SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie mag exit?
• Robin
• Andrea
• Ruud
Tussenstand:
Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.
[ Bericht 7% gewijzigd door LekkerSimpel op 15-04-2014 20:30:55 ]
Hij wordt nog eens slim die Gio..er is hoopquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef Urb het volgende:
Gio "Eigenlijk hebben we nog nooit iemand gekozen waar we iets aan hebben!"
![]()
domme doos, regel dan zelf eens een keer ietsquote:
Yep mooie uitspraak, Nico zei iets gelijks eerder, telkens voor de gezellige/makkelijke persoon gekozen tot nu toe, niet voor degene die nuttige skills had.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij wordt nog eens slim die Gio..er is hoop![]()
Dacht al dat ik geband was van de COS...zag geen nieuwe meerquote:
Hij heeft te veel verbeelding gekregen, toen hij nog met de jongens was, vond ik hem veel leuker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef mijntjexx het volgende:
Kots, Ruud kijkt naar de camera. Ziet dat ie gericht op hun is. En zegt dan " ik hoop dat ik mag blijven, ik wil nog zo veel doen hier snachts" NEt of wij dat willen horen Ruud. Nee je bent geen zak meer aan
Hij is veel volwassener geworden omdat hij met een oudere vrouw date.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft te veel verbeelding gekregen, toen hij nog met de jongens was, vond ik hem veel leuker.
Een SL is 1.....maar een COS lock!quote:
*kijkt diep in de camera en wuift een lok uit het gezicht* "Ik hoop dat ik mag blijven!" *fade out*quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Dacht al dat ik geband was van de COS...zag geen nieuwe meerDuurde wel fokking lang gozurrrrrrrr
Jij bent te lief om gebanned te wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Dacht al dat ik geband was van de COS...zag geen nieuwe meerDuurde wel fokking lang gozurrrrrrrr
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hij is veel volwassener geworden omdat hij met een oudere vrouw date.
Dat dacht ik dus ook. Had het nl. over het geslacht van Joey en kon toen geen nieuwe COS zien. Ik dacht..... O jee. Ben ik nu geband?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef blanket het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
*kijkt diep in de camera en wuift een lok uit het gezicht* "Ik hoop dat ik mag blijven!" *fade out*
was voor de laatste misschien wel de eerste en dan volgt al snel een paniekaanval met blackout herinner ik me van mezelfquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent te lief om gebanned te worden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Heb net het laatste gedeelte van de uitzending gezien, Ruud ging zwaar af!
Vertel?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Uitzending gemist! Z'n gezichtsuitdrukking spreekt boekdelen van een heel fout boek!quote:
Die eet met van die mini hapjes. Zo charmantquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef mazaru het volgende:
Robin is zich ook aan het integreren. Gewoon je hele hoofd in je bord stoppen en kauwen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Tot vorige week nam ik het nog op. Nu niet meer. Heb ik echt iets gemist?quote:
Gio liet haar plastic eten, toepaselijk voor haar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef mazaru het volgende:
Robin is zich ook aan het integreren. Gewoon je hele hoofd in je bord stoppen en kauwen.
[ afbeelding ]
dan een bliksemflits en een rokende schoen...quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
*kijkt diep in de camera en wuift een lok uit het gezicht* "Ik hoop dat ik mag blijven!" *fade out*
quote:
Meet Djeez. Een heerlijke FP poster hier op FOK!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Persefoneia het volgende:
Waar staat het begrip 'aluhoedje' eigenlijk voor?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Persefoneia het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Persefoneia het volgende:
Het principe van het dragen van aluminium hoedjes tegen electromagnetische bedreigingen is een populair stereotype geworden; het woord wordt geassocieerd met mensen die geloven in complottheorieën of gebruikt voor mensen die paranoïde zijn. Deze mensen worden zelf ook gekscherend Aluhoedjes genoemd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Persefoneia het volgende:
Heb jij hem niet op dan???? Ga eens gauw doen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Persefoneia het volgende:
En uitleggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:14 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Het principe van het dragen van aluminium hoedjes tegen electromagnetische bedreigingen is een populair stereotype geworden; het woord wordt geassocieerd met mensen die geloven in complottheorieën of gebruikt voor mensen die paranoïde zijn. Deze mensen worden zelf ook gekscherend Aluhoedjes genoemd.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:14 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Het principe van het dragen van aluminium hoedjes tegen electromagnetische bedreigingen is een populair stereotype geworden; het woord wordt geassocieerd met mensen die geloven in complottheorieën of gebruikt voor mensen die paranoïde zijn. Deze mensen worden zelf ook gekscherend Aluhoedjes genoemd.
quote:
Geen dankquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:15 schreef Ransjih het volgende:
[..]
heejjj Muis, fijn dat je er weer bent en gelijk zo alert
Goed zo. Hopelijk ben je nog op tijdquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:15 schreef Persefoneia het volgende:
Bedankt voor de uitleg en de grappige cap's van de aluhoedjes.
Heb de rol meteen gepakt
Soms kom ik wel eens een wc-deur tegen op een defensie-object. Daar staan ook ooit prachtige teksten op, zoals deze: Liever een zus als hoer dan een "luchtmobiel"als broer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef waxmask het volgende:
Die teksten op die muur. Zelfs op de wc van de kroeg staan vaak inspirerendere teksten...
Ow ja heb ook 6 jaar in het leger gezeten... Dat kunnen soms tekstueel kunststukken zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Soms kom ik wel eens een wc-deur tegen op een defensie-object. Daar staan ook ooit prachtige teksten op, zoals deze: Liever een zus als hoer dan een "luchtmobiel"als broer.
Ook off-topic maar ik wilde jullie deze niet onthouden in het kader van teksten op de muur![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja heb ook 6 jaar in het leger gezeten... Dat kunnen soms tekstueel kunststukken zijn
Jij mag dat hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Soms kom ik wel eens een wc-deur tegen op een defensie-object. Daar staan ook ooit prachtige teksten op, zoals deze: Liever een zus als hoer dan een "luchtmobiel"als broer.
Ook off-topic maar ik wilde jullie deze niet onthouden in het kader van teksten op de muur![]()
Ik dacht dat ze met haar kunstgebit zat te spelenquote:
Dat zijn perverse aardbeien. (Toon Hermans).quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef Ransjih het volgende:
robin zit weer uitdagend te doen met een aardbei
emil: eet die aardbei gewoon
Dre zou zelf gaan. Niet schoppen tegen dat arme mensje waar alles vanaf afgepakt isquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar wel op de schopstoel. Wanneer kunnen we gaan schoppen ?
Maandag. Alhoewel ik haar 4 weken geleden er graag uit zag vliegen denk ik dat we betere streams krijgen als Ruud mag vliegen. Dat wordt DRAMA.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar wel op de schopstoel. Wanneer kunnen we gaan schoppen ?
Hij was heel snel die Flappie...zoals Flappie's horen te zijnquote:
Ik ben voor het eerst zowieso content met deze 3 genomineerden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maandag. Alhoewel ik haar 4 weken geleden er graag uit zag vliegen denk ik dat we betere streams krijgen als Ruud mag vliegen. Dat wordt DRAMA.
DATquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef mazaru het volgende:
leuk hoor, dat ze allemaal apart eten. We hebben nu al twee uur beelden van smakkende, slobberende, met mond vol pratende vreetvarkens
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Ransjih het volgende:
lot bestelt boodschappen en vanas vraagt of ze dan nog wel iets te eten heeft
En nog steeds!quote:
Een nieuwe is zo makkelijk. Liever een van de oude garde. Het liefst een die denkt dat hem niks kan overkomen omdat hij zo lollig is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst zowieso content met deze 3 genomineerden.![]()
Als het zou kunnen mochten ze van mij alle 3 wel foetsie, maarja.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:26 schreef Stroom het volgende:
[..]
lekker hoor... bechamel sausje erbij...
Toch een kwestie van "boontje..."en zulks...quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dre zou zelf gaan. Niet schoppen tegen dat arme mensje waar alles vanaf afgepakt is
Ze kunnen toch een kok inhuren??? Geld zatquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef sjampoeh het volgende:
Dat ge-eikel met t eten de hele tijd.. wat een waanzin
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:26 schreef Stroom het volgende:
[..]
lekker hoor... bechamel sausje erbij...
Ja die Ruud is ook helemaal van de pot gerukt met zijn rare fratsen. Heb een tijdje weinig tot niets gezien. Doet ie het nog steeds met "ECHT, DAT MEEN IK"?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maandag. Alhoewel ik haar 4 weken geleden er graag uit zag vliegen denk ik dat we betere streams krijgen als Ruud mag vliegen. Dat wordt DRAMA.
Die asperges zijn 1 of 2 weken oud en hebben steeds in die warme kast gelegen.quote:
Ik denk eerder andersom, Bil moet eruit dan knapt Ruud op. Bil gaat achter Ruud aan als hij eruit gaat, waar ook wel iets voor te zeggen is natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef SailingDuck het volgende:
Ruud mag van mij ook wel weg. Denk dat Billy dan ook wel weer een beetje opklaart.
Het wordt inderdaad een beetje te veel van het goede dit gevreet de hele tijd....quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef sjampoeh het volgende:
Dat ge-eikel met t eten de hele tijd.. wat een waanzin
Helaas wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja die Ruud is ook helemaal van de pot gerukt met zijn rare fratsen. Heb een tijdje weinig tot niets gezien. Doet ie het nog steeds met "ECHT, DAT MEEN IK"?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja die Ruud is ook helemaal van de pot gerukt met zijn rare fratsen. Heb een tijdje weinig tot niets gezien. Doet ie het nog steeds met "ECHT, DAT MEEN IK"?
even verbeterdquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:30 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Die asperges zijn 1 of 2 weken oud en hebben steeds in die warme kast gelegen.
Maar hopen dat iemand ziek word.
De 3 J's of hoe typ je dat. Van het songfestival die zo enorm faaldenquote:
Oh, diequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
De 3 J's of hoe typ je dat. Van het songfestival die ze enorm faalden
Dit is voor mij geheimtaal, ben net de stream aan het opstarten, maar eh... ik vind Bil een verschrikkelijk mens, dat is mijn mening en daar zal ze het mee moeten doenquote:
En een gratis Billy bonus exit 24 uur laterquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef Miek37 het volgende:
Heb net de uitzending gekeken en daar werd Ruud niet bepaald in gespaard, daar trek ik mijn hoop uit, Ruud gaat eruit!
Billy was in het begin leuker zonder Ruud. Daarom haat ik stelletjes in rls'enquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit is voor mij geheimtaal, ben net de stream aan het opstarten, maar eh... ik vind Bil een verschrikkelijk mens, dat is mijn mening en daar zal ze het mee moeten doen![]()
Hoi PB, Als dit nog een tijdje doorgaat wordt ik misschien ook potquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa en Aike zijn echt mijn meiden..![]()
Asperges!!!!
Billy heb ik echt nog nooit leuk gevonden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef Parlay het volgende:
[..]
Billy was in het begin leuker zonder Ruud. Daarom haat ik stelletjes in rls'en
+1quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Billy heb ik echt nog nooit leuk gevonden.
quote:
Niks mis met stelletjes, maar ik heb een beetje moeite met 'halve zolen'quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef Parlay het volgende:
[..]
Billy was in het begin leuker zonder Ruud. Daarom haat ik stelletjes in rls'en
Het is nooit te laat om tot inkeer te komenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi PB, Als dit nog een tijdje doorgaat wordt ik misschien ook pot![]()
Ze is niet saai iig, dat is echt dodelijk voor streamers om naar te kijken. 15 Joey'squote:Op dinsdag 15 april 2014 20:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Billy heb ik echt nog nooit leuk gevonden.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om tot inkeer te komen
"Is it zalm zalm zalm, or is it tonijn nijn nijn!"quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
Emil zit Utopia een beetje belachelijk te maken. Dat kan mij wel bekoren.
heeft ruud een schilderij gemaakt dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef Urb het volgende:
Emil leest een mail voor van Kas "Wil dolgraag het schilderij van Ruud voor 150 euro."
Rienk en Nico wel leuk? Of zeg je: Nee, doe die ook maar niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks mis met stelletjes, maar ik heb een beetje moeite met 'halve zolen'
Vanaaaas heeft altijd wel een pannenkoekje voor ze..Zeker nu er morgen geen voetballertjes komenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef Urb het volgende:
De inwoners zijn druk met de boodschappen lijstjes en nog denkt geen van die heldere lichten aan eten voor de 2 nieuwen voor de komende dagen he?
mij ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
Emil zit Utopia een beetje belachelijk te maken. Dat kan mij wel bekoren.
dat riep ruud een uur geleden in de stal, 150,- voor dat schilderij en zie... die mail is er wel snelquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef Urb het volgende:
Emil leest een mail voor van Kas "Wil dolgraag het schilderij van Ruud voor 150 euro."
"Of toch ti-la-pi-aaaaaaa?!"quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef Urb het volgende:
[..]
"Is it zalm zalm zalm, or is it tonijn nijn nijn!"![]()
Zo goed koopt Vanes in. Zeg er dan wat van!!!!! Bij haar gaat het onder het mom van "dan heb altijd wat extra's" maar meestal kan ze het weggooien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:35 schreef Ransjih het volgende:
aike: we hoeven bijna geen groente te kopen als ik zie wat er allemaal aan groente ligt te verpieteren
Ja. En de konijnen hebben al gekonijnt. Er zijn al baby konijnen gespot. Niet voor niks worden Billy en Ruud konijnen genoemd. Dat is dus omdat...la maar. Hopelijk is de akker groot genoegquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef Poezewoes het volgende:
Zat voer op de akker voor die konijnen.
Weet je, ik heb wel respect voor Nicolientje, dat ze die Rienk wel een beetje op een normaal padje probeert te krijgen. Maar Rienk is "totaal van God los", zoals ze hier in de buurt iemand omschrijven die de weg helemaal kwijt is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Rienk en Nico wel leuk? Of zeg je: Nee, doe die ook maar niet.
Het laatste leuke stelletje in een RLS vond ik Roel en Dido in BB5.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks mis met stelletjes, maar ik heb een beetje moeite met 'halve zolen'
ja, of is hij zijn volgende grap aan het bedenkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Ruud probeert in een goed blaadje te komen. Alles om niet weggestuurd te worden
ja ik ook...zijn die nog steeds bij elkaar toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het laatste leuke stelletje in een RLS vond ik Roel en Dido in BB5.
Ja, dat was leuk, zijn die twee bij elkaar gebleven?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ook echt het enige leuke stelletje in mijn herinneringquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben ook ongesteld, heb geen hoofdpijn, maar had vandaag best wel asperges gelust.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef R0T29 het volgende:
Isa heeft hoofdpijn, is ongesteld en eet asperges....dat we het ff weten
een halterset uit de pot.......quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Een halterset bestellen voor Emil om het goed te maken
Die woonden nog niet zo lang geleden helemaal top hier in Rotterdamquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk, zijn die twee bij elkaar gebleven?
Zijn dat dan geen halvezolen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Rienk en Nico wel leuk? Of zeg je: Nee, doe die ook maar niet.
Van het geld van de groep zeker!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Een halterset bestellen voor Emil om het goed te maken
Mee eens, maar ik bedoel meer het geklef waar we naar "moeten" kijken als er een stelletje in een rls zit. Daar zit ik niet op te wachten, zeker niet als ze er tot het einde in zitten. En het zijn vaak wel de stelletjes die het het langst redden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je, ik heb wel respect voor Nicolientje, dat ze die Rienk wel een beetje op een normaal padje probeert te krijgen. Maar Rienk is "totaal van God los", zoals ze hier in de buurt iemand omschrijven die de weg helemaal kwijt is.
nog steeds iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:48 schreef Vlopje het volgende:
[..]
ja ik ook...zijn die nog steeds bij elkaar toch?
Ja, dat stuk begrijp ik ook niet... hij pakt gewoon de poen uit de pot.... omdat hij dat schilderij van hem verkocht heeft...quote:
Begrijp hier niks van.....dan hele discusie over lot en billy ruilen voor kleding is voor niks geweest.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:43 schreef R0T29 het volgende:
Maar dat schilderij wat verkocht wordt van Ruud is dan niet van de groep maar van Ruud persoonlijk? De rest verkoopt toch ook geen 'kunst' om de opbrengst vervolgens naar eigen inzicht te investeren?
Och Dido,ik ken alleen nattealie nogquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
echt een smerig wijf is het
Dat zijn ze allemaal, een beetje normaal mens gaat niet in een rls zitten.quote:
Ik denk dat Lot zich beter kan ontharen met een staalborstelquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
Lot heeft iets gevonden op de tablet, "Flash HPL"
Ze wil het samen doen met alle vrouwen
http://www.wehkamp.nl/moo(...)/C29_9IG_I72_554229/ ?
En samen zijn ze niet te doen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:50 schreef Vlopje het volgende:
[..]
rienk is een beetje apart...maar nico vind ik een toppertje
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:48 schreef Vlopje het volgende:
[..]
ja ik ook...zijn die nog steeds bij elkaar toch?
Ik vond Job en Antonette in De Bus 1 ook wel leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:48 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Is ook echt het enige leuke stelletje in mijn herinnering
Zeugje.quote:
Oh ja.... die waren ook leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond Job en Antonette in De Bus 1 ook wel leuk
"Jij bent de zon, jij bent de maan...."quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik Essy en Bullent bus1quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naatje vond ik helemaal geweldigquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:50 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Och Dido,ik ken alleen nattealie nog
Die meid die toen lag te wippen in die bus was mijn collega. Ik kan je vertellen, sex op tv wordt op de werkvloer niet goed ontvangen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het kan dus wel....Bart en paardenmeisje uit dgk.....heerlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach god, ja....begint me weer te dagenquote:
Raar dat ze nu pas over Jim praten.. een maand laterquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:54 schreef Urb het volgende:
Jim krijgt een roedel pauwen in zn kont door Emil, Aike, Isa en Billy.
Wat een gemis...
Komt weer boven he door het stemmen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Raar dat ze nu pas over Jim praten.. een maand later
Zitten in de nominatiemodus dus zo raar is het niet dat dat op komt borrelen nu.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Is er eerder zo over hakim gepraat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
En een gratis Billy bonus exit 24 uur later
Katnissquote:
SLquote:
ik vond job en antoinette (de bus ) ook een leuk setje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:48 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Is ook echt het enige leuke stelletje in mijn herinnering
Sekiquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:00 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik vond job en antoinette (de bus ) ook een leuk setje.
UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:50 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Och Dido,ik ken alleen nattealie nog
Als ze nu dan ook meteen de rest nog even mag gaan inleveren is mijn avond goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Katniss![]()
may the odds be ever in your favor.
Essyquote:
Die liep daarnet in de keuken, zal nu wel weer in haar hoekje in de my little pony kamer liggen.quote:
Was dat in DB1 of DB2?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:54 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die meid die toen lag te wippen in die bus was mijn collega. Ik kan je vertellen, sex op tv wordt op de werkvloer niet goed ontvangen.
De eerste was dat volgens mij. Met Job en Antoinette. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij heette ze Mariska ofzo.quote:
Nee hoor, maar tot deze week was het noemen van die naam al reden voor SL.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat was de bus2 met koenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
De eerste was dat volgens mij. Met Job en Antoinette. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij heette ze Mariska ofzo.
Die ging met die Belg toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
De eerste was dat volgens mij. Met Job en Antoinette. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij heette ze Mariska ofzo.
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel vrouwen zo vaak over een ongesteld horen praten .. of praat ik er als vrouw te weinig over..
Triest nieuws trouwens vanuit het Studio Vlemmix-kamp: Leo is deze week overledenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over een hele geschiedenis van streams en plezier
Ik vind het ook erg donker vanavond op de streamsquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef Ransjih het volgende:
is de belichting beroerd of hollen mijn ogen achteruit
ik ken de naam maar wie en hoe? geen idee meerquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Triest nieuws trouwens vanuit het Studio Vlemmix-kamp: Leo is deze week overleden
Wie is in godsnaam die Leo? Dat werd gisteren ook gemeld. Wie was dat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Triest nieuws trouwens vanuit het Studio Vlemmix-kamp: Leo is deze week overleden
Ik vond Esmeralda helemaal top. Ze had ook zo'n leuke lach, net als Aikequote:
Triest. Vond Leo een topgozerquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Essy was super leuk en spontaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond Esmeralda helemaal top. Ze had ook zo'n leuke lach, net als Aike
Oh jee.. die was zo irritant. ja.. Maar wel helemaal jou type. Het verbaast me niks dat je haar leuk vond.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan, maar de kans dat je Toppertje Isa daarmee weg krijgt is minimaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef psclgrn het volgende:
Ik ben Isa echt zat aan het worden....
Mag ik dat zeggen..![]()
[stemmetje] "IK heb mijjn moeder ECHT een paar keer bijna aangevlogen... " [/stemmetje]
Ik heb nog 3 of 4 leuke mensen over onderhand van dit clubje..
Kunnen we niet ouderwets elke week gaan stemmen zoals in de meeste RLS?
Aike lacht leuk?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die mot je daar mooi in late leggu Quote Sekiquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:08 schreef Pjotter2 het volgende:
Nogmaals huur ergens een zaaltje als je oude koeien uit de sloot wil halen![]()
![]()
O ja, met dat labiele meisje dat hij helemaal bespeelde en in de maling nam.Wat een stuk darm was datquote:
Ze hoeft ook nog niet weg.. Maar ze wordt wel wat irritanter/zeikeriger/zeurdiger.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan, maar de kans dat je Toppertje Isa daarmee weg krijgt is minimaal.
Tot in de pruimentijd.quote:
Ach.. de nostalgie slaat even toe, omdat we nu in een RLS zitten waarin vrijwel iedereen echt naar en irritant is. In de andere RLS zaten altijd nog een paar leuke mensen met humor of een leuk karakter. Maar in deze RLS hebben ze het voor elkaar gekregen een stel zeer vervelende, zeer egocentrische en nare mensen bij elkaar te zetten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:08 schreef Pjotter2 het volgende:
Nogmaals huur ergens een zaaltje als je oude koeien uit de sloot wil halen![]()
![]()
Ik zal nooit vergeten dat hij haar eerst bevingerde en toen iedereen in de bus aan zijn vinger liet ruikenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O ja, met dat labiele meisje dat hij helemaal bespeelde en in de maling nam.Wat een stuk darm was dat![]()
Hij is degene die als eerste sprak van "het spel spelen" in een RLS. Die gast was nog zieker dan Huub.
Koen met het hagelslag incidentquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O ja, met dat labiele meisje dat hij helemaal bespeelde en in de maling nam.Wat een stuk darm was dat![]()
Hij is degene die als eerste sprak van "het spel spelen" in een RLS. Die gast was nog zieker dan Huub.
Ik weet het niet meer precies. Wel dat ze na vertrek uit de bus met een enorme air over de afdeling liep maar door iedereen werd afgezeken. Ze is uiteindelijk van narigheid vertrokken.quote:
Leo was de regisseur van TBO en SV. Vader van Michelle. Heel fijne kerel met ongelooflijk droge humor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wie is in godsnaam die Leo? Dat werd gisteren ook gemeld. Wie was dat?
En wat een trieste mededeling zo in de COS.
Druk met zijn zeuntje zekerquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef Miek37 het volgende:
Ik las overigens vd week ergens dat Hakim geen Utopia meer kijkt.
Gaat het niet om heb ze allemaal gezien.Maar dit is echt niet de plaats en de tijd. Dus....quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ach.. de nostalgie slaat even toe, omdat we nu in een RLS zitten waarin vrijwel iedereen echt naar en irritant is. In de andere RLS zaten altijd nog een paar leuke mensen met humor of een leuk karakter. Maar in deze RLS hebben ze het voor elkaar gekregen een stel zeer vervelende, zeer egocentrische en nare mensen bij elkaar te zetten.
Daar lig ik niet wakker vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef Miek37 het volgende:
Laten we het over de streams hebben. Ze vreten, ze vreten, ze vreten, ze slapen, ze kaarten, ze vreten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:14 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Gaat het niet om heb ze allemaal gezien.Maar dit is echt niet de plaats en de tijd. Dus....
Jaja, druk, druk, drukdruk, maar voor hetzelfde geld had ie een heel jaar van dat jong zn jeugd gemist.quote:
mooie samenvattingquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laten we het over de streams hebben. Ze vreten, ze vreten, ze vreten, ze slapen, ze kaarten, ze vreten.
Oh ja... en ze vreten.
Ik hoop het zo hehquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:17 schreef Persefoneia het volgende:
De vrouwen worden nooit weggestuurd. Dat is uit de laatste ronden gebleken.
Dag Ruud
Echt waar, ben benieuwd, linkje .....quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef Miek37 het volgende:
yesI i know, triest he. wens de nabestaande heel veel sterktequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:17 schreef Persefoneia het volgende:
De vrouwen worden nooit weggestuurd. Dat is uit de laatste ronden gebleken.
Dag Ruud
quote:
Ja dat weet ik niet meer zal op mn pc ff in mn browser geschiedenis kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Echt waar, ben benieuwd, linkje .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |