Niet boos, teleurgesteldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:53 schreef CookieSlikker het volgende:
Karina is boos op me![]()
*loopt stil weg*
dat woord staat niet in het woordenboek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:53 schreef Eerin het volgende:
Hij zei niet onrecht, ondertiteling. Hij zijn onherechtiheden.
quote:
Ga eens koekjes bakken jij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:54 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik ga dan maar terug naar mijn aanrecht.
Die man was helemaal los van elke vorm van realiteitquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:02 schreef golfer het volgende:
Die uitgestreken gereformeerde kop van die veehandelaar bij de uitspraak.![]()
Maar wacht maar...hij heeft vast nog wel een paar clichés en oud-Zeeuwse gezegdes paraat om vervolgens de rechterlijke macht in Nederland, net als de notarissen, als compleet onbetrouwbaar neer te zetten.
Ik zie die winnaarsspeech van Mr. Visser al helemaal voor me.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:14 schreef Karina het volgende:
BESTE HULPPROGRAMMA
De Rijdende Rechter glansrijke winnaar van Televizier-verkiezing
Dat betekent dat De Rijdende Rechter automatisch is geplaatst op de selectielijst van de Gouden Televizier-Ring 2014. Driewerf hoera voor mr. Frank Visser!
Al negentien jaar smult Nederland van het burengeruzie bij De Rijdende Rechter. En mr. Frank Visser en sidekick Jetske van den Elsen worden met het seizoen populairder. In totaal verzamelde De Rijdende Rechter 17% van de stemmen. Mr. Visser is verguld met de winst en de plek op de Ring-lijst. „Toe maar, toe maar, de longlist maar liefst. Hartstikke leuk.” Al ziet hij zich bij een eventuele winst van de Gouden Televzier-Ring niet direct over de rode loper schrijden. „Nee, ik probeer niet te veel op de voorgrond te treden. Ik ben rechter.”
Bron
Mieke van der Weij was de eerdere presentatrice. Er was er nooit een andere rechter. Dat kan natuurlijk ook helemaal niet!quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Was er ooit een andere rechter dan Mr Visser? Ik weet wel dat er vroeger geen Jetske was, maar die cynische mevrouw ben ik bijna helemaal vergeten. Bij de beruchte Tuinhekje aflevering was ze er nog.
Dat tweede filmpjequote:In de aflevering van De rijdende rechter op dinsdag 1 april gaat mr. Frank Visser naar de Bijlmer. In dit digitale tijdperk ben je als kunstenaar vogelvrij. Alles is zomaar van internet af te halen en het auteursrecht wordt hierbij vaak geschonden. Fotograaf Nelson Mooren laat dit niet zomaar gebeuren en gaat de strijd aan met het vrije gebruik van zijn creaties. Uitgever Theo Leerin'tveld publiceerde Nelson's foto omdat hij dacht dat die rechtenvrij was. Nelson eist naamsvermelding en geld. De foto waar het om gaat in deze zaak is genomen op een iconisch stukje Bijlmer onder de betonnen metrobogen tussen Ganzenhoef en Kraaiennest. Mr. Visser kijkt met Nelson mee hoe het maken van een topfoto in zijn werk gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |