abonnement Unibet Coolblue
pi_138456309
Welkom in het feedbacktopic van Utopia.
Hier kun je alle vragen en opmerkingen met betrekking tot de moderatie kwijt, zoals het aanpassen van een TT, het vragen waarom we een slotje hebben gezet of ons gewoon heel veel complimenten geven over hoe goed wij het doen. ;)

De FAQ vind je hier.

Veel plezier met Utopia!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138456345
Ik heb mijn best gedaan om er een reeks van te maken :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138456507
Ik hoor geregeld dat de COS een uitgebreide SV moet zijn...
Dat is het natuurlijk niet.

De COS is bedoeld voor discussies omtrent hetgeen wat op dit moment de streams gebeurd.
Wat een half uur geleden is gebeurd is dus eigenlijk al offtopic
De COS is geen verslag of letterlijke uiteenzetting van de stream.

Wellicht is het verstandig eens een duidelijke uiteenzetting te maken wat waar hoort, zodat hier minder discussie over is.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 23:14:00 #4
169210 liesje1979
pi_138456510
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:

[..]

HAHAHA serieus? Dus ik als individu kan het verpesten voor de rest Liesje? Ik zou maar eens te rade gaan bij jezelf of Mod wel zo'n geschikte functie is in deze...
Ja, Jij en de andere users die continu met gifjes lopen te strooien en daardoor tegen de regels in te gaan zorgen er voor dat er voorlopig echt nog geen gifjes worden toegestaan. Met je de goede sfeer zo belangrijk vinden. O+
pi_138456594
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, Jij en de andere users die continu met gifjes lopen te strooien en daardoor tegen de regels in te gaan zorgen er voor dat er voorlopig echt nog geen gifjes worden toegestaan. Met je de goede sfeer zo belangrijk vinden. O+
Je denkt toch niet dat ik nog in discussie ga als je me DM stuurt waarin je meld dat je een ban voor me aanvraagt wel?
pi_138456615
een paar weken geleden werd ergens anders gemopperd dat de COS de COS niet meer was
toch kregen we een pluim dat het hartstikke leuk ging, ondank plaatjes en gebabbel tussendoor
ik heb geen verandering gemerkt en nu hangt er spanning
jammer
pi_138456624
Eindelijk.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_138456643
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, Jij en de andere users die continu met gifjes lopen te strooien en daardoor tegen de regels in te gaan zorgen er voor dat er voorlopig echt nog geen gifjes worden toegestaan. Met je de goede sfeer zo belangrijk vinden. O+
Euhm, jij als alles wetende god die je schijnt te zijn.. In de cos is door mij (en degene die je bedoeld denk ik ) al heel lang geen gif meer geplaatst??????????
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138456659
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hoe meer wil je het uitgelegd hebben? Je bent gewoon aan het trollen en dat weet je. Je bent niet achterlijk ofzo. Geen gifjes, iemand post een gifje en dat wordt verwijderd en nu ben je over de zeik en ga je zitten trollen.
En dan nog verwachten dat ik rekening ga houden met jij wil?
Nee, dat verwacht ik niet en ik trol niet. Jij bent vol een mede mod aan het verdedigen die haar boekje te buiten ging. 1 keer een gifje kan heus wel, dat weet jij, dat weet gert. Ga het nu niet stoerder maken dan het is, het blijft gewoon de COS in Utopia! Dat er op een gegeven moment teveel gifs waren, eens. Maar dit slaat nergens meer op!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138456691
Ik begrijp in het geheel niet wat de issue is met die gifs en offtopics. De COS reguleert zichzelf heel goed naar mijn inziens. Dat er soms gifjesexplosies zijn is logisch. Robin's tieten, Tipi's en Billyhonden..tja het hoort erbij een is als een golfbeweging...goede workout voor je duim zou ik zeggen en vaker nog voor je lachspieren.
Hele discussies die offtopic zijn worden vaak door de users zelf wel gereguleerd door elkaar er op te wijzen.

Daarnaast een vraag: als ik offtopic ga en naar de SC ga breek ik dan niet zomaar in in de bestaande discussie? Moet ik degene waarmee ik off ging uitnodigen? En hoe kan ik dan de verhaallijn blijven volgen? Moet ik naar de SC als ik maar even Offtopic ga? Dat is toch niet te doen?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_138456693
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Eindelijk.
Eindelijk wat? geen gifs meer? kijk je wel eens in de cos?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 23:19:26 #12
169210 liesje1979
pi_138456814
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:13 schreef Inodder het volgende:
Ik hoor geregeld dat de COS een uitgebreide SV moet zijn...
Dat is het natuurlijk niet.

De COS is bedoeld voor discussies omtrent hetgeen wat op dit moment de streams gebeurd.
Wat een half uur geleden is gebeurd is dus eigenlijk al offtopic
De COS is geen verslag of letterlijke uiteenzetting van de stream.

Wellicht is het verstandig eens een duidelijke uiteenzetting te maken wat waar hoort, zodat hier minder discussie over is.
Alweer? :')

quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ok voor de allerlaatste keer. We modden de COS niet te streng en er is ook helemaal niet zoveel veranderd en er wordt al helemaal niet de kant van de oude users gekozen. Zoals ons beleid nu is delven zij namelijk het onderspit. Nog steeds.

Ontopic: er wordt gepraat over wat er op dat moment op de streams gebeurt.
Ontopic gespreken die Utopia gerelateerd zijn en voorvloeien uit de streams. Wanneer deze gesprekken echter te lang doorgaan zullen we wat sneller ingrijpen. Dit is dus niet zwart wit.
Offtopic gesprekken die niet over de streams of over het programma gaan. Bij een paar offtopic post zal je ons ook niet gelijk horen we vinden de goede sfeer nog steeds heel belangrijk. Wanneer het geslowchat uit de hand begint te lopen dan zeggen we daar wat van.
Verder gaan we ook iets meer letten op dingen zoals een artikel over Andrea, dat dat in het mediatopic komt. Zulke dingetjes.

Ik persoonlijk begrijp de paniek ook niet zo.
En daar is dus sinds kort bijgekomen dat we geen offtopic gifjes willen. Niet omdat we een gifje af en toe zo vreselijk vonden maar het werd buitensporig. Dus daarom voorlopig niet.
pi_138456837
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef Burner82 het volgende:
Ineens komt er een gastmod, en breekt meteen even alles af, wat wel kan. Als je toch zo streng gaat zijn, hou je er dan aan. Dat was mijn enige reden.(Sylvano-style:P)
Dat is wel een puntje waar ik in kan komen.
Ik ben namelijk serieus van mening dat er best wat strakker gemodereerd mag worden.
Of het er veel leuker van word weet ik niet. Leuk voor de mods is het iig allerminst. Want ja, je zal dan dus echt politieagentje moeten gaan spelen.

De vraag is alleen of het mod team dan groot en sterk genoeg is om de meute in bedwang te houden.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138456840
ik vind de cos tot net toe ook heel gezellig, zelf reguleren en een thuishonk.
Streams aan ==> COS aan...........

Hoe dit nu gaat vind ik echt heel jammer................en doet naar mijn inziens afbreuk aan FOK!
pi_138456861
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef Ransjih het volgende:
een paar weken geleden werd ergens anders gemopperd dat de COS de COS niet meer was
toch kregen we een pluim dat het hartstikke leuk ging, ondank plaatjes en gebabbel tussendoor
ik heb geen verandering gemerkt en nu hangt er spanning
jammer
En velen vinden het jammer.

Het is zó simpel: geen offtopic plaatjes meer. Dat is veranderd,
Met de sfeer was en is niks mis, op een paar trolletjes en schenenschoppers na. Het gros van de users heeft het naar z'n zin.
En een Burner (waarvan ik hoop dat 82 niet zijn geboortejaar is) die niet met autoriteit kan omgaan (en van éen verwijderde offtopic-post door een gastmod door het lint gaat) en een paar pubers met zich meetrekt. Niet van ophouden weet.

Dat soort users verpesten de sfeer door toch weer beginnen met kutplaatjes te posten en een discussie proberen uit te lokken.

Het beleid is duidelijk en ik vind het prima. O+
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_138456890
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef CartWOman het volgende:

[..]

En velen vinden het jammer.

Het is zó simpel: geen offtopic plaatjes meer. Dat is veranderd,
Met de sfeer was en is niks mis, op een paar trolletjes en schenenschoppers na. Het gros van de users heeft het naar z'n zin.
En een Burner (waarvan ik hoop dat 82 niet zijn geboortejaar is) die niet met autoriteit kan omgaan (en van éen verwijderde offtopic-post door een gastmod door het lint gaat) en een paar pubers met zich meetrekt. Niet van ophouden weet.

Dat soort users verpesten de sfeer door toch weer beginnen met kutplaatjes te posten en een discussie proberen uit te lokken.

Het beleid is duidelijk en ik vind het prima. O+
Dat dus. ^O^
pi_138456913
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef danilel het volgende:
ik vind de cos tot net toe ook heel gezellig, zelf reguleren en een thuishonk.
Streams aan ==> COS aan...........

Hoe dit nu gaat vind ik echt heel jammer................en doet naar mijn inziens afbreuk aan FOK!
Vind ik ook. Nog mazzel dat Lies zo geduldig is, Yvonne had ze er al afgeflikkerd. _O-
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 23:21:37 #18
169210 liesje1979
pi_138456921
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Euhm, jij als alles wetende god die je schijnt te zijn.. In de cos is door mij (en degene die je bedoeld denk ik ) al heel lang geen gif meer geplaatst??????????
Klopt. En wie maakten daar vervolgens een onwijs probleem van? Topics achter elkaar, heel FB weer vol etc? Juist, precies de users met wie we dingen hadden afgesproken. En dan je mod gedoe inde COS, ja nee, daar wordt het gezelliger van.
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 23:22:30 #19
137949 Disana
pi_138456957
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:17 schreef Voxs het volgende:
Ik begrijp in het geheel niet wat de issue is met die gifs en offtopics. De COS reguleert zichzelf heel goed naar mijn inziens. Dat er soms gifjesexplosies zijn is logisch. Robin's tieten, Tipi's en Billyhonden..tja het hoort erbij een is als een golfbeweging...goede workout voor je duim zou ik zeggen en vaker nog voor je lachspieren.
Hele discussies die offtopic zijn worden vaak door de users zelf wel gereguleerd door elkaar er op te wijzen.

Ik vind er geen donder aan en ik ben niet de enige. Het zijn voornamelijk de hangbuiken zelf die zich een ongeluk om zichzelf zitten te lachen.
pi_138456967
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Nee, dat verwacht ik niet en ik trol niet. Jij bent vol een mede mod aan het verdedigen die haar boekje te buiten ging. 1 keer een gifje kan heus wel, dat weet jij, dat weet gert. Ga het nu niet stoerder maken dan het is, het blijft gewoon de COS in Utopia! Dat er op een gegeven moment teveel gifs waren, eens. Maar dit slaat nergens meer op!
Dan nog heb je die gastmoderatie te accepteren. Wees dan juist blij dat je liesje en gert hebt op andere momenten.
Deze heisa er van maken is nergens voor nodig.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138457000
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Alweer? :')

[..]

En daar is dus sinds kort bijgekomen dat we geen offtopic gifjes willen. Niet omdat we een gifje af en toe zo vreselijk vonden maar het werd buitensporig. Dus daarom voorlopig niet.
Daarom voorlopig niet = gelijk aan een zeer terecht on topic, overduidelijk billyhondje gifje verwijderen?
Nogmaals.. De hele COS was het er best mee eens dat er teveel gifjes waren.. Sindsdien ook bijna geen gifjes meer geweest. Maar het issue is nu dat sinds die tijd een GAST-mod (ik herhaal,een GAST-mod) vond even de hark er doorheen te halen!!!!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 23:24:04 #22
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_138457035
In het begin vond ik de COS leuk. Toen was het even minder. Daarna weer iets leuker. En nu al tijden een stuk minder. Als er minder mag blijven de leuke mensen vaak weg. :)
wooblabalurg
pi_138457051
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Klopt. En wie maakten daar vervolgens een onwijs probleem van? Topics achter elkaar, heel FB weer vol etc? Juist, precies de users met wie we dingen hadden afgesproken. En dan je mod gedoe inde COS, ja nee, daar wordt het gezelliger van.
Euhm, topics gaan soms snel in de cos... Niet in de SC of de FB, kan ik niks aan doen :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138457058
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind er geen donder aan en ik ben niet de enige. Het zijn voornamelijk de hangbuiken zelf die zich een ongeluk om zichzelf zitten te lachen.
Ik dacht pubers maar dit kan natuurlijk ook nog...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 23:25:31 #25
137949 Disana
pi_138457111
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik dacht pubers maar dit kan natuurlijk ook nog...
Misschien eentje, maar de rest is bestaat volgens mij uit volwassen kerels.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')