Of een schutting?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:41 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit veel te ingewikkeld. Geef mij maar een zaak met een hek.
Wie heeft er gewonnen met het voetballen?quote:
PEC.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen met het voetballen?
Nieuwe flatbewoners of zoquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie zijn die faalgidsen eigenlijk bedoeld?
Hap.quote:
Niemand.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen met het voetballen?
Neequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef waxmask het volgende:
En nu?
[ afbeelding ]
Anders op deze page:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_op_een_struik.html
Nope ik zie alleen het linkje staan. Kan het wel openen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef waxmask het volgende:
En nu?
[ afbeelding ]
Anders op deze page:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_op_een_struik.html
Weer iets anders dan 660x nsberquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft al 63x gemeld dat hij over de hele wereld werkt. Dat wordt irritant.
Die kunnen zelf ook wel naar de betonnen jungle in de buurt gaan kijkenquote:
http://toptienlijst.nl/engste-plaatsen-ter-wereld/quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef tralalala het volgende:
Waarom zou je die lelijke betonpilaren op je website zetten.
Ga je nu zeggen dat je ook in Amsterdam bent?quote:
ja ik ben nu in Amsterdam.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat je ook in Amsterdam bent?
Gemeentes geven graag subsidiegelden uit? Geen idee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die kunnen zelf ook wel naar de betonnen jungle in de buurt gaan kijken
Ik had dat vorige week, klote servers.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:47 schreef NoCigar het volgende:
GVD, dat live.ncrv.nl werkt hier niet goeden ik wil die kutmok.
Goh.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:48 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit een hele mooie foto:
[ afbeelding ]
Ja en een of ander futuristisch blond kapsel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En er zit er nog eentje met een soort groen haar
Smaken verschillen. Redelijk stijlloze foto als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar het is wel een nette foto
Ja, Kuik is geen Umberto... helaas....quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Al die moeite voor zo'n kutplaatje.
Dat maakt juridisch niet altijd uit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef marcodej het volgende:
Hoe had Theo moeten weten dat die foto van die rare kwiebus was?
Je krijgt straks de rekening wel.quote:
Dat sowieso maar maak hem maar eens.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Redelijk stijlloze foto als je het mij vraagt.
quote:
Mijn ogen branden.quote:
Haar kapsel ook.quote:
Deze vind ik dan weer wat korrelig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar het is wel een nette foto
iPhone & 10x ingezoomd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:52 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Deze vind ik dan weer wat korrelig.
[ afbeelding ]
Eiser zit linksquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:52 schreef marcodej het volgende:
Ik weet het verschil tussen eiser en verweerder nooit zo.
Weet je wel van wie die is?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:52 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Deze vind ik dan weer wat korrelig.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Nu snel doorrrrr naar RTL Late Night waar Sylvana Simons zit, met afropruik.
We gaan met fok in het publiek zittenquote:
Gaat het over de slavernij?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
In de juryquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
We gaan met fok in het publiek zitten
Ik probeer enige nuance aan te brengen.quote:
Pruiken draagt ze altijd (veel negerinnen btw) maar welke hamster ze heeft opgezet blijft altijd weer een verrassing.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
En bij de rechtzitting.quote:
Geen penw kijken met Hylkensquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
zitten rechten aan verbonden hequote:Op dinsdag 1 april 2014 23:00 schreef Klaploper het volgende:
Godverdomme, heb ik al die kutvragen beantwoord, krijg ik niet te zien hoeveel % ik Frankie Visser ben.
Ik wil graag 200 euro ontvangen voor het gebruiken van mijn tekst in jouw reactie.quote:
We kunnen het voor de Rijdende Rechter brengen en een mok eisen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:00 schreef Klaploper het volgende:
Godverdomme, heb ik al die kutvragen beantwoord, krijg ik niet te zien hoeveel % ik Frankie Visser ben.
Ja, en mijn quote in jouw post dan!#@(!) Die is 450euro waard, dat was fantastischquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik wil graag 200 euro ontvangen voor het gebruiken van mijn tekst in jouw reactie.
Shit. Ik wilde eigenlijk zeggen dat we het nu konden wegstrepen, maar als jouw teksten meer waard zijn ben ik best wel de lul ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:02 schreef glannie het volgende:
[..]
Ja, en mijn quote in jouw post dan!#@(!) Die is 450euro waard, dat was fantastisch
Echt niet, ik schakel over naar Rudolf's bakeryquote:
Die mok zie ik wel zitten. Ik stuur ze een mailtje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
We kunnen het voor de Rijdende Rechter brengen en een mok eisen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:04 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Shit. Ik wilde eigenlijk zeggen dat we het nu konden wegstrepen, maar als jouw teksten meer waard zijn ben ik best wel de lul ja.
Het is gewoon een matig seizoen, dit was ook echt een zaak van niks, ze moesten het zelfs nog opleuken met dat panel, omdat er anders geeneens een half uur TV mee te vullen was.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:48 schreef djkoelkast het volgende:
Elke keer als mensen roepen 'dit wordt een topshow' valt hij enorm tegen.
Niet meer roepen dus
Dat doen ze al 3 of 4 seizoenen, panel spoel ik altijd door (iets later beginnen met kijken en dus de opname kijken terwijl het programma nog loopt)quote:Op woensdag 2 april 2014 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een matig seizoen, dit was ook echt een zaak van niks, ze moesten het zelfs nog opleuken met dat panel, omdat er anders geeneens een half uur TV mee te vullen was.
Ik bedoelde dat panel met Tim Kuik etc, die andere schreeuwlelijkerts staan er al ff jaquote:Op woensdag 2 april 2014 10:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat doen ze al 3 of 4 seizoenen, panel spoel ik altijd door (iets later beginnen met kijken en dus de opname kijken terwijl het programma nog loopt)
Dat is niet de verantwoording van de site maar van degene die t postquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:18 schreef k_man het volgende:
Zou Danny wel weten wie de rechten heeft op alle foto's die op Fok! geplaatst worden?
Fok! is een commerciėle site, geen hobbyprojectje. En dat het de verantwoordelijkheid is van de user... mwah, dat is veel te kort door de bocht.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:37 schreef SunChaser het volgende:
Dat is niet de verantwoording van de site maar van degene die t post
Plus dat t verschil tussen noncommercieel en commercieel ook aan de orde is
Neetoor, daar zijn gerechtelijke uitspraken over. We mogen geen foto's zelf posten in nieuws maar als jij hier een foto neerzet is fok niet aansprakelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 10:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Fok! is een commerciėle site, geen hobbyprojectje. En dat het de verantwoordelijkheid is van de user... mwah, dat is veel te kort door de bocht.
Vooral die bolle met die bril uit Almere (Frits) is verschrikkelijk, zit nog in de politiek ook daar. Je zal er maar wonen.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:31 schreef DestroyerPiet het volgende:
nou om eerlijk te zijn vond ik het eigenlijk wel leuk dat ze nu een panel hadden dat wel iets over het onderwerp wist.
beter dan dat tokkie tribunaal wat altijd maar wat in het wildeweg loopt te blaten
Zoals ik al zei; dat is veel te kort door de bocht.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neetoor, daar zijn gerechtelijke uitspraken over. We mogen geen foto's zelf posten in nieuws maar als jij hier een foto neerzet is fok niet aansprakelijk
Nee dat is het nietquote:Op woensdag 2 april 2014 11:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; dat is veel te kort door de bocht.
Ah, vandaar dat ze bij Brandweerforum duizenden euro's moesten betalen voor foto's die door users geplaatst waren.quote:
Zoals hier staat, moderators, dus medewerkers plaatsen fotos en lieten fotos na klachten staanquote:Op woensdag 2 april 2014 11:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze bij Brandweerforum duizenden euro's moesten betalen voor foto's die door users geplaatst waren.
dat lekkere bruine model was t enige hoogtepuntquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef Eerin het volgende:
Ik vind de waardering voor de foto inderdaad wel de grootste faal van deze aflevering.
Moderators plaatsten ook foto's, evenals gewone leden.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zoals hier staat, moderators, dus medewerkers plaatsen fotos en lieten fotos na klachten staan
Het beheer van het Brandweerforum is aansprakelijk voor auteursrechtinbreuk voor door leden geüploade foto’s, meldde men vorige week. Een aantal fotografen won bij de rechter een claim van dik 12.000 euro, omdat hun foto’s op het forum verschenen. Het verweer dat een forum toch niet aansprakelijk is voor wat leden doen, werd niet geaccepteerd – maar vooral omdat de moderatoren zelf ook foto’s plaatsten en niet ingrepen na claims.
Er zijn ook sites vrijgesproken van user generated content met foto's.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Moderators plaatsten ook foto's, evenals gewone leden.
Kortom, het is te kort door de bocht om zonder meer te stellen dat de eigenaar van een forum daarvoor nooit verantwoordelijk is.
Ik denk dat je het accent moet leggen op het feit dat er niet werd gereageerd op claims.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:28 schreef k_man het volgende:
Moderators plaatsten ook foto's, evenals gewone leden.
Kortom, het is te kort door de bocht om zonder meer te stellen dat de eigenaar van een forum daarvoor nooit verantwoordelijk is.
En dus moeten we illegale bezigheden maar legaliseren?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:35 schreef Gia het volgende:
Sowieso mag die hele auteurswet weleens gemoderniseerd worden.
Zaken als illegaal downloaden door particulieren, voor eigen gebruik, wordt gedoogd, omdat opsporing en handhaving dan meer kost dan het opbrengt. Jongeren, die dit vaak doen, hebben toch geen geld om boetes te betalen. En als ze 18 zijn, zijn de ouders daar niet voor aansprakelijk.
Klopt helemaal. Sunchaser beweerde echter dat de forumeigenaar niet verantwoordelijk gehouden kan worden. Dat is dus zeker niet per definitie het geval.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:23 schreef svann het volgende:
[..]
Ik denk dat je het accent moet leggen op het feit dat er niet werd gereageerd op claims.
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:54 schreef r_one het volgende:
En dus moeten we illegale bezigheden maar legaliseren?
If you can't pay the dime, don't do the crime.
Denk je er net zo als het om software gaat? Want ik zie eigenlijk weinig verschil.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel.
Meer een aanpassing aan de huidige technologie.
Bijv. bij foto's. Hoe moeilijk is het om daar als eigenaar je naam aan te verbinden.
Verkoop em 1x en eis verder alleen naamsvermelding.
Verder is er natuurlijk een verschil tussen eigen gebruik en commerciele doeleinden.
Als je zo'n foto download, afdrukt, inlijst en boven je bankstel hangt, lijkt me daar niets mis mee.
quote:In de aflevering van De rijdende rechter op dinsdag 8 april gaat mr. Frank Visser over het akkefietje tussen Gerard en Ed. Meester Visser heeft een heleboel meetwerk te verrichten in Nieuwerkerk aan de IJssel. In het middelste huisje van drie wonen Ed en Jacqueline. Naast hen wonen aan allebei de kanten huurders. Gerard van Weelde is de eigenaar en verhuurt deze huizen voor zijn oudedagvoorziening. Hij komt eigenlijk nooit langs bij zijn huisjes, totdat hij lucht krijgt van de aanbouw die Ed aan de achterkant van zijn woning getimmerd heeft. Volgens Van Weelde gaat de aanbouw over de erfgrens heen, belemmert de aanbouw een raam, komt de voordeur in de aanbouw op het erf van zķjn huis uit en zijn de huurders het gebruik van het overpad door Ed en Jacqueline ook wel zat. Kortom, Van Weelde wil van die akelige aanbouw af.
Die Visser lijkt op een jonge Hans Janmaatquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:48 schreef kalinhos het volgende:
Die kerel achter de 2e Visser lijkt op Samuel L Jackson in Django
Mieke was er zo goed inquote:Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef Lkw het volgende:
Ik erger me kapot aan Jetske, ze is zoooo amateuristisch in interviews en laat daardoor zoooooveel liggen. Elke uitzending weer. Echt zonde.
Ja, een wereld van verschil. Ik zit nu wat afleveringen terug te kijken en vind het echt storend. Ze voelt de sfeer niet aan, stelt rare vragen, stelt broodnodige vragen niet, legt mensen dingen in de mond die ze niet zeggen, etc. Jammer, jammer.quote:
Er worden elke week classics uitgezonden op Best, een aantal heb ik nog niet eens gezien, geweldig met Mieke, ook al is het onderwerp soms minder interessant. En ook geen jurygelul.quote:Op maandag 7 april 2014 01:21 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, een wereld van verschil. Ik zit nu wat afleveringen terug te kijken en vind het echt storend. Ze voelt de sfeer niet aan, stelt rare vragen, stelt broodnodige vragen niet, legt mensen dingen in de mond die ze niet zeggen, etc. Jammer, jammer.
Mieke kon een echte terrier zijn, maar ook lekker cynisch, ook wel eens een zeikerd trouwens, maar al met al heeft ze inhoud, inlevingsvermogen en persoonlijkheid, daarom vond ik haar leuk en spannend om naar te kijken (of luisteren dan met namequote:Op maandag 7 april 2014 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er worden elke week classics uitgezonden op Best, een aantal heb ik nog niet eens gezien, geweldig met Mieke, ook al is het onderwerp soms minder interessant. En ook geen jurygelul.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb ook wel eens een claim gehad van een fotograaf, maar we zijn er uiteindelijk prima uitgekomen door zijn naam + website te vermelden bij de foto. Plus hij heeft een welgemeende verontschuldiging gekregen, want hij stond gewoon in zijn recht.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:23 schreef svann het volgende:
[..]
Ik denk dat je het accent moet leggen op het feit dat er niet werd gereageerd op claims.
Jetske is ook veel meer een kinderprecentatrice, ze probeert overal boven te staan, maar dat lukt haar alleen bij kinderenquote:Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mieke kon een echte terrier zijn, maar ook lekker cynisch, ook wel eens een zeikerd trouwens, maar al met al heeft ze inhoud, inlevingsvermogen en persoonlijkheid, daarom vond ik haar leuk en spannend om naar te kijken (of luisteren dan met name)
Jetske is een volkomen lege huls. Een opgemaakt koppie en een goed dieet waardoor ze slank blijft. Dat is al. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet een geschiktere presentatrice kunnen vinden. Lullig voor Jetske, maar ze doet echt afbreuk aan het programma. En die jury al helemaal trouwens inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:30 schreef OProg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:30 schreef OProg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke.quote:
Jetske gaat je nu helpenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ah oke.
Is er iemand die dit verhaal in Jip en Janneke taal kan uitleggen? Dat hielp de vorige keer ook heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |