miami en dan pak je toch die dikke sporten als MLB & NBA mee. Het spijt me dat het een bekrompen reactie bij je opwerkt.
Ahhh dank!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/playstation-4/mlb-14-the-show/1086085203/
Sorry zei ik toch!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sowieso Amerikaanse sporten gemaakt door EA
Ik word echt depressief van jouw posts.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:33 schreef Yi-Long het volgende:
Beetje gespeeld met de PS4. Interface vind ik niet echt gebruiksvriendelijk, maar misschien is het een kwestie van wennen...
Wat vervelender is, is dat ik met EA niet online kan, omdat hij loopt te janken over een Origin-ID, namelijk dat als ik mijn nick invul, dat die zegt dat ie al bestaat. No fucking shit, Sherlock...(!)
Op internet stond dat ik dan even moest uitloggen van PSN en daarna weer inloggen, dus dat gedaan, en ook PS4 opnieuw opgestart, maar nog steeds zelfde probleem...
Ik word echt strontziek van dat KK EA en die waardeloze online van ze....Kan nu dus ook niet de nieuwste team-updates downloaden en dus wil ik ook nog niet met een career beginnen.
Echt ALTIJD gezeik met EA en online. Moet altijd zo moeilijk en vervelend mogelijk, lijkt het wel. Stelletje hufters.
NBA is 2K en MLB is Sony. Wat is je punt?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sowieso Amerikaanse sporten gemaakt door EA
Ze zuigen hardquote:Op donderdag 3 april 2014 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
NBA is 2K en MLB is Sony. Wat is je punt?
Dat doen ze zeker niet, dat jij niet van het genre houdt is geheel wat anders. NBA 2K14 is gewoonweg de beste basketbalgame ooit gemaakt. Ik ben dan ook erg benieuwd wat ze met 2K15 gaan doen, hopelijk zijn ze weer op E3, vorig jaar was 2K er niet,quote:
NHL lijkt me wel een uitkomst voor de PS 4 ja. Moet het nu nog doen met NHL 09 op mijn pc....quote:Op donderdag 3 april 2014 19:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik zit meer te wachten op een nieuwe NHL, al ben ik geloof ik een van de weinige Europeanen.
NHL is ook tof. Dat gejank op EA Sports snap ik niet echt, de sportgames (op de nieuwe NBA Live na) zijn prima uitgewerkt. En bij NBA Live komt het gewoonweg omdat 2K daar de scepter zwaait, al jaren. Dat team is gewoon ondanks geen enkele concurrentie de laatste jaren toch bezig geweest om zelf de lat hoger te leggen. En dan kun je niet even langskomen om ze te verpletteren, zelfs EA niet. Als ze waren gaan slapen wel, maar gelukkig hebben ze dat niet gedaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
NHL lijkt me wel een uitkomst voor de PS 4 ja. Moet het nu nog doen met NHL 09 op mijn pc....
Oh nee... en nu...!?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik word echt depressief van jouw posts.
Geen idee of ik zelfde email gebruik. Op de PS3 werkt het wel gewoon volgens mij. Net nog even FIFA13 online gespeeld, en normaal gesproken krijg ik Battlefield 3 ook wel aan de praat...quote:Op donderdag 3 april 2014 19:37 schreef Lastpost het volgende:
Gebruik je voor Origin hetzelfde emailadres als het account waarop je PSN staat?
Als je er niet uitkomt, neem dan even contact op met een van de 'game advisors' van EA, die maken de koppeling dan wel in orde over het algemeen.
http://help.ea.com/en/contact-us/new/
Ik moest lachen om jouw post.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik word echt depressief van jouw posts.
Ja, want die gaat je dan nog helpenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:27 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vanavond of morgen eens even zo'n helpdeskmedewerker compleet verrot schelden.
Je psn is kapot?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:00 schreef RRuben het volgende:
heb al heel lang niet (serieus) op mn ps4 gezeten door school. is mercenary kings gratis of niet?
Dan kun je het toch zienquote:
Ik bel ook liever direct met de idioot die hiervoor verantwoordelijk is, maar ik neem aan dat ze me niet met die bobo zullen doorverbinden...quote:
die F2P games zijn wel leuk, maar als je games hebt liggen zoals FIFA, BF etc dan zijn die veel beter. maar ze zijn zeker niet vekeerd.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bel ook liever direct met de idioot die hiervoor verantwoordelijk is, maar ik neem aan dat ze me niet met die bobo zullen doorverbinden...
FIFA14 speelt wel een stuk lekkerder dan de PS3/360/PC versie...
Ook tof dat Flower cross-buy is, dus die is nu ook even gratis aan het binnen druppelen.
Wat zijn toffe Free-2-play games? Is dat DC Universe de moeite waard op PS4, of ziet dat er precies hetzelfde uit als op PS3, want daar heb ik hem al op gedownload...
Nice manquote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/playstation-4/mlb-14-the-show/1086085203/
Het is gratis, dus wel iets voor jou denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat zijn toffe Free-2-play games? Is dat DC Universe de moeite waard op PS4, of ziet dat er precies hetzelfde uit als op PS3, want daar heb ik hem al op gedownload...
Mwah.... je moeder was ook gratis, maar dat vond ik echt 10x niks...quote:Op donderdag 3 april 2014 21:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Het is gratis, dus wel iets voor jou denk ik.
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah.... je moeder was ook gratis, maar dat vond ik echt 10x niks...
[..]
Je kan nu gratis de Beta versie spelen dus ik zou zeggen: probeer maar.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef Lenoire het volgende:
Is die online Final Fantasy die binnenkort uitkomt wat? Moet je daar ook elke maand voor gaan betalen om te kunnen spelen?
Gefeliciteerd Yiquote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
PS4 zojuist binnen gekregen.Nu even plaats maken, beetje alles afstoffen, aansluiten, en dan waarschijnlijk eerst allemaal updates enzo binnen trekken...
Daar heb ik ook echt héél veel zin inquote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef jackson het volgende:
Komt die MLB game ook gewoon in NL uit eigenlijk?
Zoals er al gezegd is: de dmeo is er, dus probeer het uit: zelf proberen is > andermans mening. Maar om toch een korte mening te geven over het punt waar ik zelf het meest beneiwud nara was: ik vond de besturing voor een consolegame prima, beter dan vele shooters, ik was er vrij snel gewend aan, al blijft de muis natuurlijk #1). En ja, het is maandelijks betalen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef Lenoire het volgende:
Is die online Final Fantasy die binnenkort uitkomt wat? Moet je daar ook elke maand voor gaan betalen om te kunnen spelen?
[..]
Meld zich ook! Maar misschien laat ik het goedkoper uit het buitenland komen en krijg ik de game daardoor wat later.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt héél veel zin inTegen die tijd ben ik wel klaar met NBA 2K14 en ga ik aan een nieuwe sportcarrière beginnen als honkballer
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanmorgen even een bijpassende tv gekocht, wat vinden jullie van mijn battlestation?
[ afbeelding ]
Saturn, gezien je daar d ekoop mee hebt afgesloten. Dat zij weer dat ding terugsturen naar Sony is jouw pakkie an nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
En mijn controller heeft ook een beetje een iets 'stroeve' linker-trigger, dus weet niet of nou contact op moet nemen met Saturn of met Sony zelf.
Yeah, maar Saturn was ook via webshop, dus sowieso iets meer gedoe dan met een normale winkel, helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Saturn, gezien je daar d ekoop mee hebt afgesloten. Dat zij weer dat ding terugsturen naar Sony is jouw pakkie an niet
En dat geluid maakt echt een groot verschil vind ik. Heb sinds een paar maanden de console aangesloten op een amp met hifi speakers. Echt de moeite waard!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Nice
Ik zit in mijn gameroom op een 120 inch scherm, full hd 3d beamer en in de woonkamer 46 inch full hd 3d. Enige wat er nog verbeterd moet worden is geluid
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar Saturn was ook via webshop, dus sowieso iets meer gedoe dan met een normale winkel, helaas.
Netjes zo voor op je kamer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanmorgen even een bijpassende tv gekocht, wat vinden jullie van mijn battlestation?
[ afbeelding ]
Kom je een pak slaag bij me eten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
FIFA14 speelt echt VEEL lekkerder op PS4 dan op PC en last-gen, alleen hebben ze die search-engine voor spelers wel flink verkloot helaas, in career-mode.
En mijn controller heeft ook een beetje een iets 'stroeve' linker-trigger, dus weet niet of nou contact op moet nemen met Saturn of met Sony zelf.
Ik ging gisteren naar de mediamarkt om hem te bestellen en ging er vanuit dat ik wellicht meer dan een maand geduld moest hebben. Maar een vriendelijk meisje had juist nog 1 over omdat er iemand had afgebeldquote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
Haha ownedquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:39 schreef Tripledutch het volgende:
Kan m nog nergens gewoon in de winkel halen, ze willen eerst overal hun preorder lijst afmaken
je moet dit topic gewoon goed in de gaten houden, er komen regelmatig linkjes voorbij met ps4 op voorraadquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:39 schreef Tripledutch het volgende:
Kan m nog nergens gewoon in de winkel halen, ze willen eerst overal hun preorder lijst afmaken
Nicequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ging gisteren naar de mediamarkt om hem te bestellen en ging er vanuit dat ik wellicht meer dan een maand geduld moest hebben. Maar een vriendelijk meisje had juist nog 1 over omdat er iemand had afgebeld
Wat heb ik geluk
Voorlopig ga ik waarschijnlijk nog niet online, want ben nog een beetje aan het wennen qua gameplay enzo. Beetje jammer dat die rechter-stick niet meer zo werkt zoals in FIFA13, dat je de bal 1-touch kunt wegtikken langs een keeper ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee joh. Ouderwets FIFA potje waar je van gaat zweten.
Idem.. Al zou ik zoiets liever op de Vita zien verschijnenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik zit meer te wachten op een nieuwe NHL, al ben ik geloof ik een van de weinige Europeanen.
Dat kan wel hoor, met je stick.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik waarschijnlijk nog niet online, want ben nog een beetje aan het wennen qua gameplay enzo. Beetje jammer dat die rechter-stick niet meer zo werkt zoals in FIFA13, dat je de bal 1-touch kunt wegtikken langs een keeper ofzo.
Scouting en transfers is erg onduidelijk geworden helaas.
je moet op dit moment gewoon geluk hebben, bij de saturn hadden ze meer binnen gekregen dan er voorbesteld waren, die waren in de losse verkoop gegaan en dan moet je er precies op dat moment zijn. ik had die mazzel dusquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:39 schreef Tripledutch het volgende:
Er zit bij activatie 2 weken gratis ps+ bij hequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb dus de PS4 kunnen bemachtigen. Maar waar kan je beste een Playstation + kaart kopen? Ik heb namelijk geen Visa of Mastercard.
Ja maar je moet toch eerst een creditcard opgeven, en dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er zit bij activatie 2 weken gratis ps+ bij he
Bij mij kan ik die gewoon bij Jumbo kopen, zijn gewoon playstation network tegoedkaarten. Anders een goeie bruna ofzo of online maar daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb dus de PS4 kunnen bemachtigen. Maar waar kan je beste een Playstation + kaart kopen? Ik heb namelijk geen Visa of Mastercard.
Serieus? Klote. Ik bestelde er wel eens boeken enzo, maar blijkbaar niet meer. Treurig nieuws.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
Amazon UK bezorgd sinds gisteren niet meer gratis in Nederland
Gaar!
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pics van gameroom!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Nice
Ik zit in mijn gameroom op een 120 inch scherm, full hd 3d beamer en in de woonkamer 46 inch full hd 3d. Enige wat er nog verbeterd moet worden is geluid
jezusquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
Amazon UK bezorgd sinds gisteren niet meer gratis in Nederland
Gaar!
ja ik kreeg dit mailtje:quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Serieus? Klote. Ik bestelde er wel eens boeken enzo, maar blijkbaar niet meer. Treurig nieuws.
De besturing is inderdaad heel erg fijn. Verbaasde mij wel, gezien ik ook altijd toetsenbord + muis gewend was voor dit soort spellen. Alleen voor het typen gebruik ik nog wel een toetsenbord, omdat de andere character allang uit beeld is voordat je iets hebt kunnen zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals er al gezegd is: de dmeo is er, dus probeer het uit: zelf proberen is > andermans mening. Maar om toch een korte mening te geven over het punt waar ik zelf het meest beneiwud nara was: ik vond de besturing voor een consolegame prima, beter dan vele shooters, ik was er vrij snel gewend aan, al blijft de muis natuurlijk #1). En ja, het is maandelijks betalen.
Ik las het idd. Loopt ook al een klaag-topic over op het forum van Amazon, van zeer veel ontevreden mensen die zeggen nu af te zien van aankopen bij Amazon, omdat het dan opeens wel vrij prijzig wordt om daar te bestellen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja ik kreeg dit mailtje:
As you've previously had orders delivered to The Netherlands, we wanted to let you know that our delivery options to The Netherlands are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to The Netherlands.
Nee dankjequote:Op zaterdag 5 april 2014 11:06 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Anders ruilen tegen Tomb Raider? Die heb ik uitgespeeld!
Had je de game zelf wel al geüpgraded naar PS4? Zo ja gewoon in de store de ps4 DLC downloaden toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:41 schreef rboy14 het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe ik dlc van ps3 naar ps4 kan krijgen zonder deze opnieuw te kopen? (voor call of duty ghosts)
de game is inderdaad guëpgraded (met die code bij de ps3 versie) alleen als ik de dlc wil downloaden moet ik 14.49 betalen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had je de game zelf wel al geüpgraded naar PS4? Zo ja gewoon in de store de ps4 DLC downloaden toch?
Okee dan. Ja die shipping is best kostbaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik las het idd. Loopt ook al een klaag-topic over op het forum van Amazon, van zeer veel ontevreden mensen die zeggen nu af te zien van aankopen bij Amazon, omdat het dan opeens wel vrij prijzig wordt om daar te bestellen.
Hopelijk komen ze terug op die idiote beslissing. Ik zie ook geen goede reden vermeld worden WAAROM ze er mee zijn gekapt.
paar euro's? €59,99 of $59,99 scheelt je een € of 16.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef RRuben het volgende:
Wat een stelletje skere tatta's allemaal hierpaar euro's meer of minder is geen ramp.
in NL kan je op sommige sites ook goedkope games krijgen hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
paar euro's? €59,99 of $59,99 scheelt je een € of 16.
Das veel brood schatje.
ben ik nog steeds 12 euro goedkoperquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
in NL kan je op sommige sites ook goedkope games krijgen hoorIk had ACBF Special edition voor 56 euro
okquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ben ik nog steeds 12 euro goedkoper
Maar ieder zijn meug!
Mwah, ik ben dan wellicht een skere tatta, maar als je alles optelt wat je bespaart hebt na een paar jaar 'verstandig' shoppen, dan loopt dat aardig op....quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef RRuben het volgende:
Wat een stelletje skere tatta's allemaal hierpaar euro's meer of minder is geen ramp.
Voor games is Zavvi meestal wel erg aantrekkelijk, en verzendkosten vallen daar mee, maar het gaat me bij Amazon meer om het bestellen van boeken, en dat is vaak redelijk zwaar en groot qua pakketjes, dus als je daar straks voor moet dokken, dan wordt het gewoon veels te duur.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee dan. Ja die shipping is best kostbaar.
Dan ga ik mogelijk toch nieuwe titels uit de USA PSN store binnenhalen in de toekomst.
Stom dat je een sqaure enix account moet aanmaken . Op de 1 of andere manier pakt mn ps4 die nietquote:
Tofquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe is de mening tot nog toe over die game?
Ik heb de mijne ook eerst op m'n telefoon aangemaakt, toen kon ik gewoon inloggen op de ps4.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stom dat je een sqaure enix account moet aanmaken . Op de 1 of andere manier pakt mn ps4 die niet
Je kunt de grootte van alle velden aanpassen, ik kan alles prima lezen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
TofBesturing is heel erg fijn en de opdrachten zijn leuk. Hoop wel dat ze de lettergrootte hebben aangepast (zouden ze doen). Teksten waren amper of moeilijk te lezen.
Topquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt de grootte van alle velden aanpassen, ik kan alles prima lezen.
Zal binnenkort nog wel goedkoper worden, aangezien in oktober NBA 2K15 al weer uit zal komen...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Veel leuker dan op de PS3? ik zit te twijfelen om 'm te kopen namelijk. Ik heb 13 ook al
Maar dat downloaden is nog niet alles, dan moet je dus nog inloggen (incl. account aanmaken als je die nog niet hebt), dan moet de beta zich klaarmaken en dan krijg je nog een updatequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
TopHij is nu nog aan het downloaden (duurt lang
) maar straks toch maar eens beginnen
Ja! My Team en My Career is helemaal vernieuwd. En het ziet er werkelijk prachtig uit. Kost nu sowieso nog maar 40 euro in de winkel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Veel leuker dan op de PS3? ik zit te twijfelen om 'm te kopen namelijk. Ik heb 13 ook al
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat downloaden is nog niet alles, dan moet je dus nog inloggen (incl. account aanmaken als je die nog niet hebt), dan moet de beta zich klaarmaken en dan krijg je nog een update
En maandagochtend is het alweer voorbijquote:
Dat blijft irritant. Nog even los van dat hele accounts aanmaken...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat downloaden is nog niet alles, dan moet je dus nog inloggen (incl. account aanmaken als je die nog niet hebt), dan moet de beta zich klaarmaken en dan krijg je nog een update
Ain't nobody got time fo thatquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En maandagochtend is het alweer voorbij
Nintendo roept, maar je hoort het nog niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat blijft irritant. Nog even los van dat hele accounts aanmaken...Ik begin een beetje schijtziek te worden dat je echt voor alles een aparte account moet aanmaken. Dan weer Origin voor EA-games op de console, dan nu weer een Square-Enix account, dan weer een Ubisoft U-Play account, etc etc.
Ik speel graag op een console omdat ik het allemaal zo simpel en straightforward mogelijk wil houden, maar het lijkt wel of ze het allemaal steeds vervelender proberen te maken.
Maybe zodra ze Mario Galaxy 1 en 2 in HD uitbrengen voor die console, in een bundel met de WiiU, voor maximaal 200 euro.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo roept, maar je hoort het nog niet.
Die heeft geen MMORPGquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo roept, maar je hoort het nog niet.
Dat tuig wil tegenover alles van je weten helaas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat blijft irritant. Nog even los van dat hele accounts aanmaken...Ik begin een beetje schijtziek te worden dat je echt voor alles een aparte account moet aanmaken. Dan weer Origin voor EA-games op de console, dan nu weer een Square-Enix account, dan weer een Ubisoft U-Play account, etc etc.
Ik speel graag op een console omdat ik het allemaal zo simpel en straightforward mogelijk wil houden, maar het lijkt wel of ze het allemaal steeds vervelender proberen te maken.
Oktober duurt nog een half jaar droeftoeterquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zal binnenkort nog wel goedkoper worden, aangezien in oktober NBA 2K15 al weer uit zal komen...
... weet ik, maar dan zal NBA2K14 wel binnen 1-2 maanden onder de 30 euro duiken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oktober duurt nog een half jaar droeftoeter
Waarom jij niet alleen pc-gamer bent die alles los en vast download verbaast mequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... weet ik, maar dan zal NBA2K14 wel binnen 1-2 maanden onder de 30 euro duiken.
Ik download alleen soms iets voor de PC als ik het even uit wil proberen, of wanneer ze de officiele release compleet verneukt hebben, zoals laatst met South Park, maar eerlijk gezegd vind ik gamen op de PC minder relaxed dan languit vanuit bed of vanaf de bank op een console.quote:Op zondag 6 april 2014 00:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom jij niet alleen pc-gamer bent die alles los en vast download verbaast me
ja, geldt voor games, blu rays en weet ik wat meer. Zal wel de laatste dag zijn nu.quote:
Online winkel bestellen.quote:Op zondag 6 april 2014 00:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom zijn die PS4 games zo fucking duur in de winkel?
65 euro voor AC4?!
Welk class speel je? Ik ben gisteren gestopt op lvl 10 en vond het wel mooi geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef Maraca het volgende:
Zo, inmiddels lvl 14 in FF. Even weer iets nuttigs gaan doen
Gladiatorquote:Op zondag 6 april 2014 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welk class speel je? Ik ben gisteren gestopt op lvl 10 en vond het wel mooi geweest.
Speel je al met anderen?
Phoenix.quote:Op zondag 6 april 2014 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
GladiatorSpeel nog niet met anderen. Ben nu voornamelijk bezig met die beginquest om praktische zaken te unlocken en tussendoor wat Leve's. Alleen loop ik vast bij één Leve dus zal ik eerst naar lvl 15 moeten omdat mijn nieuwe armor veel beter is (maar die kan ik dus pas vanaf lvl 15 gebruiken).
Maar daar had ik even geen zin meer inVanavond pak ik het weer op.
In welke world zit jij?
Eens. Wat dat betreft snapt Rockstar dat beter. Moest je een Rockstar Social Club account aanmaken maar dat kon gekoppeld worden aan je Facebook. Heeft die tyfus ook nog nut.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best nutteloos jaquote:Op zondag 6 april 2014 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Phoenix.
Ik twijfel of ik verder zal gaan, vandaag kan ik wat uurtjes spelen, maar ik haal de game vrijdag niet dus is het eigenlijk nutteloos als ik verder ga
Ik ben ook simpelweg niet zo'n online gamer. Communiceren is ook lastig met controller en ik ga niet met muis en tobo spelenquote:Op zondag 6 april 2014 13:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best nutteloos jaWel jammer dat je niet verder gaat..
Ik gebruik beidequote:Op zondag 6 april 2014 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook simpelweg niet zo'n online gamer. Communiceren is ook lastig met controller en ik ga niet met muis en tobo spelen
Doe ik ook, werkt primaquote:Op zondag 6 april 2014 14:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik gebruik beideDe controller om te gamen en een aparte draadloze toetsenbord om te typen
Yup, er zijn wel melee DPS classes natuurlijk... maar de gladiator/paladin is een tank idd.quote:Op zondag 6 april 2014 15:25 schreef Maraca het volgende:
Meh, kom net achter een cruciaal verschil met WoWIn WoW kon je kiezen of je DPS wilde zijn of tank bij een dungeon. Nu kan ik alleen maar tank zijn
Helaas pindakaas dan. Heb wel mijn eerste dungeon als tank overleefd, dus misschien is er nog hoopquote:Op zondag 6 april 2014 15:40 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, er zijn wel melee DPS classes natuurlijk... maar de gladiator/paladin is een tank idd.
Vrijdagnacht voor het eerst gewaagd om in de voertuigen te stappen, 200% XP boost om wat unlocks vrij te spelen. Ging echt geweldig, zonde dat ik al die tijd zo infanterie georiënteerd was. Heb BF4 Vanilla, Naval Strike DLC ziet er leuk uit, denk dat het mijn eerste DLC wordt die ik aan ga schaffen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb weinig problemen met BF4 en vermaak me er prima mee!
Ik had er tot een week of wat ook geen last van.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik speel sinds gisteren BF4 en ik heb helemaal geen last van lag of rubberbanding. Opmerkelijk als zoveel mensen er last van hebben, maar ik klaag niet
Ik doe alleen maar quickmatch, dus misschien ligt het daaraan?quote:Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik had er tot een week of wat ook geen last van.
Nu al een paar keer gestopt omdat het gewoon niet te doen was.
Wat me opviel is dat ik het meer heb op een EU server dan een US.
Ligt er aan welke mode je speelt. Als je Conquest Large doet met 64man op Lancang Dam is bijna altijd rubberbanding. Carrier Assault lagt ook als de neten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar quickmatch, dus misschien ligt het daaraan?
Ik speel alleen maar Conquest Large, de helft van de tijd op Lancang Dam. Geen last van lag.quote:Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ligt er aan welke mode je speelt. Als je Conquest Large doet met 64man op Lancang Dam is bijna altijd rubberbanding. Carrier Assault lagt ook als de neten.
Hoe kom je daarop dan? Staan die gewoon in de normale serverlijst?quote:Op maandag 7 april 2014 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Niets speelt zo goed als de testservers iig, echt nul komma nul lag/rubberbanding met 64 spelers.
Server Browser > Search > ''test'' intypen en dan kom je er een paar tegen.quote:Op maandag 7 april 2014 10:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoe kom je daarop dan? Staan die gewoon in de normale serverlijst?
Alleen 64 man Conquest inderdaad, maar dat is de enige gamemode die ik speel in BF.quote:Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef Gibelini het volgende:
Dus vooral de 64 gamemodes hebben rubberbanding/lagg?
Conquest met 24/32 players niet?
Al met al wel de moeite om Battlefield 4 te kopen, ondanks de issues
Belachelijk.. waarom hebben ze geen 24/32 Conquest servers? Ik mag hopen dat die er nog wel komen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen 64 man Conquest inderdaad, maar dat is de enige gamemode die ik speel in BF.
(je hebt nog geen kleinere Conquest servers trouwens, alleen 64-man)
Waarom wel?quote:Op maandag 7 april 2014 12:25 schreef Gibelini het volgende:
[..]
Belachelijk.. waarom hebben ze geen 24/32 Conquest servers? Ik mag hopen dat die er nog wel komen.
Ik hoorde dat Rush ook niet meer zo leuk is en minder gespeeld wordt dan in BF3.
Ik speelde BF3 voorheen op de PC en ik vond 64 maps echt super tof. Maar daarnaast vond ik het ook leuk om met maten op een wat minder drukke map te spelen. Ik vind ik in ieder geval dat er een keuze moet zijn en niet standaard 64 maps.quote:Op maandag 7 april 2014 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom wel?
64 man Conquest is met afstand het leukste om te spelen, beter gooien ze die fix die ze hebben gedaan op de testservers zo snel mogelijk op alle andere servers.
Die van FF? Dat kan kloppen. Die was tot gisterenavond beschikbaar en is nu voor geen enkele PS4 speler nu te spelen. Wachten tot vrijdag dusquote:
Haal je er twee voor een anderquote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 nodig op dit moment
http://tweakers.net/price(...)t-playstation-4.htmlquote:Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand waar je het goedkoopste de Dualshock 4 kan kopen"?
Ah, dankjewel man. Ga effe kijkenquote:Op maandag 7 april 2014 15:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)t-playstation-4.html
omdat die lelijk isquote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef Fokker101 het volgende:
Waarom is hij zo weinig verkrijgbaar in het rood?
als die rode veel goedkoper is neem je die tochquote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet hoor. Zwart is ook zo simpel..
ja dat wel, maar je kijkt toch naar het scherm. Tenminste als je niet als een wijf gamed en continue naar de knopjes kijktquote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet hoor. Zwart is ook zo simpel..
Alsnog even de foto's, aan de andere kant van de kamer een loungebank met opklapsteun voor de benenquote:
Is dat FIFA 15?quote:Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alsnog even de foto's, aan de andere kant van de kamer een loungebank met opklapsteun voor de benenEen 40 inch tv met klapbeugel aan de muur mocht ik geen beamer willen gebruiken klap ik de tv naar voren zodat ik daar verder kan spelen en uiteraard een minikoelkast vol redbull, frisdrank en sappen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een Optoma HD83 is dat zeker een geweldige ervaringquote:Op maandag 7 april 2014 16:41 schreef Fokker101 het volgende:
Op een beamer ps4 spelen is dat mooi dan?
Bijna 2000-, euro daar kan ik wel een hele mooie tv van kaufen hoorquote:Op maandag 7 april 2014 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Met een Optoma HD83 is dat zeker een geweldige ervaring
http://www.koopeenbeamer.(...)d-5060059045730.html
quote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bijna 2000-, euro daar kan ik wel een hele mooie tv van kaufen hoor
Omdat Sony. De PS3 is een betere mediaspeler.quote:Op maandag 7 april 2014 18:14 schreef Evertjan het volgende:
Waarom kan ik geen Mp4 bestanden afspelen via mijn PS4?
Thanksquote:
jammer dan maar gewoon via de USB aansluiting op mijn TVquote:Op maandag 7 april 2014 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat Sony. De PS3 is een betere mediaspeler.
baas!quote:Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alsnog even de foto's, aan de andere kant van de kamer een loungebank met opklapsteun voor de benenEen 40 inch tv met klapbeugel aan de muur mocht ik geen beamer willen gebruiken klap ik de tv naar voren zodat ik daar verder kan spelen en uiteraard een minikoelkast vol redbull, frisdrank en sappen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt vast in een latere update terug.quote:Op maandag 7 april 2014 18:14 schreef Evertjan het volgende:
Waarom kan ik geen Mp4 bestanden afspelen via mijn PS4?
mag ik vragen wat voor merk en type beeldscherm dat is?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat wel, maar je kijkt toch naar het scherm. Tenminste als je niet als een wijf gamed en continue naar de knopjes kijkt![]()
Nice man! Respectquote:Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2014 21:30 schreef RRuben het volgende:
Mijn gameroom is gewoon de woonkamerhoef niet zo proffesioneel. Zo lang je het maar een beetje kan zien toch?
Nu ik samenwoon heb ik daar ook erge behoefte aan.quote:Op maandag 7 april 2014 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]maar ik wilde een eigen kamer waar ik niet gestoord hoef te worden
mijn eigen kleine walhalla
Ik woon samen en heb 2 kinderen van 1 en 5 rondlopenquote:Op maandag 7 april 2014 23:46 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Nu ik samenwoon heb ik daar ook erge behoefte aan.
Als ik dit zo lees heb jij dus 2 tweelingenquote:Op maandag 7 april 2014 23:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik woon samen en heb 2 kinderen van 1 en 5 rondlopen
Rust is mij geld waard, veel geld
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:05 schreef janrad het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees heb jij dus 2 tweelingen
Sony KDL40R470quote:Op maandag 7 april 2014 19:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mag ik vragen wat voor merk en type beeldscherm dat is?
Belachelijk!! Kut EA..quote:Op maandag 7 april 2014 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Die batterijen van de DS4 gaan wel ERG kort mee ....Na een paar uurtjes FIFA zit ie al weer op 1 streepje...
Klopt, na een uurtje of 4 gamen roept hij bij mij ook dat ze opgeladen moeten worden. Dus net als met de 360 hangt mijn controller gewoon altijd aan de lader tijdens het spelen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Die batterijen van de DS4 gaan wel ERG kort mee ....Na een paar uurtjes FIFA zit ie al weer op 1 streepje...
Heb zelf zo'n externe lader waar er eventueel ook twee in kunnen, dat ding draait overuren. Echt een prima aankoop, hoeft mijn PS4 ook niet in standby te staanquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:14 schreef Pheno het volgende:
Twee controllers ftw. Een opladen, de ander gamen. Oke, wel een duurdere oplossing dan een langere USB-kabel
Dat heb ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:14 schreef Pheno het volgende:
Twee controllers ftw. Een opladen, de ander gamen. Oke, wel een duurdere oplossing dan een langere USB-kabel
Meestal ben ik te lui om de lege direct op te laden en zijn beide controllers gewoon leegquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik ook inderdaadDat was mijn reden voor een tweede controller
![]()
Eén aan de lader en de ander om te gebruiken
Ik print ze al.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uit protest download ik voortaan al mijn controllers gewoon!!!
Ik blijf hopen op een setting die het lampje van de controller deactiveerd.quote:Op maandag 7 april 2014 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Yeah, sowieso belachelijk dat er non-stop een licht aanstaat op je controller zonder verder enige functie. Idioten. Er zou een update komen dat het licht zou 'dimmen' ofzo, maar niet geheel uitzetten. Ook treurig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op een setting die het lampje van de controller deactiveerd.
Heb er nu een gaffertapeje op zitten
zeer irritante reflecties op mijn tvquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb echt geen enkele last van het licht op de controller eigenlijk
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
tot nu toe nog vrij weinig voor zover ik weetquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is het nut eigenlijk van dat lampje? Je ziet hem toch niet.
Idem. Plus dat een LEDje nu eenmaal geen uren van een accu opvreet. Het nut van het mapje is er ook niet, of je moet die demo uitproberen met die minirobotjes (naam even kwijt).quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Alleen als het donker in je kamer isquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Bij Thief vind ik het wel top dat wanneer je uit de schaduw komt en dus vol in het licht staat, ook de controller fel wit oplicht. Dat is wel echt een leuk effect bijvoorbeeld
Het is inderdaad gewoon de move unit, maar ook identificatie van de speler. Killzone gebruikt hem als een healthbar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Plus dat een LEDje nu eenmaal geen uren van een accu opvreet. Het nut van het mapje is er ook niet, of je moet die demo uitproberen met die minirobotjes (naam even kwijt).
Mja, maar ik zie dat lampje toch niet, dus niet geheel boeiend voor mequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon de move unit, maar ook identificatie van de speler. Killzone gebruikt hem als een healthbar.
The Playroomquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef Pheno het volgende:
of je moet die demo uitproberen met die minirobotjes (naam even kwijt).
Na een krappe half jaar mag dat ook eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:10 schreef eight het volgende:
In mijn omgeving zijn er in één week tijd 3 nieuwe ps4 eigenaren bijgekomen.
Volgens mij begint er een einde te komen aan de voorraadproblemen.
Ja, zo grappigquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef StefanW het volgende:
[..]
The Playroom
Pas alle trophies van gehaald, omdat het kan
Welke 'rumble' feature?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, sowieso belachelijk dat er non-stop een licht aanstaat op je controller zonder verder enige functie. Idioten. Er zou een update komen dat het licht zou 'dimmen' ofzo, maar niet geheel uitzetten. Ook treurig.
Ach, bij de controller van de PS3 kwamen ze ook verkeerd uit de startblokken, door de 'rumble'feature eruit te slopen.
is ook nog niet uit voor de ps4quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:16 schreef Santello het volgende:
Lijkt wel of niet Diablo 3 heeft gekocht. Nergens te bekennen op Marktplaats.
Dat getril van je controller. Bij de eerste controllers voor de PS3 zat dat er niet in. Toen zei Sony dat er geen behoefte aan was of dat dat niet samen kon met die Six-Axis controls, etc etc.quote:
optimaliseren voor de ps4 en ROS er bij gooienquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zie het. Kolere! Eind 2014 pas. Hoe kan dat dan? Game is al volledig klaar :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |