Ja, Jij en de andere users die continu met gifjes lopen te strooien en daardoor tegen de regels in te gaan zorgen er voor dat er voorlopig echt nog geen gifjes worden toegestaan. Met je de goede sfeer zo belangrijk vinden.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
HAHAHA serieus? Dus ik als individu kan het verpesten voor de rest Liesje? Ik zou maar eens te rade gaan bij jezelf of Mod wel zo'n geschikte functie is in deze...
Je denkt toch niet dat ik nog in discussie ga als je me DM stuurt waarin je meld dat je een ban voor me aanvraagt wel?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, Jij en de andere users die continu met gifjes lopen te strooien en daardoor tegen de regels in te gaan zorgen er voor dat er voorlopig echt nog geen gifjes worden toegestaan. Met je de goede sfeer zo belangrijk vinden.
Euhm, jij als alles wetende god die je schijnt te zijn.. In de cos is door mij (en degene die je bedoeld denk ik ) al heel lang geen gif meer geplaatst??????????quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, Jij en de andere users die continu met gifjes lopen te strooien en daardoor tegen de regels in te gaan zorgen er voor dat er voorlopig echt nog geen gifjes worden toegestaan. Met je de goede sfeer zo belangrijk vinden.
Nee, dat verwacht ik niet en ik trol niet. Jij bent vol een mede mod aan het verdedigen die haar boekje te buiten ging. 1 keer een gifje kan heus wel, dat weet jij, dat weet gert. Ga het nu niet stoerder maken dan het is, het blijft gewoon de COS in Utopia! Dat er op een gegeven moment teveel gifs waren, eens. Maar dit slaat nergens meer op!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe meer wil je het uitgelegd hebben? Je bent gewoon aan het trollen en dat weet je. Je bent niet achterlijk ofzo. Geen gifjes, iemand post een gifje en dat wordt verwijderd en nu ben je over de zeik en ga je zitten trollen.
En dan nog verwachten dat ik rekening ga houden met jij wil?
Eindelijk wat? geen gifs meer? kijk je wel eens in de cos?quote:
Alweer?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:13 schreef Inodder het volgende:
Ik hoor geregeld dat de COS een uitgebreide SV moet zijn...
Dat is het natuurlijk niet.
De COS is bedoeld voor discussies omtrent hetgeen wat op dit moment de streams gebeurd.
Wat een half uur geleden is gebeurd is dus eigenlijk al offtopic
De COS is geen verslag of letterlijke uiteenzetting van de stream.
Wellicht is het verstandig eens een duidelijke uiteenzetting te maken wat waar hoort, zodat hier minder discussie over is.
En daar is dus sinds kort bijgekomen dat we geen offtopic gifjes willen. Niet omdat we een gifje af en toe zo vreselijk vonden maar het werd buitensporig. Dus daarom voorlopig niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ok voor de allerlaatste keer. We modden de COS niet te streng en er is ook helemaal niet zoveel veranderd en er wordt al helemaal niet de kant van de oude users gekozen. Zoals ons beleid nu is delven zij namelijk het onderspit. Nog steeds.
Ontopic: er wordt gepraat over wat er op dat moment op de streams gebeurt.
Ontopic gespreken die Utopia gerelateerd zijn en voorvloeien uit de streams. Wanneer deze gesprekken echter te lang doorgaan zullen we wat sneller ingrijpen. Dit is dus niet zwart wit.
Offtopic gesprekken die niet over de streams of over het programma gaan. Bij een paar offtopic post zal je ons ook niet gelijk horen we vinden de goede sfeer nog steeds heel belangrijk. Wanneer het geslowchat uit de hand begint te lopen dan zeggen we daar wat van.
Verder gaan we ook iets meer letten op dingen zoals een artikel over Andrea, dat dat in het mediatopic komt. Zulke dingetjes.
Ik persoonlijk begrijp de paniek ook niet zo.
Dat is wel een puntje waar ik in kan komen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef Burner82 het volgende:
Ineens komt er een gastmod, en breekt meteen even alles af, wat wel kan. Als je toch zo streng gaat zijn, hou je er dan aan. Dat was mijn enige reden.(Sylvano-style:P)
En velen vinden het jammer.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef Ransjih het volgende:
een paar weken geleden werd ergens anders gemopperd dat de COS de COS niet meer was
toch kregen we een pluim dat het hartstikke leuk ging, ondank plaatjes en gebabbel tussendoor
ik heb geen verandering gemerkt en nu hangt er spanning
jammer
Dat dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En velen vinden het jammer.
Het is zó simpel: geen offtopic plaatjes meer. Dat is veranderd,
Met de sfeer was en is niks mis, op een paar trolletjes en schenenschoppers na. Het gros van de users heeft het naar z'n zin.
En een Burner (waarvan ik hoop dat 82 niet zijn geboortejaar is) die niet met autoriteit kan omgaan (en van éen verwijderde offtopic-post door een gastmod door het lint gaat) en een paar pubers met zich meetrekt. Niet van ophouden weet.
Dat soort users verpesten de sfeer door toch weer beginnen met kutplaatjes te posten en een discussie proberen uit te lokken.
Het beleid is duidelijk en ik vind het prima.
Vind ik ook. Nog mazzel dat Lies zo geduldig is, Yvonne had ze er al afgeflikkerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef danilel het volgende:
ik vind de cos tot net toe ook heel gezellig, zelf reguleren en een thuishonk.
Streams aan ==> COS aan...........
Hoe dit nu gaat vind ik echt heel jammer................en doet naar mijn inziens afbreuk aan FOK!
Klopt. En wie maakten daar vervolgens een onwijs probleem van? Topics achter elkaar, heel FB weer vol etc? Juist, precies de users met wie we dingen hadden afgesproken. En dan je mod gedoe inde COS, ja nee, daar wordt het gezelliger van.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, jij als alles wetende god die je schijnt te zijn.. In de cos is door mij (en degene die je bedoeld denk ik ) al heel lang geen gif meer geplaatst??????????
Ik vind er geen donder aan en ik ben niet de enige. Het zijn voornamelijk de hangbuiken zelf die zich een ongeluk om zichzelf zitten te lachen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:17 schreef Voxs het volgende:
Ik begrijp in het geheel niet wat de issue is met die gifs en offtopics. De COS reguleert zichzelf heel goed naar mijn inziens. Dat er soms gifjesexplosies zijn is logisch. Robin's tieten, Tipi's en Billyhonden..tja het hoort erbij een is als een golfbeweging...goede workout voor je duim zou ik zeggen en vaker nog voor je lachspieren.
Hele discussies die offtopic zijn worden vaak door de users zelf wel gereguleerd door elkaar er op te wijzen.
Dan nog heb je die gastmoderatie te accepteren. Wees dan juist blij dat je liesje en gert hebt op andere momenten.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik niet en ik trol niet. Jij bent vol een mede mod aan het verdedigen die haar boekje te buiten ging. 1 keer een gifje kan heus wel, dat weet jij, dat weet gert. Ga het nu niet stoerder maken dan het is, het blijft gewoon de COS in Utopia! Dat er op een gegeven moment teveel gifs waren, eens. Maar dit slaat nergens meer op!
Daarom voorlopig niet = gelijk aan een zeer terecht on topic, overduidelijk billyhondje gifje verwijderen?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
En daar is dus sinds kort bijgekomen dat we geen offtopic gifjes willen. Niet omdat we een gifje af en toe zo vreselijk vonden maar het werd buitensporig. Dus daarom voorlopig niet.
Euhm, topics gaan soms snel in de cos... Niet in de SC of de FB, kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt. En wie maakten daar vervolgens een onwijs probleem van? Topics achter elkaar, heel FB weer vol etc? Juist, precies de users met wie we dingen hadden afgesproken. En dan je mod gedoe inde COS, ja nee, daar wordt het gezelliger van.
Ik dacht pubers maar dit kan natuurlijk ook nog...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind er geen donder aan en ik ben niet de enige. Het zijn voornamelijk de hangbuiken zelf die zich een ongeluk om zichzelf zitten te lachen.
Misschien eentje, maar de rest is bestaat volgens mij uit volwassen kerels.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht pubers maar dit kan natuurlijk ook nog...
Naam en rugnummers, zoals de rest zou vragenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien eentje, maar de rest is bestaat volgens mij uit volwassen kerels.
Stel gewoon voor als een discussie lang offtopic blijft gaan, of steeds verder afdwaalt naar de SC of een andere relevant topic te verkassen. Quote de persoon waar je op wilt reageren, knip en plak het in het relevante topic.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:17 schreef Voxs het volgende:
Ik begrijp in het geheel niet wat de issue is met die gifs en offtopics. De COS reguleert zichzelf heel goed naar mijn inziens. Dat er soms gifjesexplosies zijn is logisch. Robin's tieten, Tipi's en Billyhonden..tja het hoort erbij een is als een golfbeweging...goede workout voor je duim zou ik zeggen en vaker nog voor je lachspieren.
Hele discussies die offtopic zijn worden vaak door de users zelf wel gereguleerd door elkaar er op te wijzen.
Daarnaast een vraag: als ik offtopic ga en naar de SC ga breek ik dan niet zomaar in in de bestaande discussie? Moet ik degene waarmee ik off ging uitnodigen? En hoe kan ik dan de verhaallijn blijven volgen? Moet ik naar de SC als ik maar even Offtopic ga? Dat is toch niet te doen?
's avonds is het vaak minder leuk merk ik..wat meer gezeik op elkaar?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
In het begin vond ik de COS leuk. Toen was het even minder. Daarna weer iets leuker. En nu al tijden een stuk minder. Als er minder mag blijven de leuke mensen vaak weg.
Meer zeikerds, meer mods, niks mag..quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
's avonds is het vaak minder leuk merk ik..wat meer gezeik op elkaar?
Jij zat bewust de boel te verzieken, posts achter elkaar. En dan nu een beetje onschuldig lopen doen met je "quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, topics gaan soms snel in de cos... Niet in de SC of de FB, kan ik niks aan doen
Volgens mij zijn jij en waxmask geen pubers meer maar volwassen kerels die graag de boel verzieken. Bij BoonDockSaint heb ik mijn twijfels.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naam en rugnummers, zoals de rest zou vragen
Dat laatste vind ik ook. Maar het eerste word toch al gedaan? Bedankt voor tip over de quote en verdere vervolg.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Stel gewoon voor als een discussie lang offtopic blijft gaan, of steeds verder afdwaalt naar de SC of een andere relevant topic te verkassen. Quote de persoon waar je op wilt reageren, knip en plak het in het relevante topic.
even afdwalen is geen punt.
Veel vervelender vind ik als iemand uit het niets met oftopic onderwerpen komt waar overduidelijk reeds een geschikt topic voor is.
My badquote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
En daar is dus sinds kort bijgekomen dat we geen offtopic gifjes willen. Niet omdat we een gifje af en toe zo vreselijk vonden maar het werd buitensporig. Dus daarom voorlopig niet.
Ik denk dat jij eens moet opflikkeren en zelf moet stoppen met trollen. Lees even iets meer dan wat je haat, dan praten we verderquote:Op woensdag 2 april 2014 23:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij zat bewust de boel te verzieken, posts achter elkaar. En dan nu een beetje onschuldig lopen doen met je ""
De rest moest eronder lijden omdat jij vond dat je onrecht was aangedaan. Flikker toch op.
Ja dat beaam ik wel. Maar ik vind zowel de meeste oude garde als de mods vrij star. Het moet precies zoals ze het willen, er is geen ruimte voor een discussie of een poll en een splitsing is ook niet bespreekbaar. Eigenlijk hoor ik helemaal niet zoveel mensen klagen, of misschien wachten die tot mensen zoals ik weg gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is het oude garde en starre mods. Tijd voor een nieuwe mixer en wat flex in de heupenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat beaam ik wel. Maar ik vind zowel de meeste oude garde als de mods vrij star. Het moet precies zoals ze het willen, er is geen ruimte voor een discussie of een poll en een splitsing is ook niet bespreekbaar. Eigenlijk hoor ik helemaal niet zoveel mensen klagen, of misschien wachten die tot mensen zoals ik weg gaan.
Jij liep te spammen door alles, zelfs ontopic posts te verwijzen naar SCquote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet opflikkeren en zelf moet stoppen met trollen. Lees even iets meer dan wat je haat, dan praten we verder
Tsja, het is Utopia.. eigen mensen eerst. (en da ga ik de parallellen niet eens uitleggen (ja, ik heb er verstand van)quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat beaam ik wel. Maar ik vind zowel de meeste oude garde als de mods vrij star. Het moet precies zoals ze het willen, er is geen ruimte voor een discussie of een poll en een splitsing is ook niet bespreekbaar. Eigenlijk hoor ik helemaal niet zoveel mensen klagen, of misschien wachten die tot mensen zoals ik weg gaan.
Ja, dat moest he!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Jij liep te spammen door alles, zelfs ontopic posts te verwijzen naar SC
Ik denk dat het minder druk is omdat de streams minder boeiend zijn, that's all.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die COS hebben. Geef mij me Dirty COS.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, het is Utopia.. eigen mensen eerst. (en da ga ik de parallellen niet eens uitleggen (ja, ik heb er verstand van)
Luister,quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, topics gaan soms snel in de cos... Niet in de SC of de FB, kan ik niks aan doen
Over tot de orde van de dag, maak ze allemaal monddood.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
Een probleem maken van iets dat er niet is. Opgelost en slotje erop.
Regels zijn regels.
Oh ja, ik kan veel hebben, maar lomp gaan zitten doen tegen CartWoman is een no go.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet opflikkeren en zelf moet stoppen met trollen. Lees even iets meer dan wat je haat, dan praten we verder
Donequote:
Ja dat is FOK! en dat is nog steeds geen democratie. Het klinkt hard maar je hebt er maar mee te dealen en anders ga je maar ergens anders posten. Een poll gaat je daar niet bij helpen. Zo star zijn wij nou eenmaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Correct, al mag men mag van mij soms wel iets sneller een ander plekje zoeken.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook. Maar het eerste word toch al gedaan? Bedankt voor tip over de quote en verdere vervolg.
Nee.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Begin bij de SV van de mensen die veel energie erin steken om ons op de hoogte te houden dag in dag uit.quote:
Was ook niet richting jou bedoeld, ik weet hoe je erover denkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is FOK! en dat is nog steeds geen democratie. Het klinkt hard maar je hebt er maar mee te dealen en anders ga je maar ergens anders posten. Een poll gaat je daar niet bij helpen. Zo star zijn wij nou eenmaal.
En neuh, er klagen niet zoveel mensen, dat hoeft ook niet. Maar er zijn maar een paar users die wel continu lopen te zeiken over wat er allemaal niet mag. En ook dat is enorm sfeerverziekend. En vermoeiend kan ik je vertellen want ik zit hier echt te denken: god nee he, alweer dit?
Het is zo kinderachtig om te blijven stampvoeten over regels. Verman jezelf en doe gewoon gezellig mee zoals het wel mag, en anders maar niet.
Ja, die mogen wel eens een pluimpje hebben, geweldig wat ze doen, wordt zeer gewaardeerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Begin bij de SV van de mensen die veel energie erin steken om ons op de hoogte te houden dag in dag uit.
Lukt het?quote:
Nou dat.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:40 schreef Jian het volgende:
Wat een gezeik om niks , de moderatie is hier in mijn optiek vrij relaxed en users wordt een behoorlijke mate van vrijheid gelaten. Het probleem is, zoals vaak, dat sommige users, het zijn net mensen, niet met die vrijheid om kunnen gaan en dan ook nog onmiddellijk gaan janken als ze een keer door een mod gecorrigeerd worden. Grow a pair of balls.
Pssst, er ís een slowchat hierquote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zal wel glad zijn dan met al die dames hier.
Doe datquote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar aanstalten maken om die kant op te slenteren.
We waren al klaar hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zie bijna nooit wat offtopic in de cos en die gifjes soms moet kunnen vind ik
Hahaha ja! Alleen het was niet soms. Het was soms een stuk of 5 per pagina.Haha!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zie bijna nooit wat offtopic in de cos en die gifjes soms moet kunnen vind ik
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef kaya39 het volgende:
Ik las soms hele verhalen over prive welke regels men allemaal kent over vergunningen etcetc.
ik zech er nooit wat van maar had af en toe ook zoiets van fijn dat je dat allemaal weet .koop taart en ga het vieren.
kunnen we nu weer lachen lullen over streams.
Dat dus, 20 cossen lang verhandelingen over de vermeende mishandelingen van Anton omdat iemand dat op zichzelf betrekt (blijf van mn lijf huizen en al erbij) en als ik dan uiteindelijk zeg er klaar mee te zijn daarop aangesproken worden door een mod.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef kaya39 het volgende:
Nou ik las soms hele verhalen over prive welke regels men allemaal kent over vergunningen etcetc.
ik zech er nooit wat van maar had af en toe ook zoiets van fijn dat je dat allemaal weet .koop taart en ga het vieren.
Het gaat niet om 1 gifje natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat dus, 20 cossen lang verhandelingen over de vermeende mishandelingen van Anton omdat iemand dat op zichzelf betrekt (blijf van mn lijf huizen en al erbij) en als ik dan uiteindelijk zeg er klaar mee te zijn daarop aangesproken worden door een mod.
Vervolgens weer complete cossen lang met verhandelingen over het begrip skippen of hoe hoog de temp van een tapinstallatie dient te staan, mag allemaal, wordt zelfs verdedigd door blauw, maar een gifje, dat kan niet hoor, dan zijn we ineens helemaal verkeerd bezig.
Zeg er dan gewoon iets van, mag heus!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef kaya39 het volgende:
Nou ik las soms hele verhalen over prive welke regels men allemaal kent over vergunningen etcetc.
ronselaarquote:Op donderdag 3 april 2014 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg er dan gewoon iets van, mag heus!
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Begin bij de SV van de mensen die veel energie erin steken om ons op de hoogte te houden dag in dag uit.
Af en toe een gifje moet kunnen, zelfs Billyhondjes.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat was wel weer ontopic. Want ging over drankverkoop.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef kaya39 het volgende:
Mee eens!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:27 schreef Day het volgende:
Mag ik dan nog even slijmen en een compliment uitdelen aan de (gast)mods?![]()
Ik vind dat jullie het prima doen!![]()
Als het lang doorgaat en een vriendelijk verzoek om het zijpad weer te verlaten niet helpt: dan graag. Liefst een TR dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het weer voorkomt kun je overwegen om het even aan te geven in de Feedback, want mods kunnen niet altijd overal aanwezig zijn.
Vooral doen ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:30 schreef dolcefarniente het volgende:
Hoewel het misschien dan wel weer handig is om daar een apart topic over aan te slingeren als het erg druk wordt met de discussie erover. Idem dito over bijvoorbeeld de bijstands-creatitiveit van Vanass en (reeds geopend) de eetverslaving van Lot.
soms staan er ellelange verhalen over dingen die er niet toe doen kwa streams.ik heb zelf een jong volwassene .quote:Op donderdag 3 april 2014 08:30 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat was wel weer ontopic. Want ging over drankverkoop.
Hoewel het misschien dan wel weer handig is om daar een apart topic over aan te slingeren als het erg druk wordt met de discussie erover. Idem dito over bijvoorbeeld de bijstands-creatitiveit van Vanass en (reeds geopend) de eetverslaving van Lot.
Wat is een TR?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het lang doorgaat en een vriendelijk verzoek om het zijpad weer te verlaten niet helpt: dan graag. Liefst een TR dan.
[..]
Vooral doen ja.
Naast je quote knopje zit een driehoekje met een uitroepteken daar kan je een topic report makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Bereid jij je maar vast voor op een TR bij elke off-topic postquote:Op donderdag 3 april 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo ziet-ie er uit: [ afbeelding ]
Zo, nu zal het wel duidelijk zijn.
Ja en je weet ook dat ik er geen gebruik van zal maken.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo ziet-ie er uit: [ afbeelding ]
Zo, nu zal het wel duidelijk zijn.
Waarom zou je er geen gebruik van maken?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja en je weet ook dat ik er geen gebruik van zal maken.![]()
Sorry Jian!
Ik heb geen zwakke, zieke, beperkte geest. Tyvm.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:34 schreef Joezi het volgende:
klaag klaag klaag, maak je allemaal eens niet zo druk om wat een ander doet. Begin bij jezelf met je zwakke beperkte zieke geest. OPEN YOUR MIND!
Nóg niets opgeschoond hier?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Bereid jij je maar vast voor op een TR bij elke off-topic post
Ben geen NSB-er, als ik een probleem met iemand heb spreek ik diegene er zelf wel op aan.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je er geen gebruik van maken?
Euhm ok. Apart.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben geen NSB-er, als ik een probleem met iemand heb spreek ik diegene er zelf wel op aan.
Rot op zegquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:06 schreef Toverheks het volgende:
Ben ik nu eens op tijd, waar is de rel, wie trekt er aan de reldelBel
![]()
Gifjes, Cap`s Streamlocks het maakt mij niet uit, leven en laten levenkusje erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |