Ik ben ook simpelweg niet zo'n online gamer. Communiceren is ook lastig met controller en ik ga niet met muis en tobo spelenquote:Op zondag 6 april 2014 13:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best nutteloos jaWel jammer dat je niet verder gaat..
Ik gebruik beidequote:Op zondag 6 april 2014 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook simpelweg niet zo'n online gamer. Communiceren is ook lastig met controller en ik ga niet met muis en tobo spelen
Doe ik ook, werkt primaquote:Op zondag 6 april 2014 14:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik gebruik beideDe controller om te gamen en een aparte draadloze toetsenbord om te typen
Yup, er zijn wel melee DPS classes natuurlijk... maar de gladiator/paladin is een tank idd.quote:Op zondag 6 april 2014 15:25 schreef Maraca het volgende:
Meh, kom net achter een cruciaal verschil met WoWIn WoW kon je kiezen of je DPS wilde zijn of tank bij een dungeon. Nu kan ik alleen maar tank zijn
Helaas pindakaas dan. Heb wel mijn eerste dungeon als tank overleefd, dus misschien is er nog hoopquote:Op zondag 6 april 2014 15:40 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, er zijn wel melee DPS classes natuurlijk... maar de gladiator/paladin is een tank idd.
Vrijdagnacht voor het eerst gewaagd om in de voertuigen te stappen, 200% XP boost om wat unlocks vrij te spelen. Ging echt geweldig, zonde dat ik al die tijd zo infanterie georiënteerd was. Heb BF4 Vanilla, Naval Strike DLC ziet er leuk uit, denk dat het mijn eerste DLC wordt die ik aan ga schaffen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb weinig problemen met BF4 en vermaak me er prima mee!
Ik had er tot een week of wat ook geen last van.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik speel sinds gisteren BF4 en ik heb helemaal geen last van lag of rubberbanding. Opmerkelijk als zoveel mensen er last van hebben, maar ik klaag niet
Ik doe alleen maar quickmatch, dus misschien ligt het daaraan?quote:Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik had er tot een week of wat ook geen last van.
Nu al een paar keer gestopt omdat het gewoon niet te doen was.
Wat me opviel is dat ik het meer heb op een EU server dan een US.
Ligt er aan welke mode je speelt. Als je Conquest Large doet met 64man op Lancang Dam is bijna altijd rubberbanding. Carrier Assault lagt ook als de neten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar quickmatch, dus misschien ligt het daaraan?
Ik speel alleen maar Conquest Large, de helft van de tijd op Lancang Dam. Geen last van lag.quote:Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ligt er aan welke mode je speelt. Als je Conquest Large doet met 64man op Lancang Dam is bijna altijd rubberbanding. Carrier Assault lagt ook als de neten.
Hoe kom je daarop dan? Staan die gewoon in de normale serverlijst?quote:Op maandag 7 april 2014 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Niets speelt zo goed als de testservers iig, echt nul komma nul lag/rubberbanding met 64 spelers.
Server Browser > Search > ''test'' intypen en dan kom je er een paar tegen.quote:Op maandag 7 april 2014 10:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoe kom je daarop dan? Staan die gewoon in de normale serverlijst?
Alleen 64 man Conquest inderdaad, maar dat is de enige gamemode die ik speel in BF.quote:Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef Gibelini het volgende:
Dus vooral de 64 gamemodes hebben rubberbanding/lagg?
Conquest met 24/32 players niet?
Al met al wel de moeite om Battlefield 4 te kopen, ondanks de issues
Belachelijk.. waarom hebben ze geen 24/32 Conquest servers? Ik mag hopen dat die er nog wel komen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen 64 man Conquest inderdaad, maar dat is de enige gamemode die ik speel in BF.
(je hebt nog geen kleinere Conquest servers trouwens, alleen 64-man)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |