Die afleveringquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nooit met balletjes van de kinderen kunnen spelen
Alors en johannes lijken ook als twee druppels water op elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:33 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dat spreekt dan toch voor je. Ik dacht dat Johannes Fries was.
Reserve kaas voor zware tijden.quote:
Oh geen broodtrommeltje meer dus. Jammer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef Eerin het volgende:
In welk dorp zijn ze trouwens?
Overigens; met dat tweede scherm kan je die epische mok winnen. Dus moeite waard.
dan gaan ze vaak vechtenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een walgelijke muziek op de achtergrond
Nee het is nu de awesome mok "dit is mijn mok.."quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh geen broodtrommeltje meer dus. Jammer.
En bovendien heet ik in het echt niet Johannes Vermeer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:33 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dat spreekt dan toch voor je. Ik dacht dat Johannes Fries was.
- Edit: dan ben je dus import.
Ga dan werken bij het kadasterquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:36 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik wil liever zo'n Kadaster-overhemd dan een Rijdende Rechter-mok
Een droom valt in duigen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En bovendien heet ik in het echt niet Johannes Vermeer.
Mij ontgaat de reden om voor een Friese naam te kiezen. Maar verder, prima en zo. Groningen hoog, dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En bovendien heet ik in het echt niet Johannes Vermeer.
Muur van Simon Stokvis staat inderdaad op de grond van Kapitein Spreekwoord, waardoor Spreekwoord in principe redelijk vrij is in wat ie met die muur doetquote:
Misschien is er wel een bekende schilder die Johannes Vermeer heet en bewonder ik zijn werk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Eerin het volgende:
[..]
Mij ontgaat de reden om voor een Friese naam te kiezen. Maar verder, prima en zo. Groningen hoog, dat sowieso.
Zo'n overhemd dan ook niet hè?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Palomar het volgende:
[..]
dat is niet voor iedereen weg gelegd!
Het stukje over de erfgrens was me niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Muur van Simon Stokvis staat inderdaad op de grond van Kapitein Spreekwoord, waardoor Spreekwoord in principe redelijk vrij is in wat ie met die muur doet
Er is ooit een verbouwing geweest waarbij ze over de erfgrens heen zijn gaan bouwen, op de grond van Spreekwoord dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Het stukje over de erfgrens was me niet helemaal duidelijk.
Nee, linker.quote:
Jurytje mag wel een keer terecht gewezen worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:40 schreef Eerin het volgende:
De jury is toch altijd een 'apart' onderdeel van het programma. Meneer moet z'n mond houden.
Wie is kalkoenennek, de feminist?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
De kalkoenennek heeft ook wat te kakelen.
De Rijdende Dichter ben je.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik had de vorige ook al: wie verleasd
Misschien had ik 3dubbele onderkin moeten zeggen.quote:
Ik zeg: doenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef Cassius het volgende:
Kan mr. Visser zich niet es over de Krim buigennu we het toch over landjepik hebben?
Zittinkje tussen Poetin en Obama.quote:
Of het probleem tussen Israel en Palestinaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef Cassius het volgende:
Kan mr. Visser zich niet es over de Krim buigen nu we het toch over landjepik hebben?
Zeeuws-Vlaams dan he.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee; in Zeeuws-Vlaanderen is pas het echte Zeeuws
Ho ho, Zeeuws Vlaanderen is niet het echte Zeeuws.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee; in Zeeuws-Vlaanderen is pas het echte Zeeuws
Ho ho, jawelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ho ho, Zeeuws Vlaanderen is niet het echte Zeeuws.
quote:
Dat heeft iedereen al een keer gezegd XDquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:44 schreef n00b13 het volgende:
Zit niet te kijken, maar heeft die mevrouw in de 'jury' al gezegd dat het zo niet langer kan en dat er echt iets moet gebeuren?
Dat verschil is enorm groot. Ik kom namelijk zelf uit ZV en hoor het verschil direct tussen een Vlaming een een ZV-ing.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:44 schreef Eerin het volgende:
[..]
In Zeeuws-Vlaanderen praten ze Belgisch zonder de charmante accenten. Geen Zeeuws.
Dat is Vlaams, leerde ik althans.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee; in Zeeuws-Vlaanderen is pas het echte (plat) Zeeuws
Haha. Belg.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat verschil is enorm groot. Ik kom namelijk zelf uit ZV en hoor het verschil direct tussen een Vlaming een een ZV-ing.
Huh, dit ging even mis, was gewoon aan het lurken, sorry.quote:
Tuurlijk is verschil groot, maar ik vind het nog steeds niet het echte Zeeuws. Maar dat zal de eeuwige rivaliteit zijn tussen Zeeuws-Vlaanderen en Zeeland.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat verschil is enorm groot. Ik kom namelijk zelf uit ZV en hoor het verschil direct tussen een Vlaming een een ZV-ing.
bedankt.quote:
Laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:46 schreef Eerin het volgende:
[..]
Tuurlijk is verschil groot, maar ik vind het nog steeds niet het echte Zeeuws. Maar dat zal de eeuwige rivaliteit zijn tussen Zeeuws-Vlaanderen en Zeeland.
Ik vind dat echt het failliet van het programma. Totaal kansloos.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen al een keer gezegd XD
Werkt tegenwoordig bij d Rabobankquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:47 schreef Eerin het volgende:
[..]
Even als verzoening: Zeeuws Vlaanderen staat boven Tholen. Zo
Isa?quote:
Ik denk dat hij de rechter gaat wraken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:47 schreef alpeko het volgende:
Meneer twijfelt aan een notaris? Als hij mr. Visser maar niet ter discussie gaat stellen.
Ik kies optie 1quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf
• heerlijk
• voorspelbaar
Kies maar.
Je bent zelf ingehoudenquote:
Bindend advies: Ik zou kiezen voor heerlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf
• heerlijk
• voorspelbaar
Kies maar.
Vind dat best een gedrocht.quote:
eensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:48 schreef darkshadow16 het volgende:
Stelling op het 2e scherm:
Een beetje rechter spreekt zijn talen en heeft geen ondertiteling nodig
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:48 schreef darkshadow16 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stelling zou moeten zijn:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:48 schreef darkshadow16 het volgende:
![]()
![]()
Manmanmanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:48 schreef darkshadow16 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Stelling zou moeten zijn:
In Zeeland spreken wij Zeelands.
MINDER MINDER MINDERquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willen jullie MEER of MINDER Zeeuwen?
Minder minder!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minder, minder!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een ziektequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeelands is geen taal. Dat is een dialect.
Of een accent.
Een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeelands is geen taal. Dat is een dialect.
Of een accent.
Nou zegquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juist, gewoon man op man oplossenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Mansjester het volgende:
Die oudjes ook altijd hé![]()
Neem eens een voorbeeld aan de jeugd
quote:
En Maarten Ducrot.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Het enige nuttige wat Zeeland heeft voortgebracht is Johnny Hoogerland.
Quintana, koekoekquote:
Frank Visser penalty onthoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |