Dit ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
Als je kaapt verander dan minstens de TT even.
Even de TT veranderen in ECHTERRRRRRR .. graag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
Dat is klote gedoequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verjaard, de uitspraak die je wist dat ging komen.
Open dan het topic nietquote:
Niet boos, teleurgesteldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:53 schreef CookieSlikker het volgende:
Karina is boos op me![]()
*loopt stil weg*
dat woord staat niet in het woordenboek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:53 schreef Eerin het volgende:
Hij zei niet onrecht, ondertiteling. Hij zijn onherechtiheden.
quote:
Ga eens koekjes bakken jij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:54 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik ga dan maar terug naar mijn aanrecht.
Die man was helemaal los van elke vorm van realiteitquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:02 schreef golfer het volgende:
Die uitgestreken gereformeerde kop van die veehandelaar bij de uitspraak.![]()
Maar wacht maar...hij heeft vast nog wel een paar clichés en oud-Zeeuwse gezegdes paraat om vervolgens de rechterlijke macht in Nederland, net als de notarissen, als compleet onbetrouwbaar neer te zetten.
Ik zie die winnaarsspeech van Mr. Visser al helemaal voor me.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:14 schreef Karina het volgende:
BESTE HULPPROGRAMMA
De Rijdende Rechter glansrijke winnaar van Televizier-verkiezing
Dat betekent dat De Rijdende Rechter automatisch is geplaatst op de selectielijst van de Gouden Televizier-Ring 2014. Driewerf hoera voor mr. Frank Visser!
Al negentien jaar smult Nederland van het burengeruzie bij De Rijdende Rechter. En mr. Frank Visser en sidekick Jetske van den Elsen worden met het seizoen populairder. In totaal verzamelde De Rijdende Rechter 17% van de stemmen. Mr. Visser is verguld met de winst en de plek op de Ring-lijst. „Toe maar, toe maar, de longlist maar liefst. Hartstikke leuk.” Al ziet hij zich bij een eventuele winst van de Gouden Televzier-Ring niet direct over de rode loper schrijden. „Nee, ik probeer niet te veel op de voorgrond te treden. Ik ben rechter.”
Bron
Mieke van der Weij was de eerdere presentatrice. Er was er nooit een andere rechter. Dat kan natuurlijk ook helemaal niet!quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Was er ooit een andere rechter dan Mr Visser? Ik weet wel dat er vroeger geen Jetske was, maar die cynische mevrouw ben ik bijna helemaal vergeten. Bij de beruchte Tuinhekje aflevering was ze er nog.
Dat tweede filmpjequote:In de aflevering van De rijdende rechter op dinsdag 1 april gaat mr. Frank Visser naar de Bijlmer. In dit digitale tijdperk ben je als kunstenaar vogelvrij. Alles is zomaar van internet af te halen en het auteursrecht wordt hierbij vaak geschonden. Fotograaf Nelson Mooren laat dit niet zomaar gebeuren en gaat de strijd aan met het vrije gebruik van zijn creaties. Uitgever Theo Leerin'tveld publiceerde Nelson's foto omdat hij dacht dat die rechtenvrij was. Nelson eist naamsvermelding en geld. De foto waar het om gaat in deze zaak is genomen op een iconisch stukje Bijlmer onder de betonnen metrobogen tussen Ganzenhoef en Kraaiennest. Mr. Visser kijkt met Nelson mee hoe het maken van een topfoto in zijn werk gaat.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:25 schreef Eerin het volgende:
Wat een weirdo, zit ik nog bij IHHNNG of zo
Hij is toch geen echte fotograaf? Als in: beroep en zo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:26 schreef marcodej het volgende:
Ik ben tegen de piercinggast, gewoon omdat het kan.
quote:
Ken mij het schelen, die piercings zijn fouter dan fout.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:26 schreef Eerin het volgende:
[..]
Hij is toch geen echte fotograaf? Als in: beroep en zo.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In eerste instantie zou ik zeggen dat de Kodakkabouter een punt heeft, maar die wedstrijdreglementen kunnen wel eens roet in het eten gooien
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In eerste instantie zou ik zeggen dat de Kodakkabouter een punt heeft, maar die wedstrijdreglementen kunnen wel eens roet in het eten gooien
Precies, dus waarschijnlijk krijgt die jongen geen cent.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
Ah een wedstrijd en de foto mocht gebruikt worden...
True. Hij zegt Naarrrr met zo'n nep-r.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ken mij het schelen, die piercings zijn fouter dan fout.
Ik begrijp ook niet waarom hij zo verbaasd is... reglementen niet gelezen dus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef themole het volgende:
[..]
Precies, dus waarschijnlijk krijgt die jongen geen cent.
Ze kunnen niet het complete auteursrecht opeisen, maar aangeven dat Amsterdam geen vergoeding is verschuldigd wanneer een foto uit die wedstrijd wordt uitgekozen voor stadspromotie lijkt me weinig mis meequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Kan wel zo zijn dat hun regeltjes opstellen, wil niet zeggen dat dat conform de wet is...
Hoezo? Die gozer had meegedaan aan een wedstrijd waarin stond dat zijn foto gebruikt kon worden, mocht worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar die oudere vent moeten ze gewoon aanpakken, vuile parasiet.
Ik ben wel voor hem, maar hij moet echt een klap krijgen elke keer als hij zegt dat hij over de wereld heeft gereisd. Who the fuck cares.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar die oudere vent moeten ze gewoon aanpakken, vuile parasiet.
Kijk mij interessant en bereisd zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:30 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik ben wel voor hem, maar hij moet echt een klap krijgen elke keer als hij zegt dat hij over de wereld heeft gereisd. Who the fuck cares.
Ze horen het wel te vragen. Blijkbaar is dat niet gebeurd, plus geen naam erbij is gewoon schandalig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Die gozer had meegedaan aan een wedstrijd waarin stond dat zijn foto gebruikt kon worden, mocht worden.
Als je in het leer door het veld loopt, komen we achter je aan met hooivorken.quote:
Waarom moeten ze het vragen? Ze waren toch rechtenvrij, de foto's die hij kreeg om uit te zoeken? Geen naam erbij vind ik ook wel wat matig ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze horen het wel te vragen. Blijkbaar is dat niet gebeurd, plus geen naam erbij is gewoon schandalig.
Ook dat, iedereen heeft t als hobby tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef Studiotje het volgende:
Iedereen is fotograaf tegenwoordig.
#selfie
Irritant als de ziekte.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook dat, iedereen heeft t als hobby tegenwoordig
Dan mijd ik Kattuk voorlopig maar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je in het leer door het veld loopt, komen we achter je aan met hooivorken.
De jury gaat nog onzin uitkramenquote:
Ik kan daar echt niet tegen. En deze keer zal het waarschijnlijk nóg dommer zijn dan normaalquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:33 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
De jury gaat nog onzin uitkramen
Facebook e.d. doet toch hetzelfde. Wil niet meteen zeggen dat dat mag. Blijkbaar was degene die die foto gemaakt heeft niet op de hoogte ervan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom moeten ze het vragen? Ze waren toch rechtenvrij, de foto's die hij kreeg om uit te zoeken? Geen naam erbij vind ik ook wel wat matig ja.
Echt Amsterdam.quote:
Zitten vast ook allemaal van die 'fotografen'quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen. En deze keer zal het waarschijnlijk nóg dommer zijn dan normaal
Hij had het niet goed gelezen.. blijkbaar stond het wel bij de voorwaarden van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Facebook e.d. doet toch hetzelfde. Wil niet meteen zeggen dat dat mag. Blijkbaar was degene die die foto gemaakt heeft niet op de hoogte ervan.
De Bijlmer is een soort derde wereld.quote:
Wil er ook gelijk mee op de kiek, de ouwe snoeperdquote:
Ik zou er ook niet van gecharmeerd zijn als ze opeens die foto op vanalles en nog wat gaan plaatsen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had het niet goed gelezen.. blijkbaar stond het wel bij de voorwaarden van de wedstrijd.
Miss Borstvergroting was dacht ik ook redelijk donker, maar waarschijnlijk wel minder dan zijquote:
Eens de Bijlmer, altijd de Bijlmer.quote:
Volgens mij is meester Visser niet zo grootquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:35 schreef NoCigar het volgende:
ha, ze is twee meter, of mr. Visser blijkt 1.62 m.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef trovey het volgende:
Misschien een vraagje hoor maar wat is functie van dit stukje? Opvulling, ze hebben toch niets te bekijken wat de zaak zal gaan oplossen, puur papierenkwestie dit.
neequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef OProg het volgende:
Ik heb het begin gemist door voetbal maar mag je in de Bijlmer geen foto maken?
Want?quote:
Tja, ze moeten de uitzending toch vol krijgen en buitenopnames horen er altijd bij...laten we het daar op houden.quote:
De Bijlmer heeft er dus geen fuck mee te maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja, ze moeten de uitzending toch vol krijgen en buitenopnames horen er altijd bij...laten we het daar op houden.
Kijk wel liever naar dit stukje dan de juryquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja, ze moeten de uitzending toch vol krijgen en buitenopnames horen er altijd bij...laten we het daar op houden.
Ik geloof dat Tim een imagoprobleem heeft.quote:
Heb je weer gelijk in, beide zijn net zo zinloos.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk wel liever naar dit stukje dan de jury
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik geloof dat Tim een imagoprobleem heeft.
Ja dat geloof ik ook inderdaad. Het ontgaat mijn moeder even wie Tim Kuik is. Duidelijke generatiekloof.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik geloof dat Tim een imagoprobleem heeft.
Uitstekend omschrevenquote:
Mmm wie zou deze foto gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Zo ga je copyright-inbreuk tegen.
[ afbeelding ]
Hartverwarmende momenten elke weekquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitstekend omschreven
Die eensgezindheid zie je ook als er een echter voorbij komt
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een rare voornaam, 'Foto'...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |