Het is wel gewoon een goede game hoor. Mensen die klagen over graphics hebben het gewoon echt niet begrepen.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Reported !!!![]()
Had toch wel goeie hoop voor Mercenary Kings , wilde er speciaal nog effe 2 controllers extra voor halen.
Sowieso balen dat er verder nog geen 4 player games zijn ;/
Dat sowieso. Het is dat ik geen gamende vrienden heb, anders had ik die zeker gehaald.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef Kensuke het volgende:
[..]
TowerFall! Beste 4 player-game voor op de bank in jaren.
Oeee nice !quote:Op donderdag 3 april 2014 13:30 schreef Kensuke het volgende:
[..]
TowerFall! Beste 4 player-game voor op de bank in jaren.
Mensen die zeuren over graphics , daar let ik sowieso nooit op.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel gewoon een goede game hoor. Mensen die klagen over graphics hebben het gewoon echt niet begrepen.
Ik vind de gameplay ook niet echt geweldig eigenlijk. Speelt erg houterig, de laadtijden zijn belachelijk en de game is meer frustratie dan nostalgie van vroeger...quote:Op donderdag 3 april 2014 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel gewoon een goede game hoor. Mensen die klagen over graphics hebben het gewoon echt niet begrepen.
Voor mooie plaatjes ga ik wel naar buitenquote:Op donderdag 3 april 2014 13:32 schreef Lastpost het volgende:
Haha voor dergelijke games heb ik m'n SNES en Wii nog staan, daar ga ik echt geen geld aan uitgeven.
Jammer. Lompe besturing ben ik het mee eens, niet echt vloeiend, maar het went wel snel. Het heeft wel echt het juiste gevoel en vind de game eerder pittig dan frustrerend.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind de gameplay ook niet echt geweldig eigenlijk. Speelt erg houterig, de laadtijden zijn belachelijk en de game is meer frustratie dan nostalgie van vroeger...
Jammer maar helaas, het is een gratis extraatje maar niet voor mij deze keerAlle games tot nu toe nog niet echt eigenlijk maar goed. Komt vast nog wel wat tofs uit binnenkort!
Kan je misschien mij ook even toevoegen ? crashtestnl85 dank je.quote:
MLBquote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef jackson het volgende:
Komt die MLB game ook gewoon in NL uit eigenlijk?
Sorry, mijn fout man... Vergeef het me, ik kom net uit Miami en dan pak je toch die dikke sporten als MLB & NBA mee. Het spijt me dat het een bekrompen reactie bij je opwerkt.quote:
http://www.nedgame.nl/playstation-4/mlb-14-the-show/1086085203/quote:Op donderdag 3 april 2014 19:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout man... Vergeef het me, ik kom net uit Miami en dan pak je toch die dikke sporten als MLB & NBA mee. Het spijt me dat het een bekrompen reactie bij je opwerkt.
Sowieso Amerikaanse sporten gemaakt door EAquote:Op donderdag 3 april 2014 19:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout man... Vergeef het me, ik kom net uit Miami en dan pak je toch die dikke sporten als MLB & NBA mee. Het spijt me dat het een bekrompen reactie bij je opwerkt.
Ahhh dank!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/playstation-4/mlb-14-the-show/1086085203/
Sorry zei ik toch!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sowieso Amerikaanse sporten gemaakt door EA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |