Er is ooit een verbouwing geweest waarbij ze over de erfgrens heen zijn gaan bouwen, op de grond van Spreekwoord dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Het stukje over de erfgrens was me niet helemaal duidelijk.
Nee, linker.quote:
Jurytje mag wel een keer terecht gewezen worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:40 schreef Eerin het volgende:
De jury is toch altijd een 'apart' onderdeel van het programma. Meneer moet z'n mond houden.
Wie is kalkoenennek, de feminist?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
De kalkoenennek heeft ook wat te kakelen.
De Rijdende Dichter ben je.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik had de vorige ook al: wie verleasd
Misschien had ik 3dubbele onderkin moeten zeggen.quote:
Ik zeg: doenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef Cassius het volgende:
Kan mr. Visser zich niet es over de Krim buigennu we het toch over landjepik hebben?
Zittinkje tussen Poetin en Obama.quote:
Of het probleem tussen Israel en Palestinaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef Cassius het volgende:
Kan mr. Visser zich niet es over de Krim buigen nu we het toch over landjepik hebben?
Zeeuws-Vlaams dan he.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee; in Zeeuws-Vlaanderen is pas het echte Zeeuws
Ho ho, Zeeuws Vlaanderen is niet het echte Zeeuws.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee; in Zeeuws-Vlaanderen is pas het echte Zeeuws
Ho ho, jawelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ho ho, Zeeuws Vlaanderen is niet het echte Zeeuws.
quote:
Dat heeft iedereen al een keer gezegd XDquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:44 schreef n00b13 het volgende:
Zit niet te kijken, maar heeft die mevrouw in de 'jury' al gezegd dat het zo niet langer kan en dat er echt iets moet gebeuren?
Dat verschil is enorm groot. Ik kom namelijk zelf uit ZV en hoor het verschil direct tussen een Vlaming een een ZV-ing.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:44 schreef Eerin het volgende:
[..]
In Zeeuws-Vlaanderen praten ze Belgisch zonder de charmante accenten. Geen Zeeuws.
Dat is Vlaams, leerde ik althans.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee; in Zeeuws-Vlaanderen is pas het echte (plat) Zeeuws
Haha. Belg.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat verschil is enorm groot. Ik kom namelijk zelf uit ZV en hoor het verschil direct tussen een Vlaming een een ZV-ing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |