quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah.... je moeder was ook gratis, maar dat vond ik echt 10x niks...
Je kan nu gratis de Beta versie spelen dus ik zou zeggen: probeer maar.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef Lenoire het volgende:
Is die online Final Fantasy die binnenkort uitkomt wat? Moet je daar ook elke maand voor gaan betalen om te kunnen spelen?
Gefeliciteerd Yiquote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
PS4 zojuist binnen gekregen.Nu even plaats maken, beetje alles afstoffen, aansluiten, en dan waarschijnlijk eerst allemaal updates enzo binnen trekken...
Daar heb ik ook echt héél veel zin inquote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef jackson het volgende:
Komt die MLB game ook gewoon in NL uit eigenlijk?
Zoals er al gezegd is: de dmeo is er, dus probeer het uit: zelf proberen is > andermans mening. Maar om toch een korte mening te geven over het punt waar ik zelf het meest beneiwud nara was: ik vond de besturing voor een consolegame prima, beter dan vele shooters, ik was er vrij snel gewend aan, al blijft de muis natuurlijk #1). En ja, het is maandelijks betalen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef Lenoire het volgende:
Is die online Final Fantasy die binnenkort uitkomt wat? Moet je daar ook elke maand voor gaan betalen om te kunnen spelen?
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah.... je moeder was ook gratis, maar dat vond ik echt 10x niks...
Meld zich ook! Maar misschien laat ik het goedkoper uit het buitenland komen en krijg ik de game daardoor wat later.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt héél veel zin inTegen die tijd ben ik wel klaar met NBA 2K14 en ga ik aan een nieuwe sportcarrière beginnen als honkballer
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanmorgen even een bijpassende tv gekocht, wat vinden jullie van mijn battlestation?
[ afbeelding ]
Saturn, gezien je daar d ekoop mee hebt afgesloten. Dat zij weer dat ding terugsturen naar Sony is jouw pakkie an nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
En mijn controller heeft ook een beetje een iets 'stroeve' linker-trigger, dus weet niet of nou contact op moet nemen met Saturn of met Sony zelf.
Yeah, maar Saturn was ook via webshop, dus sowieso iets meer gedoe dan met een normale winkel, helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Saturn, gezien je daar d ekoop mee hebt afgesloten. Dat zij weer dat ding terugsturen naar Sony is jouw pakkie an niet
En dat geluid maakt echt een groot verschil vind ik. Heb sinds een paar maanden de console aangesloten op een amp met hifi speakers. Echt de moeite waard!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Nice
Ik zit in mijn gameroom op een 120 inch scherm, full hd 3d beamer en in de woonkamer 46 inch full hd 3d. Enige wat er nog verbeterd moet worden is geluid
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar Saturn was ook via webshop, dus sowieso iets meer gedoe dan met een normale winkel, helaas.
Netjes zo voor op je kamer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanmorgen even een bijpassende tv gekocht, wat vinden jullie van mijn battlestation?
[ afbeelding ]
Kom je een pak slaag bij me eten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
FIFA14 speelt echt VEEL lekkerder op PS4 dan op PC en last-gen, alleen hebben ze die search-engine voor spelers wel flink verkloot helaas, in career-mode.
En mijn controller heeft ook een beetje een iets 'stroeve' linker-trigger, dus weet niet of nou contact op moet nemen met Saturn of met Sony zelf.
Ik ging gisteren naar de mediamarkt om hem te bestellen en ging er vanuit dat ik wellicht meer dan een maand geduld moest hebben. Maar een vriendelijk meisje had juist nog 1 over omdat er iemand had afgebeldquote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
PS4 zojuist binnen gekregen.Nu even plaats maken, beetje alles afstoffen, aansluiten, en dan waarschijnlijk eerst allemaal updates enzo binnen trekken...
Haha ownedquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:39 schreef Tripledutch het volgende:
Kan m nog nergens gewoon in de winkel halen, ze willen eerst overal hun preorder lijst afmaken
je moet dit topic gewoon goed in de gaten houden, er komen regelmatig linkjes voorbij met ps4 op voorraadquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:39 schreef Tripledutch het volgende:
Kan m nog nergens gewoon in de winkel halen, ze willen eerst overal hun preorder lijst afmaken
Nicequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ging gisteren naar de mediamarkt om hem te bestellen en ging er vanuit dat ik wellicht meer dan een maand geduld moest hebben. Maar een vriendelijk meisje had juist nog 1 over omdat er iemand had afgebeld
Wat heb ik geluk
Voorlopig ga ik waarschijnlijk nog niet online, want ben nog een beetje aan het wennen qua gameplay enzo. Beetje jammer dat die rechter-stick niet meer zo werkt zoals in FIFA13, dat je de bal 1-touch kunt wegtikken langs een keeper ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee joh. Ouderwets FIFA potje waar je van gaat zweten.
Idem.. Al zou ik zoiets liever op de Vita zien verschijnenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik zit meer te wachten op een nieuwe NHL, al ben ik geloof ik een van de weinige Europeanen.
Dat kan wel hoor, met je stick.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik waarschijnlijk nog niet online, want ben nog een beetje aan het wennen qua gameplay enzo. Beetje jammer dat die rechter-stick niet meer zo werkt zoals in FIFA13, dat je de bal 1-touch kunt wegtikken langs een keeper ofzo.
Scouting en transfers is erg onduidelijk geworden helaas.
je moet op dit moment gewoon geluk hebben, bij de saturn hadden ze meer binnen gekregen dan er voorbesteld waren, die waren in de losse verkoop gegaan en dan moet je er precies op dat moment zijn. ik had die mazzel dusquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:39 schreef Tripledutch het volgende:
Er zit bij activatie 2 weken gratis ps+ bij hequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb dus de PS4 kunnen bemachtigen. Maar waar kan je beste een Playstation + kaart kopen? Ik heb namelijk geen Visa of Mastercard.
Ja maar je moet toch eerst een creditcard opgeven, en dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er zit bij activatie 2 weken gratis ps+ bij he
Bij mij kan ik die gewoon bij Jumbo kopen, zijn gewoon playstation network tegoedkaarten. Anders een goeie bruna ofzo of online maar daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb dus de PS4 kunnen bemachtigen. Maar waar kan je beste een Playstation + kaart kopen? Ik heb namelijk geen Visa of Mastercard.
Serieus? Klote. Ik bestelde er wel eens boeken enzo, maar blijkbaar niet meer. Treurig nieuws.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
Amazon UK bezorgd sinds gisteren niet meer gratis in Nederland
Gaar!
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pics van gameroom!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Nice
Ik zit in mijn gameroom op een 120 inch scherm, full hd 3d beamer en in de woonkamer 46 inch full hd 3d. Enige wat er nog verbeterd moet worden is geluid
jezusquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
Amazon UK bezorgd sinds gisteren niet meer gratis in Nederland
Gaar!
ja ik kreeg dit mailtje:quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Serieus? Klote. Ik bestelde er wel eens boeken enzo, maar blijkbaar niet meer. Treurig nieuws.
De besturing is inderdaad heel erg fijn. Verbaasde mij wel, gezien ik ook altijd toetsenbord + muis gewend was voor dit soort spellen. Alleen voor het typen gebruik ik nog wel een toetsenbord, omdat de andere character allang uit beeld is voordat je iets hebt kunnen zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals er al gezegd is: de dmeo is er, dus probeer het uit: zelf proberen is > andermans mening. Maar om toch een korte mening te geven over het punt waar ik zelf het meest beneiwud nara was: ik vond de besturing voor een consolegame prima, beter dan vele shooters, ik was er vrij snel gewend aan, al blijft de muis natuurlijk #1). En ja, het is maandelijks betalen.
Ik las het idd. Loopt ook al een klaag-topic over op het forum van Amazon, van zeer veel ontevreden mensen die zeggen nu af te zien van aankopen bij Amazon, omdat het dan opeens wel vrij prijzig wordt om daar te bestellen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja ik kreeg dit mailtje:
As you've previously had orders delivered to The Netherlands, we wanted to let you know that our delivery options to The Netherlands are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to The Netherlands.
Nee dankjequote:Op zaterdag 5 april 2014 11:06 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Anders ruilen tegen Tomb Raider? Die heb ik uitgespeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |