Ja, Jij en de andere users die continu met gifjes lopen te strooien en daardoor tegen de regels in te gaan zorgen er voor dat er voorlopig echt nog geen gifjes worden toegestaan. Met je de goede sfeer zo belangrijk vinden.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
HAHAHA serieus? Dus ik als individu kan het verpesten voor de rest Liesje? Ik zou maar eens te rade gaan bij jezelf of Mod wel zo'n geschikte functie is in deze...
Je denkt toch niet dat ik nog in discussie ga als je me DM stuurt waarin je meld dat je een ban voor me aanvraagt wel?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, Jij en de andere users die continu met gifjes lopen te strooien en daardoor tegen de regels in te gaan zorgen er voor dat er voorlopig echt nog geen gifjes worden toegestaan. Met je de goede sfeer zo belangrijk vinden.
Euhm, jij als alles wetende god die je schijnt te zijn.. In de cos is door mij (en degene die je bedoeld denk ik ) al heel lang geen gif meer geplaatst??????????quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, Jij en de andere users die continu met gifjes lopen te strooien en daardoor tegen de regels in te gaan zorgen er voor dat er voorlopig echt nog geen gifjes worden toegestaan. Met je de goede sfeer zo belangrijk vinden.
Nee, dat verwacht ik niet en ik trol niet. Jij bent vol een mede mod aan het verdedigen die haar boekje te buiten ging. 1 keer een gifje kan heus wel, dat weet jij, dat weet gert. Ga het nu niet stoerder maken dan het is, het blijft gewoon de COS in Utopia! Dat er op een gegeven moment teveel gifs waren, eens. Maar dit slaat nergens meer op!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe meer wil je het uitgelegd hebben? Je bent gewoon aan het trollen en dat weet je. Je bent niet achterlijk ofzo. Geen gifjes, iemand post een gifje en dat wordt verwijderd en nu ben je over de zeik en ga je zitten trollen.
En dan nog verwachten dat ik rekening ga houden met jij wil?
Eindelijk wat? geen gifs meer? kijk je wel eens in de cos?quote:
Alweer?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:13 schreef Inodder het volgende:
Ik hoor geregeld dat de COS een uitgebreide SV moet zijn...
Dat is het natuurlijk niet.
De COS is bedoeld voor discussies omtrent hetgeen wat op dit moment de streams gebeurd.
Wat een half uur geleden is gebeurd is dus eigenlijk al offtopic
De COS is geen verslag of letterlijke uiteenzetting van de stream.
Wellicht is het verstandig eens een duidelijke uiteenzetting te maken wat waar hoort, zodat hier minder discussie over is.
En daar is dus sinds kort bijgekomen dat we geen offtopic gifjes willen. Niet omdat we een gifje af en toe zo vreselijk vonden maar het werd buitensporig. Dus daarom voorlopig niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ok voor de allerlaatste keer. We modden de COS niet te streng en er is ook helemaal niet zoveel veranderd en er wordt al helemaal niet de kant van de oude users gekozen. Zoals ons beleid nu is delven zij namelijk het onderspit. Nog steeds.
Ontopic: er wordt gepraat over wat er op dat moment op de streams gebeurt.
Ontopic gespreken die Utopia gerelateerd zijn en voorvloeien uit de streams. Wanneer deze gesprekken echter te lang doorgaan zullen we wat sneller ingrijpen. Dit is dus niet zwart wit.
Offtopic gesprekken die niet over de streams of over het programma gaan. Bij een paar offtopic post zal je ons ook niet gelijk horen we vinden de goede sfeer nog steeds heel belangrijk. Wanneer het geslowchat uit de hand begint te lopen dan zeggen we daar wat van.
Verder gaan we ook iets meer letten op dingen zoals een artikel over Andrea, dat dat in het mediatopic komt. Zulke dingetjes.
Ik persoonlijk begrijp de paniek ook niet zo.
Dat is wel een puntje waar ik in kan komen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef Burner82 het volgende:
Ineens komt er een gastmod, en breekt meteen even alles af, wat wel kan. Als je toch zo streng gaat zijn, hou je er dan aan. Dat was mijn enige reden.(Sylvano-style:P)
En velen vinden het jammer.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef Ransjih het volgende:
een paar weken geleden werd ergens anders gemopperd dat de COS de COS niet meer was
toch kregen we een pluim dat het hartstikke leuk ging, ondank plaatjes en gebabbel tussendoor
ik heb geen verandering gemerkt en nu hangt er spanning
jammer
Dat dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En velen vinden het jammer.
Het is zó simpel: geen offtopic plaatjes meer. Dat is veranderd,
Met de sfeer was en is niks mis, op een paar trolletjes en schenenschoppers na. Het gros van de users heeft het naar z'n zin.
En een Burner (waarvan ik hoop dat 82 niet zijn geboortejaar is) die niet met autoriteit kan omgaan (en van éen verwijderde offtopic-post door een gastmod door het lint gaat) en een paar pubers met zich meetrekt. Niet van ophouden weet.
Dat soort users verpesten de sfeer door toch weer beginnen met kutplaatjes te posten en een discussie proberen uit te lokken.
Het beleid is duidelijk en ik vind het prima.
Vind ik ook. Nog mazzel dat Lies zo geduldig is, Yvonne had ze er al afgeflikkerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef danilel het volgende:
ik vind de cos tot net toe ook heel gezellig, zelf reguleren en een thuishonk.
Streams aan ==> COS aan...........
Hoe dit nu gaat vind ik echt heel jammer................en doet naar mijn inziens afbreuk aan FOK!
Klopt. En wie maakten daar vervolgens een onwijs probleem van? Topics achter elkaar, heel FB weer vol etc? Juist, precies de users met wie we dingen hadden afgesproken. En dan je mod gedoe inde COS, ja nee, daar wordt het gezelliger van.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, jij als alles wetende god die je schijnt te zijn.. In de cos is door mij (en degene die je bedoeld denk ik ) al heel lang geen gif meer geplaatst??????????
Ik vind er geen donder aan en ik ben niet de enige. Het zijn voornamelijk de hangbuiken zelf die zich een ongeluk om zichzelf zitten te lachen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:17 schreef Voxs het volgende:
Ik begrijp in het geheel niet wat de issue is met die gifs en offtopics. De COS reguleert zichzelf heel goed naar mijn inziens. Dat er soms gifjesexplosies zijn is logisch. Robin's tieten, Tipi's en Billyhonden..tja het hoort erbij een is als een golfbeweging...goede workout voor je duim zou ik zeggen en vaker nog voor je lachspieren.
Hele discussies die offtopic zijn worden vaak door de users zelf wel gereguleerd door elkaar er op te wijzen.
Dan nog heb je die gastmoderatie te accepteren. Wees dan juist blij dat je liesje en gert hebt op andere momenten.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik niet en ik trol niet. Jij bent vol een mede mod aan het verdedigen die haar boekje te buiten ging. 1 keer een gifje kan heus wel, dat weet jij, dat weet gert. Ga het nu niet stoerder maken dan het is, het blijft gewoon de COS in Utopia! Dat er op een gegeven moment teveel gifs waren, eens. Maar dit slaat nergens meer op!
Daarom voorlopig niet = gelijk aan een zeer terecht on topic, overduidelijk billyhondje gifje verwijderen?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
En daar is dus sinds kort bijgekomen dat we geen offtopic gifjes willen. Niet omdat we een gifje af en toe zo vreselijk vonden maar het werd buitensporig. Dus daarom voorlopig niet.
Euhm, topics gaan soms snel in de cos... Niet in de SC of de FB, kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt. En wie maakten daar vervolgens een onwijs probleem van? Topics achter elkaar, heel FB weer vol etc? Juist, precies de users met wie we dingen hadden afgesproken. En dan je mod gedoe inde COS, ja nee, daar wordt het gezelliger van.
Ik dacht pubers maar dit kan natuurlijk ook nog...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind er geen donder aan en ik ben niet de enige. Het zijn voornamelijk de hangbuiken zelf die zich een ongeluk om zichzelf zitten te lachen.
Misschien eentje, maar de rest is bestaat volgens mij uit volwassen kerels.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht pubers maar dit kan natuurlijk ook nog...
Naam en rugnummers, zoals de rest zou vragenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien eentje, maar de rest is bestaat volgens mij uit volwassen kerels.
Stel gewoon voor als een discussie lang offtopic blijft gaan, of steeds verder afdwaalt naar de SC of een andere relevant topic te verkassen. Quote de persoon waar je op wilt reageren, knip en plak het in het relevante topic.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:17 schreef Voxs het volgende:
Ik begrijp in het geheel niet wat de issue is met die gifs en offtopics. De COS reguleert zichzelf heel goed naar mijn inziens. Dat er soms gifjesexplosies zijn is logisch. Robin's tieten, Tipi's en Billyhonden..tja het hoort erbij een is als een golfbeweging...goede workout voor je duim zou ik zeggen en vaker nog voor je lachspieren.
Hele discussies die offtopic zijn worden vaak door de users zelf wel gereguleerd door elkaar er op te wijzen.
Daarnaast een vraag: als ik offtopic ga en naar de SC ga breek ik dan niet zomaar in in de bestaande discussie? Moet ik degene waarmee ik off ging uitnodigen? En hoe kan ik dan de verhaallijn blijven volgen? Moet ik naar de SC als ik maar even Offtopic ga? Dat is toch niet te doen?
's avonds is het vaak minder leuk merk ik..wat meer gezeik op elkaar?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
In het begin vond ik de COS leuk. Toen was het even minder. Daarna weer iets leuker. En nu al tijden een stuk minder. Als er minder mag blijven de leuke mensen vaak weg.
Meer zeikerds, meer mods, niks mag..quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
's avonds is het vaak minder leuk merk ik..wat meer gezeik op elkaar?
Jij zat bewust de boel te verzieken, posts achter elkaar. En dan nu een beetje onschuldig lopen doen met je "quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, topics gaan soms snel in de cos... Niet in de SC of de FB, kan ik niks aan doen
Volgens mij zijn jij en waxmask geen pubers meer maar volwassen kerels die graag de boel verzieken. Bij BoonDockSaint heb ik mijn twijfels.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naam en rugnummers, zoals de rest zou vragen
Dat laatste vind ik ook. Maar het eerste word toch al gedaan? Bedankt voor tip over de quote en verdere vervolg.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Stel gewoon voor als een discussie lang offtopic blijft gaan, of steeds verder afdwaalt naar de SC of een andere relevant topic te verkassen. Quote de persoon waar je op wilt reageren, knip en plak het in het relevante topic.
even afdwalen is geen punt.
Veel vervelender vind ik als iemand uit het niets met oftopic onderwerpen komt waar overduidelijk reeds een geschikt topic voor is.
My badquote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
En daar is dus sinds kort bijgekomen dat we geen offtopic gifjes willen. Niet omdat we een gifje af en toe zo vreselijk vonden maar het werd buitensporig. Dus daarom voorlopig niet.
Ik denk dat jij eens moet opflikkeren en zelf moet stoppen met trollen. Lees even iets meer dan wat je haat, dan praten we verderquote:Op woensdag 2 april 2014 23:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij zat bewust de boel te verzieken, posts achter elkaar. En dan nu een beetje onschuldig lopen doen met je ""
De rest moest eronder lijden omdat jij vond dat je onrecht was aangedaan. Flikker toch op.
Ja dat beaam ik wel. Maar ik vind zowel de meeste oude garde als de mods vrij star. Het moet precies zoals ze het willen, er is geen ruimte voor een discussie of een poll en een splitsing is ook niet bespreekbaar. Eigenlijk hoor ik helemaal niet zoveel mensen klagen, of misschien wachten die tot mensen zoals ik weg gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is het oude garde en starre mods. Tijd voor een nieuwe mixer en wat flex in de heupenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat beaam ik wel. Maar ik vind zowel de meeste oude garde als de mods vrij star. Het moet precies zoals ze het willen, er is geen ruimte voor een discussie of een poll en een splitsing is ook niet bespreekbaar. Eigenlijk hoor ik helemaal niet zoveel mensen klagen, of misschien wachten die tot mensen zoals ik weg gaan.
Jij liep te spammen door alles, zelfs ontopic posts te verwijzen naar SCquote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet opflikkeren en zelf moet stoppen met trollen. Lees even iets meer dan wat je haat, dan praten we verder
Tsja, het is Utopia.. eigen mensen eerst. (en da ga ik de parallellen niet eens uitleggen (ja, ik heb er verstand van)quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat beaam ik wel. Maar ik vind zowel de meeste oude garde als de mods vrij star. Het moet precies zoals ze het willen, er is geen ruimte voor een discussie of een poll en een splitsing is ook niet bespreekbaar. Eigenlijk hoor ik helemaal niet zoveel mensen klagen, of misschien wachten die tot mensen zoals ik weg gaan.
Ja, dat moest he!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Jij liep te spammen door alles, zelfs ontopic posts te verwijzen naar SC
Ik denk dat het minder druk is omdat de streams minder boeiend zijn, that's all.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die COS hebben. Geef mij me Dirty COS.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, het is Utopia.. eigen mensen eerst. (en da ga ik de parallellen niet eens uitleggen (ja, ik heb er verstand van)
Luister,quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, topics gaan soms snel in de cos... Niet in de SC of de FB, kan ik niks aan doen
Over tot de orde van de dag, maak ze allemaal monddood.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
Een probleem maken van iets dat er niet is. Opgelost en slotje erop.
Regels zijn regels.
Oh ja, ik kan veel hebben, maar lomp gaan zitten doen tegen CartWoman is een no go.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet opflikkeren en zelf moet stoppen met trollen. Lees even iets meer dan wat je haat, dan praten we verder
Donequote:
Ja dat is FOK! en dat is nog steeds geen democratie. Het klinkt hard maar je hebt er maar mee te dealen en anders ga je maar ergens anders posten. Een poll gaat je daar niet bij helpen. Zo star zijn wij nou eenmaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Correct, al mag men mag van mij soms wel iets sneller een ander plekje zoeken.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook. Maar het eerste word toch al gedaan? Bedankt voor tip over de quote en verdere vervolg.
Nee.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Begin bij de SV van de mensen die veel energie erin steken om ons op de hoogte te houden dag in dag uit.quote:
Was ook niet richting jou bedoeld, ik weet hoe je erover denkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is FOK! en dat is nog steeds geen democratie. Het klinkt hard maar je hebt er maar mee te dealen en anders ga je maar ergens anders posten. Een poll gaat je daar niet bij helpen. Zo star zijn wij nou eenmaal.
En neuh, er klagen niet zoveel mensen, dat hoeft ook niet. Maar er zijn maar een paar users die wel continu lopen te zeiken over wat er allemaal niet mag. En ook dat is enorm sfeerverziekend. En vermoeiend kan ik je vertellen want ik zit hier echt te denken: god nee he, alweer dit?
Het is zo kinderachtig om te blijven stampvoeten over regels. Verman jezelf en doe gewoon gezellig mee zoals het wel mag, en anders maar niet.
Ja, die mogen wel eens een pluimpje hebben, geweldig wat ze doen, wordt zeer gewaardeerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Begin bij de SV van de mensen die veel energie erin steken om ons op de hoogte te houden dag in dag uit.
Lukt het?quote:
Nou dat.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:40 schreef Jian het volgende:
Wat een gezeik om niks , de moderatie is hier in mijn optiek vrij relaxed en users wordt een behoorlijke mate van vrijheid gelaten. Het probleem is, zoals vaak, dat sommige users, het zijn net mensen, niet met die vrijheid om kunnen gaan en dan ook nog onmiddellijk gaan janken als ze een keer door een mod gecorrigeerd worden. Grow a pair of balls.
Pssst, er ís een slowchat hierquote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zal wel glad zijn dan met al die dames hier.
Doe datquote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar aanstalten maken om die kant op te slenteren.
We waren al klaar hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zie bijna nooit wat offtopic in de cos en die gifjes soms moet kunnen vind ik
Hahaha ja! Alleen het was niet soms. Het was soms een stuk of 5 per pagina.Haha!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zie bijna nooit wat offtopic in de cos en die gifjes soms moet kunnen vind ik
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef kaya39 het volgende:
Ik las soms hele verhalen over prive welke regels men allemaal kent over vergunningen etcetc.
ik zech er nooit wat van maar had af en toe ook zoiets van fijn dat je dat allemaal weet .koop taart en ga het vieren.
kunnen we nu weer lachen lullen over streams.
Dat dus, 20 cossen lang verhandelingen over de vermeende mishandelingen van Anton omdat iemand dat op zichzelf betrekt (blijf van mn lijf huizen en al erbij) en als ik dan uiteindelijk zeg er klaar mee te zijn daarop aangesproken worden door een mod.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef kaya39 het volgende:
Nou ik las soms hele verhalen over prive welke regels men allemaal kent over vergunningen etcetc.
ik zech er nooit wat van maar had af en toe ook zoiets van fijn dat je dat allemaal weet .koop taart en ga het vieren.
Het gaat niet om 1 gifje natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat dus, 20 cossen lang verhandelingen over de vermeende mishandelingen van Anton omdat iemand dat op zichzelf betrekt (blijf van mn lijf huizen en al erbij) en als ik dan uiteindelijk zeg er klaar mee te zijn daarop aangesproken worden door een mod.
Vervolgens weer complete cossen lang met verhandelingen over het begrip skippen of hoe hoog de temp van een tapinstallatie dient te staan, mag allemaal, wordt zelfs verdedigd door blauw, maar een gifje, dat kan niet hoor, dan zijn we ineens helemaal verkeerd bezig.
Zeg er dan gewoon iets van, mag heus!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef kaya39 het volgende:
Nou ik las soms hele verhalen over prive welke regels men allemaal kent over vergunningen etcetc.
ronselaarquote:Op donderdag 3 april 2014 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg er dan gewoon iets van, mag heus!
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Begin bij de SV van de mensen die veel energie erin steken om ons op de hoogte te houden dag in dag uit.
Af en toe een gifje moet kunnen, zelfs Billyhondjes.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat was wel weer ontopic. Want ging over drankverkoop.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef kaya39 het volgende:
Mee eens!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:27 schreef Day het volgende:
Mag ik dan nog even slijmen en een compliment uitdelen aan de (gast)mods?![]()
Ik vind dat jullie het prima doen!![]()
Als het lang doorgaat en een vriendelijk verzoek om het zijpad weer te verlaten niet helpt: dan graag. Liefst een TR dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het weer voorkomt kun je overwegen om het even aan te geven in de Feedback, want mods kunnen niet altijd overal aanwezig zijn.
Vooral doen ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:30 schreef dolcefarniente het volgende:
Hoewel het misschien dan wel weer handig is om daar een apart topic over aan te slingeren als het erg druk wordt met de discussie erover. Idem dito over bijvoorbeeld de bijstands-creatitiveit van Vanass en (reeds geopend) de eetverslaving van Lot.
soms staan er ellelange verhalen over dingen die er niet toe doen kwa streams.ik heb zelf een jong volwassene .quote:Op donderdag 3 april 2014 08:30 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat was wel weer ontopic. Want ging over drankverkoop.
Hoewel het misschien dan wel weer handig is om daar een apart topic over aan te slingeren als het erg druk wordt met de discussie erover. Idem dito over bijvoorbeeld de bijstands-creatitiveit van Vanass en (reeds geopend) de eetverslaving van Lot.
Wat is een TR?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het lang doorgaat en een vriendelijk verzoek om het zijpad weer te verlaten niet helpt: dan graag. Liefst een TR dan.
[..]
Vooral doen ja.
Naast je quote knopje zit een driehoekje met een uitroepteken daar kan je een topic report makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Bereid jij je maar vast voor op een TR bij elke off-topic postquote:Op donderdag 3 april 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo ziet-ie er uit: [ afbeelding ]
Zo, nu zal het wel duidelijk zijn.
Ja en je weet ook dat ik er geen gebruik van zal maken.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo ziet-ie er uit: [ afbeelding ]
Zo, nu zal het wel duidelijk zijn.
Waarom zou je er geen gebruik van maken?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja en je weet ook dat ik er geen gebruik van zal maken.![]()
Sorry Jian!
Ik heb geen zwakke, zieke, beperkte geest. Tyvm.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:34 schreef Joezi het volgende:
klaag klaag klaag, maak je allemaal eens niet zo druk om wat een ander doet. Begin bij jezelf met je zwakke beperkte zieke geest. OPEN YOUR MIND!
Nóg niets opgeschoond hier?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Bereid jij je maar vast voor op een TR bij elke off-topic post
Ben geen NSB-er, als ik een probleem met iemand heb spreek ik diegene er zelf wel op aan.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je er geen gebruik van maken?
Euhm ok. Apart.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben geen NSB-er, als ik een probleem met iemand heb spreek ik diegene er zelf wel op aan.
Rot op zegquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:06 schreef Toverheks het volgende:
Ben ik nu eens op tijd, waar is de rel, wie trekt er aan de reldelBel
![]()
Gifjes, Cap`s Streamlocks het maakt mij niet uit, leven en laten levenkusje erop
Het recente "strakke" Blauwebeleid zegt, Hiernaartoe met je spullen..quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Naast de SV'ers wil ook de filmers enorm complimenteren.
Altijd op de hoogte dankzij deze kanjers![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:56 schreef liesje1979 het volgende:
Laten we er maar vanuit gaan dat dat topic zelden nodig is dus neen.
Check.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef Disana het volgende:
Liesje, deze COS kan ook dicht:
UTO / [COS #1737] LEKKU POTJE PITHAH
Die discussie is gesloten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
Kan ik een update krijgen over het Blauwe Gifjes-beleid in de COS please?
Niets veranderd? Ik wil gewoon simpel weten wat er wel en niet mag in de COS, betreffende het plaatsen van moving Gifs, Caps en On-topic gerelateerde discussies , is dat zo'n rare vraag?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
Wat wil je weten? Er is niets veranderd?
Nounou, niet zo boos gelijk?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets veranderd? Ik wil gewoon simpel weten wat er wel en niet mag in de COS, betreffende het plaatsen van moving Gifs, Caps en On-topic gerelateerde discussies , is dat zo'n rare vraag?
Hmm, Thx..quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nounou, niet zo boos gelijk?Geen offtopic bewegende caps, verder doen we niet zo heel moeilijk tenzij het teveel gaat worden.
Eigenlijk wat Cc zegt. Ze moet zich net als jullie aan de policy houden maar verder mag ze gewoon een mening hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Japie77 het volgende:
Bij deze wil ik graag een klacht indienen over het constante gezeur van de mod Lavender over Rienk. Constant maakt ze weer dezelfde beledigende opmerkingen, noemt hem achterlijk etc etc. Dacht dat mods het goede voorbeeld moesten geven?
Thnxquote:Op maandag 7 april 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Er mistte nog een post, alsnog geplaatst en nieuw deel geopend in de reeks.
UTO / [COS #1783] Van de regen in de drup
Tja dat jij dit zegt had ik kunnen verwachten als vriendinnetje van Lavender. Niet echt objectief.quote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef Copycat het volgende:
Ze is niet eens moderator hier. En zelfs al was ze dat, mods zijn in de eerste plaats users. Met een mening. En Rienk is een vieze, vuile kutzwerver met achterhaalde ideeën.
Dacht dat de policy ook was niet op de man spelen? En geen beledigingen?quote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk wat Cc zegt. Ze moet zich net als jullie aan de policy houden maar verder mag ze gewoon een mening hebben.
Dat klopt? Users niet op elkaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dacht dat de policy ook was niet op de man spelen? En geen beledigingen?
Ok dus mensen van Fok mogen elkaar onderling niet beledigen maar je mag mensen die geen user zijn op FOK beledigen wat je wilt?quote:
Dat je je een jaar lang vrijwillig door camera's laat omringen etc betekent toch niet dat die mensen opeens hun recht op een normale respectvolle behandeling kwijt zijn op FOK? En dat je eens een keer iemand een profiteur of een relifanaat noemt ok, dat kan ik wel begrijpen maar om iemand constant zwart te maken en de grond in te trappen gaat mij te ver. Dat zou je in het normale leven ook niet doen. Maar op internet zijn de grenzen opeens veel verder aangezien je achter je computer zit en je het niet recht in iemands gezicht moet zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:19 schreef Gert het volgende:
Nee, niet ‘wat je wilt’. Ook voor inwoners gelden grenzen. Die liggen echter een stuk hoger. Als je je vrijwillig een jaar lang door ruim 100 camera’s laat omringen die al je doen en laten op internet en TV uitzenden, dan geldt: if you can’t stand the heat, stay out of the kitchen. Dus ja: Rienk een enge reli-fanaat of gestoorde profiteur noemen is toegestaan. En wat op FOK! toegestaan is aan users met een zwart kleurtje, is ook toegestaan aan users met een blauw kleurtje.
Je mening is duidelijk. Bedankt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat je je een jaar lang vrijwillig door camera's laat omringen etc betekent toch niet dat die mensen opeens hun recht op een normale respectvolle behandeling kwijt zijn op FOK? En dat je eens een keer iemand een profiteur of een relifanaat noemt ok, dat kan ik wel begrijpen maar om iemand constant zwart te maken en de grond in te trappen gaat mij te ver. Dat zou je in het normale leven ook niet doen. Maar op internet zijn de grenzen opeens veel verder aangezien je achter je computer zit en je het niet recht in iemands gezicht moet zeggen.
Waar het op neerkomt, het is gewoon respectloos en makkelijk iemand de grond in trappen om jezelf beter te voelen (waarschijnlijk) en dat vind ik zeer laag bij de grond en daar erger ik me aan.
Maar goed, heb gezegd wat ik ervan vindt en daar laat ik het bij. En als de mods het hier niet met me eens zijn, so be it.
Ook dat mag. Weet je? Het is toch niet aan ons om mensen daar de mond op te snoeren? Iedereen is zelf verantwoordelijk voor wat hij hier schrijft. Past het binnen de policy van FOK! dan mag het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:35 schreef Travel. het volgende:
Ik had het niet over de kandidaten he, maar over de dames die gewoon een dagje uit hadden.
Je standpunt en je ergernis begrijp ik hoor!quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:05 schreef Japie77 het volgende:
Maar goed, heb gezegd wat ik ervan vindt en daar laat ik het bij. En als de mods het hier niet met me eens zijn, so be it.
nee hoor, ik kreeg bedreigende berichtjes van Gertje. Ik ben er van geschrokken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat mag. Weet je? Het is toch niet aan ons om mensen daar de mond op te snoeren? Iedereen is zelf verantwoordelijk voor wat hij hier schrijft. Past het binnen de policy van FOK! dan mag het.
Jokkebrok!quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
nee hoor, ik kreeg bedreigende berichtjes van Gertje. Ik ben er van geschrokken.
Euh, jawel. Hoef jij niet te geloven maar die regel is er niet voor niets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Och ja, een blote tiet, daar kijken de adverteerders echt van op.
Ja, alsof ik op een paar tetten zit te wachten!quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh, jawel. Hoef jij niet te geloven maar die regel is er niet voor niets.
[Edit]quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Gódsamme als ik weer niet een fout in de COS heb gemaakt..
Graag die m herstellen in Commentaar please
Je bedoelt een oud topic zoeken? Dan moet je naar de zoekfunctie gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hoe haal ik een ouder topic naar boven? Kan tips voor Utopia niet meer terugvinden, bvd
Bedoel je dit topic vuurvliegje?quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hoe haal ik een ouder topic naar boven? Kan tips voor Utopia niet meer terugvinden, bvd
Yep, die bedoelde ik dus, had ik wel goed gezien dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 06:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bedoel je dit topic vuurvliegje?
UTO / Tips voor de regie
Dat is wel jammer dat de onzin topics open blijven. De uitspraken van bewoners zie ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:52 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Yep, die bedoelde ik dus, had ik wel goed gezien dusMaar voor de regie wist ik niet. Dacht voor de bewoners. Heb ze dus maar een mailtje gestuurd
Soury deze?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:06 schreef Soury het volgende:
De uitspraken van bewoners zie ik ook niet meer.
Jammer.
Ja maar ik ben al in de cos kwijt wat ik wilde posten.quote:
Oke, van het beleid wist ik niet, maarquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al in de cos kwijt wat ik wilde posten.En ik ga zelf echt niet zoeken.
Zoveel onzin topics die meer "centraal" kunnen, maar het laten zakken is het beleid.
Ik ook niet maar het lijkt wel zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Oke, van het beleid wist ik niet, maar
De OP van iedere CoS staan foto's en namen inquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:30 schreef Peter het volgende:
Hoi, nav een FP-bericht wilde ik even snel ergens zien welke deelnemers er nu meedoen (naam, leeftijd, foto en iets), maar ik zie alleen losse topics. Is er ergens zo'n overzicht?
Top! Wellicht dat in de FAQ vermelden? Dat zoekt makkelijker voor newbies.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:31 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
De OP van iedere CoS staan foto's en namen in
Dat laat ik aan de mods van UTO overquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Top! Wellicht dat in de FAQ vermelden? Dat zoekt makkelijker voor newbies.
Ik kon nog gewoon stemmen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Even een vraagje: in de OP's van de COS-reeks, staan twee polls. Die staan er steeds opnieuw bij een nieuw nummer van een COS, maar op de eerste kun je helemaal niet meer stemmen. Al heel lang niet. De poll met wie je uit Utopia wil. En op die andere kun je oeverloos blijven stemmen geloof ik.
Moeten er niet in elke nieuwe COS 'lege' polls? Dan zie je tenminste de aktuele mening van iedereen.
Zal die afbeelding later wel even in de FAQ zetten,quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Top! Wellicht dat in de FAQ vermelden? Dat zoekt makkelijker voor newbies.
Ohw. Ik krijg bij die eerste steeds de melding dat er al gestemd is (klopt) en bij de tweede poll soms ook, soms niet.quote:
Er wordt op IP-nummer geregistreerd bij die polls, dus het kan voorkomen dat je nog een keer mag stemmen terwijl je al gestemd had. Bijvoorbeeld: je hebt op kantoor gestemd, of vanaf je mobiel of tablet op het 3G of 4G netwerk, en vervolgens duik je thuis de COS in en kun je nogmaals stemmen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohw. Ik krijg bij die eerste steeds de melding dat er al gestemd is (klopt) en bij de tweede poll soms ook, soms niet.
Maar dat bedoel ik juist: ik heb op die poll zo'n 200 COS-sen geleden gestemd. Mijn mening is alweer of misschien veranderd, snap je? Maar ik kan niet opnieuw stemmen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt op IP-nummer geregistreerd bij die polls, dus dat kan kloppen.
Oké, dan zouden de polls zo langzamerhand weer eens vervangen moeten worden. Dat gebeurde ook regelmatig, maar misschien de laatste tijd niet meer. Ik zie inderdaad dat ik niet meer mag stemmen op wie ik er uit wil hebben, terwijl ik voor mijn gevoel al zeker wel een week geleden heb gestemd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik juist: ik heb op die poll zo'n 200 COS-sen geleden gestemd. Mijn mening is alweer of misschien veranderd, snap je? Maar ik kan niet opnieuw stemmen.
Edit: ik stem maar vanaf één locatie: mijn desktop computer.
Nog een vraagje.. hoeveel persoonlijke SC- topics worden er ge-accepteert binnen het UTO-algemeen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké, dan zouden de polls zo langzamerhand weer eens vervangen moeten worden. Dat gebeurde ook regelmatig, maar misschien de laatste tijd niet meer. Ik zie inderdaad dat ik niet meer mag stemmen op wie ik er uit wil hebben, terwijl ik voor mijn gevoel al zeker wel een week geleden heb gestemd.
Gewoon 1, hoezo?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog een vraagje.. hoeveel persoonlijke SC- topics worden er ge-accepteert binnen het UTO-algemeen?
Ja? Zie je dat als SC? Ik vind het wel redelijk ontopic, het gaat over afhaken en niet over wat hij vanavond gaat eten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om dit
UTO / Ben terecht al snel afgehaakt. Ha ha ha ha wat een zooi.......
Als jij dát goed vind, vind ik alles best...quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Zie je dat als SC? Ik vind het wel redelijk ontopic, het gaat over afhaken en niet over wat hij vanavond gaat eten.
Ze doen het nog steeds nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké, dan zouden de polls zo langzamerhand weer eens vervangen moeten worden. Dat gebeurde ook regelmatig, maar misschien de laatste tijd niet meer. Ik zie inderdaad dat ik niet meer mag stemmen op wie ik er uit wil hebben, terwijl ik voor mijn gevoel al zeker wel een week geleden heb gestemd.
En iedereen weet wat je bedoelt want dat is de "grap" juist. De suggestie. En dat willen we dus niet. je bent nu een grens aan het zoeken, nou dus ook met balkje mag het niet. Je overtreed niet echt regels maar dit heeft te maken met gewoon fatsoen. Er was een post van Yvonne over, als je wilt kan ik het voor je terugzoeken.quote:Op zondag 13 april 2014 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat nou gewoon kappen!?!?!?
Ik heb netjes een balkje erop gezet.
Zoek dan alles maar terug van de suggesties dat er insest is in haar familie en stuur al die users ook een waarschuwing.quote:Op zondag 13 april 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is de laatste poll? Dan zet ik hem in de OP. Elke COS een nieuwe is wel heel vaak hoor, ik kan me voorstellen dat je je mening over de bewoners soms wat aanpast of bijstelt maar per COS? Meh.
[..]
En iedereen weet wat je bedoelt want dat is de "grap" juist. De suggestie. En dat willen we dus niet. je bent nu een grens aan het zoeken, nou dus ook met balkje mag het niet. Je overtreed niet echt regels maar dit heeft te maken met gewoon fatsoen. Er was een post van Yvonne over, als je wilt kan ik het voor je terugzoeken.
Nee LS, dit is niet speciaal om jou te sarren. Ik ben zulke plaatjes nog niet tegen gekomen maar als ik ze tegenkom haal ik ze weg. En als ik mensen incest zie suggereren zeg ik er ook wat van. Kan best dat we soms dingen missen, maak dan een TR. De post die jij in de vorige COS aanhaalde om te waarschuwen tegen de mods mocht prima, Ik zou het zelf nooit zeggen maar fadduuuurrr zeggen is niet verboden. Honingmosseltje ook niet.quote:Op zondag 13 april 2014 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoek dan alles maar terug van de suggesties dat er insest is in haar familie en stuur al die users ook een waarschuwing.
Maar je moet mij weer eens een keer hebben, zoals jullie dat in iedere RLS opzoeken om me te zeiken.
Stel me even op de hoogte van de users die je ook een waarschuwing hebt gegeven die letterlijk insest hebben gebruikt.
Bij voorbaat dank.
En zoek nu maar een ander slachtoffer.
Hoi! Ik ben de schuldige dan, want ik heb topics geleden al gezegd dat ik niet zo gecharmeerd ben van die incest insinuatie., kweenie LS, het voelt gewoon niet goed.quote:Op zondag 13 april 2014 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoek dan alles maar terug van de suggesties dat er insest is in haar familie en stuur al die users ook een waarschuwing.
Maar je moet mij weer eens een keer hebben, zoals jullie dat in iedere RLS opzoeken om me te zeiken.
Stel me even op de hoogte van de users die je ook een waarschuwing hebt gegeven die letterlijk insest hebben gebruikt.
Bij voorbaat dank.
En zoek nu maar een ander slachtoffer.
Oh en trouwens stel dat mijn dochter in Utopia zou zitten, God forbid mwoehahahaha, en je zou zo'n suggestief plaatje posten zou ik je op je bolle ogen komen timmerenquote:
Die insinuatie lokt ze zelf uit met het voorlezen van de woorden "honingmosseltje" en continu over haar FADURRRR en BROERRRRRRRR.quote:Op zondag 13 april 2014 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben de schuldige dan, want ik heb topics geleden al gezegd dat ik niet zo gecharmeerd ben van die incest insinuatie., kweenie LS, het voelt gewoon niet goed.
Nu ben jij bij toeval de klos ( als in je post het net op het moment dat mods in de topics meelezen, en andere keren is iemand anders de klos. That's life. Kusjekroel enzo
Ik vind je toon echt niet tof. Volgens mij sta ik jou ook op een gewone toon te woord.quote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Liesje wil je godverdomme eens kappen met je persoonlijke aanvallen tegen me?
Dat gifje heeft hier al vaker gestaan en is niet weggehaald.
Als je iets tegen me hebt doe het dan via een PM en niet lopen zieken in de COS.
Dom wijf die je bent
persoonlijke shizzl, niet tofquote:Op zondag 13 april 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind je toon echt niet tof. Volgens mij sta ik jou ook op een gewone toon te woord.
Ongetwijfeld heeft dat gifje er eerder gestaan, ik heb het echter niet gezien. Was dat na het aangepaste gifjesbeleid? Want dan had ik het zeker weggemod als ik het gezien had. Trouwens, daarvoor misschien ook wel want ranzig. Jij blijft maar denken dat het persoonlijk naar jou toe is, dat is het niet.
En nu is het klaar eigenlijk wel.quote:
Ik hoef je niet steeds te hebben, dat denk jij alleen. En verder mag je persoonlijke dingen er buiten laten. Dat doe ik ook.quote:
Moet je niet bij mij zijn Yvonne.quote:
LS, ik vind die twee gifs van jou ook onsmakelijk en goor. Zoiets hoef ik niet tegen te komen terwijl ik gewoon zit te lezen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn Yvonne.
Liesje heeft persoonlijk iets tegen me en dat weet jij waarschijnlijk ook wel.
Ik houd me aan alle regels in de COS (Lees de complimenten van Gert)
Maar Liesje heeft weer drank op en probeert me uit de tent te lokken met haar haat-acties. Zoals ze al vaker heeft gedaan.
Maar ja, een mod is heilig en een user meer of minder maakt jullie niet uit.
Neh zo werkt het ook niet, dat weet je ook wel, er wordt ook vaak zat voor je opgekomen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn Yvonne.
Liesje heeft persoonlijk iets tegen me en dat weet jij waarschijnlijk ook wel.
Maar Liesje heeft weer drank op en probeert me uit de tent te lokken met haar haat-acties. Zoals ze al vaker heeft gedaan.
Maar ja, een mod is heilig en een user meer of minder maakt jullie niet uit.
Staan gewoon op YT hoor. Als je zoekt op jacuzzi period dan krijg je die meteen. En onderwerp in de COS was over het vieze water.quote:Op zondag 13 april 2014 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
LS, ik vind die twee gifs van jou ook onsmakelijk en goor. Zoiets hoef ik niet tegen te komen terwijl ik gewoon zit te lezen.
Even goeie vrienden, maar jouw grens ligt mij iets te ver.
Ja, die animatie werd gisteren ook al gepost, en jouw Charlotte gif zag ik ook recent nog voorbij komen. Maar wat doet dat ertoe? Het is en blijft goor in de COS. De users zoeken er niet naar, die worden er gewoon mee opgescheept.quote:Op zondag 13 april 2014 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staan gewoon op YT hoor. Als je zoekt op jacuzzi period dan krijg je die meteen. En onderwerp in de COS was over het vieze water.
En dan erbij, dat gifje heeft al vaker in de COS gestaan.
Ik heb echt waar altijd gedacht dat ze aan de dunne raaktequote:
Hoezo de complimenten van Gert, hoe kom jij gvd aan de complimenten van Gert. Ik gedraag me uiterst correct en positief en echt geen woord, nog niet een smiley met 2 duimpjes omhoogquote:Op zondag 13 april 2014 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stuur ze je via PM.quote:Op zondag 13 april 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is de laatste poll? Dan zet ik hem in de OP. Elke COS een nieuwe is wel heel vaak hoor, ik kan me voorstellen dat je je mening over de bewoners soms wat aanpast of bijstelt maar per COS? Meh.
Goh, joh, nee toch???quote:Op zondag 13 april 2014 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb echt waar altijd gedacht dat ze aan de dunne raakte
Volgens mij werkt dat niet. Zou je ze hier willen posten dan kan ik ze vanuit je post kopiëren.quote:
SL!quote:Op zondag 13 april 2014 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goh, joh, nee toch???
Ik reageerde op een comment dat Ruud met zijn diarree in de jacuzzi zou gaan.
Maar ik ken mijn plaats weer.
Lijkt Utopia wel op de COS, de ene mag meer van de zenderkamer dan de andere.
Komt ie:quote:Op zondag 13 april 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet. Zou je ze hier willen posten dan kan ik ze vanuit je post kopiëren.
Zet maar een TR op de post van de poll dan zal ik en ik denk Gert en Benny ook wel, het gelijk in de OP aanpassen zodra we het zien.quote:Op zondag 13 april 2014 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
De beide POLL's doen HiDiHo en ik.
En als we (na 21:00 uur) een topic kapen, dan zetten we de nieuwe POLL's er in.
HiDiHo doet de uitstemmen en ik de favorieten.
Is niet echt nodig. Als HiDiHo en ik een nieuwe POLL hebben na 21:00 uur dan kapen we meestal een topic om de POLL's in de spoiler te zettenquote:Op zondag 13 april 2014 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zet maar een TR op de post van de poll dan zal ik en ik denk Gert en Benny ook wel, het gelijk in de OP aanpassen zodra we het zien.
Prima, als je mensen wel heel even de tijd geeft om het zelf te doen, zeker als het geen topstreams zijn. Hangt een beetje van de haast af, is het druk dan zsm, is het rustig, is het niet erg een minuut te wachten. Maar het komt voort uit de vraag hier ergens boven, de poll in de vorige OP (heb hem net aangepast) scheen vrij oud te zijn. Vandaar. Dus als jullie (Hidi en jij) het gevoel hebben dat de poll oud is, is een TR of post in FB wel handig. Ik stem namelijk nooit dus houd dat niet zo in de gaten.quote:Op zondag 13 april 2014 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet echt nodig. Als HiDiHo en ik een nieuwe POLL hebben na 21:00 uur dan kapen we meestal een topic om de POLL's in de spoiler te zetten
Maar is wel een idee als we naast het net vissen om jullie even te vragen de POLL's aan te passen in de OP.
Het wordt gespeld als polls. Poll is geen afkorting.quote:Op zondag 13 april 2014 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet echt nodig. Als HiDiHo en ik een nieuwe POLL hebben na 21:00 uur dan kapen we meestal een topic om de POLL's in de spoiler te zetten
Maar is wel een idee als we naast het net vissen om jullie even te vragen de POLL's aan te passen in de OP.
Laat me raden...quote:Op zondag 13 april 2014 01:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het wordt gespeld als polls. Poll is geen afkorting.
Mieren zijn niet zo mijn ding. Muggen wel.quote:Op zondag 13 april 2014 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat me raden...
Jij bent vrijgezel en je bent dol op mieren.
Ik zeg toch ook dat we een topic bewust kapen?quote:Op zondag 13 april 2014 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, als je mensen wel heel even de tijd geeft om het zelf te doen, zeker als het geen topstreams zijn. Hangt een beetje van de haast af, is het druk dan zsm, is het rustig, is het niet erg een minuut te wachten. Maar het komt voort uit de vraag hier ergens boven, de poll in de vorige OP (heb hem net aangepast) scheen vrij oud te zijn. Vandaar. Dus als jullie (Hidi en jij) het gevoel hebben dat de poll oud is, is een TR of post in FB wel handig. Ik stem namelijk nooit dus houd dat niet zo in de gaten.
Ok, dan ben je geen mierenneuker maar een muggenzifter...quote:Op zondag 13 april 2014 01:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mieren zijn niet zo mijn ding. Muggen wel.
Jian!quote:Op zondag 13 april 2014 01:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo de complimenten van Gert, hoe kom jij gvd aan de complimenten van Gert. Ik gedraag me uiterst correct en positief en echt geen woord, nog niet een smiley met 2 duimpjes omhoog![]()
Klote subjectiviteit hier altijd
Bek houden, softie! De cos is om te cossen.quote:Op maandag 14 april 2014 09:30 schreef Pavement het volgende:
Waarom denken een hoop mensen in dit subforum andere te kunnen vertellen hoe het wel of niet moet, het liefst zoals alleen zij het zelf graag zouden willen zien. Zo werkt Fok! niet maar ook de wereld niet. Volg gewoon de regels en gebruiken van het forum zoals het is, als je alles zo wil als dat jij dat wil moet je Word openen en daar je cos /subforum gaan creëren heb je ook geen last van andere mensen. Feit is dat als je iets doet met andere mensen je ook andere meningen en eigenschappen tegen komt.
Gun elkaar wat en als je een topique vervelend vind dan lees je deze toch gewoon niet. Ik snap werkelijk niet waarom je daar last van zou kunnen hebben. Net als spelfouten, lekker belangrijk als iemand een spelfout maakt, vooral in de stream-verslagen is het best moeilijk lijkt mij om en te luisteren en grammaticaal perfect te zijn.
ja inderdaadquote:Op maandag 14 april 2014 19:36 schreef Leandra het volgende:
Een account aanmaken om een user zwart te maken?
quote:Op maandag 14 april 2014 09:30 schreef Pavement het volgende:
Waarom denken een hoop mensen in dit subforum andere te kunnen vertellen hoe het wel of niet moet, het liefst zoals alleen zij het zelf graag zouden willen zien. Zo werkt Fok! niet maar ook de wereld niet. Volg gewoon de regels en gebruiken van het forum zoals het is, als je alles zo wil als dat jij dat wil moet je Word openen en daar je cos /subforum gaan creëren heb je ook geen last van andere mensen. Feit is dat als je iets doet met andere mensen je ook andere meningen en eigenschappen tegen komt.
Gun elkaar wat en als je een topique vervelend vind dan lees je deze toch gewoon niet. Ik snap werkelijk niet waarom je daar last van zou kunnen hebben. Net als spelfouten, lekker belangrijk als iemand een spelfout maakt, vooral in de stream-verslagen is het best moeilijk lijkt mij om en te luisteren en grammaticaal perfect te zijn.
Je snapt het alleen niet zo goedquote:
Waarom denken een hoop mensen in dit subforum andere te kunnen vertellen hoe het wel of niet moet, het liefst zoals alleen zij het zelf graag zouden willen zien.quote:
Relaxquote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom denken een hoop mensen in dit subforum andere te kunnen vertellen hoe het wel of niet moet, het liefst zoals alleen zij het zelf graag zouden willen zien.
Ik zit nooit te zeuren over hoe het wel of niet moet.. Ik vind alles best. De regels zijn vrijer als voorheen, dus blijf daar niet over janken dat het weer naar het oude moet.
ONE LOVE
Wil dit stoertje nu ook even vertellen wie hij is?quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Smootzig het volgende:
[..]
Bek houden, softie! De cos is om te cossen.
Euhm nee, dit heeft alles met feedback te maken, Je hebt kritiek op een mod, dat mag, maar niet in de COS. Hier kan je je klachten kwijt qua moderatie.quote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat je het leest..of niet... Tijd om die MOD tot de orde te roepen lijkt me! Dit heeft niks met Feedback meer te maken!
Wijzig je hem dan ook terug nu? Dan kunnen we weer verder!quote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef Mylene het volgende:
Waxmask, sorry voor het wijzigen van de TT, het was niet nodig.
Natuurlijk wil ik dat.quote:Op maandag 14 april 2014 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wijzig je hem dan ook terug nu? Dan kunnen we weer verder!
That's all I wanted to hear. Laat hem dan maar zoals jij hem hebt gemaakt. Ging toch verder nergens over en iedereen weet nu over Peter. Iets waar de COSser graag van op de hoogt zouden willen blijven. Daarbij komt dat de familie dus geld inzameld en het zou je wel sieren daar een topic voor te maken en kijken of sommige FOKkers daar een kleine cent voor over zouden hebben !quote:
Geld over makenquote:Op maandag 14 april 2014 21:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
That's all I wanted to hear. Laat hem dan maar zoals jij hem hebt gemaakt. Ging toch verder nergens over en iedereen weet nu over Peter. Iets waar de COSser graag van op de hoogt zouden willen blijven. Daarbij komt dat de familie dus geld inzameld en het zou je wel sieren daar een topic voor te maken en kijken of sommige FOKkers daar een kleine cent voor over zouden hebben !![]()
Zand erover!
Check!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:02 schreef Dottey het volgende:
mag ik een plakker?
UTO / Streamverslagen # 9
Ik vind het hele topic onderwerp eigenlijk niet kunnen. Maar wil geen azijnpisser zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:29 schreef Toverheks het volgende:
UTO / [COS #1920] Studdio Vlemmix, R.I.P. Leo / Utopia
Kan er een D weg gehaald worden, staat Studdio Dtje teveel vast bedankt
Top want users zijn in de warquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nou eigenlijk ben ik het wel met jullie eens. Het is heel erg, maar niet echt passend bij de COS.
Ik vind het ongepast. Wat beequeen zegt, een topic in rls zou beter op zijn plaats zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nou eigenlijk ben ik het wel met jullie eens. Het is heel erg, maar niet echt passend bij de COS.
Het was meer dat wij achter nog niet echt besloten hadden hoe hier invulling aan te geven en dit in overleg met mensen die hem goed kenden willen doen. Verder denk ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Toverheks het volgende:
Er komen wel meer TT `s voorbij die nergens op slaan, en dit was gewoon omdat sommige vroegen wie Leo was, god oh god, had een ander hem geopend dan kwam je er niet hier en in de COS over zeiken BQ, en ik bedoelde er niks onfatsoenlijks ermee, wat denk je eigenlijk wel.
Maar Gert of Liesje verander hem maar, maar geloof me, bedoelde er niks negatiefs mee.
Ja en dat wilden we na de uitvaart doen. Op verzoek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ongepast. Wat beequeen zegt, een topic in rls zou beter op zijn plaats zijn.
Het is goed bedoeld maar mensen kennen hem niet daar. Dan krijg je vragen en gedoe puls over 5 minuten is er een nieuw topic en ziet niemand het meer die het wel zouden willen weten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Toverheks het volgende:
Er komen wel meer TT `s voorbij die nergens op slaan, en dit was gewoon omdat sommige vroegen wie Leo was, god oh god, had een ander hem geopend dan kwam je er niet hier en in de COS over zeiken BQ, en ik bedoelde er niks onfatsoenlijks ermee, wat denk je eigenlijk wel.
Maar Gert of Liesje verander hem maar, maar geloof me, bedoelde er niks negatiefs mee.
Dat is netjes, Lies.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dat wilden we na de uitvaart doen. Op verzoek.
Precies. Ik heb met Gert gesproken en die zou dit idd achter overleggen. Dit heeft verder niks met TS te maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
Het was meer dat wij achter nog niet echt besloten hadden hoe hier invulling aan te geven en dit in overleg met mensen die hem goed kenden willen doen. Verder denk ik niet zoveel.
Mooi.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ja en dat wilden we na de uitvaart doen. Op verzoek.
Dat was Gert, Sowieso was het nieuws me een beetje ontgaan tot Gert er over begon dus credits naar hem.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Ik heb met Gert gesproken en die zou dit idd achter overleggen. Dit heeft verder niks met TS te maken.
Bedankt voor de TT change.
Als je zo over "hier achter" praat zie ik in mijn hoofd altijd een donkere kamer waar je eerst door een dik rood gordijn moet stappen om als mod binnen te komen. Dan zit daar met de rug naar je toe Yvonne met links een wijntje en rechts een peuk op een design bankje. Als jij dan naar achter gaat zie je op de terug weg nog ff een andere mod bang uit de kamer lopen. Eenmaal binnen leg je de situatie uit en geeft Yvonne je het antwoord, alleen als het zeer ernstig is draait ze haar hoofd maar meestal niet en wuift ze je zo weg.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als je zo over "hier achter" praat zie ik in mijn hoofd altijd een donkere kamer waar je eerst door een dik rood gordijn moet stappen om als mod binnen te komen. Dan zit daar met de rug naar je toe Yvonne met links een wijntje en rechts een peuk op een design bankje. Als jij dan naar achter gaat zie je op de terug weg nog ff een andere mod bang uit de kamer lopen. Eenmaal binnen leg je de situatie uit en geeft Yvonne je het antwoord, alleen als het zeer ernstig is draait ze haar hoofd maar meestal niet en wuift ze je zo weg.
![]()
![]()
Veel proberen de OP zo kort mogelijk en overzichtelijk te houden en niet te vervuilen met persoonlijke meningen.quote:Utopia. SBS / Talpa biedt 24/7 live streams aan tegen betaling, echter de waarheid is dat die live streams eigenlijk helemaal niet zo 24/7 zijn. Aanzienlijke tijd van de dag worden zgn streamlocks toegepast waarbij op de stream alleen beeld zonder audio te zien is van onbeduidende plekjes op het Utopia terrein, zoals het gras op het weiland de buitenkant van de loods of de koeienstal. Uitleg daarover geven aan betalende streamers / klanten lijkt SBS / Talpa niet nodig te vinden. Nogal wat streamers voelen zich dan ook bedot!
Waarom?quote:
Zijn er geen streamlocks dan?quote:
De COS OP is (vinden wij) niet het geschikte podium om daar tegen te ageren. Dat kan bijvoorbeeld hier:quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn er geen streamlocks dan?
Zijn ze niet ergerlijk?
Worden we niet belazerd als Talpa/SBS beweert dat alles 24/7 te volgen is?
Wat mag er dan wel en niet in de COS? Wellicht dat daar wat richtlijnen voor kunnen komen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De COS OP is niet het geschikte podium om daar tegen te ageren. Dat kan bjvoorbeeld hier:
UTO / [CENTRAAL] Bespreek hier censuur, leugens en manipulaties van Talpa
Daar begint het inderdaad op te lijken, maar dan lijkt het mij ook niet meer dan billijk dat als er strakke richtlijnen voor zijn, dat die dan voor iedereen ook te raadplegen zijn, bijvoorbeeld in een sticky topic.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
Ik vind het onzin, de OP is de openingspost, daar mag de TS geen persoonlijk tintje aangeven, die is vast omlijnd?
Oké, in dat kader, mogen de polls uit de OP verwijderd worden?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:33 schreef Disana het volgende:
De polls waren leuk toen ze nog werden bijgehouden, dat herhaaldelijke gedram over de streamlocks is str*ntvervelend.
Da's niet aan mij hèquote:Op donderdag 17 april 2014 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, in dat kader, mogen de polls uit de OP verwijderd worden?
Ik loop gewoon te zeiken, maar LS is begonnen en daar gaan jullie op in, dus ik dacht waarom niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
De polls in de OP hebben even achtergelopen, maar zijn nu toch weer actueel toch?
Ik doelde op de oorspronkelijke polls (wie mag er weg, wie is je favoriet). Die werden niet regelmatig meer ververst. Maar in het algemeen vind ik polls wel leuk, misschien moet er gewoon een algemeen poll-topic komen (we hebben nu alleen UTO / Stem topic! Wie moet er weg?).quote:Op donderdag 17 april 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
De polls in de OP hebben even achtergelopen, maar zijn nu toch weer actueel toch?
De polls die nu in de OP staan vind ik wel leuk (want) actueel. Een poll-topic kan. Mijn ervaring is wel dat ze niet zo goed werken. Je krijgt dan polls in posts waar langs gescrolld wordt. Een OP is een vast punt, mensen weten dat ze daar terecht kunnen om de stemming te checken en zelf een stem uit te brengen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doelde op de oorspronkelijke polls (wie mag er weg, wie is je favoriet). Die werden niet regelmatig meer ververst. Maar in het algemeen vind ik polls wel leuk, misschien moet er gewoon een algemeen poll-topic komen (we hebben nu alleen UTO / Stem topic! Wie moet er weg?).
Je bent in de war met de streamlocks. DIE zijn strontvervelend.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:33 schreef Disana het volgende:
De polls waren leuk toen ze nog werden bijgehouden, dat herhaaldelijke gedram over de streamlocks is str*ntvervelend.
Maar horen ze in de OP? Zo ja ,waarom? Zo nee, waarom niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
Wat hebben dagelijkse polls voor nut als de resultaten vrijwel dagelijks hetzelfde zijn? Doe dan een wekelijkse poll. En vraag twee is: horen die polls in de OP of in een eigen topic waar er ook gereageerd kan worden op de uitslag, want in de COS is dat offtopic.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doelde op de oorspronkelijke polls (wie mag er weg, wie is je favoriet). Die werden niet regelmatig meer ververst. Maar in het algemeen vind ik polls wel leuk, misschien moet er gewoon een algemeen poll-topic komen (we hebben nu alleen UTO / Stem topic! Wie moet er weg?).
Ik vind polls in de OP helemaal leuk hoor. Maar als iedereen ertegen zou zijn, zou ik ze toch nog wel in een eigen topic willen zien.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
De polls die nu in de OP staan vind ik wel leuk (want) actueel. Een poll-topic kan. Mijn ervaring is wel dat ze niet zo goed werken. Je krijgt dan polls in posts waar langs gescrolld wordt. Een OP is een vast punt, mensen weten dat ze daar terecht kunnen om de stemming te checken en zelf een stem uit te brengen.
Maar als iemand een poging wil wagen met een poll-topic: why not..
Ze staan daar zodat iedereen ze tegenkomt en kan stemmen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar horen ze in de OP? Zo ja ,waarom? Zo nee, waarom niet?
Zo lust ik er nog wel een paar. Ik post ook dingen in de OP met de bedoeling dat de lezer ze tegenkomt. Maar waarom zou een statement tegen streamlocks (ONtopic in de COS, want het gaat over de streams) niet in de COS thuishoren en een poll (OFFtopic in de COS) wel?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze staan daar zodat iedereen ze tegenkomt en kan stemmen.
Waarom onderwerp je mij steeds aan dit kruisverhoor?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar. Ik post ook dingen in de OP met de bedoeling dat de lezer ze tegenkomt. Maar waarom zou een statement tegen streamlocks (ONtopic in de COS, want het gaat over de streams) niet in de COS thuishoren en een poll (OFFtopic in de COS) wel?
edit weggehaald, ik heb mezelf al antwoord gegeven.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik loop gewoon te zeiken, maar LS is begonnen en daar gaan jullie op in, dus ik dacht waarom niet.
Wij denken dat het leuk gevonden wordt dat er polls in de OP staan (mits regelmatig ververst).quote:Op donderdag 17 april 2014 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar horen ze in de OP? Zo ja ,waarom? Zo nee, waarom niet?
Omdat jij degene bent die hierop reageert. Daar geef ik een reactie op terug. Zo werkt een forum volgens mij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom onderwerp je mij steeds aan dit kruisverhoor?Ik vind die melding oeverloos gedram. Dat is mijn mening. Meer niet.
Volgens mij ook, maar ik ben geen mod en kan alleen maar een meninkje spuien. Die melding in de OP heeft volgens mij geen nut omdat we echt niets aan die streamlocks gaan veranderen. Iedereen is er nu wel van op de hoogte en we staan machteloos.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat jij degene bent die hierop reageert. Daar geef ik een reactie op terug. Zo werkt een forum volgens mij.
En jij dacht dat ze zich wel wat van die Polls hier op Fok aantrokken?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar ik ben geen mod en kan alleen maar een meninkje spuien. Die melding in de OP heeft volgens mij geen nut omdat we echt niets aan die streamlocks gaan veranderen. Iedereen is er nu wel van op de hoogte en we staan machteloos.
Neuh. Die polls zijn gewoon leuk voor onszelf.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
En jij dacht dat ze zich wel wat van die Polls hier op Fok aantrokken?
Vind er niks aan!quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh. Die polls zijn gewoon leuk voor onszelf.
Echt hoor, om het kwartier dezelfde Polls en dan ook nog zo nu en dan her en der in in het topic herhaald. Het mag van mij hoor, ik scroll als de beste.quote:
Echt LL (en Nip) geen idee waar dit vandaan komt. Had je graag discussies gevoerd over Andrea? Ze is er uit, als er nieuws komt over haar of mogelijke discussies kan dat nog steeds. Desnoods komt er een deel 5. Tuinfluitert is ook wel een beetje een begrip in RLS en ik stoor me er dan ook totaal niet aan.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zo'n topic als dit he; UTO / [EX-INWONERS] Andrea #4
Fantopic, prima, maar dit is toch een plek voor discussie en 'geklets', niet om in iedere afzonderlijke post los een filmpje, gifje, of quote te pleuren, het wordt zo een onleesbaar topic, wat ook nog eens iedere keer nutteloos gekickt wordt. Nog los van het postcount opkrikkende gedrag. Serieus 50 van de 60 posts is nutteloze spam van de TS, die verder aan geen enkele discussie deelneemt of uberhaupt of vragen/verzoeken antwoord. Doe die onzin lekker in de OP en hou het verder bij discussie?
Ik post daar vanmiddag en t zakt totaal weg omdat er 10 posts met nutteloze ellende overheen komt. Prima, hoort erbij, maar is het zoveel gevraagd om het te bundelen, zeker als sommige dingen letterlijk achter elkaar gepost worden. Begrip of niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt LL (en Nip) geen idee waar dit vandaan komt. Had je graag discussies gevoerd over Andrea? Ze is er uit, als er nieuws komt over haar of mogelijke discussies kan dat nog steeds. Desnoods komt er een deel 5. Tuinfluitert is ook wel een beetje een begrip in RLS en ik stoor me er dan ook totaal niet aan.
Doe zelf moeite met iets LL (LamLul)quote:
Dus omdat er moeite voor wordt gedaan mag je er niks van zeggen? Prima ga ik morgen even uren knutselen op een foto collage van tubgirl en goatsequote:
Nee. Ze verzamelt gewoon wat oud materiaal zodat het mooi bij elkaar staat in een topic, waarschijnlijk het laatste Andrea topic. En ja ze doet het steeds in een nieuwe post. Maar om daarvoor nou zo te gaan stuiteren?quote:
Waarom niet, ik kijk die topics wel vaak in en ik heb niet de tijd om het zelf te doen. Waarom stoor je je eraan. Niks moet. En het is geen sc topic maar een Andrea topic. Ze hoeft helemaal niet te reageren.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus omdat er moeite voor wordt gedaan mag je er niks van zeggen? Prima ga ik morgen even uren knutselen op een foto collage van tubgirl en goatse
Nee serieus, leuk dat ze t upload en alles, maar waarom in godsnaam post voor post, en dan ook niet reageren op verdere posts in dat topic? Wat is het probleem om een heel zooitje in één post te zetten?
Prima, het leest alleen totaal kut, het topic wordt continu nutteloos gekickt, en er is amper te praten omdat er iedere keer 10 filmpjes overheen knallen. Iets met kwantiteit en kwaliteit.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet, ik kijk die topics wel vaak in en ik heb niet de tijd om het zelf te doen. Waarom stoor je je eraan. Niks moet. En het is geen sc topic maar een Andrea topic. Ze hoeft helemaal niet te reageren.
Het is voor de liefhebbers
Ik kan je geen antwoord geven behalve dat je zeiktquote:Op woensdag 23 april 2014 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima, het leest alleen totaal kut, het topic wordt continu nutteloos gekickt, en er is amper te praten omdat er iedere keer 10 filmpjes overheen knallen. Iets met kwantiteit en kwaliteit.
Plus, even voor de duidelijkheid, mijn punt is; waarom alles in afzonderlijke posts? Ik zeg helemaal niet dat t materiaal er niet past ofzo.
En ik hoor allerlei argumenten, maar nog geen één waarom het allemaal afzonderlijk moet, behalve tig variaties op de aloude FOK dooddoener 'dan lees je het toch niet?'
ik wel, en een lastige om overheen te scrollenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt LL (en Nip) geen idee waar dit vandaan komt. Had je graag discussies gevoerd over Andrea? Ze is er uit, als er nieuws komt over haar of mogelijke discussies kan dat nog steeds. Desnoods komt er een deel 5. Tuinfluitert is ook wel een beetje een begrip in RLS en ik stoor me er dan ook totaal niet aan.
Het moet niet in afzonderlijke post. Maar het is ook niet verboden. Zo doet Tuinfluiter het gewoon.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima, het leest alleen totaal kut, het topic wordt continu nutteloos gekickt, en er is amper te praten omdat er iedere keer 10 filmpjes overheen knallen. Iets met kwantiteit en kwaliteit.
Plus, even voor de duidelijkheid, mijn punt is; waarom alles in afzonderlijke posts? Ik zeg helemaal niet dat t materiaal er niet past ofzo.
En ik hoor allerlei argumenten, maar nog geen één waarom het allemaal afzonderlijk moet, behalve tig variaties op de aloude FOK dooddoener 'dan lees je het toch niet?'
je begrijpt het niet, dat is juist de specialiteit, het begrip tuinfluitert.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus omdat er moeite voor wordt gedaan mag je er niks van zeggen? Prima ga ik morgen even uren knutselen op een foto collage van tubgirl en goatse
Nee serieus, leuk dat ze t upload en alles, maar waarom in godsnaam post voor post, en dan ook niet reageren op verdere posts in dat topic? Wat is het probleem om een heel zooitje in één post te zetten?
Het is beetje net als bij Andrea? Het ligt niet aan haar maar aan de rest van de wereld?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
je begrijpt het niet, dat is juist de specialiteit, het begrip tuinfluitert.
Ah, ik wist niet dat je minstens 100 posts in UTO moest hebben voor je een mening mocht ventileren.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:13 schreef Copycat het volgende:
Checkt post history ...
Is het elders saai?
Nee hoor, het ligt er alleen duimendik bovenop. Maar als jij er plezier aan beleeft ...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ah, ik wist niet dat je minstens 100 posts in UTO moest hebben voor je een mening mocht ventileren.
Het is hier allemaal wel heel erg van t 'nieuw volk motten we niet he'?
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is beetje net als bij Andrea? Het ligt niet aan haar maar aan de rest van de wereld?
Mwah, het 'huisvrouwen en ouwe vrijsters die nog amper snappen hoe FOK/ de computer werkt' niveau is ietwat hoog, maar ik red me wel, dankjequote:Op woensdag 23 april 2014 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt er alleen duimendik bovenop. Maar als jij er plezier aan beleeft ...
Ik begrijp je prima. Ik hap alleen niet altijd zo snelquote:Op woensdag 23 april 2014 23:24 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat je me niet helemaal begrijpt. Is niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |