abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138429154
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Neetoor, daar zijn gerechtelijke uitspraken over. We mogen geen foto's zelf posten in nieuws maar als jij hier een foto neerzet is fok niet aansprakelijk
Zoals ik al zei; dat is veel te kort door de bocht.
  woensdag 2 april 2014 @ 11:17:14 #202
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138429173
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; dat is veel te kort door de bocht.
Nee dat is het niet :)
pi_138429265
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:17 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee dat is het niet :)
Ah, vandaar dat ze bij Brandweerforum duizenden euro's moesten betalen voor foto's die door users geplaatst waren.
  woensdag 2 april 2014 @ 11:25:18 #204
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138429391
quote:
6s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:20 schreef k_man het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat ze bij Brandweerforum duizenden euro's moesten betalen voor foto's die door users geplaatst waren.
Zoals hier staat, moderators, dus medewerkers plaatsen fotos en lieten fotos na klachten staan

Het beheer van het Brandweerforum is aansprakelijk voor auteursrechtinbreuk voor door leden geüploade foto’s, meldde men vorige week. Een aantal fotografen won bij de rechter een claim van dik 12.000 euro, omdat hun foto’s op het forum verschenen. Het verweer dat een forum toch niet aansprakelijk is voor wat leden doen, werd niet geaccepteerd – maar vooral omdat de moderatoren zelf ook foto’s plaatsten en niet ingrepen na claims.
pi_138429445
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef Eerin het volgende:
Ik vind de waardering voor de foto inderdaad wel de grootste faal van deze aflevering.
dat lekkere bruine model was t enige hoogtepunt :9~ :9~
5 Ferrari's op videoband!
pi_138429499
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:25 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Zoals hier staat, moderators, dus medewerkers plaatsen fotos en lieten fotos na klachten staan

Het beheer van het Brandweerforum is aansprakelijk voor auteursrechtinbreuk voor door leden geüploade foto’s, meldde men vorige week. Een aantal fotografen won bij de rechter een claim van dik 12.000 euro, omdat hun foto’s op het forum verschenen. Het verweer dat een forum toch niet aansprakelijk is voor wat leden doen, werd niet geaccepteerd – maar vooral omdat de moderatoren zelf ook foto’s plaatsten en niet ingrepen na claims.

Moderators plaatsten ook foto's, evenals gewone leden.

Kortom, het is te kort door de bocht om zonder meer te stellen dat de eigenaar van een forum daarvoor nooit verantwoordelijk is.
  woensdag 2 april 2014 @ 11:31:13 #207
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138429561
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Moderators plaatsten ook foto's, evenals gewone leden.

Kortom, het is te kort door de bocht om zonder meer te stellen dat de eigenaar van een forum daarvoor nooit verantwoordelijk is.
Er zijn ook sites vrijgesproken van user generated content met foto's.
pi_138429709
Geen idee wat de uitspraak is, en het is misschien een vreemde gozer zo op het eerste gezicht maar hij maakt echt goede foto's _O_
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 11:38:31 #209
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138429798
Hij gebruikt alleen een diffuusdoek als reflectiescherm, apart.
Het zal vast kunnen en Stefan doet dat vast al 100 jaar, maar ik vind het apart.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 2 april 2014 @ 12:23:18 #210
2651 svann
night-hawk
pi_138431338
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:28 schreef k_man het volgende:

Moderators plaatsten ook foto's, evenals gewone leden.

Kortom, het is te kort door de bocht om zonder meer te stellen dat de eigenaar van een forum daarvoor nooit verantwoordelijk is.
Ik denk dat je het accent moet leggen op het feit dat er niet werd gereageerd op claims.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 2 april 2014 @ 14:35:24 #211
3542 Gia
User under construction
pi_138435269
Sowieso mag die hele auteurswet weleens gemoderniseerd worden.

Zaken als illegaal downloaden door particulieren, voor eigen gebruik, wordt gedoogd, omdat opsporing en handhaving dan meer kost dan het opbrengt. Jongeren, die dit vaak doen, hebben toch geen geld om boetes te betalen. En als ze 18 zijn, zijn de ouders daar niet voor aansprakelijk.
pi_138435933
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:35 schreef Gia het volgende:
Sowieso mag die hele auteurswet weleens gemoderniseerd worden.

Zaken als illegaal downloaden door particulieren, voor eigen gebruik, wordt gedoogd, omdat opsporing en handhaving dan meer kost dan het opbrengt. Jongeren, die dit vaak doen, hebben toch geen geld om boetes te betalen. En als ze 18 zijn, zijn de ouders daar niet voor aansprakelijk.
En dus moeten we illegale bezigheden maar legaliseren?

If you can't pay the dime, don't do the crime.
pi_138441236
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:23 schreef svann het volgende:

[..]

Ik denk dat je het accent moet leggen op het feit dat er niet werd gereageerd op claims.
Klopt helemaal. Sunchaser beweerde echter dat de forumeigenaar niet verantwoordelijk gehouden kan worden. Dat is dus zeker niet per definitie het geval.
  donderdag 3 april 2014 @ 00:15:19 #214
3542 Gia
User under construction
pi_138458931
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:54 schreef r_one het volgende:
En dus moeten we illegale bezigheden maar legaliseren?

If you can't pay the dime, don't do the crime.
Dat is niet wat ik bedoel.

Meer een aanpassing aan de huidige technologie.

Bijv. bij foto's. Hoe moeilijk is het om daar als eigenaar je naam aan te verbinden.
Verkoop em 1x en eis verder alleen naamsvermelding.

Verder is er natuurlijk een verschil tussen eigen gebruik en commerciele doeleinden.
Als je zo'n foto download, afdrukt, inlijst en boven je bankstel hangt, lijkt me daar niets mis mee.
pi_138461991
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik bedoel.

Meer een aanpassing aan de huidige technologie.

Bijv. bij foto's. Hoe moeilijk is het om daar als eigenaar je naam aan te verbinden.
Verkoop em 1x en eis verder alleen naamsvermelding.

Verder is er natuurlijk een verschil tussen eigen gebruik en commerciele doeleinden.
Als je zo'n foto download, afdrukt, inlijst en boven je bankstel hangt, lijkt me daar niets mis mee.
Denk je er net zo als het om software gaat? Want ik zie eigenlijk weinig verschil.
pi_138507843
quote:
In de aflevering van De rijdende rechter op dinsdag 8 april gaat mr. Frank Visser over het akkefietje tussen Gerard en Ed. Meester Visser heeft een heleboel meetwerk te verrichten in Nieuwerkerk aan de IJssel. In het middelste huisje van drie wonen Ed en Jacqueline. Naast hen wonen aan allebei de kanten huurders. Gerard van Weelde is de eigenaar en verhuurt deze huizen voor zijn oudedagvoorziening. Hij komt eigenlijk nooit langs bij zijn huisjes, totdat hij lucht krijgt van de aanbouw die Ed aan de achterkant van zijn woning getimmerd heeft. Volgens Van Weelde gaat de aanbouw over de erfgrens heen, belemmert de aanbouw een raam, komt de voordeur in de aanbouw op het erf van zíjn huis uit en zijn de huurders het gebruik van het overpad door Ed en Jacqueline ook wel zat. Kortom, Van Weelde wil van die akelige aanbouw af.
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:31:20 #217
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138512158
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:48 schreef kalinhos het volgende:
Die kerel achter de 2e Visser lijkt op Samuel L Jackson in Django _O-
Die Visser lijkt op een jonge Hans Janmaat :D
  maandag 7 april 2014 @ 01:19:09 #218
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_138599125
Ik erger me kapot aan Jetske, ze is zoooo amateuristisch in interviews en laat daardoor zoooooveel liggen. Elke uitzending weer. Echt zonde.
Stop the world, I want to get out.
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 01:19:54 #219
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138599141
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef Lkw het volgende:
Ik erger me kapot aan Jetske, ze is zoooo amateuristisch in interviews en laat daardoor zoooooveel liggen. Elke uitzending weer. Echt zonde.
Mieke was er zo goed in :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 7 april 2014 @ 01:20:19 #220
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138599153
Ja ze is niet goed in interviewen. Maar ik zou haar wel doen, dat verzacht de pijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 7 april 2014 @ 01:21:47 #221
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_138599178
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Mieke was er zo goed in :D
Ja, een wereld van verschil. Ik zit nu wat afleveringen terug te kijken en vind het echt storend. Ze voelt de sfeer niet aan, stelt rare vragen, stelt broodnodige vragen niet, legt mensen dingen in de mond die ze niet zeggen, etc. Jammer, jammer.
Stop the world, I want to get out.
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 01:22:43 #222
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138599200
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:21 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ja, een wereld van verschil. Ik zit nu wat afleveringen terug te kijken en vind het echt storend. Ze voelt de sfeer niet aan, stelt rare vragen, stelt broodnodige vragen niet, legt mensen dingen in de mond die ze niet zeggen, etc. Jammer, jammer.
Er worden elke week classics uitgezonden op Best, een aantal heb ik nog niet eens gezien, geweldig met Mieke, ook al is het onderwerp soms minder interessant. En ook geen jurygelul.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 7 april 2014 @ 01:35:33 #223
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_138599400
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Er worden elke week classics uitgezonden op Best, een aantal heb ik nog niet eens gezien, geweldig met Mieke, ook al is het onderwerp soms minder interessant. En ook geen jurygelul.
Mieke kon een echte terrier zijn, maar ook lekker cynisch, ook wel eens een zeikerd trouwens, maar al met al heeft ze inhoud, inlevingsvermogen en persoonlijkheid, daarom vond ik haar leuk en spannend om naar te kijken (of luisteren dan met name ;))

Jetske is een volkomen lege huls. Een opgemaakt koppie en een goed dieet waardoor ze slank blijft. Dat is al. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet een geschiktere presentatrice kunnen vinden. Lullig voor Jetske, maar ze doet echt afbreuk aan het programma. En die jury al helemaal trouwens inderdaad.
Stop the world, I want to get out.
  maandag 7 april 2014 @ 02:08:36 #224
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_138599818
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:23 schreef svann het volgende:

[..]

Ik denk dat je het accent moet leggen op het feit dat er niet werd gereageerd op claims.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb ook wel eens een claim gehad van een fotograaf, maar we zijn er uiteindelijk prima uitgekomen door zijn naam + website te vermelden bij de foto. Plus hij heeft een welgemeende verontschuldiging gekregen, want hij stond gewoon in zijn recht.

Die fotograaf deed me trouwens vaag denken aan Jason Statham.
Stop the world, I want to get out.
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 09:38:36 #225
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138602013
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef Lkw het volgende:

[..]

Mieke kon een echte terrier zijn, maar ook lekker cynisch, ook wel eens een zeikerd trouwens, maar al met al heeft ze inhoud, inlevingsvermogen en persoonlijkheid, daarom vond ik haar leuk en spannend om naar te kijken (of luisteren dan met name ;))

Jetske is een volkomen lege huls. Een opgemaakt koppie en een goed dieet waardoor ze slank blijft. Dat is al. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet een geschiktere presentatrice kunnen vinden. Lullig voor Jetske, maar ze doet echt afbreuk aan het programma. En die jury al helemaal trouwens inderdaad.
Jetske is ook veel meer een kinderprecentatrice, ze probeert overal boven te staan, maar dat lukt haar alleen bij kinderen :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 7 april 2014 @ 12:07:13 #226
302853 themole
graaft totaal door.
pi_138605386
Niet altijd serieus
pi_138605525
Wat een aanbouw :') Dat zet je toch niet neer? |:(
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 12:12:15 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_138605558
Mr Visser met zijn open deuren: raampjes om naar buiten te kijken :D Goh.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 7 april 2014 @ 14:11:11 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138609837
Ben benieuwd naar de uitspraak.. De opnames hiervan waren op mijn werk, we moesten doodstil zijn en mochten dus ook niet meeluisteren oid. Weet wel dat beide partijen met een gezicht op onweer naar buiten liepen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_138671200
En begint bijna
pi_138671220
We zitten klaar
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_138671290
:W ik kijk weer voor het eerst sinds maanden mee omdat ik tijd heb
Ze smelten de kazen!
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:18:41 #233
14505 OProg
A Life in Music
pi_138671294
Jumbo-reclame. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_138671352
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:18 schreef OProg het volgende:
Jumbo-reclame. :')
Ze smelten de kazen!
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:20:50 #235
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138671423
ben benieuwd
pi_138671645
Begint!
pi_138671653
Wit beeld
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:25:29 #238
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138671682
Rustig hier :o
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:26:09 #239
14505 OProg
A Life in Music
pi_138671728
Overpad. *O*
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 22:26:12 #240
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_138671730
wat een kuthuisjes
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_138671736
Kadasterzaak *O*
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:26:29 #242
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_138671743
Oeh ik zie het al. Wat een vervelende mensen...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 22:26:35 #243
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_138671750
overpad :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 8 april 2014 @ 22:26:40 #244
39237 crew  H_T
2733
pi_138671756
Voordeur zit aan de achterkant. Het begint al lekker duidelijk
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_138671763
een ouderwetsche overpad
pi_138671790
#zieligverhaal
Ze smelten de kazen!
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:27:28 #247
14505 OProg
A Life in Music
pi_138671799
Best AOW'tje is dat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 22:27:29 #248
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_138671800
Een klassieke kwestie :9
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 22:27:56 #249
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_138671828
man man man, wat een triestheid
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:28:06 #250
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_138671837
Wat een lelijke meuk
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')