Als dat zou lukken was Lot nu een zaadcelquote:Op woensdag 2 april 2014 23:03 schreef Ransjih het volgende:
lot tegen dré: geen kiloos eraf lullen hè
De hele cos was zo mak als een lam door gert en lies, alleen Lies ziet het niet... Omdat een gastmod ging modden...quote:
Het zou je verbazen. Dat mensen niets zeggen, betekent niet dat ze niet snotziek van julliie geklier en geklaag zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jullie durven er niet eens een poll tegen aan te gooien over wat de meerderheid nou echt wil, jullie luisteren naar de minderheid en reageren als gestoken door een wesp.
Het is net Utopia... Wij bouwen ons eigen Utopia in de cos..quote:Op woensdag 2 april 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou je verbazen. Dat mensen niets zeggen, betekent niet dat ze niet snotziek van julliie geklier en geklaag zijn.
Doe dan een poll! Als de meerderheid achter het huidige beleid staan, zal ik er voor altijd over ophouden, afgesproken? Andersom ook, als de meerderheid het oude beleid wil houden jullie je mond!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou je verbazen. Dat mensen niets zeggen, betekent niet dat ze niet snotziek van julliie geklier en geklaag zijn.
net als de vorige keer zeker, toen spraken ze ook af, geen drankquote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Urb het volgende:
Lot "Ik vind het zo jammer dat we bij Gerard Joling geen wijntjes mogen drinken"
Robin vind het ook heel raarrrrrrrr
Lot "Ja dat zie je op teevee"
I approve this message.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doe dan een poll! Als de meerderheid achter het huidige beleid staan, zal ik er voor altijd over ophouden, afgesproken? Andersom ook, als de meerderheid het oude beleid wil houden jullie je mond!
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
net als de vorige keer zeker, toen spraken ze ook af, geen drank
nou, de hele goegemeente was laveloos
dus dat komt wel goed
Het is geen democratie. De mods hebben de regels bepaald. Bijna iedereen houdt zich eraan behalve een paar mensen die de sfeer blijven verzieken.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doe dan een poll! Als de meerderheid achter het huidige beleid staan, zal ik er voor altijd over ophouden, afgesproken? Andersom ook, als de meerderheid het oude beleid wil houden jullie je mond!
ik heb er ook geen last van.. ik kom nog steeds terugquote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Mee eens...we hebben het heel leuk samen...valt geen onvertogen woord. Discussie's zijn netjes en zodra er wat gebeurd in Utopia zijn we meteen ontopic..
Nee een handje vol klagers hebben dat bepaald.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen democratie. De mods hebben de regels bepaald. Bijna iedereen houdt zich eraan behalve een paar mensen die de sfeer blijven verzieken.
maar waarom ? kuil + zalm meneer = zalm kwekerij ?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:06 schreef Urb het volgende:
De schoffelende schoffies zijn wel zoet buiten he?
Is toch top hierquote:Op woensdag 2 april 2014 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen democratie. De mods hebben de regels bepaald. Bijna iedereen houdt zich eraan behalve een paar mensen die de sfeer blijven verzieken.
dit is via google neem ik aan of ken je die nrs uit je hoofdquote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha Pieper zwieper was ik alweer helemaal vergeten...
Goed zo het is een soort jou Utopia En vaak is er echt niets te vermelden over wat we te zien krijgenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik blijf lekker posten zoals ik doe
en het was een hele leuke, maar soms..offtopic moet hier en daar kunnen. Soms is er niets op de streams en wakkert een post even een offt aan. meestal lopen die niet zo lang en anders reguleert de cos zichzelf doordat iemand zegt maak maar een eigen topic aan etc. Jammer dit gedoe. ( SC is geen optie ik heb al genoeg te lezen typen lachen dan elke keer van schermpje te veranderen.)quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is net Utopia... Wij bouwen ons eigen Utopia in de cos..
Weet je? We hadden achter besloten dat het gifjes beleid tijdelijk zou zijn. En dat we als de rust wat weder was gekeerd we met jullie zouden afspreken hoe we het zo konden doen dat alle partijen tevreden zouden zijn. En dat heb je nu heel erg verpest. Blame yourself.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van vroeger nog, meisjes in de buurt die illegaal bandjes van de LP gingen overnemen en grijs draaien...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit is via google neem ik aan of ken je die nrs uit je hoofd![]()
Ow deed ik ookquote:Op woensdag 2 april 2014 23:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van vroeger nog, meisjes in de buurt die illegaal bandjes van de LP gingen overnemen en grijs draaien...
wikipedia, staan alle titels bij elkaarquote:Op woensdag 2 april 2014 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit is via google neem ik aan of ken je die nrs uit je hoofd![]()
HAHAHA serieus? Dus ik als individu kan het verpesten voor de rest Liesje? Ik zou maar eens te rade gaan bij jezelf of Mod wel zo'n geschikte functie is in deze...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je? We hadden achter besloten dat het gifjes beleid tijdelijk zou zijn. En dat we als de rust wat weder was gekeerd we met jullie zouden afspreken hoe we het zo konden doen dat alle partijen tevreden zouden zijn. En dat heb je nu heel erg verpest. Blame yourself.
Prijzigquote:Op woensdag 2 april 2014 23:10 schreef Brabopapa het volgende:
Een lapdance 150 - 200 kost het zegt Robin?? ja dat moet je weten als glamourgirl
Ken je niet maar wat is er aan de handquote:Op woensdag 2 april 2014 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
En voor verder verwijs ik je naar FB, en niet hier, post hierover verwijder ik vanaf nu.
En ja, ik weet dat FB gesloten is, open maar een nieuwe en dan kijk ik wel of ik zin heb om te reageren.
Niet zo sjaggie,allang geopend... weet alleen niet of het een reeks is...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
En voor verder verwijs ik je naar FB, en niet hier, post hierover verwijder ik vanaf nu.
En ja, ik weet dat FB gesloten is, open maar een nieuwe en dan kijk ik wel of ik zin heb om te reageren.
geen woorden maar daden?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef sjampoeh het volgende:
waar zijn ruud en bill.. t gaat over sex
En bedankt, nu heb je het verpest!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
HAHAHA serieus? Dus ik als individu kan het verpesten voor de rest Liesje? Ik zou maar eens te rade gaan bij jezelf of Mod wel zo'n geschikte functie is in deze...
Hebben we zolang braaf gedaan, is het allemaal voor niks geweest. Altijd weer die dekselse Waxmask.quote:
Sorry voor de rest. Ze heeft een ban voor me aangevraagd dus dat zal niet lang meer duren... Maar jullie zouden niet naar mij moeten kijken maar naar een mod die beleid bepaald vanwege tegenspraak van wat personen. Veel plezier nog hier!quote:
En zegt er zn naam ook nog even bij.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef 37metrijst het volgende:
Wat een gezelligheid hier.![]()
Ik wilde even met jullie delen dat ik plaatsvervangende schaamte krijg van de domheid van Lau, Lot en Robin.O en nu vertelt Robin een verhaal over een hele domme onenightstand.
![]()
Kap toch eens met dat gezuig. Jij valt de COS binnen puur om te trollen, denk je dat dat iets oplost? En dat doe je al topics lang. Erg volwassen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
HAHAHA serieus? Dus ik als individu kan het verpesten voor de rest Liesje? Ik zou maar eens te rade gaan bij jezelf of Mod wel zo'n geschikte functie is in deze...
En ze vertelt ook nog even zijn naam erbij.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef formule het volgende:
Robin vindt iemand erg dom Nou meid kijk naar je zelf
Je kan pas iets verpesten als je er weet van hebtquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hebben we zolang braaf gedaan, is het allemaal voor niks geweest. Altijd weer die dekselse Waxmask.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sorry voor de rest. Ze heeft een ban voor me aangevraagd dus dat zal niet lang meer duren... Maar jullie zouden niet naar mij moeten kijken maar naar een mod die beleid bepaald vanwege tegenspraak van wat personen. Veel plezier nog hier!
Dan bannen ze mij ook maarquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sorry voor de rest. Ze heeft een ban voor me aangevraagd dus dat zal niet lang meer duren... Maar jullie zouden niet naar mij moeten kijken maar naar een mod die beleid bepaald vanwege tegenspraak van wat personen. Veel plezier nog hier!
En laat een ex van me ook zo heten......quote:
Ok wie is Raymondquote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
En ze vertelt ook nog even zijn naam erbij.
kga je missenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
En al helemaal geen Tipi tentquote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Je kan pas iets verpesten als je er weet van hebtMijn moeder zei dat vroeger ook wel eens...Nu krijg je geen ijsje...
![]()
Beelddenker alert*quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef misssnapshot het volgende:
Gadver, ik wil helemaal niet weten hoe Andrea sex heeft.
Nou dan ga ik wel zoeken, misschien 'vind' ik er wel een. Ik ben heel goed in zoeken. Van Dr. Dre geleerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Je kan pas iets verpesten als je er weet van hebtMijn moeder zei dat vroeger ook wel eens...Nu krijg je geen ijsje...
![]()
Zelfs niet DAT ze sex heeft.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef misssnapshot het volgende:
Gadver, ik wil helemaal niet weten hoe Andrea sex heeft.
Is jouw ex ook een personal trainer?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
En laat een ex van me ook zo heten......![]()
![]()
![]()
O en Andrea doet alles, alles dr op en dr aan. Maar dat is liefde, als je echt van iemand houdt.....Maar ze doet niet meteen sex. Wat een levensles.
Sorry, druk weer eens op het verkeerde knoppie.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:18 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij is een soort Dr. Dre: heel veel, maar die had ik nog niet gehoord.![]()
Dan is het vast een andere Raymond.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:18 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij is een soort Dr. Dre: heel veel, maar die had ik nog niet gehoord.
aaaaah have mercy! Ik weet nu ook hoe een ban voelt, beloof me dat je sterker dan ooit terug komt, homey!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
ha ja idd! Maar haar los is toch ook jankjank?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:18 schreef formule het volgende:
Jammer dat Andrea haar haar niet los heeft
Haar los Andrea helemaal maf
Je moet het er niet mee eens zijn,mafkees.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaaah have mercy! Ik weet nu ook hoe een ban voelt, beloof me dat je sterker dan ooit terug komt, homey!
We zouden kunnen cammen?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef misssnapshot het volgende:
Gio en Joey op een bankje.
![]()
Damned, Utopia is fucking irritant of saai.. Weet iemand nog andere streams om te volgen?
Dat wil ik niet weten, nog genanter dan dat je je realiseert dat je ouders sex hebben....quote:
wie moet haar optillenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Charlotte neukt het liefst "hatsie-klatsie-tegen-de-muur".
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Dat wil ik niet weten, nog genanter dan dat je je realiseert dat je ouders sex hebben....of je grootouders
Moet het geen gips wandje zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben ik ook niet, maar weet dat het geen zin heeft hieroquote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je moet het er niet mee eens zijn,mafkees.
ojee ojee ojee, eerst bijna in de fik en nu dreigen de wanden te vallenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot lult maar wat, die is nog maagd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
van dr Faduurquote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Lot lult maar wat, die is nog maagd.
ze maakt haar verhalen iets mooierrrrquote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Lot lult maar wat, die is nog maagd.
Net als Andreaquote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze maakt haar verhalen iets mooierrrr
Open een Poll danquote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jullie durven er niet eens een poll tegen aan te gooien over wat de meerderheid nou echt wil, jullie luisteren naar de minderheid en reageren als gestoken door een wesp.
Geeft toch niet? Ze maakt het alleen iets mooier. Daar doet ze toch niemand kwaad mee?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze maakt haar verhalen iets mooierrrr
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
cos 1691 ik vind het prima gaan
Ban waarvoor>quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Geeft toch niet? Ze maakt het alleen iets mooier. Daar doet ze toch niemand kwaad mee?Die griet kletst alsof ze minimaal 48 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |