Je betaalt voor de online service, de games zijn bonus.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:00 schreef utopie het volgende:
[..]
Als je er voor betaald dan verwacht je op zijn minst een betere game dan deze. Ik zie namelijk dat genoeg mensen hier hetzelfde over dit spel denken
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je betaalt voor de online service, de games zijn bonus.
Verder snap je nog steeds het concept ''persoonlijke smaak'' niet.
Jij moet blijkbaar nog het concept over een eigen mening hebben lerenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het concept ''spuit elf'' is je ook onbekend?
Leer eerst normaal te communiceren en maak je dan pas druk over je eigen mening.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:05 schreef utopie het volgende:
[..]
Jij moet blijkbaar nog het concept over een eigen mening hebben leren
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 april 2014 10:06 schreef utopie het volgende:
[..]
Je weet dat er een ban staat tegenover het posten van DM's en PM's?Bij deze; reported
We zouden inderdaad nog veel van jou kunnen lerenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:08 schreef utopie het volgende:
Dit topic zit blijkbaar vol met pure aids. Dat ik überhaupt op dit topic geklikt en gereageerd heb
Wat heeft dit met naar school gaan te maken? En waarom zou ik naar school moeten gaan ?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Moet je niet naar school toe nu?
Aan je DM en reacties hier af te lezen had ik je hooguit ingeschat als 12 jaar oud, vandaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met naar school gaan te maken? En waarom zou ik naar school moeten gaan ?Jammer voor jou en sorry to burst your bubble. Maar ik ben afgestudeerd
Dan kun je die games met gemak veroorloven en nu weer ontopic.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met naar school gaan te maken? En waarom zou ik naar school moeten gaan ?Jammer voor jou en sorry to burst your bubble. Maar ik ben afgestudeerd
Gefeliciteerd met je Master's Degree in vrijetijdskundequote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Als je termen als mongwappo gebruikt en mensen een erstige ziekte toewenst, dan heb je dat diploma met meer geluk dan wijsheid gehaald.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Als ik dan reacties lees van mensen dat ze de game afserveren en de graphics vinden tegenvallen voor next gen consoles, vind ik het wel meevallen. Ik vind zaken als: Elke npc is uniek, kleed zich naar het weer en hebben hun eigen "leven" en dingen als de dynamische weer effecten en licht effecten nog wel meer toevoegen dan zaken als gedetailleerde gezichten en andere grafische hoogstandjes. Volgens mij hebben ze ook aandacht besteed om de steden levendig te maken en lopen er aardig wat NPC's in de stad. Zal de game niet blind kopen, maar blijf vooralsnog wel positiefquote:Op donderdag 3 april 2014 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier nog een keer het Watch_Dogs filmpje uit het vorige topic, gaat in op de verschillende grafische effecten van het weer, dag/nacht cyclus etc.
http://www.dailymotion.co(...)video-for_videogames
Helemaal mee eens! Voor een crossgen open world titel vind ik het er zelfs gewoon heel erg goed uit zien. Nu maar hopen dat de gameplay ook leuk is, dan haal ik m zeker.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als ik dan reacties lees van mensen dat ze de game afserveren en de graphics vinden tegenvallen voor next gen consoles, vind ik het wel meevallen. Ik vind zaken als: Elke npc is uniek, kleed zich naar het weer en hebben hun eigen "leven" en dingen als de dynamische weer effecten en licht effecten nog wel meer toevoegen dan zaken als gedetailleerde gezichten en andere grafische hoogstandjes. Volgens mij hebben ze ook aandacht besteed om de steden levendig te maken en lopen er aardig wat NPC's in de stad. Zal de game niet blind kopen, maar blijf vooralsnog wel positief
Gog. Op een andere lokatie, dan zit je niet op hetzelfde netwerk als je PS4? Dan zal het idd niet werken.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:03 schreef Sjacq het volgende:
Heb er ook 1 sinds eergisteren, maar ik vind wel die remote play van Vita echt ruk. Als ik naast mijn ps4 zit, kun je het wel gebruiken maar lagt het enorm en als je vanaf een andere locatie via wifi toegang probeert te krijgen, lutk het niet.
Voor een product wat Remote Play heet..quote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gog. Op een andere lokatie, dan zit je niet op hetzelfde netwerk als je PS4? Dan zal het idd niet werken.
Al noem je het superduperoveralopdewereldkunnenspelen, je blijft gebonden aan de beperkingen van techniek. Daarbij is het remote, want je hoeft niet bij je,PS4 te zitten. Thuis werkt het prima met de PS4 op zolder (bedraad) en ik beneden via de WiFi op de Vita. En het is geen product, het is een feature.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:09 schreef videonatic het volgende:
[..]
Voor een product wat Remote Play heet..
Ik vind het vooral wisselend eruit zien, dus bepaalde zaken zijn erg mooi/tof, maar als je dan die character-models ziet, qua gezichten, qua animatie, dan is het ook weer niet echt overtuigend.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als ik dan reacties lees van mensen dat ze de game afserveren en de graphics vinden tegenvallen voor next gen consoles, vind ik het wel meevallen. Ik vind zaken als: Elke npc is uniek, kleed zich naar het weer en hebben hun eigen "leven" en dingen als de dynamische weer effecten en licht effecten nog wel meer toevoegen dan zaken als gedetailleerde gezichten en andere grafische hoogstandjes. Volgens mij hebben ze ook aandacht besteed om de steden levendig te maken en lopen er aardig wat NPC's in de stad. Zal de game niet blind kopen, maar blijf vooralsnog wel positief
Een feature met veel potentie maar in de praktijk dus bagger, ok.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Al noem je het superduperoveralopdewereldkunnenspelen, je blijft gebonden aan de beperkingen van techniek. Daarbij is het remote, want je hoeft niet bij je,PS4 te zitten. Thuis werkt het prima met de PS4 op zolder (bedraad) en ik beneden via de WiFi op de Vita. En het is geen product, het is een feature.
Toegevoegd.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan je mij misschien in de OP zetten?
PSN: RoelDriesvink
Alvast bedankt
Naja, ze claimen dat je via wifi ook verbinding moet kunnen maken:quote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gog. Op een andere lokatie, dan zit je niet op hetzelfde netwerk als je PS4? Dan zal het idd niet werken.
Kan je niet zeggen. Heb er zelf geen enkele problemen mee, niet dat ik het veel gebruik maar als ik het gebruik werkt het meer dan prima. Nadeel van zo'n feature is alleen dat je ook afhankelijk bent van de klant zijn infrastructuur. Is die bagger, werkt RP ook bagger. Alleen zal de klant zeggen dan RP bagger werkt en niet z'n eigen netwerkquote:Op donderdag 3 april 2014 11:18 schreef videonatic het volgende:
[..]
Een feature met veel potentie maar in de praktijk dus bagger, ok.
Die claim kunnen ze prima doen. Je zit alleen met port forwards en een gelimiteerde snelheid (openbare hotspots), als ik dat zo 1-2-3 goed zag op de website. Maar je zal wrs je eigen router moeten configureren en afhankelijk zijn van de wifi hotspot configuratie. En zeker openbare puntjes zullen niet geoptimaliseerd zijn voor remote playquote:Op donderdag 3 april 2014 11:23 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Naja, ze claimen dat je via wifi ook verbinding moet kunnen maken:
http://manuals.playstatio(...)ink/viainternet.html
Ja, maar ik heb mn poorten opengezet, zowel thuis als bij mijn maat waar ik het had geprobeerd. We hebben allebei een redelijk snelle verbinding, maar ik kreeg geen connectie. Thuis werkt het wel, maar met lag.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die claim kunnen ze prima doen. Je zit alleen met port forwards en een gelimiteerde snelheid (openbare hotspots), als ik dat zo 1-2-3 goed zag op de website. Maar je zal wrs je eigen router moeten configureren en afhankelijk zijn van de wifi hotspot configuratie. En zeker openbare puntjes zullen niet geoptimaliseerd zijn voor remote play
Ik heb het met de PS4 - PSVita nog niet geprobeerd maar met de PS3 - PSP werkte dit ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:23 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Naja, ze claimen dat je via wifi ook verbinding moet kunnen maken:
http://manuals.playstatio(...)ink/viainternet.html
als jullie beide een "redelijk snelle verbinding" (quote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef Sjacq het volgende:
[..]
We hebben allebei een redelijk snelle verbinding, maar ik kreeg geen connectie. Thuis werkt het wel, maar met lag.
Hier werkt het anders ook niet optimaal hoor met m'n 350mbit/300mbit verbinding en dat ligt echt niet aan ons thuisnetwerk.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
als jullie beide een "redelijk snelle verbinding" () hebben en het thuis met Lag werkt zou ik toch eens m'n thuisnetwerkje nalopen
Have fun :dquote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
PS4 zojuist binnen gekregen.Nu even plaats maken, beetje alles afstoffen, aansluiten, en dan waarschijnlijk eerst allemaal updates enzo binnen trekken...
Pas maar op anders krijg je een DM van mquote:Op donderdag 3 april 2014 13:19 schreef VulpX het volgende:
En wederom een zeik TT. Houd je eigen mening effe lekker buiten die titels, fucking irritant dit.
Reported !!!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas maar op anders krijg je een DM van m
rustig aan jij mongwappo jij.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:19 schreef VulpX het volgende:
En wederom een zeik TT. Houd je eigen mening effe lekker buiten die titels, fucking irritant dit.
TowerFall! Beste 4 player-game voor op de bank in jaren.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Reported !!!![]()
Had toch wel goeie hoop voor Mercenary Kings , wilde er speciaal nog effe 2 controllers extra voor halen.
Sowieso balen dat er verder nog geen 4 player games zijn ;/
Het is wel gewoon een goede game hoor. Mensen die klagen over graphics hebben het gewoon echt niet begrepen.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Reported !!!![]()
Had toch wel goeie hoop voor Mercenary Kings , wilde er speciaal nog effe 2 controllers extra voor halen.
Sowieso balen dat er verder nog geen 4 player games zijn ;/
Dat sowieso. Het is dat ik geen gamende vrienden heb, anders had ik die zeker gehaald.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef Kensuke het volgende:
[..]
TowerFall! Beste 4 player-game voor op de bank in jaren.
Oeee nice !quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef Kensuke het volgende:
[..]
TowerFall! Beste 4 player-game voor op de bank in jaren.
Mensen die zeuren over graphics , daar let ik sowieso nooit op.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel gewoon een goede game hoor. Mensen die klagen over graphics hebben het gewoon echt niet begrepen.
Ik vind de gameplay ook niet echt geweldig eigenlijk. Speelt erg houterig, de laadtijden zijn belachelijk en de game is meer frustratie dan nostalgie van vroeger...quote:Op donderdag 3 april 2014 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel gewoon een goede game hoor. Mensen die klagen over graphics hebben het gewoon echt niet begrepen.
Voor mooie plaatjes ga ik wel naar buitenquote:Op donderdag 3 april 2014 13:32 schreef Lastpost het volgende:
Haha voor dergelijke games heb ik m'n SNES en Wii nog staan, daar ga ik echt geen geld aan uitgeven.
Jammer. Lompe besturing ben ik het mee eens, niet echt vloeiend, maar het went wel snel. Het heeft wel echt het juiste gevoel en vind de game eerder pittig dan frustrerend.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind de gameplay ook niet echt geweldig eigenlijk. Speelt erg houterig, de laadtijden zijn belachelijk en de game is meer frustratie dan nostalgie van vroeger...
Jammer maar helaas, het is een gratis extraatje maar niet voor mij deze keerAlle games tot nu toe nog niet echt eigenlijk maar goed. Komt vast nog wel wat tofs uit binnenkort!
Kan je misschien mij ook even toevoegen ? crashtestnl85 dank je.quote:
MLBquote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef jackson het volgende:
Komt die MLB game ook gewoon in NL uit eigenlijk?
Sorry, mijn fout man... Vergeef het me, ik kom net uit Miami en dan pak je toch die dikke sporten als MLB & NBA mee. Het spijt me dat het een bekrompen reactie bij je opwerkt.quote:
http://www.nedgame.nl/playstation-4/mlb-14-the-show/1086085203/quote:Op donderdag 3 april 2014 19:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout man... Vergeef het me, ik kom net uit Miami en dan pak je toch die dikke sporten als MLB & NBA mee. Het spijt me dat het een bekrompen reactie bij je opwerkt.
Sowieso Amerikaanse sporten gemaakt door EAquote:Op donderdag 3 april 2014 19:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout man... Vergeef het me, ik kom net uit Miami en dan pak je toch die dikke sporten als MLB & NBA mee. Het spijt me dat het een bekrompen reactie bij je opwerkt.
Ahhh dank!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/playstation-4/mlb-14-the-show/1086085203/
Sorry zei ik toch!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sowieso Amerikaanse sporten gemaakt door EA
Ik word echt depressief van jouw posts.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:33 schreef Yi-Long het volgende:
Beetje gespeeld met de PS4. Interface vind ik niet echt gebruiksvriendelijk, maar misschien is het een kwestie van wennen...
Wat vervelender is, is dat ik met EA niet online kan, omdat hij loopt te janken over een Origin-ID, namelijk dat als ik mijn nick invul, dat die zegt dat ie al bestaat. No fucking shit, Sherlock...(!)
Op internet stond dat ik dan even moest uitloggen van PSN en daarna weer inloggen, dus dat gedaan, en ook PS4 opnieuw opgestart, maar nog steeds zelfde probleem...
Ik word echt strontziek van dat KK EA en die waardeloze online van ze....Kan nu dus ook niet de nieuwste team-updates downloaden en dus wil ik ook nog niet met een career beginnen.
Echt ALTIJD gezeik met EA en online. Moet altijd zo moeilijk en vervelend mogelijk, lijkt het wel. Stelletje hufters.
NBA is 2K en MLB is Sony. Wat is je punt?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sowieso Amerikaanse sporten gemaakt door EA
Ze zuigen hardquote:Op donderdag 3 april 2014 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
NBA is 2K en MLB is Sony. Wat is je punt?
Dat doen ze zeker niet, dat jij niet van het genre houdt is geheel wat anders. NBA 2K14 is gewoonweg de beste basketbalgame ooit gemaakt. Ik ben dan ook erg benieuwd wat ze met 2K15 gaan doen, hopelijk zijn ze weer op E3, vorig jaar was 2K er niet,quote:
NHL lijkt me wel een uitkomst voor de PS 4 ja. Moet het nu nog doen met NHL 09 op mijn pc....quote:Op donderdag 3 april 2014 19:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik zit meer te wachten op een nieuwe NHL, al ben ik geloof ik een van de weinige Europeanen.
NHL is ook tof. Dat gejank op EA Sports snap ik niet echt, de sportgames (op de nieuwe NBA Live na) zijn prima uitgewerkt. En bij NBA Live komt het gewoonweg omdat 2K daar de scepter zwaait, al jaren. Dat team is gewoon ondanks geen enkele concurrentie de laatste jaren toch bezig geweest om zelf de lat hoger te leggen. En dan kun je niet even langskomen om ze te verpletteren, zelfs EA niet. Als ze waren gaan slapen wel, maar gelukkig hebben ze dat niet gedaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
NHL lijkt me wel een uitkomst voor de PS 4 ja. Moet het nu nog doen met NHL 09 op mijn pc....
Oh nee... en nu...!?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik word echt depressief van jouw posts.
Geen idee of ik zelfde email gebruik. Op de PS3 werkt het wel gewoon volgens mij. Net nog even FIFA13 online gespeeld, en normaal gesproken krijg ik Battlefield 3 ook wel aan de praat...quote:Op donderdag 3 april 2014 19:37 schreef Lastpost het volgende:
Gebruik je voor Origin hetzelfde emailadres als het account waarop je PSN staat?
Als je er niet uitkomt, neem dan even contact op met een van de 'game advisors' van EA, die maken de koppeling dan wel in orde over het algemeen.
http://help.ea.com/en/contact-us/new/
Ik moest lachen om jouw post.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik word echt depressief van jouw posts.
Ja, want die gaat je dan nog helpenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:27 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vanavond of morgen eens even zo'n helpdeskmedewerker compleet verrot schelden.
Je psn is kapot?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:00 schreef RRuben het volgende:
heb al heel lang niet (serieus) op mn ps4 gezeten door school. is mercenary kings gratis of niet?
Dan kun je het toch zienquote:
Ik bel ook liever direct met de idioot die hiervoor verantwoordelijk is, maar ik neem aan dat ze me niet met die bobo zullen doorverbinden...quote:
die F2P games zijn wel leuk, maar als je games hebt liggen zoals FIFA, BF etc dan zijn die veel beter. maar ze zijn zeker niet vekeerd.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bel ook liever direct met de idioot die hiervoor verantwoordelijk is, maar ik neem aan dat ze me niet met die bobo zullen doorverbinden...
FIFA14 speelt wel een stuk lekkerder dan de PS3/360/PC versie...
Ook tof dat Flower cross-buy is, dus die is nu ook even gratis aan het binnen druppelen.
Wat zijn toffe Free-2-play games? Is dat DC Universe de moeite waard op PS4, of ziet dat er precies hetzelfde uit als op PS3, want daar heb ik hem al op gedownload...
Nice manquote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/playstation-4/mlb-14-the-show/1086085203/
Het is gratis, dus wel iets voor jou denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat zijn toffe Free-2-play games? Is dat DC Universe de moeite waard op PS4, of ziet dat er precies hetzelfde uit als op PS3, want daar heb ik hem al op gedownload...
Mwah.... je moeder was ook gratis, maar dat vond ik echt 10x niks...quote:Op donderdag 3 april 2014 21:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Het is gratis, dus wel iets voor jou denk ik.
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah.... je moeder was ook gratis, maar dat vond ik echt 10x niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |