Houd wel van een gokje...quote:
Die weten van Ruud's plannen.....quote:Op zondag 13 april 2014 00:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Die B&B-ers willen ook niet naar hun nest.Die denken ook, voor die prijs blijven we zo lang mogelijk zitten
Eigenlijk.. Ik ben volstrekt gezond. Maar hoef het eigenlijk niet te weten. Ik val niet op zulke types. Ook niet op de tieten ervan.quote:Op zondag 13 april 2014 00:30 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Heeft ze nou sjoelschijven onder haar shirt zitten?
In het scanman topic staat Robin met blote tieten. Ze heeft forse tepelhoven.quote:Op zondag 13 april 2014 00:31 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Eigenlijk.. Ik ben volstrekt gezond. Maar hoef het eigenlijk niet te weten. Ik val niet op zulke types. Ook niet op de tieten ervan.
Ehh.. Verrast je dat echt ? Als je al een poos Utopia kijkt? Met al die ransapen daar?quote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef Mirjam152 het volgende:
Wel gek dat zo'n jacuzzi al na 2 dagen zo stinkt.
Schroefdoppen van wijnflessen. Om Gio te plezieren over haar tepels gedaanquote:
quote:
Of Billy die wéér eens ongestelt is...quote:
De regie gaat die man echt wel tegen houden hoor. Anders wordt het geen 'leuke' actie. Zeker voor die man niet.quote:
Relevant gifje.quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of Billy die wéér eens ongestelt is...
Ongesteld.quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[
Dus Billy dan ook.,Komt Robin zeker op de bank.En Andrea ook.quote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud wil niet blijven als hij veel stemmen krijgt.
Ruud stemt op Robin.
Gaaaaaaaaaatver.quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
denk robin idd ivm jmmy.. lekker makkelijk voor iedereen..quote:Op zondag 13 april 2014 00:34 schreef Marenda het volgende:
[..]
Dus Billy dan ook.,Komt Robin zeker op de bank.En Andrea ook.
er is mij belooft geen wetten geen regelsquote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
De regie gaat die man echt wel tegen houden hoor. Anders wordt het geen 'leuke' actie. Zeker voor die man niet.
Pfff is niet ons droombankje helaas.Misschien Ron ook nog wel wat stemmen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
denk robin idd ivm jmmy.. lekker makkelijk voor iedereen..
We gaan het zien. Ben benieuwd.quote:Op zondag 13 april 2014 00:36 schreef isax het volgende:
[..]
er is mij belooft geen wetten geen regels
en een beetje lavendel oliequote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat water is een en al bacterien met die temperatuur en zuurstof
Die durft er niet uit, want dan zie je haar tieten in volle glorie.quote:Op zondag 13 april 2014 00:36 schreef Jian het volgende:
En Robin maar klagen hoe smerig het is, maar wel blijven zitten
Ze drinken het niet. Hierna douchen en er is niks aan de hand... ow.. wacht effe... sommigen douchen niet zo vaak. en al zo niet s'nachts...quote:Op zondag 13 april 2014 00:36 schreef Jian het volgende:
En Robin maar klagen hoe smerig het is, maar wel blijven zitten
Onwillekeurig komt er altijd water in je mond. Al is het maar in de vorm van spetters. Als er nu een bacterie in zit, die diaree veroorzaakt, zullen zij het ook krijgen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze drinken het niet. Hierna douchen en er is niks aan de hand... ow.. wacht effe... sommigen douchen niet zo vaak. en al zo niet s'nachts...
jij weet er niets van, dre heeft in een spa gewerktquote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een liter Glorix zou beter zijn
Extra wandjequote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef isax het volgende:
wat is er nou weer met de slaapkamers gebeurd?
quote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die durft er niet uit, want dan zie je haar tieten in volle glorie.
Dat begrijp ik dan ook weer niet, wel naakt in de Playboy, maar niet even "wet-tshirt" naar de douche wandelen? Het zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die durft er niet uit, want dan zie je haar tieten in volle glorie.
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef sjampoeh het volgende:
valt ook niet op dat bill niet plakt aan ruud vanaaf
Playboy is maatschappelijk verantwoord...quote:Op zondag 13 april 2014 00:40 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Dat begrijp ik dan ook weer niet, wel naakt in de Playboy, maar niet even "wet-tshirt" naar de douche wandelen? Het zal wel aan mij liggen.
Dat dacht ik ook al. Arme Emil weet nog van niks. En het valt hem ook niet op dat Billy alleen in bed ligt.quote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef sjampoeh het volgende:
zal ze het zwaar hebben?quote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef sjampoeh het volgende:
misschien moet je mij aanvallen want ik heb het gerapporteert.quote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Liesje wil je godverdomme eens kappen met je persoonlijke aanvallen tegen me?
Dat gifje heeft hier al vaker gestaan en is niet weggehaald.
Als je iets tegen me hebt doe het dan via een PM en niet lopen zieken in de COS.
Dom wijf die je bent
Jaha... iedereen leest playboy toch voor de interessante artikelsquote:Op zondag 13 april 2014 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Playboy is maatschappelijk verantwoord...
Ik ook. Is zij alvast aan het wennen? Voor het geval Ruud er echt uitgestemd gaat worden of is dat al een feit, en wordt het weer een 'Petertje'?quote:
Nou, nou LSje toch, gedraag je toch eens een beetje, je kan zo'n lief mannetje zijn als je wilquote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je iets tegen me hebt doe het dan via een PM en niet lopen zieken in de COS.
Dom wijf die je bent
Haar ruudje word een held vanaf vannacht,alle kijkers worden dol op hem.quote:
je bedoeld financieel gesubsideert toch?quote:Op zondag 13 april 2014 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Playboy is maatschappelijk verantwoord...
Ze zal er vast een financiële tegemoetkoming voor gekregen hebbenquote:Op zondag 13 april 2014 00:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je bedoeld financieel gesubsideert toch?
Wat heeft ptss er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 13 april 2014 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
misschien moet je mij aanvallen want ik heb het gerapporteert.
vraag je je af waarom? ik heb ptss. weet je wat dat is? nee? zoek het op.
zou het op prijs stellen als er word gekapt met dat kut gedoe over misbruik.
Wat voor misbruik?quote:Op zondag 13 april 2014 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
misschien faked ruud zijn diarree wel, om even van bil verlost te zijn...ff geen sexquote:Op zondag 13 april 2014 00:42 schreef sjampoeh het volgende:
Oh maby faken ze die diarreee daarom.. om in bed te kunnen liggen enz
dan kunnen die plaatjes mega schokkend zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 00:43 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wat heeft ptss er nou weer mee te maken?
denk het niet/hoop het nietquote:Op zondag 13 april 2014 00:43 schreef Lady-night het volgende:
Ik vermoed dat Emiel wel ingelicht is...
maak je niet druk he straks heb je weer een bannetje is het niet waardquote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dom wijf die je bent
quote:Op zondag 13 april 2014 00:44 schreef Vlopje het volgende:
[..]
misschien faked ruud zijn diarree wel, om even van bil verlost te zijn...ff geen sex
Merk je zo aan Emil.als hij echt boos is,is zijn gezichtsuitdrukking ook echt.quote:Op zondag 13 april 2014 00:43 schreef Lady-night het volgende:
Ik vermoed dat Emiel wel ingelicht is...
Ja en????quote:Op zondag 13 april 2014 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
Bil zat in het begin van de avond vreselijk sexy te doen. Toen dacht ik al 'krijg je geen aandacht meer van Ruud?'.quote:Op zondag 13 april 2014 00:44 schreef Vlopje het volgende:
[..]
misschien faked ruud zijn diarree wel, om even van bil verlost te zijn...ff geen sex
quote:Op zondag 13 april 2014 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
dan kunnen die plaatjes mega schokkend zijn.
Dacht ik ook al. Ik dacht eerst dat het om die gif van de jacuzzi ging. En dan ptss???? Maar het gaat denk ik om die foto van Lot waarin gesuggereerd wordt dat ze een erg innige band met haar vader heeft.quote:
edit: never mind .. LS niet op de man spelen aub .quote:Op zondag 13 april 2014 00:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]LS moet je niet te serieus nemen, hij bedoelde t niet zo, snap je reactie
Je bedoelt toch die van Lot?quote:Op zondag 13 april 2014 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
dan kunnen die plaatjes mega schokkend zijn.
dat gaat niet lukken niequote:Op zondag 13 april 2014 00:45 schreef tonja het volgende:
Ruud wil ze naar binnen hebben, over schijterij beginnen helpt niet, beetje etteren met die voetbal...
Dat dacht ik ook toen ik misbruik las. Maar hoe kan het nou misbruik zijn als het wederzijds is.quote:Op zondag 13 april 2014 00:45 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Ik dacht eerst dat het om die gif van de jacuzzi ging. En dan ptss???? Maar het gaat denk ik om die foto van Lot waarin gesuggereerd wordt dat ze een erg innige band met haar vader heeft.
Liever niet. Laat maar aan. Volgens mij hangen ze bijna op haar knieen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:46 schreef chufi het volgende:
Robin maakt de jongens gek... shirtje uit ...
1 uur op zaterdag was ook niet zo slim.quote:Op zondag 13 april 2014 00:46 schreef Rica het volgende:
Ruud probeert ze uit bad te praten, vies water, koud water, irri doen met een balletje... ze blijven lekker zitten.
Je bent gewoon te beroerd om er melding van te maken ....quote:Op zondag 13 april 2014 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja en????
Moeten we dan met alles en iedereen rekening gaan houden.
Ik heb een CVA gehad en ben daardoor ook beperkt in bepaalde dingen.
Moet ik dan bij ieder bericht die daar op slaan een note van maken, omdat ik me aangesproken voel.?
Flikker toch op zeg!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |