Dat blijft irritant. Nog even los van dat hele accounts aanmaken...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat downloaden is nog niet alles, dan moet je dus nog inloggen (incl. account aanmaken als je die nog niet hebt), dan moet de beta zich klaarmaken en dan krijg je nog een update
Ain't nobody got time fo thatquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En maandagochtend is het alweer voorbij
Nintendo roept, maar je hoort het nog niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat blijft irritant. Nog even los van dat hele accounts aanmaken...Ik begin een beetje schijtziek te worden dat je echt voor alles een aparte account moet aanmaken. Dan weer Origin voor EA-games op de console, dan nu weer een Square-Enix account, dan weer een Ubisoft U-Play account, etc etc.
Ik speel graag op een console omdat ik het allemaal zo simpel en straightforward mogelijk wil houden, maar het lijkt wel of ze het allemaal steeds vervelender proberen te maken.
Maybe zodra ze Mario Galaxy 1 en 2 in HD uitbrengen voor die console, in een bundel met de WiiU, voor maximaal 200 euro.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo roept, maar je hoort het nog niet.
Die heeft geen MMORPGquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo roept, maar je hoort het nog niet.
Dat tuig wil tegenover alles van je weten helaas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat blijft irritant. Nog even los van dat hele accounts aanmaken...Ik begin een beetje schijtziek te worden dat je echt voor alles een aparte account moet aanmaken. Dan weer Origin voor EA-games op de console, dan nu weer een Square-Enix account, dan weer een Ubisoft U-Play account, etc etc.
Ik speel graag op een console omdat ik het allemaal zo simpel en straightforward mogelijk wil houden, maar het lijkt wel of ze het allemaal steeds vervelender proberen te maken.
Oktober duurt nog een half jaar droeftoeterquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zal binnenkort nog wel goedkoper worden, aangezien in oktober NBA 2K15 al weer uit zal komen...
... weet ik, maar dan zal NBA2K14 wel binnen 1-2 maanden onder de 30 euro duiken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oktober duurt nog een half jaar droeftoeter
Waarom jij niet alleen pc-gamer bent die alles los en vast download verbaast mequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... weet ik, maar dan zal NBA2K14 wel binnen 1-2 maanden onder de 30 euro duiken.
Ik download alleen soms iets voor de PC als ik het even uit wil proberen, of wanneer ze de officiele release compleet verneukt hebben, zoals laatst met South Park, maar eerlijk gezegd vind ik gamen op de PC minder relaxed dan languit vanuit bed of vanaf de bank op een console.quote:Op zondag 6 april 2014 00:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom jij niet alleen pc-gamer bent die alles los en vast download verbaast me
ja, geldt voor games, blu rays en weet ik wat meer. Zal wel de laatste dag zijn nu.quote:
Online winkel bestellen.quote:Op zondag 6 april 2014 00:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom zijn die PS4 games zo fucking duur in de winkel?
65 euro voor AC4?!
Welk class speel je? Ik ben gisteren gestopt op lvl 10 en vond het wel mooi geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef Maraca het volgende:
Zo, inmiddels lvl 14 in FF. Even weer iets nuttigs gaan doen
Gladiatorquote:Op zondag 6 april 2014 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welk class speel je? Ik ben gisteren gestopt op lvl 10 en vond het wel mooi geweest.
Speel je al met anderen?
Phoenix.quote:Op zondag 6 april 2014 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
GladiatorSpeel nog niet met anderen. Ben nu voornamelijk bezig met die beginquest om praktische zaken te unlocken en tussendoor wat Leve's. Alleen loop ik vast bij één Leve dus zal ik eerst naar lvl 15 moeten omdat mijn nieuwe armor veel beter is (maar die kan ik dus pas vanaf lvl 15 gebruiken).
Maar daar had ik even geen zin meer inVanavond pak ik het weer op.
In welke world zit jij?
Eens. Wat dat betreft snapt Rockstar dat beter. Moest je een Rockstar Social Club account aanmaken maar dat kon gekoppeld worden aan je Facebook. Heeft die tyfus ook nog nut.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best nutteloos jaquote:Op zondag 6 april 2014 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Phoenix.
Ik twijfel of ik verder zal gaan, vandaag kan ik wat uurtjes spelen, maar ik haal de game vrijdag niet dus is het eigenlijk nutteloos als ik verder ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |