Ze kunnen niet het complete auteursrecht opeisen, maar aangeven dat Amsterdam geen vergoeding is verschuldigd wanneer een foto uit die wedstrijd wordt uitgekozen voor stadspromotie lijkt me weinig mis meequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Kan wel zo zijn dat hun regeltjes opstellen, wil niet zeggen dat dat conform de wet is...
Hoezo? Die gozer had meegedaan aan een wedstrijd waarin stond dat zijn foto gebruikt kon worden, mocht worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar die oudere vent moeten ze gewoon aanpakken, vuile parasiet.
Ik ben wel voor hem, maar hij moet echt een klap krijgen elke keer als hij zegt dat hij over de wereld heeft gereisd. Who the fuck cares.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar die oudere vent moeten ze gewoon aanpakken, vuile parasiet.
Kijk mij interessant en bereisd zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:30 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik ben wel voor hem, maar hij moet echt een klap krijgen elke keer als hij zegt dat hij over de wereld heeft gereisd. Who the fuck cares.
Ze horen het wel te vragen. Blijkbaar is dat niet gebeurd, plus geen naam erbij is gewoon schandalig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Die gozer had meegedaan aan een wedstrijd waarin stond dat zijn foto gebruikt kon worden, mocht worden.
Als je in het leer door het veld loopt, komen we achter je aan met hooivorken.quote:
Waarom moeten ze het vragen? Ze waren toch rechtenvrij, de foto's die hij kreeg om uit te zoeken? Geen naam erbij vind ik ook wel wat matig ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze horen het wel te vragen. Blijkbaar is dat niet gebeurd, plus geen naam erbij is gewoon schandalig.
Ook dat, iedereen heeft t als hobby tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef Studiotje het volgende:
Iedereen is fotograaf tegenwoordig.
#selfie
Irritant als de ziekte.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook dat, iedereen heeft t als hobby tegenwoordig
Dan mijd ik Kattuk voorlopig maar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je in het leer door het veld loopt, komen we achter je aan met hooivorken.
De jury gaat nog onzin uitkramenquote:
Ik kan daar echt niet tegen. En deze keer zal het waarschijnlijk nóg dommer zijn dan normaalquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:33 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
De jury gaat nog onzin uitkramen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |