En dus moeten we illegale bezigheden maar legaliseren?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:35 schreef Gia het volgende:
Sowieso mag die hele auteurswet weleens gemoderniseerd worden.
Zaken als illegaal downloaden door particulieren, voor eigen gebruik, wordt gedoogd, omdat opsporing en handhaving dan meer kost dan het opbrengt. Jongeren, die dit vaak doen, hebben toch geen geld om boetes te betalen. En als ze 18 zijn, zijn de ouders daar niet voor aansprakelijk.
Klopt helemaal. Sunchaser beweerde echter dat de forumeigenaar niet verantwoordelijk gehouden kan worden. Dat is dus zeker niet per definitie het geval.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:23 schreef svann het volgende:
[..]
Ik denk dat je het accent moet leggen op het feit dat er niet werd gereageerd op claims.
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:54 schreef r_one het volgende:
En dus moeten we illegale bezigheden maar legaliseren?
If you can't pay the dime, don't do the crime.
Denk je er net zo als het om software gaat? Want ik zie eigenlijk weinig verschil.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel.
Meer een aanpassing aan de huidige technologie.
Bijv. bij foto's. Hoe moeilijk is het om daar als eigenaar je naam aan te verbinden.
Verkoop em 1x en eis verder alleen naamsvermelding.
Verder is er natuurlijk een verschil tussen eigen gebruik en commerciele doeleinden.
Als je zo'n foto download, afdrukt, inlijst en boven je bankstel hangt, lijkt me daar niets mis mee.
quote:In de aflevering van De rijdende rechter op dinsdag 8 april gaat mr. Frank Visser over het akkefietje tussen Gerard en Ed. Meester Visser heeft een heleboel meetwerk te verrichten in Nieuwerkerk aan de IJssel. In het middelste huisje van drie wonen Ed en Jacqueline. Naast hen wonen aan allebei de kanten huurders. Gerard van Weelde is de eigenaar en verhuurt deze huizen voor zijn oudedagvoorziening. Hij komt eigenlijk nooit langs bij zijn huisjes, totdat hij lucht krijgt van de aanbouw die Ed aan de achterkant van zijn woning getimmerd heeft. Volgens Van Weelde gaat de aanbouw over de erfgrens heen, belemmert de aanbouw een raam, komt de voordeur in de aanbouw op het erf van zíjn huis uit en zijn de huurders het gebruik van het overpad door Ed en Jacqueline ook wel zat. Kortom, Van Weelde wil van die akelige aanbouw af.
Die Visser lijkt op een jonge Hans Janmaatquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:48 schreef kalinhos het volgende:
Die kerel achter de 2e Visser lijkt op Samuel L Jackson in Django
Mieke was er zo goed inquote:Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef Lkw het volgende:
Ik erger me kapot aan Jetske, ze is zoooo amateuristisch in interviews en laat daardoor zoooooveel liggen. Elke uitzending weer. Echt zonde.
Ja, een wereld van verschil. Ik zit nu wat afleveringen terug te kijken en vind het echt storend. Ze voelt de sfeer niet aan, stelt rare vragen, stelt broodnodige vragen niet, legt mensen dingen in de mond die ze niet zeggen, etc. Jammer, jammer.quote:
Er worden elke week classics uitgezonden op Best, een aantal heb ik nog niet eens gezien, geweldig met Mieke, ook al is het onderwerp soms minder interessant. En ook geen jurygelul.quote:Op maandag 7 april 2014 01:21 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, een wereld van verschil. Ik zit nu wat afleveringen terug te kijken en vind het echt storend. Ze voelt de sfeer niet aan, stelt rare vragen, stelt broodnodige vragen niet, legt mensen dingen in de mond die ze niet zeggen, etc. Jammer, jammer.
Mieke kon een echte terrier zijn, maar ook lekker cynisch, ook wel eens een zeikerd trouwens, maar al met al heeft ze inhoud, inlevingsvermogen en persoonlijkheid, daarom vond ik haar leuk en spannend om naar te kijken (of luisteren dan met namequote:Op maandag 7 april 2014 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er worden elke week classics uitgezonden op Best, een aantal heb ik nog niet eens gezien, geweldig met Mieke, ook al is het onderwerp soms minder interessant. En ook geen jurygelul.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb ook wel eens een claim gehad van een fotograaf, maar we zijn er uiteindelijk prima uitgekomen door zijn naam + website te vermelden bij de foto. Plus hij heeft een welgemeende verontschuldiging gekregen, want hij stond gewoon in zijn recht.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:23 schreef svann het volgende:
[..]
Ik denk dat je het accent moet leggen op het feit dat er niet werd gereageerd op claims.
Jetske is ook veel meer een kinderprecentatrice, ze probeert overal boven te staan, maar dat lukt haar alleen bij kinderenquote:Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mieke kon een echte terrier zijn, maar ook lekker cynisch, ook wel eens een zeikerd trouwens, maar al met al heeft ze inhoud, inlevingsvermogen en persoonlijkheid, daarom vond ik haar leuk en spannend om naar te kijken (of luisteren dan met name)
Jetske is een volkomen lege huls. Een opgemaakt koppie en een goed dieet waardoor ze slank blijft. Dat is al. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet een geschiktere presentatrice kunnen vinden. Lullig voor Jetske, maar ze doet echt afbreuk aan het programma. En die jury al helemaal trouwens inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |