Nee sorry, was flauw van mij. Nico vertelde dat een microvezeldoekje goed was voor het reinigen van je gezicht. Ik viel midden in het gesprek en het beruchte doekje van Vanas komt nog wel eens voorbij in de COS, zodoende, mijn excuus.quote:
Nouhou.... fucker.... ik vind jou helemaal niet meer liefquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef Baconbus het volgende:
Hou oohhooop, Hou oohhooop, ik heb pijhijn, ik heb pijhijn, hihi hihi
De berg van filmpjes en de verslagen gaan langs jullie heenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze vraag mag je gewoon stellen hoor, ik val er ook net in dus weet het antwoord niet. Let maar niet op de starre garde hiero, zoals Soury en consorten
Och ja, een blote tiet, daar kijken de adverteerders echt van op.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iets met adverteerders en het niet terug kunnen vinden in google...
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
Waar zou Djodjo over fantaseren als hij 's avonds in zijn bedje ligt met zijn handjes onder de dekens .....
Klaag in de feedback, het mag niet KLAARquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Och ja, een blote tiet, daar kijken de adverteerders echt van op.
En scheershuim en aftershave,quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef Ygritte het volgende:
Billy gebruikt niks extra op haar gezicht alleen een beetje nivea ofzo...
VANDAAR!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
Waar zou Djodjo over fantaseren als hij 's avonds in zijn bedje ligt met zijn handjes onder de dekens .....
Ik denk dat je met dat bewuste doekje idd een flinke laag opperhuid weg kan werken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:05 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nee sorry, was flauw van mij. Nico vertelde dat een microvezeldoekje goed was voor het reinigen van je gezicht. Ik viel midden in het gesprek en het beruchte doekje van Vanas komt nog wel eens voorbij in de COS, zodoende, mijn excuus.
en iedere keer dezelfde verhalenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
Nico met weer een zeikverhaal over eten. Rot toch op muts met je gekweel
Toch blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat ze in het begin als een malle wandjes gingen bouwen en bv geen extra boterham mochten pakken...quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
Nico met weer een zeikverhaal over eten. Rot toch op muts met je gekweel
Nee, ze wil meer uitgeven aan voeding. Niet zozeer meer voeding, maar vooral betere voeding.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:14 schreef Lenoire het volgende:
Nico je spreekt jezelf tegen. Je vind toch dat mensen veel te veel eten kopen en weggooien. En nu wil ze ineens heel veel eten kopen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:14 schreef isax het volgende:
ron heeft een eigen stoel ontworpen en gemaakt.
take that firma kost geen drol![]()
![]()
Billy gooit er wat verf op en het is haar stoelquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:14 schreef isax het volgende:
ron heeft een eigen stoel ontworpen en gemaakt.
take that firma kost geen drol![]()
![]()
Heb je mij horen klagen zuurpruim?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Klaag in de feedback, het mag niet KLAAR
Precies, meer kwaliteit. Maar dat kan al snel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, ze wil meer uitgeven aan voeding. Niet zozeer meer voeding, maar vooral betere voeding.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heb je mij horen klagen zuurpruim?![]()
KLAAR
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heb je mij horen klagen zuurpruim?![]()
KLAAR
Dat is daar niet zo moeilijk inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Precies, meer kwaliteit. Maar dat kan al snel.
DEnk niet dat Ron dat pikt dus dat krijgt ze dan wel te horenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Billy gooit er wat verf op en het is haar stoel
Is dit nodig ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
Vanessa is hiermee vergeleken een zonnetje in huis.
+1quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
Mag die Robin er snel uit\. Wat een nep wijf.
Haar lach en praten ergere me dood.
Wissel gelijk van stream als zij erop is.
Ron is een watje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
DEnk niet dat Ron dat pikt dus dat krijgt ze dan wel te horen
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
Haar lach en praten erger me dood.
is voor de eenzame mannen thuis. softpopiaquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
Johquote:
Momenteel is Billy mn grootste irri-factor... Echt ik zap echt weg ..quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
En voor haar dochter die dit ooit terug leest of ziet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
is voor de eenzame mannen thuis. softpopia
Nee, maar wel even lekker. Ik lees net een hele Cos tegen en jouw zure opmerkingen vallen op. Misschien stof tot nadenken?quote:
En dat downer van haar vind ik echt tenenkrommend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
Na Vanassa, staat Robin op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Momenteel is Billy mn grootste irri-factor... Echt ik zap echt weg ..
+1quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Na Vanassa, staat Robin op mijn lijstje.
Ik zap niet weg als Emil, Ron, Rienk of Isa in beeld is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Vanassa ben ik werkelijk gaan haten en Robin zit daar niet heel ver bij vandaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zap niet weg als Emil, Ron, Rienk of Isa in beeld is.![]()
Van mij mag Robin nu wel even los op die kamperquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo Vanes... snauwt ff Robin van haar bed af, met een halve por....
En weer janken over boodschappen.. en werken
Misschien moet je je vette bek houden. Dom dik mokkel, zo dat lucht opquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, maar wel even lekker. Ik lees net een hele Cos tegen en jouw zure opmerkingen vallen op. Misschien stof tot nadenken?
Eerst Ruud en dan Robin eruit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik haat Dr. Dre, Lot, Billy, Vanass, Laura, Robin, Gio, Ruud, Vanass en Joey.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Vanassa ben ik werkelijk gaan haten en Robin zit daar niet heel ver bij vandaan.
fixxedquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Emile is de enige daar die nog een beetje normaal is.
Jou boeking staat er toch ook tussenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
Vanas zit t/m mei volgeboekt???????? WTF voor achterlijke idioten lopen er dan wel niet rond???
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je je vette bek houden. Dom dik mokkel, zo dat lucht op
Welnee... Vanavond dacht ze ook dat er 16 man een afhaalmaaltijd zouden komen halen. Het bleken er 4 te zijn (nadat er 16 maaltijden waren gekookt). Pure verspilling van geld, tijd, en voedsel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
Vanas zit t/m mei volgeboekt???????? WTF voor achterlijke idioten lopen er dan wel niet rond???
Laat Vanas daar maar haar meuk op klaarmaken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
Ze hebben nog een mobiel fornuis.. Zet er een gasfles onder.. (plus reserve) en bouw er een restaurant om heen...
wie Lot?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je je vette bek houden. Dom dik mokkel, zo dat lucht op
Ik zou het echt, echt niet in m'n hoofd halen. Ik ga naar een restaurant voor het lekkere eten, een heerlijk drankje en de gezelligheid, 3 dingen die je daar niet aantreft.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jou boeking staat er toch ook tussen
Kun jij nog met enig genoegen streamen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik haat Dr. Dre, Lot, Billy, Vanass, Laura, Robin, Gio, Ruud, Vanass en Joey.![]()
Rebellie....quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
Rienk wil dat Vanessa tot half zeven niet in de keuken mag voor haar restaurant.
Want anders kunnen wij niet meer koken als ze allemaal apart moeten koken.
Billiequote:
Helemaal goed. 5 uur is echt te idioot voor woorden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
Rienk wil dat Vanessa tot half zeven niet in de keuken mag voor haar restaurant.
Want anders kunnen wij niet meer koken als ze allemaal apart moeten koken.
Ik wilde je net uitnodigen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
Vandaar een goed ideequote:Op dinsdag 8 april 2014 23:27 schreef Jibba het volgende:
Goed idee van Rienk: Vanessa mag niet voor 18:30 uur in de keuken.
Dat wordt oorlog!![]()
Wat voor idioten komen daar dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou het echt, echt niet in m'n hoofd halen. Ik ga naar een restaurant voor het lekkere eten, een heerlijk drankje en de gezelligheid, 3 dingen die je daar niet aantreft.
Ja moet wel een beetje in verhouding blijven met die gigantische bout van dr.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef isax het volgende:
robin in een zin: der tieten waren gigantisch toen ze zwanger was. 6 weken borstvoeding gegeven en toen miste ze der grote meloenen dus toen heeft ze ze maar laten vergroten. ze miste het. paste wel bij der lijf enzo.
Moet zeggen dat het steeds moeilijker wordt. Het is een kwestie van in de gaten houden wie op de streams is en je momentjes pakken. Anders voel ik teveel negatieve energie, maar dat zie je dan ook wel aan mijn posts.quote:
Hij is verwijderd maar toen ik die tietfoto zag, had ik de indruk dat er alleen maar sili's ingedrukt zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef isax het volgende:
robin in een zin: der tieten waren gigantisch toen ze zwanger was. 6 weken borstvoeding gegeven en toen miste ze der grote meloenen dus toen heeft ze ze maar laten vergroten. ze miste het. paste wel bij der lijf enzo.
top ideequote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef Tayu het volgende:
Ik ga me echt suf lachen als ze Vanassa gaan verbieden in de keuken te komen. Ik hoop ook werkelijk dat het daarvan gaat komen! En ik hoop dat ik dan ook tijd heb om het te kunnen zien. Dat wil ik niet missen.
Ja, Vanas heb wel 12 uur stoan koke vandaag he! Da zou jij nooit nie kunnen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde je net uitnodigen.
Het is echt onzin dat niemand de keuken in mag bij eters. Alsof die mensen daar niet juist voor komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |