SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie mag exit?
• Robin
• Andrea
• Ruud
Tussenstand:
Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ik probeer me er een gezicht bij te halen, lukt niet. Ben er toen geweest. Was toch niet die iets getinte man?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leo was de regisseur van TBO en SV. Vader van Michelle. Heel fijne kerel met ongelooflijk droge humor.
Zij hebben daar andere streams dan wij.....quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Iedereen is helemaal weg van Lau!
Ze laat haar eigen stigma los en ze zien geluk in haar ogen!
Ik zie een droeftoeter met een boos hoofd!
Ja,die...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik probeer me er een gezicht bij te halen, lukt niet. Ben er toen geweest. Was toch niet die iets getinte man?
Jeetje is hij dat!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef Toverheks het volgende:
Voor degene die het vroegen, dit was Leo......fijne man erg lief en aardig was hij volgens iedereen.
Ohhhhhhhhhhh, is wel degene die ik bedoel. Heeft toen foto's van ons gemaakt daar. Ook van Leandra en Nostalgist. Wij hadden toen die kubus gekocht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef Toverheks het volgende:
Voor degene die het vroegen, dit was Leo......fijne man erg lief en aardig was hij volgens iedereen.
Ik heb het opgegeven haar te begrijpen. Wat een takketrol.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Lady-night het volgende:
Onbegrijpelijk en heeeeeelllll jammer dat die visvrouw uit Helmond niet meer stemmen heeft gekregen. Ik vermoed zelfs dat ze daarom zo tekeer ging tegen Andrea, omdat die haar wel een stem heeft gegeven.
Denken jullie dat ook?
Volgens mij ook heksjequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef Toverheks het volgende:
Hij heeft dus goed begrepen dat iedereen wil dat als er grote dingen worden gekocht, dat dat in overleg moet worden gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef R0T29 het volgende:
En Ruud's bestelling wordt goed ontvangen door Rienk en Nico..... het is geld uit de groep wat hij ongevraagd uitgeeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |