SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie mag exit?
• Robin
• Andrea
• Ruud
Tussenstand:
Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.
[ Bericht 7% gewijzigd door LekkerSimpel op 15-04-2014 20:30:55 ]
Hij wordt nog eens slim die Gio..er is hoopquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef Urb het volgende:
Gio "Eigenlijk hebben we nog nooit iemand gekozen waar we iets aan hebben!"
![]()
domme doos, regel dan zelf eens een keer ietsquote:
Yep mooie uitspraak, Nico zei iets gelijks eerder, telkens voor de gezellige/makkelijke persoon gekozen tot nu toe, niet voor degene die nuttige skills had.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij wordt nog eens slim die Gio..er is hoop![]()
Dacht al dat ik geband was van de COS...zag geen nieuwe meerquote:
Hij heeft te veel verbeelding gekregen, toen hij nog met de jongens was, vond ik hem veel leuker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef mijntjexx het volgende:
Kots, Ruud kijkt naar de camera. Ziet dat ie gericht op hun is. En zegt dan " ik hoop dat ik mag blijven, ik wil nog zo veel doen hier snachts" NEt of wij dat willen horen Ruud. Nee je bent geen zak meer aan
Hij is veel volwassener geworden omdat hij met een oudere vrouw date.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft te veel verbeelding gekregen, toen hij nog met de jongens was, vond ik hem veel leuker.
Een SL is 1.....maar een COS lock!quote:
*kijkt diep in de camera en wuift een lok uit het gezicht* "Ik hoop dat ik mag blijven!" *fade out*quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Dacht al dat ik geband was van de COS...zag geen nieuwe meerDuurde wel fokking lang gozurrrrrrrr
Jij bent te lief om gebanned te wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Dacht al dat ik geband was van de COS...zag geen nieuwe meerDuurde wel fokking lang gozurrrrrrrr
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hij is veel volwassener geworden omdat hij met een oudere vrouw date.
Dat dacht ik dus ook. Had het nl. over het geslacht van Joey en kon toen geen nieuwe COS zien. Ik dacht..... O jee. Ben ik nu geband?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef blanket het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
*kijkt diep in de camera en wuift een lok uit het gezicht* "Ik hoop dat ik mag blijven!" *fade out*
was voor de laatste misschien wel de eerste en dan volgt al snel een paniekaanval met blackout herinner ik me van mezelfquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent te lief om gebanned te worden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Heb net het laatste gedeelte van de uitzending gezien, Ruud ging zwaar af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |