SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie mag exit?
• Robin
• Andrea
• Ruud
Tussenstand:
Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ik probeer me er een gezicht bij te halen, lukt niet. Ben er toen geweest. Was toch niet die iets getinte man?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leo was de regisseur van TBO en SV. Vader van Michelle. Heel fijne kerel met ongelooflijk droge humor.
Zij hebben daar andere streams dan wij.....quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Iedereen is helemaal weg van Lau!
Ze laat haar eigen stigma los en ze zien geluk in haar ogen!
Ik zie een droeftoeter met een boos hoofd!
Ja,die...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik probeer me er een gezicht bij te halen, lukt niet. Ben er toen geweest. Was toch niet die iets getinte man?
Jeetje is hij dat!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef Toverheks het volgende:
Voor degene die het vroegen, dit was Leo......fijne man erg lief en aardig was hij volgens iedereen.
Ohhhhhhhhhhh, is wel degene die ik bedoel. Heeft toen foto's van ons gemaakt daar. Ook van Leandra en Nostalgist. Wij hadden toen die kubus gekocht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef Toverheks het volgende:
Voor degene die het vroegen, dit was Leo......fijne man erg lief en aardig was hij volgens iedereen.
Ik heb het opgegeven haar te begrijpen. Wat een takketrol.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Lady-night het volgende:
Onbegrijpelijk en heeeeeelllll jammer dat die visvrouw uit Helmond niet meer stemmen heeft gekregen. Ik vermoed zelfs dat ze daarom zo tekeer ging tegen Andrea, omdat die haar wel een stem heeft gegeven.
Denken jullie dat ook?
Volgens mij ook heksjequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef Toverheks het volgende:
Hij heeft dus goed begrepen dat iedereen wil dat als er grote dingen worden gekocht, dat dat in overleg moet worden gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef R0T29 het volgende:
En Ruud's bestelling wordt goed ontvangen door Rienk en Nico..... het is geld uit de groep wat hij ongevraagd uitgeeft....
Gewoon op "open nieuw deel" klikken en een top TT verzinnen. Je kan hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:26 schreef Miek37 het volgende:
Wanneer leer ik nou ik nou eens dat je niet meer moet posten als de teller op 295 staat..![]()
Dankjewel Heksje!
Zowel zij als Andrea waren nog gespannen en dan reageren ze allebei onhandig. Die uitbarsting heeft wel mooie tv opgeleverdquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Lady-night het volgende:
Onbegrijpelijk en heeeeeelllll jammer dat die visvrouw uit Helmond niet meer stemmen heeft gekregen. Ik vermoed zelfs dat ze daarom zo tekeer ging tegen Andrea, omdat die haar wel een stem heeft gegeven.
Denken jullie dat ook?
Ooit, ergens dit jaar ga ik het gewoon een keer doen, gekkenhuis!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gewoon op "open nieuw deel" klikken en een top TT verzinnen. Je kan het
Ja hé, Leo was een fijne vent, nooit te beroerd om te reagerenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ooit, ergens dit jaar ga ik het gewoon een keer doen, gekkenhuis!![]()
Ik ken hem niet wel de bunker gevolgdquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hé, Leo was een fijne vent, nooit te beroerd om te reageren
Ik denk Dre. Die was zo weinig 'in the picture' dat ik mij zowat een maand niet aan haar geïrriteerd heb.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef Injetta het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd wie eruit gaat.
Ik denk ergens Robin en ik hoop Ruud. Ik wil de hysterie van Billy wel meemaken...
Andrea is de afgelopen tijd iets minder krankzinnig op haar zielige jankbuien na.
Maar ach dat zijn we nu gewend en dan gaat ze wat zielig door het bos lopen en zo en dan is het na een tijdje weer over en put the oil in the lamp hejahoza hoja hoja hejja huja hotseflots.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:26 schreef Miek37 het volgende:
Wanneer leer ik nou ik nou eens dat je niet meer moet posten als de teller op 295 staat..![]()
Dankjewel Heksje!
Een paard en een wat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:29 schreef Ygritte het volgende:
De minivarkentjes gaan niet door?![]()
Aike wil een paard en een quad...
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]zat eerst braaf te wachten hoor, maar mooi even Leo herdenken hier wie hem kent, was leuke vent
BQ heeft wel een beetje gelijk de cos is niet een plek daar voorquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]zat eerst braaf te wachten hoor, maar mooi even Leo herdenken hier wie hem kent, was leuke vent
sommige vroegen wie Leo was zodoende in de COS, en er is niks ongepast aan BQ.maar ja , je moet weer eens zeuren he als een ander een TT had geopend had je er niks over gezegd, ik ken jequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef beequeen het volgende:
Het gaat me geen moer aan maar ik vind deze TT totaal ongepast. Open dan een IM topic in het RLS subforum.
En het grappige aan het verhaal is dat Robin het idee heeft dat ze veel punten heeft omdat ze nieuw is in de groep.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:33 schreef Injetta het volgende:
Grappig wel dat Ron geen 1 punt heeft gekregen, terwijl er hier toch velen waren die dachten dat hij op de stoel zou komen.
Ondanks zijn gecommandeer, heeft hij zich toch in zeer korte tijd onmisbaar gemaakt lijkt wel.
Robin is vrij nutteloos voor de groep. Die doet echt werkelijk helemaal niks.
En ze is wel heel erg berekenend. Ik vond haar wel leuk tegen Rienk.
Andrea kan Vanessa het bloed onder haar nagels vandaan halen door de keuken steeds als een oorlogsgebied achter te latenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef Injetta het volgende:
Ik denk ergens Robin en ik hoop Ruud. Ik wil de hysterie van Billy wel meemaken...
Andrea is de afgelopen tijd iets minder krankzinnig op haar zielige jankbuien na.
Maar ach dat zijn we nu gewend en dan gaat ze wat zielig door het bos lopen en zo en dan is het na een tijdje weer over en put the oil in the lamp hejahoza hoja hoja hejja huja hotseflots.
En ze irriteert Billy, dat is goed, zit haar dwars, heel goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:33 schreef Injetta het volgende:
Robin is vrij nutteloos voor de groep. Die doet echt werkelijk helemaal niks.
En ze is wel heel erg berekenend. Ik vond haar wel leuk tegen Rienk.
Mooie samenloop van omstandigheden of zoals Rienk zou zeggen, niets is toeval.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
Ken hem wel, mocht er meerdere keren wat slappe zever aan verkopenquote:
Vast en zeker maak mijn dagquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:33 schreef Luna1956 het volgende:
Waar is Andrea? Zit die alvast in de kist voor verscheping naar Bonaire?
Maar jammer dat het in de cos moet dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken hem wel, mocht er meerdere keren wat slappe zever aan verkopenWas een leuke vent
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow een soort trekker.. eerst maar even wachten tot Ruud eruit is dan.
Maar wie was Leo dan:? Er wordt zomaar uit the blind gepost dat hij dood is, dan ook nog in het TT, maar even fatsoenlijk uitleggen wie hij was, heb ik dan blijkbaar gemist. Want ik weet nog steeds niet om wie het gaat.quote:
Daarom is een topic meer fatsoenlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar wie was Leo dan:? Er wordt zomaar uit the blind gepost dat hij dood is, dan ook nog in het TT, maar even fatsoenlijk uitleggen wie hij was, heb ik dan blijkbaar gemist. Want ik weet nog steeds niet om wie het gaat.
Als ik hier geconfronteerd wordt met het overlijden van iemand die een eigen TT krijgt, dan wil ik ook graag weten over wie we het dan hebben.
Dat-ie er maar in stikt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef mazaru het volgende:
Voor degenen die net inschakelen. Samenvatting van de afgelopen drie uur:
Ze vreten!
[ afbeelding ]
En wat is de relatie met Utopia? Er staat in de tt / Utopia.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar wie was Leo dan:? Er wordt zomaar uit the blind gepost dat hij dood is, dan ook nog in het TT, maar even fatsoenlijk uitleggen wie hij was, heb ik dan blijkbaar gemist. Want ik weet nog steeds niet om wie het gaat.
Als ik hier geconfronteerd wordt met het overlijden van iemand die een eigen TT krijgt, dan wil ik ook graag weten over wie we het dan hebben.
Leo heeft meegewerkt aan de Bunker. Een RLS alleen op stream. Werd uitgezonden vanuit Soestdijk van Vlemmix in Eindhoven. Ze zaten beneden in de kelder (Bunker). Peter zat daar ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
De leukste RLS ooit!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:23 schreef Toverheks het volgende:
Lees de post van PB en hij noemt je naam in vraag maar raak en over kleiduif schietenoh wat een tijd was dat
Van Andrea heb ik weinig irritatie als kijker. Billy is te smerig om aan te zien en duikt overal op. Ook wat ze zegt doet meer afbreuk dan dat het toevoegt. Het is mij ook een raadsel dat die kunst van haar wat oplevert. Daarom liever Ruud er uit. En dan Robin een maand lang vol op Billyquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef Injetta het volgende:
Dat filmpje van Vanessa van vanmiddag, ook zo'n tiranquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef renevanlaaren het volgende:
zeg productie kunnen jullie die batterijen van aike een placebo geven![]()
![]()
![]()
![]()
wat een schreeuwer
En dan een brief krijgen van iemand die mededeelt dat Ruud inmiddels al 5 meiden heeft geneukt en weer terug is bij zijn vriendin van wie hij zegt altijd zijn blijven houden en met haar een leven op wil bouwen met kindjes...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Van Andrea heb ik weinig irritatie als kijker. Billy is te smerig om aan te zien en duikt overal op. Ook wat ze zegt doet meer afbreuk dan dat het toevoegt. Het is mij ook een raadsel dat die kunst van haar wat oplevert. Daarom liever Ruud er uit. En dan Robin een maand lang vol op Billy
Ik verbaas me er meer over(of eigenlijk niet) dat Charlotte geen elitestem heeft binnengesleept. Iedereen heeft een pesthekel aan haar, ook als je op de uto-site de chat leest. We worden dus gewoon weer belazerd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Lady-night het volgende:
Denken jullie dat ook?
Sorry maar ik ben het wel met haar eens. Ik snap de emoties wel, maar dit heeftl niéts met UTO of de COS te maken en verreweg de meesten hier zal Leo weinig zeggen. Voor een In Memoriam is natuurlijk plaats in RLS!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige vroegen wie Leo was zodoende in de COS, en er is niks ongepast aan BQ.maar ja , je moet weer eens zeuren he als een ander een TT had geopend had je er niks over gezegd, ik ken je
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat probeert Ruud goed te maken dat hij nu met Nico op het land bezig is? Veel te laten jongen, veel te laat!!!
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat probeert Ruud goed te maken dat hij nu met Nico op het land bezig is? Veel te laat jongen, veel te laat!!!
Maar ja als het echt op stemmen aankomt, dan zijn een Robin, Dre en Ruud toch nog erger voor de mensen. Robin omdat ze echt nul komma nul toevoegt behalve zitten tutten en met haar tieten vooruit te lopen. Dre omdat ze toch echt knettergek is en echt te zielig is voor woorden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over(of eigenlijk niet) dat Charlotte geen elitestem heeft binnengesleept. Iedereen heeft een pesthekel aan haar, ook als je op de uto-site de chat leest. We worden dus gewoon weer belazerd.
Een opschepper is het zeker. Laatst zat hij heel interessant Spaans te praten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ron is een opschepper... maar hij werkt wel hard.
Ik vind Charlotte niet storend. Ze zit vaak op de achtergrond haar armbandjes te doen. Billy en Andrea bezorgen mij regelmatig kromme tenen, evenals die Rienk en Nicoline. Ook Vanessa wordt steeds meer een viswijf. Daar zou ik mijn elite-stem op baseren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over(of eigenlijk niet) dat Charlotte geen elitestem heeft binnengesleept. Iedereen heeft een pesthekel aan haar, ook als je op de uto-site de chat leest. We worden dus gewoon weer belazerd.
Dat dus!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar ja als het echt op stemmen aankomt, dan zijn een Robin, Dre en Ruud toch nog erger voor de mensen. Robin omdat ze echt nul komma nul toevoegt behalve zitten tutten en met haar tieten vooruit te lopen. Dre omdat ze toch echt knettergek is en echt te zielig is voor woorden.
En Ruud... tja omdat hij na die trekker actie en die nonsens van het goede doel de haat van velen op zijn hals heeft gehaald. En... omdat mensen dat voortdurende geneuk met Billy en gevrij met die koeien zol langzamerhand totaal beu zijn.
Dan nog maar een maandje Vanes.
Eenschquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar ja als het echt op stemmen aankomt, dan zijn een Robin, Dre en Ruud toch nog erger voor de mensen. Robin omdat ze echt nul komma nul toevoegt behalve zitten tutten en met haar tieten vooruit te lopen. Dre omdat ze toch echt knettergek is en echt te zielig is voor woorden.
En Ruud... tja omdat hij na die trekker actie en die nonsens van het goede doel de haat van velen op zijn hals heeft gehaald. En... omdat mensen dat voortdurende geneuk met Billy en gevrij met die koeien zol langzamerhand totaal beu zijn.
Dan nog maar een maandje Lot.
lot is de grootste irritatie voor mij,zo zie je maarquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eensch![]()
Lot irriteert mij op het moment niet zo... Ruud en Billy des te meer....
Wat zo storend was, was dat oeverloze geroddel van Lot en Billy. En dat is nu wel afgelopen. Dat scheelt heel veel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eensch![]()
Lot irriteert mij op het moment niet zo... Ruud en Billy des te meer....
Ja, ze had er veel eerder aanleiding toe gehad, dit sloeg eik nergens op maar zullen de spanningen rondom de nominaties wel zijn geweest vermoed ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef missmistreated het volgende:
Eindelijk eens iemand die Dre goed op der flikker geeft.....ook al was de oorzaak wat minder dit keer....
Go Vanes !!![]()
![]()
De gevallen vrouwquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef Laysa het volgende:
Whaha Andrea haar lijstje valt van de muur dankzij Joey
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef sjaan58 het volgende:
Andrea der fotolijstje flikkert van de muur....voorbode?
Dat zijn dan degene die niet gewoon allebei naar binnen hebben lopen werken denk ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
sommigen lijken wel onder invloed van alcohol of verdovende middelen
Jij schrijft het ik dacht het.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef sjaan58 het volgende:
Andrea der fotolijstje flikkert van de muur....voorbode?
Dat is geen goed teken voor Dre.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef Ygritte het volgende:
Andrea is van de muur gevallen![]()
Lijstje kapot....
Nu de "relatie" met Ruud intenser is geworden, zijn Billy en Lot niet zo hecht meer. Ik vind Lot zonder Billy ook niet irritant. Lot moet weg blijven bij dat soort types. Ze laat zich zo gemakkelijk meeslepen, dat het met haar ook de andere kant uit kan gaan als ze optrekt met positievere types.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat zo storend was, was dat oeverloze geroddel van Lot en Billy. En dat is nu wel afgelopen. Dat scheelt heel veel.
Die fase ben ik op het moment weer voorbij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
lot is de grootste irritatie voor mij,zo zie je maar
Komt nog bij dat hij opeens heel blij is met zichzelf en overloopt van zelfvertrouwen alsof hij heel utopia draagt..... Moest maar eens gauw van zijn troon vallen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dan nog maar een maandje Lot.
Ik vind dat lief, je kan het ook als respect naar de ouders toe noemenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Injetta het volgende:
Die Isa zit nog met de navelstreng aan die ouders vast volgens mij.
Ze heeft het echt nonstop over die ouders. En dan ook zo lekker tegenstrijdig.
Een ding komt steeds weer naar voren: dat ze heel graag wil dat ze trots op haar zijn, maar dat ze niet aan hun eisen voldoet. Ze zegt ook heel vaak dingen niet of wel te doen om haar ouders.
Op die leeftijd nog zooooooo bezig zijn met je relatie met je ouders... dat is toch echt niet in orde.
Jeetje kan iemand de bek van Ron dichttapen.![]()
![]()
Daarom zei Palot trek naar Isa toe.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nu de "relatie" met Ruud intenser is geworden, zijn Billy en Lot niet zo hecht meer. Ik vind Lot zonder Billy ook niet irritant. Lot moet weg blijven bij dat soort types. Ze laat zich zo gemakkelijk meeslepen, dat het met haar ook de andere kant uit kan gaan als ze optrekt met positievere types.
Nou, Lot blijft een roddeltante, ik geloof niet dat dat afhangt van de mensen waarmee ze omgaat. Die vriendin Sofie was hetzelfde laken een pak.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nu de "relatie" met Ruud intenser is geworden, zijn Billy en Lot niet zo hecht meer. Ik vind Lot zonder Billy ook niet irritant. Lot moet weg blijven bij dat soort types. Ze laat zich zo gemakkelijk meeslepen, dat het met haar ook de andere kant uit kan gaan als ze optrekt met positievere types.
Ik heb me nog nooit geergerd aan Gio! Ik vind het altijd leuk om 'm te zien. Omdat ie zo slordig en verstrooid isquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die fase ben ik op het moment weer voorbij.
Kan Vanas en Isa de laatste tijd wat minder hebben en Aike en Gio ineens weer wat meer.
(lachen ook hoe dat verschuift, de ene keer is het de een en een maand later de ander)
Tussen respect en op een dusdanige manier met je ouders bezig zijn/over ze praten is een groot verschil.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef gereed het volgende:
[..]
Ik vind dat lief, je kan het ook als respect naar de ouders toe noemenniet verkeerd in deze tijd.
Respect is iets anders als angst he!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef gereed het volgende:
[..]
Ik vind dat lief, je kan het ook als respect naar de ouders toe noemenniet verkeerd in deze tijd.
Krijg bij Isa altijd meer het gevoel dat ze niet kan tippen aan de (hoge?) eisen van haar ouders en dat ze het nooit goed (genoeg) kan doen. Dat vind ik eigenlijk heel erg zielig en heeft niks te maken met respect voor haar ouders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef gereed het volgende:
[..]
Haar ouders zijn heel christelijk en zij niet. Dan kan haar levensstijl op zich al kwetsend zijn voor die mensen Niet persoonlijk maar daardoor niet minder pijnlijk. Ik heb niet veel met Isa maar ik vind dat het haar siert dat ze er rekening mee wil houden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tussen respect en op een dusdanige manier met je ouders bezig zijn/over ze praten is een groot verschil.
Respect of aan eens stuk door zeiken over je ouders (want ze vertelt echt niet alleen positieve dingen hoor. En als je tussen de regels door luistert, heeft ze een soort van haat-liefde verhouding met ze).quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef gereed het volgende:
[..]
Als je je op haar leeftijd nog steeds bij elke move afvraagt wat je ouders er van zullen vinden vind ik het daar wel op lijken ja.quote:
Hoezo??quote:
Dat ze rekening met ze wil houden siert haar zondermeer. Maar heb af en toe het idee dat ze doorslaat. Dat heeft, denk ik, te maken met de verwachtingen die haar ouders van haar hebben maar waar ze zelf moeite mee heeft. Het wordt krampachtig en dat kan nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haar ouders zijn heel christelijk en zij niet. Dan kan haar levensstijl op zich al kwetsend zijn voor die mensen Niet persoonlijk maar daardoor niet minder pijnlijk. Ik heb niet veel met Isa maar ik vind dat het haar siert dat ze er rekening mee wil houden.
ik vind het een tegenvallende uitslag, moet ik weer een maand wachten voor een beetje spanningquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoezo??
![]()
Het was een spannende dag, en zowel in Utopia als in de Cos zit iedereen een beetje bij te komen en zich te herpakken.
Alleen die idiote dierlijke geluiden en dat pesterige met die meiden dat niet te stoppen is, daar moet hij mee gaan stoppen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit geergerd aan Gio! Ik vind het altijd leuk om 'm te zien. Omdat ie zo slordig en verstrooid is
Nee joh, hij denkt dat we dat allemaal leuk vinden en dat hij een toevoeging voor de groep is, begrijp dat dan......quote:
Klopt, gelukkig is er ook een slowchat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
COS is voor streams en die zijn momenteel amper te volgen. Grotendeels downtime, heel af en toe wat Utopia en dan weer een streamlock.
Isa is net als vele anderen daar ergens in de puberleeftijd blijven steken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Isa begint vervelend te worden. Ze is ook naïef: Ze wilde in de derdewereld aan het werk. Dat wil je als je 18 bent, na je 30e begrijp je dat je daar niets kunt veranderen.
Nog steeds wel een van de meest normale dames daar. En ze ziet er goed uit.
vanes en billy hadden veel meer stemmen moeten hebben, ik denk dat ze allemaal bang zijn voor vanesquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik ben redelijk tevreden met de uitslag. Er zit dit keer niemand bij die er niet uit mag, zoals Isa of Ron.
Ruud, Robin en Andrea zijn alle drie goede kandidaten voor vertrek, al had ik liever Billy in het rijtje gezien.
Eh, je bedoelt, Olifant?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Ruud wil bij de CliniClowns. Is natuurlijk hartstikke leuk, maar als die kindertjes 'm zien roepen ze: "Kijk Mam, dat is die enge man uit Utopia!"
En toch vind ik 'm nu aandoenlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat gaat hij doen? Al het geld verkopen?
Ik hoop dat hij de hele kluis begraaft en hem dan niet meer kan vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gut hoor een schatkaart...
Laat me raden, hij gaat geld uit de kluis begraven...
Als Ruud weg gestemd wordt, dan gaat Billy mee. Twee vliegen in 1 klap dus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik ben redelijk tevreden met de uitslag. Er zit dit keer niemand bij die er niet uit mag, zoals Isa of Ron.
Ruud, Robin en Andrea zijn alle drie goede kandidaten voor vertrek, al had ik liever Billy in het rijtje gezien.
nee dat ie dan naar huis moetquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de hele kluis begraaft en hem dan niet meer kan vinden.
Forest Zwaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En toch vind ik 'm nu aandoenlijk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de hele kluis begraaft en en dan wordt wegestuurd
Zag deze en moest aan Ruud op leeftijd denken...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef Mylene het volgende:
Is er iemand die Ruud nog wel kan waarderen? Ik niet in ieder geval. Gozer heeft het hoog in zijn bol gekregen.
Dan flikkerd de rest hem wel over het hek.quote:
Dat gun je die jongen toch niet. Die komt niet meer van d'r af.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef Daemician het volgende:
[..]
Als Ruud weg gestemd wordt, dan gaat Billy mee. Twee vliegen in 1 klap dus.
En dan per ongeluk de kaart buiten laat liggen en dat het dan gaat regenenquote:
ohwwww zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Geen enge man maar een olifant, gezien zijn slurf!
Neuh, maar ik vind hem soms wel sneu ergens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef Mylene het volgende:
Is er iemand die Ruud nog wel kan waarderen? Ik niet in ieder geval. Gozer heeft het hoog in zijn bol gekregen.
Nou dat niet alleen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Alleen die idiote dierlijke geluiden en dat pesterige met die meiden dat niet te stoppen is, daar moet hij mee gaan stoppen.
In het begin wel nu al een poos niet meerquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef Mylene het volgende:
net als toen dat briefje wegwaaide toen hij zich verstopte en niemand dat briefje lasquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan per ongeluk de kaart buiten laat liggen en dat het dan gaat regenen
(en niet met een watervaste stift is geschreven)
En laat mij raden. Hij is weer veel te bewust bezig met de streamers. Hopende, dat we deze actie WEL kunnen waarderen (wat het ook mogen zijn..?)quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gut hoor een schatkaart...
Laat me raden, hij gaat geld uit de kluis begraven...
ja, triest figuur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vind hem soms wel sneu ergens.
ik dacht toen ie binnenkwam dat ie die luie halve zolen eens een schop onder de kont ging geven maar nee hoorquote:
Hij steekt liever een veer in z'n eigen achterste.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef brabomiep het volgende:
[..]
ik dacht toen ie binnenkwam dat ie die luie halve zolen eens een schop onder de kont ging geven maar nee hoor
Rons is zo'n stoere vent, doet alles voor iemand, grote bek klein hartje en je moet er geen ruzie mee krijgenquote:
Hij is saai maar handigquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef brabomiep het volgende:
[..]
ik dacht toen ie binnenkwam dat ie die luie halve zolen eens een schop onder de kont ging geven maar nee hoor
Dat moet haast wel. Ze kunnen nu niet meer zeggen, dat ze onmisbaar is vanwege het eten koken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef brabomiep het volgende:
[..]
vanes en billy hadden veel meer stemmen moeten hebben, ik denk dat ze allemaal bang zijn voor vanes
Hij heeft er toch serieus een stel aan het werk gekregen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef brabomiep het volgende:
[..]
Werken is niemand gewend in Utopia, behalve Ron, Aike, Isa en Emil.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Maarreh... die B&B van Laura. Waar zijn de gasten? Of is Mw. Laura alweer moe? Waarom is er niemand?
alleen in weekend en dan nog niet elk weekendquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Maarreh... die B&B van Laura. Waar zijn de gasten? Of is Mw. Laura alweer moe? Waarom is er niemand?
maar velen nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hij heeft er toch serieus een stel aan het werk gekregen.
Ik vind zijn verhalen echt om te huilen zo slecht.... Hoop blabla...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Rons is zo'n stoere vent, doet alles voor iemand, grote bek klein hartje en je moet er geen ruzie mee krijgen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleen in weekend en dan nog niet elk weekend
Mocht niet elke week, te vermoeiend...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |