quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah.... je moeder was ook gratis, maar dat vond ik echt 10x niks...
Je kan nu gratis de Beta versie spelen dus ik zou zeggen: probeer maar.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef Lenoire het volgende:
Is die online Final Fantasy die binnenkort uitkomt wat? Moet je daar ook elke maand voor gaan betalen om te kunnen spelen?
Gefeliciteerd Yiquote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
PS4 zojuist binnen gekregen.Nu even plaats maken, beetje alles afstoffen, aansluiten, en dan waarschijnlijk eerst allemaal updates enzo binnen trekken...
Daar heb ik ook echt héél veel zin inquote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef jackson het volgende:
Komt die MLB game ook gewoon in NL uit eigenlijk?
Zoals er al gezegd is: de dmeo is er, dus probeer het uit: zelf proberen is > andermans mening. Maar om toch een korte mening te geven over het punt waar ik zelf het meest beneiwud nara was: ik vond de besturing voor een consolegame prima, beter dan vele shooters, ik was er vrij snel gewend aan, al blijft de muis natuurlijk #1). En ja, het is maandelijks betalen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef Lenoire het volgende:
Is die online Final Fantasy die binnenkort uitkomt wat? Moet je daar ook elke maand voor gaan betalen om te kunnen spelen?
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah.... je moeder was ook gratis, maar dat vond ik echt 10x niks...
Meld zich ook! Maar misschien laat ik het goedkoper uit het buitenland komen en krijg ik de game daardoor wat later.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt héél veel zin inTegen die tijd ben ik wel klaar met NBA 2K14 en ga ik aan een nieuwe sportcarrière beginnen als honkballer
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanmorgen even een bijpassende tv gekocht, wat vinden jullie van mijn battlestation?
[ afbeelding ]
Saturn, gezien je daar d ekoop mee hebt afgesloten. Dat zij weer dat ding terugsturen naar Sony is jouw pakkie an nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
En mijn controller heeft ook een beetje een iets 'stroeve' linker-trigger, dus weet niet of nou contact op moet nemen met Saturn of met Sony zelf.
Yeah, maar Saturn was ook via webshop, dus sowieso iets meer gedoe dan met een normale winkel, helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Saturn, gezien je daar d ekoop mee hebt afgesloten. Dat zij weer dat ding terugsturen naar Sony is jouw pakkie an niet
En dat geluid maakt echt een groot verschil vind ik. Heb sinds een paar maanden de console aangesloten op een amp met hifi speakers. Echt de moeite waard!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Nice
Ik zit in mijn gameroom op een 120 inch scherm, full hd 3d beamer en in de woonkamer 46 inch full hd 3d. Enige wat er nog verbeterd moet worden is geluid
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar Saturn was ook via webshop, dus sowieso iets meer gedoe dan met een normale winkel, helaas.
Netjes zo voor op je kamer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanmorgen even een bijpassende tv gekocht, wat vinden jullie van mijn battlestation?
[ afbeelding ]
Kom je een pak slaag bij me eten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
FIFA14 speelt echt VEEL lekkerder op PS4 dan op PC en last-gen, alleen hebben ze die search-engine voor spelers wel flink verkloot helaas, in career-mode.
En mijn controller heeft ook een beetje een iets 'stroeve' linker-trigger, dus weet niet of nou contact op moet nemen met Saturn of met Sony zelf.
Ik ging gisteren naar de mediamarkt om hem te bestellen en ging er vanuit dat ik wellicht meer dan een maand geduld moest hebben. Maar een vriendelijk meisje had juist nog 1 over omdat er iemand had afgebeldquote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
PS4 zojuist binnen gekregen.Nu even plaats maken, beetje alles afstoffen, aansluiten, en dan waarschijnlijk eerst allemaal updates enzo binnen trekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |