En bovendien heet ik in het echt niet Johannes Vermeer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:33 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dat spreekt dan toch voor je. Ik dacht dat Johannes Fries was.
- Edit: dan ben je dus import.
Ga dan werken bij het kadasterquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:36 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik wil liever zo'n Kadaster-overhemd dan een Rijdende Rechter-mok
Een droom valt in duigen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En bovendien heet ik in het echt niet Johannes Vermeer.
Mij ontgaat de reden om voor een Friese naam te kiezen. Maar verder, prima en zo. Groningen hoog, dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En bovendien heet ik in het echt niet Johannes Vermeer.
Muur van Simon Stokvis staat inderdaad op de grond van Kapitein Spreekwoord, waardoor Spreekwoord in principe redelijk vrij is in wat ie met die muur doetquote:
Misschien is er wel een bekende schilder die Johannes Vermeer heet en bewonder ik zijn werk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Eerin het volgende:
[..]
Mij ontgaat de reden om voor een Friese naam te kiezen. Maar verder, prima en zo. Groningen hoog, dat sowieso.
Zo'n overhemd dan ook niet hè?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Palomar het volgende:
[..]
dat is niet voor iedereen weg gelegd!
Het stukje over de erfgrens was me niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Muur van Simon Stokvis staat inderdaad op de grond van Kapitein Spreekwoord, waardoor Spreekwoord in principe redelijk vrij is in wat ie met die muur doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |